Caritas Austria шукає кваліфікованого операційного(-у) директора(-ку)

ЗАВЕРШЕНО

Зафіксувати у Google календарі!


Додано:
artem_kril

Vacancy вакансія(4)
Caritas Austria шукає кваліфікованого операційного(-у) директора(-ку)

OPERATIONS OFFICER UKRAINE

Розташування: Україна
Об’єм роботи: 100%
Початок роботи: 1 вересня 2022
Тривалість контракту: 1 рік, з можливістю продовження

Опис проекту

Через свою програму, Ukraine Response Programme, CAUT здійснює гуманітарну допомогу та проекти розвитку в Україні. Наразі, програма спрямована на вирішення гуманітарних нагальних проблем і потреб у ментальному здоров’ї та психологічної підтримки для ВПО та людей, які постраждали від війни. Коли ситуація стабілізується, програма включатиме проекти раннього відновлення, реабілітації та гуманітарної діяльності. Захист і врахування гендерних аспектів, а також безпека є наскрізними пріоритетами в нашій роботі. Проекти CAUT реалізуються через низку тривалих партнерств – насамперед з Caritas Ukraine та Caritas Spes Ukraine та їхніми єпархіальними мережами, а також з меншими неконфесійними організаціями. Основні орієнтири нашої роботи включають Гуманітарну хартію SPHERE, Гуманітарні Стандарти CORE, Принципи партнерства Caritas Internationalis, а також стратегію міжнародних програм CAUT на 2019-2024 роки.

ОБОВ’ЯЗКИ ТА ВІДПОВІДАЛЬНОСТІ:

Caritas Austria шукає кваліфікованого операційного директора з досвідом офісного менеджменту та навичками роботи з проектами. Операційний директор відповідає за загальну адміністративну, логістичну та програмну підтримку реалізації програм країни. Крім того, операційний директор здійснюватиме моніторинг гуманітарних проектів та підтримуватиме менеджера гуманітарної програми у виконанні повсякденних проектних обов’язків. Операційний директор працюватиме під наглядом Caritas Austria/керівника партії. Усі аспекти посади регулюються твердою відданістю гуманітарним стандартам і принципам партнерства Caritas Internationalis. Операційний директор буде частиною команди Caritas Austria в Україні та тісно співпрацюватиме з партнерами-виконавцями для забезпечення успішної реалізації програми.

Зокрема, операційний директор матиме такі обов’язки:

  • Здійснити адміністративну та матеріально-технічну організацію діяльності проекту (зустрічі, семінари тощо), якщо це необхідно
  • Вести облік основних засобів
  • Забезпечення безпеки активів та офісу
  • Підтримка матеріально-технічного забезпечення програм для відвідувачів і управління вимогами до подорожей (квитки, бронювання авіарейсів і готелів, транспорт тощо)
  • Безпека: Забезпечує резервне копіювання для контролю руху подорожі
  • Участь у гуманітарних координаційних зустрічах
  • Забезпечити виконання проектів інституційних донорів (ECHO, NIN, ADA) відповідно до договірних зобов’язань
  • Переконайтеся, що всі документи проекту доступні (+ план дій для відсутніх документів)
  • Бере участь у щомісячних зустрічах BVA (ECHO та NIN), щомісячних зустрічах команди MEAL та звітує про основні проблеми
  • Слідкує за питаннями, порушеними під час щомісячних зустрічей BVA та MEAL
  • Підготовка проміжних і остаточних звітів за кордоном і подальша реакція на питання, порушені в процесі звітування
  • Відрядження до районів реалізації проекту (за потреби та актуальності)
  • Виконувати переклади документів та інших матеріалів за потреби
  • Закордонний друк проектних документів для аудиту (+ план дій щодо відсутніх документів)
  • Контролювати питання, порушені під час аудитів
  • Підтримка координації із зовнішніми експертами/консультантами для реалізації різноманітних проектних заходів
  • Підтримувати координацію з відвідувачами ЗМІ та комунікаційними групами
  • Виконувати інші обов’язки та здійснювати поїздки за дорученням безпосереднього керівника

Вимоги до вакансії:

  • Відповідна кваліфікація в рамках операцій (управління офісом, розуміння впровадження програми)
  • Відмінні ІТ-навички, включаючи підтверджене володіння Excel і фінансовими базами даних
  • Вільне володіння англійською мовою, володіння усною та письмовоюукраїнською/російською, німецькою як перевага
  • Прикладні знання гуманітарних стандартів і принципів
  • Відмінні комунікативні навички (усні та письмові)
  • Сильні організаційні, адміністративні та звітні навички
  • Здатність працювати з гнучкістю, щоб дотримуватись стислих і змінних термінів
  • Можливість подорожувати між основними офісами в Україні
  • Сильна відданість принципам і місії Caritas Internationalis та знайомство з Гуманітарними принципами та основними гуманітарними стандартами
  • Здатність чітко дотримуватися протоколів безпеки
  • Досвід спілкування з партнерами, бажано знання та досвід донорів ЄС

ПРОЦЕДУРА ПОДАННЯ АНКЕТИ

Будь ласка, надішліть своє резюме та супровідний лист на адресу:
[email protected]

Тема Вашого електронного листа має бути: “Operational Officer Ukraine“.

Caritas Austria прагне рівних можливостей працевлаштування. Ми заохочуємо всіх, хто відповідає вищезазначеним критеріям, подати заявку – незалежно від віку, статі, релігійної, сексуальної чи етнічної приналежності.

У Caritas Austria немає місця для експлуатації, зловживань, дискримінації чи корупції. Кандидат, який переможе, повинен буде надати виписку з довідки про несудимість, а також підписати та дотримуватися Кодексу поведінки та Політики Захисту Caritas Austria.

Operations Officer_ToR_Ukraine_FINAL


Останні публікації цього розділу:

Керівник\ця відділу управління IT проєктами

Менеджер\ка проєктів цифрової освіти

Фахівець\чиня з питань фінансів та адміністрування Місії Швейцарського Червоного Хреста

Фахівець\чиня з операційних питань Місії Швейцарського Червоного Хреста

Short-term expert assignment on the drafting of Local Waste Management Plans / Короткостроковий (-а) експерт (-ка) з планів управління відходами для громад

Старший/а експерт/експертка (управління та фінанси) з дошкільної освіти до Команди підтримки відновлення та реформ Міністерства освіти і науки України