Асистент/ка бухгалтера у Проект міжнародної технічної допомоги «Програма USAID з аграрного і сільського розвитку (АГРО)»
ЗАВЕРШЕНО
Загальна інформація
Програма USAID з аграрного і сільського розвитку (АГРО) є семирічним проектом міжнародної технічної допомоги, що впроваджується компанією «Кімонікс Інтернешнл Інк.» у рамках Договору про співпрацю з Агентством США з міжнародного розвитку (USAID) починаючи з 15 листопада 2019 р.
Метою Програми є прискорення економічного розвитку сільських громад України, що потребують найбільшої підтримки, шляхом покращення управління в сільськогосподарському секторі, що сприятиме розвитку більш продуктивних, сучасних та прибуткових мікро-, малих та середніх сільськогосподарських підприємств (ММСП), які успішно інтегруватимуться в конкурентні українські та міжнародні ринки.
Мета роботи
Для сприяння досягненню загальних цілей «АГРО» Асистент бухгалтера є відповідальним за широкий спектр адміністративних, фінансових, та договірних обов’язків, а також звітності у Програмі «АГРО». Асистент бухгалтера несе відповідальність за адміністративну підтримку бухгалтерії і працює безпосередньо з усіма співробітниками Програми.
Основні функції:
- Допомога працівникам бухгалтерії у веденні бухгалтерських та пов’язаних кадрових питань;
- Координування рахунків-фактур від постачальників товарів і надавачів послуг;
- Надання допомоги у веденні бухгалтерської файлової системи; надання допомоги у веденні пов’язаної з бухгалтерією адміністративної файлової систем. Копіювання, сканування і належне зберігання у папках проектної, в т.ч. бухгалтерської та кадрової кореспонденції і документації;
- Надання допомоги у зборі та перевірці табелів обліку робочого часу, дозволів на відсутність на робочому місці у зв’язку із хворобою або відпусткою;
- Надання допомоги у веденні точного обліку майна Програми із зазначенням місця знаходження, користувача, власника і стану;
- По мірі необхідності – написання, складання, виготовлення копій, переклад і надсилання кореспонденції, пропозицій, звітів, договорів та інших проектних документів;
- Допомога у веденні касових розрахунків;
- Допомога в підготовці документів, пов’язаних зі звільненням від сплати ПДВ;
- Допомога в підготовці та веденні короткострокових договорів підряду з консультантами фізичними особами та фізичними особами-підприємцями;
- Проведення на вимогу періодичних досліджень, пов’язаних із Програмою;
- Участь у регулярних обговореннях Прграми про стан Прграми і плани роботи;
- Виконання будь-яких інших завдань, поставлених директором Програми або директором з фінансових і адміністративних питань, або уповноваженими ними особами, відповідно до кваліфікації працівника, цієї посадової інструкції, а також загальних вимог Програми «АГРО»;
- Робота в програмі Microsoft Teams для виконання поставлених завдань та співпраці з персоналом програми;
- За вказівкою – участь у зборі та аналізі даних моніторингу і оцінки (MEL);
- На вимогу -підготовка розділів звітів, планів, історій успіху і подібних документів;
- Участь у регулярних обговореннях «АГРО» на тему Співпраці, Навчання та Адаптації (CLA);
- Дотримування принципів ділової етики компанії «Кімонікс».
Умови і терміни роботи та підпорядкування
Для роботи на цій посаді передбачається укладення строкового трудового договору терміном дії на один рік на умовах повної зайнятості з можливою щорічною пролонгацією до завершення строку впровадження Програми (13 листопада 2026 р.) за умови включення відповідних завдань до наступних Річних планів робіт Програми.
Визначене місце роботи: м. Київ.
Перелік основних обов’язків та зобов’язань, вимоги до кандидатів та інші подробиці дивіться у повному тексті оголошення Accountant Assistant
Зацікавлених кандидатів просимо надсилати резюме та супровідний лист на електронну адресу [email protected] не пізніше 31 липня 2023 р. з поміткою “Accountant Assistant” та Вашим прізвищем у темі листа. Резюме та супровідні листи кандидатів розглядатимуться по мірі надходження, відтак просимо подавати заявки якомога раніше. Будь-ласка, жодних запитів за телефоном, ми зв’яжемося тільки з фіналістами.