Асистент(ка) офісу до Help — Hilfe zur Selbsthilfe в Ужгороді

ЗАВЕРШЕНО

Зафіксувати у Google календарі!


Додано:
HelpUkraine

Vacancy вакансія dfrfycsz(5)
Асистент(ка) офісу до Help — Hilfe zur Selbsthilfe в Ужгороді

Help шукає кваліфікованого спеціаліста на позицію Асистент офісу для забезпечення проектної діяльності з надання допомоги внутрішньо переміщеним особам. 

Про Help: 

Німецька гуманітарна організація «Help-Hilfe zur Selbsthilfe» (Help) працює по всьому світу протягом вже 40 років. Наразі ми впроваджуємо проекти у більше ніж 25-х країнах. (https://www.help-ev.de/en/about-us). 

З часу свого заснування у 1981 році, Help прагне надавати швидку, стабільну та довгострокову допомогу та підтримку людям, що її потребують. Help покращує умови життя та підвищує стійкість людей у скрутному становищі в усьому світі. 

Резюме: 

Help шукає кваліфікованого спеціаліста на посаду Асистента офісу. Асистент офісу працюватиме під наглядом Керівника проекту та Координатора проекту та відповідатиме за підтримку діяльності програм Help. 

Місце діяльності: Ужгород. 

Дата початку роботи: якнайшвидше 

Обов’язки та відповідальність: 

  • Менеджмент вхідних і вихідних документів. 
  • Переклад всіх документів, пов’язаних з проектами Help, з української на англійську та навпаки. 
  • Усний переклад з української на англійську та навпаки, під час зустрічей. 
  • Прийом телефонних дзвінків та вхідних документів. 
  • Виконання завдань поставлених фахівцем з фінансів, індивідуально та з мінімальними інструкціями. 
  • Обробка та контроль інвентаризаційних списків, списків штату і забезпечення їх точності і повноти. 
  • Менеджмент оренди та обслуговування офісу. 
  • Придбання канцелярії за інструкцією безпосереднього керівника. 
  • Прийом гостей офісу. 
  • Виконання інших доручень за розпорядженням безпосереднього керівника. 

Кваліфікація та навички: 

  • Бажана вища освіта (у сфері лінгвістики, фінансів, адміністрування тощо) 
  • Вільне знання розмовної та письмової англійської обов’язкове. 
  • ІТ обізнаність. 
  • Аналітичні та організаторські здібності. 
  • Розвинуті комунікативні та міжособистісні навички, ініціативність, відповідальність. 
  • Здатність працювати як самостійно, так і в складі команди. 
  • Здатність швидко навчатися та адаптуватися до нових завдань. 
  • Попередній досвід роботи в громадському/НУО секторі, як місцевому, так і міжнародному, з аналогічним обсягом і типом роботи буде розглядатися як перевага. 

Звітність: 

Асистент офісу звітуватиме Проектному менеджеру згідно процедури, встановленої Help. 

Зацікавлені кандидати, що відповідають вимогам, запрошуються надіслати резюме (CV) англійською мовою на пошту[email protected]  якомога швидше. 

Будь ласка, вкажіть назву вакансії як тему листа. Додаткові підтвердження (дипломи, рекомендаційні листи тощо) на цій стадії не потрібні. 

Ми закликаємо кваліфікованих кандидатів надіслати резюме якомога швидше, адже заявки розглядатимуться на поточній основі. 

 


Останні публікації цього розділу:

Молодший/ша асистент/ка проєкту

Радник/ця з питань гендерної рівності та соціальної інклюзії в проєкт «Сприяння доброчесності у публічному секторі»

Графічний/а Дизайнер/ка (Консультант/ка) / Graphic Designer (MHPSS Consultant)

Координатор/ка зв'язків з громадою

Соціальний(-а) працівник(-ця) мобільної бригади

Фінансовий(-а) асистент(-ка) для Global Rights Compliance // Finance Assistant