Адміністративний/а асистент/ка
ЗАВЕРШЕНО
Ключові обов’язки:
- Робота з проєктною документацією та матеріалами (складання, редагування, переклад, написання звітів і т.д.);
- Підбір та налагодження відносин з підрядниками, проведення аналізу (тендерів) на закупівлю матеріалів та послуг;
- Допомога в пошуку підрядників;
- Ведення поточної документації проєктів;
- Підготовка документів (договори, рахунки, акти та інше) за зразком;
- Супровід процедур закупівель послуг / товарів / робіт відповідно до політик і процедур Платформи;
- Розробка та оновлення документів для звітності;
- Перевірка первинних документів бухгалтерського обліку;
- Підготовка своєчасних звітів для Платформи та донорів у погоджені терміни;
- Збір даних та моніторинг виконання проєктів;
- Контроль витрати та платежі по наших проєктах згідно із затвердженим бюджетом;
- Контроль за тим, аби вся необхідна документація була оформлена та подана належним чином;
- Виконання інших завдань у межах своєї компетенції за запитом керівництва.
Вимоги до кандидата:
- Відмінні письмові та усні навички спілкування;
- Володіння англійською мовою (не нижче рівня Pre-intermediate);
- Впевнене користування ПК та MS Office (включаючи MS Word, Excel, PowerPoint та Outlook), впевнене користування інструментами Google Drive;
- Відмінні організаторські та комунікативні навички, вміння працювати в команді, вміння дотримуватися кінцевих термінів;
- Відповідальність, позитивне та ініціативне ставлення до роботи;
- Досвід роботи у громадському секторі та / або міжнародних організаціях буде перевагою;
- Вже має ФОП або готова(ий) оперативно його відкрити.
Умови роботи:
- робота в м. Київ
- гнучкий робочий графік
- повна зайнятість
- можливість працювати частково дистанційно
- конкурентоспроможна заробітна плата
Резюме та короткий супроводжувальний лист просимо надсилати на електронну адресу з темою “Вакансія адміністративного асистента” до 15 лютого 2024 на [email protected]. Якщо відповідні кандидати будуть визначені достроково, Платформа залишає за собою право завершити процес до цього терміну.