Адміністратор/ка простору психологічної підтримки

Зафіксувати у Google календарі!


Додано:
INTOUCH

008
Адміністратор/ка простору психологічної підтримки

Вакансія: Адміністратора в проєкт «Простори психологічної підтримки у громадах Житомирської області в рамках проєкту «Інновації для подолання епідемії ВІЛ»

Номер вакансії: 008/IN TOUCH

Тип контракту: Договір ЦПХ

Місце роботи: Житомирська область (Словечанська, Народицька, Олевська громади)

Формат роботи: офлайн

Період виконання: 5 місяців.

Організаційний контекст роботи: Громадська організація «НУО «Ін Тач Юкрейн Фундейшн» шукаємо експерта, який може виконувати роль адміністратора простору психологічної підтримки далі – (ППП) у проєкті «Простори психологічної підтримки у громадах Житомирської області в рамках проєкту «Інновації для подолання епідемії ВІЛ» впродовж 5 місяців. 

Проєкт «Простори психологічної підтримки у громадах Житомирської області в рамках проєкту «Інновації для подолання епідемії ВІЛ» реалізується відповідно до грантової угоди між ГО «НУО «Ін Тач Юкрейн Фундейшн» та Pact Inc. №380-019127 від 01 квітня 2024 року та впроваджується за підтримки Агентства США з міжнародного розвитку (USAID). Виконавцями проєкту є консорціум трьох організацій: Pact, FHI 360 та AFEW-Україна («СНІД Фонд Схід-Захід»).

Проєкт спрямований на створення мережі просторів психологічної підтримки на території Олевської, Словечанської та Народицької громад Житомирської області для надання психологічної допомоги та підтримки населенню, що постраждало в результаті збройної агресії.

Короткий опис функціональних обов’язків 

  • Адміністратор організовує виявлення в зоні обслуговування (громаді) осіб, які потребують психологічної підтримки (отримувачів психологічних послуг).
  • Здійснює інформування населення громади про можливість отримання первинної психологічної допомоги.
  • Організовує роботу ППП та слідкує за порядком на локаціях .
  • Здійснює попередній запис осіб для отримання консультацій (за телефоном,поштою або особисто).
  • Зустрічає відвідувачів ППП, надає інформаційний супровід, проводить попередній запис для онлайн консультування. 
  • Адміністратор фіксує у гугл/тімз календарі дату та  час  консультації.  Напередодні  консультації нагадує клієнту про запланований візит.
  • Надає технічний супровід відвідувачам ППП у підключенні до платформи психологічної підтримки для онлайн консультування з психологом.
  • Заповнює журнал консультацій для ведення звітності щодо роботи ППП та забезпечує конфіденційність використання такого журналу, щоб він не потрапив до третіх осіб.
  • Надає в зоні обслуговування базовий комплекс консультаційних послуг, зокрема інформування та переадресацію відвідувачів ППП.
  • Фіксує послуги, узгоджує та формує графік консультацій “клієнт-психолог”.
  • Адміністратор заповнює щотижневу відомість згідно вимог координатора проєкту.
  • Створює позитивний імідж ППП.

Вимоги до кандидатури

  • Загальна середня освіта, професійно-технічна та/або вища освіта за спеціальностями публічне управління та адміністрування, соціологія, психологія, педагогіка, охорона здоров’я, правознавство, економіка, туризм і рекреація, готельно – ресторанна справа, тощо. 
  • Досвід надання адміністративних чи соціальних/психологічних/медичних послуг особам в тому числі у складних життєвих обставинах у державних чи недержавних службах/організаціях. 
  • Досвід практичної роботи за фахом не менше 1 року.
  • Вміння працювати з Excel, Word, Google Drive, Google Docs, Canva. 
  • Володіння відмінними комунікативними навичками.

Професійні компетенції 

  • Вміння застосовувати теоретичні знання та навички у реальних практичних  ситуаціях. 
  • Уміння виявляти потреби та проблеми клієнтів, аналізувати їх та спільно з  клієнтом розробляти відповідні стратегії надання допомоги. 
  • Здатність встановлювати якісний контакт з клієнтами та їхніми родинами,  демонструвати навички ефективного спілкування та активного слухання. 
  • Уміння планувати роботу, визначати пріоритети та керувати часом. 
  • Розуміння правових рамок та етичних стандартів у соціальній роботі та їх  використання у практиці.

Принципи взаємодії з клієнтами 

  • Повага до гідності кожної людини. Адміністратор ППП повинен з  повагою ставитися до всіх клієнтів, не допускаючи жодних проявів зневаги до особистості.  
  • Пріоритетність інтересів клієнтів. Адміністратор ППП спрямовує свої зусилля та всі наявні ресурси на  забезпечення інтересів кожного клієнта  з урахуванням його індивідуальних потреб. 
  • Толерантність. Адміністратор ППП має високий рівень терпимості та  чутливості до різних емоційних чи поведінкових проявів клієнта, а також приймають  обставини клієнта, незалежно від його попередніх вчинків, звичок чи будь-яких  індивідуальних характеристик, як-от стать, етнічне чи національне походження та інше.  
  • Довіра та взаємодія у вирішенні проблем клієнта. Адміністратор ППП підтримує та заохочує клієнта у вирішенні його запитів надаючи йому необхідну інформаційну підтримку.  
  • Доступність послуг. Адміністратор ППП докладає всіх зусиль для  безперешкодного доступу клієнта до послуг, без будь-яких проявів дискримінації за ознакою статі, віку, раси, стану здоров’я, інвалідності, сексуальної орієнтації тощо. 
  • Конфіденційність. Адміністратор ППП попередньо надає інформацію  клієнту щодо того, як забезпечується конфіденційність їхньої взаємодії та озвучує  винятки, за яких вона може бути порушена. 

Міжособистісні навички

 Консультативні навички: вміння здійснювати консультування клієнтів та  надавати клієнтам рекомендації, необхідні для профілактики, подолання або  мінімізації негативних наслідків складних життєвих обставин.  

Робота в команді: здатність співпрацювати з іншими членами проєктної команди та  координувати спільні зусилля задля досягнення цілей проєкту. 

Лідерські навички: здатність ефективно керувати групою та брати  відповідальність у важливих та/або стресових ситуаціях. 

 Звітність та документування

  • Ведення документації згідно вимог донора та ГО.
  • Внесення даних в журнал звернень та щотижневу відомість. 
  • Підготовка звітів за результатами роботи.

Для участі в конкурсі просимо заповнити аплікаційну форму тут

Додатково просимо надати цінову пропозицію, яку Ви зможете підвантажити у вищенаведеній аплікаційній формі. З бланком цінової пропозиції Ви зможете ознайомитись тут.

Більше інформації про проєкт Ви знайдете  тут.

Електронна пошта за якою Ви можете задати додаткові питання: [email protected] 

Якщо Ви зацікавились конкурсом та готові стати частиною команди Громадської організації «НУО «Ін Тач Юкрейн Фундейшн» у реалізації даного проєкту, просимо до 30 квітня 2024 року (включно) надіслати вашу аплікаційну форму наведену вище.

Ми зв’яжемося лише із кандидатами/кандидатками, що пройшли перший етап відбору, для проведення співбесіди.

Кандидату/ці, який/яка успішно пройде відбір буде запропоновано строковий контракт.

 


Останні публікації цього розділу:

Менеджер/ка проєктів у сфері реалізації бізнес проєктів та юридичної підтримки

Менеджер/ка проєктів у сфері реалізації соціально-культурних проєктів

Вакансія: Decentralization and Policy Reform Lead

Вакансія: Local Governance Lead

Координатор/ка аналізу ризиків безпеки

Юрист-консультант_ка (віддалено)