Закупівля скретч-карток для поповнення рахунку (для забезпечення зв’язку з пацієнтами)

Зафіксувати у Google календарі!


Додано:
natakobzista

tender_ntylth1
Закупівля скретч-карток для поповнення рахунку (для забезпечення зв’язку з пацієнтами)

07.05.2025 р.

ОГОЛОШЕННЯ

про проведення процедури закупівлі

(далі – «Оголошення»)

Благодійна організація «Світло надії» (далі – БО «Світло надії») оголошує місцеву закупівлю на обрання постачальника скретч-карток для поповнення рахунку (для забезпечення зв’язку з пацієнтами).

Предмет закупівлі: скретч-картоки для поповнення рахунку, з метою забезпечення зв’язку з пацієнтами (перелік, найменування, розмір та ін. тех. характеристики зазначені у Ціновій пропозиції).

Джерело фінансування закупівлі – здійснюється в рамках проекту: “дАРТс (діагностика, АРТ, супровід) – досягнення цілей”, який реалізуються відповідно до ГУ № 25-TRT-24-25.

Набувач зобов’язаний здійснювати закупівлі у відповідності з Кодексом поведінки для набувачів та Кодексом поведінки для постачальників.

Термін надання послуг:

до 31.08.2025 року (за потребою організатора закупівлі – БО «Світло надії»).

Очікуваний результат: підписання угоди про співпрацю.

№ п/п

Обов’язкові технічні вимоги до предмета закупівлі

Документи, які підтверджують відповідність вимогам

1.

Відпуск товарів згідно найменування, розміру та інших техн.характеристик, зазначених у Ціновій пропозиції

Цінова пропозиція.

2.

Безготівковий розрахунок.

Цінова пропозиція.

3.

Фіксована вартість (не менше ніж 30 днів з дати підписання договору).

Цінова пропозиція.

4.

Регіон проведення закупівлі.

Місто Полтава.

5.

Відпуск товарів без ПДВ.

Цінова пропозиція.

6.

Поставка товару повинна здійснюватись транспортом постачальника або за рахунок постачальника.

Цінова пропозиція.

 

№ п/п

Обов’язкові квАліфікаційні  вимоги до предмета закупівлі

 

Документи, які підтверджують відповідність вимогам

  1.

Право на здійснення підприємницької діяльності.

 

 

  • Копія Свідоцтва про державну реєстрацію юридичної особи або фізичної особи-підприємця або Виписки з єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців;
  • Копія Свідоцтва платника ПДВ (при умові реєстрації платником ПДВ) або Свідоцтва про сплату єдиного податку;
  • Копія Витягу з єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб підприємців, виданого не раніше 01.01.2012 р.;
  • Копія Статуту (для юридичних осіб).

 

Детальний асортимент та орієнтовані обсяги закупівлі вказані у Ціновій пропозиції.

Організація залишає за собою право збільшити або зменшити обсяг закупівлі у межах 20% від обсягу, вказаного у Ціновій пропозиції! 

ЦІНОВА ПРОПОЗИЦІЯ МАЄ ВКЛЮЧАТИ В СЕБЕ:

  1. Пропозиція подається у формі офіційної ціновій пропозиції, що відповідає вимогам вказаним в оголошенні (форма Цінової пропозиції додається).
  2. Копії:
  • Свідоцтва про державну реєстрацію юридичної особи або фізичної особи-підприємця або Виписки з єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців;
  • Свідоцтва платника ПДВ (при умові реєстрації платником ПДВ) або Свідоцтва про сплату єдиного податку;
  • Витягу з єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб підприємців, виданого не раніше 01.01.2012 р.;
  • Статуту (для юридичних осіб);
  1. Також, просимо додати до Вашої цінової пропозиції будь-які інші документи, що, на Вашу думку, можуть бути корисними для оцінки пропозиції (наприклад, рекомендаційні листи тощо).

 

Правила оформлення цінової пропозиції учасника:

  1. Всі копії будь-яких документів, що включаються в цінову пропозицію, мають бути завіреними підписом учасника, а якщо учасником є юридична особа, то печаткою та підписом уповноваженої особи. До цінової пропозиції повинні додаватись документи, які посвідчують право такої уповноваженої особи підписувати цінову пропозицію (наказ про призначення керівника або довіреність).
  2. Надані копії документів мають бути розбірливими та якісними.
  3. Відповідальність за достовірність наданої інформації в своїй ціновій пропозиції несе учасник.
  4. Строк дії цінової пропозиції повинен становити не менше 30 календарних днів з дати підписання угоди про співпрацю, що повинно бути зазначено у самій пропозиції.

Посадова особа замовника, уповноважена здійснювати зв’язок з постачальниками:

Кобзиста Наталія, пров. Братів Шеметів 17-А.

Моб. 0504050489.

Тел./факс. (050) 60-60-81.

e-mail: [email protected]

Цінові пропозиції приймаються за адресою:

Україна, 36039, м. Полтава, пров. Братів Шеметів 17-А.

Приймання пропозицій, які подаються учасниками особисто, здійснюється з 09 год. 00 хв. до  17 год. 00 хв. З понеділка по п’ятницю  за київським часом.

Кінцевий термін приймання цінових пропозицій від учасників:

«13» травня 2025 року, до 17 год. 00 хв. за київським часом.

Цінова пропозиція скретч-картки


Останні публікації цього розділу:

Закупівля товарів медичного призначення

Поставка IT обладнання та аксесуарів

Набір на молодіжний проєкт Art for Solidarity від Amnesty International Denmark

Тендер на закупівлю тактичних аптечок для команди

У червні відбудеться Міnі-EdCamp Dnipro – 2025: до участі запрошують освітян з Дніпра та області