Закупівля меблів та м’яких модулів для кабінетів психологічної допомоги
Громадська організація «Асоціація працівників системи охорони здоров’я України «Медичні лідери» організовує закупівлю меблів для кабінетів психологічної допомоги , у рамках Проєкту «Сила Відновлення: Медичні та Психологічні Послуги для Громад», який реалізується за підтримки Програми розвитку ООН.
Предмет закупівлі та лоти (учасник може подаватися на один, декілька або всі лоти):
Лот 1:
- Офісний письмовий стіл: 2 шт.
- Комод офісний під комп’ютерний стіл: 2 шт.
- Шафа для зберігання документів: 1 шт.
- Шафа для верхнього одягу: 1 шт.
- Шафа для одягу і книг: 1 шт.
- Вішалка для одягу (настінна): 2 шт.
Лот 2:
- Офісне крісло для письмового столу: 2 шт.
- Офісний стілець зі столиком: 10 шт.
- Офісний стілець: 2 шт.
- Офісний стілець: 12 шт.
- М’яке крісло: 6 шт.
Лот 3:
- Великий офісний стіл:1 шт.
- Журнальний столик: 3 шт.
Лот 4:
- Диван (без підлокітників): 2 шт.
- Диван (з підлокітниками): 2 шт.
Лот 5:
- Комплект дитячих ігрових пуфів (7 пуфів)
Усі лоти мають включати:
- доставку меблів до місць поставки за адресами (Чернігівська та Кіровоградська області);
- розвантаження та занесення до приміщення, також для Лоту 1 і установка меблів у приміщеннях Замовника;
- вартість зазначених робіт обов’язково включається у ціну тендерної пропозиції учасника та окремо не оплачується.
Термін реалізації поставки обладнання:
- для Лоту 1 – до 10.02.2026 (включно);
- для Лотів 2-5 – до 31.01.2026 (включно).
Учасники тендеру:
Учасник має бути юридичною особою або фізичною особою-підприємцем (що здійснює відповідну діяльність згідно КВЕД), зареєстрованою відповідно до законодавства України.
Оплата товару – бажана післяплата за місцем відвантаження або внесення мінімальної передплати, виключно за безготівковим розрахунком.
Для участі у тендері, необхідно підготувати ти направити наступний пакет документів:
- Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі Додаток 1
- Цінова пропозиція Додаток 2: валютою тендерної пропозиції має бути національна валюта України – гривня; ціна тендерної пропозиції повинна включати податки та збори, передбачені нормами чинного законодавства України та вартість доставки на 3 адреси Кіровоградської та Чернігівської областей.
- Кваліфікаційні критерії до учасників — наявність у учасника закупівлі документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) замовлень, що може бути: листи-рекомендації / листи-відгуки від замовників, акти приймання-передачі / акти виконаних робіт / акти введення в експлуатацію / видаткові накладні / ТТН (за наявності), довідка/лист від контрагента про виконання договору або інші документи, які підтверджують постачання/виготовлення аналогічних замовлень.
- Повний пакет реєстраційних документів, а саме:
▪ виписка з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань;
▪ статут або інший установчий документ компанії (остання редакція);
▪ документ, що підтверджує право підпису;
▪ для платників ПДВ: копія довідки чи свідоцтва платника ПДВ, копія витягу з реєстру платників ПДВ;
▪ для платників єдиного податку: копія довідки чи свідоцтва платника єдиного податку, копія витягу з реєстру платників єдиного податку.
Вимоги до оформлення та подання тендерних пропозицій:
- Тендерні пропозиції мають бути підготовлені українською мовою, підписані уповноваженою особою учасниці/-ка та засвідчені печаткою (за наявності).
- Пропозиції необхідно надіслати у вигляді сканованих копій документів, а також у електронному форматі на електронну адресу: [email protected]
- Надані копії документів мають бути розбірливими та якісними.
- Строк дії тендерної пропозиції повинен становити не менше 10 календарних днів з дати розкриття тендерних пропозицій.
До участі в оцінці тендерних пропозицій допускаються тендерні пропозиції, які повністю відповідають умовам Технічного завдання та цього Оголошення.
Критерії визначення переможця:
До нарахування балів допускаються лише пропозиції, що:
- відповідають усім обов’язковим вимогам ТЗ по відповідному Лоту;
- містять усі обов’язкові документи, зазначені в тендерній документації;
- підтверджують кваліфікацію учасника згідно вимог оголошення.
Пропозиції, що не відповідають обов’язковим вимогам, не оцінюються.
Критерії оцінки пропозицій (за кожним Лотом окремо):
Оцінка тендерних пропозицій здійснюється за 100-бальною шкалою за такими критеріями:
- Відповідність технічному завданню (ТЗ) – 30 балів. До оцінки допускаються лише пропозиції, що відповідають усім обов’язковим вимогам ТЗ за відповідним Лотом.
- Ціна – 40 балів. Оцінюється загальна ціна пропозиції за відповідним Лотом, що включає доставку та розвантаження, а для Лоту 3 – також установку/монтаж/пусконалагодження відповідно до ТЗ. Бали розраховуються за формулою: 40 × (Pmin / Pi), де Pmin – найнижча ціна серед допущених пропозицій, Pi – ціна пропозиції учасника.
- Строки поставки – 20 балів.
- Для Лоту 1 строк поставки має бути не пізніше 10.02.2026.
- Для Лотів 2-5 строк доставки має бути не пізніше 31.01.2026.
- 10 балів – 100% післяоплата;
- 7 балів – передплата до 30%;
- 5 балів – передплата до 50%;
- 0 балів – передплата понад 50%.
- Умови оплати – 10 балів. Бали нараховуються залежно від запропонованих умов оплати:
Переможцем за кожним Лотом визначається Учасник, пропозиція якого набрала найбільшу суму балів.
*Якщо всі пропозиції будуть виходити за наявний бюджет, замовник залишає за собою право перемовин з переможцем з метою зменшення вартості за рахунок зміни умов.
Листи із пропозиціями мають бути надіслані на електронну пошту [email protected] до 18:00 31 грудня 2025 року (в темі листа зазначити «Тендер на закупівлю меблів №4»).
Запитання щодо тендеру можна надсилати до 26.12.2025 р. до 15:00 (включно) на електронну пошту [email protected] (в темі листа зазначити «Питання щодо Тендеру на закупівлю меблів №4»).

