Відкритий відбір заявок «На закупівлю та доставку 10 промислових пральних машин для Державної служби України з надзвичайних ситуацій»

ЗАВЕРШЕНО

Зафіксувати у Google календарі!


Додано:
vmartyniuk

тендер-tender-ntylth1
Відкритий відбір заявок «На закупівлю та доставку 10 промислових пральних машин для Державної служби України з надзвичайних ситуацій»

Шановні Пані та Панове,

Програма «Український фонд швидкого реагування», яку втілює Рада міжнародних наукових досліджень та обмінів IREX (надалі – IREX) за підтримки Державного департаменту США, продовжує відкритий відбір заявок «На закупівлю та доставку 10 промислових пральних машин для Державної служби України з надзвичайних ситуацій». Термін дії договору, який заплановано укласти із переможцем відкритого відбору – липень – вересень 2023 року. 

Зацікавленим сторонам необхідно підготувати свою цінову пропозицію, заповнивши  Додаток 1.1 та Додаток 2 (в т.ч. таблицю 1). Мінімальні технічні характеристики товару детально описано у Додатку 1.1. Пропозиція повинна бути подана українською мовою, містити реквізити заявника, запропонована ціна повинна включати в себе необхідні податки та збори*, а також вартість доставки по території України. Звертаємо увагу, що цінова пропозиція повинна залишатись актуальною не менше 60 діб після завершення дати подання ЗП. 

У випадку вашої зацікавленості, просимо надсилати ваші комерційні пропозиції до __23.59 год, 25 червня 2023р. на електронну адресу: [email protected] з темою листа «Відкритий відбір заявок «На закупівлю та доставку 10 промислових пральних машин для ДСНС»-Пропозиція».

Заявник несе відповідальність за своєчасне подання та достовірність комерційних пропозицій. Пропозиції, надіслані після 23.59 год, 25 червня не приймаються до уваги.

Надсилаючи пропозиції електронною поштою, переконайтесь, що документи підписані, збережені у форматі *.pdf чи *word. Копії документів, що додаються до пропозиції повинні бути надіслані у форматі .pdf чи *word і не містити вірусів чи пошкоджень.

Запропоновані послуги будуть розглядатися і оцінюватися відповідно до повноти пропозиції та її відповідності до вимог (Додаток 1). Вибір постачальника відбуватиметься за принципом найкращої цінової пропозиції, відповідності критеріям оцінки та усім технічним характеристикам, зазначеним у Додатку 1.1. З переможцем тендеру буде укладено договір на закупівлю та постачання 10 промислових пральних машин для ДСНС України.

Звертаємо увагу на те, що IREX не несе відповідальності за будь-які витрати, пов’язані з підготовкою та подачею постачальником пропозиції, незалежно від результату або способу проведення процесу відбору.

Замовник вимагає від учасників уникати конфлікту інтересів. У випадку участі в тендері учасників, які є пов’язаними особами, тендерні пропозиції таких учасників буде відхилено. 

Дякуємо за увагу! Чекаємо на ваші пропозиції. 

 

Додаток 1

 

 

Перелік вимог до Запиту на пропозиції

Зміст вимог

Програма «Український фонд швидкого реагування» (надалі URRF), яку втілює IREX за підтримки Державного департаменту США, працює з метою швидкого реагування на потреби цивільного населення, громадянського суспільства та Уряду України, задля пом’якшення наслідків бойових дій. Наразі, URRF планує закупити 10 промислових пральних машин для рятувальників ДСНС України, які працюють у прифронтових територіях та територіях, які сильно постраждали від дій російської федерації.

Короткий опис необхідних послуг: 

Учасник тендеру повинен запропонувати модель промислової пральної машини, яка відповідає мінімальним технічним характеристикам, заповнивши  Додаток 1.1.

Постачальник повинен запевнити про наявність 10 одиниць пральних машин на складі в Україні. У разі, якщо постачальник планує закупити необхідну кількість одиниць товару за кордоном, товар повинен бути доставлений у м. Київ у термін, який не перевищує 30 календарних днів від дня підписання угоди.

Товар повинен бути виключно новий. 

Постачальники, які запропонують товар, виготовлений на території російської федерації та Китайської Народної Республіки, будуть дискваліфіковані.

Перелік та опис очікуваних результатів

Учасник має забезпечити:

* доставку товару на склад у м.Києві (точна адреса доставки буде зазначена у договорі) у визначені договором терміни

Валюта пропозиції

Валютою тендерної пропозиції є національна валюта України – гривня.

Пропозиція та фінальна ціна повинна включати усі податки, збори та вартість доставки на території України.

Вартість ПДВ необхідно відобразити окремим рядком у поданому рахунку.

ПДВ та податки

IREX не звільняє постачальників від сплати ПДВ за цим типом договору

Строк дії пропозиції (враховується з останнього дня подання пропозицій)

60 днів       

У виняткових випадках IREX може звернутися з проханням до автора пропозиції подовжити строк дії пропозиції. У цьому випадку сторони повинні підтвердити згоду у письмовій формі.

Неповні пропозиції

Не допускаються

Умови оплати

Із постачальником, вибраним в результаті цього конкурсу, буде укладено договір із граничною вартістю послуг, які планується отримати за весь період. Тип договору буде залежати від статусу юридичної чи фізичної особи виконавця. 

Увага – оплата за надані постачальником послуги буде здійсненою в гривнях. 

Деталі щодо розміру, строків та інших умов оплати послуг Виконавця є предметом узгодження між сторонами та будуть відображені в договорі.

Розрахунок:

Безготівковий розрахунок

Інші умови:

Якщо число потенційних постачальників менше ніж 3 (три), дана закупівля переоголошується. Організація залишає за собою право визначити переможця.

Організація залишає за собою право відмінити закупівлю без будь яких зобов’язань.

Тривалість договору, який передбачається укласти

Строк надання послуг: з дати укладення договору по 30 вересня 2023 року .

Критерії оцінювання пропозиції 

 

Критерій оцінки

Ваговий коефіцієнт

Документи, які підтверджують відповідність критерію

1.

Вартість одиниці товару

85

Тендерна пропозиція, Додаток 2, Таблиця 1

2.

Термін доставки товару у період до 30 календарних днів

10

Тендерна пропозиція, Додаток 1.1, Додаток 2, Таблиця 1

 

Досвід постачальника у наданні запитуваних послуг

5

Тендерна пропозиція, Додаток 2, Таблиця 1

Контактна особа для уточнень

(звернення виключно у письмовому вигляді)

Зацікавлені сторони, можуть задавати уточнюючі запитання за адресою: 

[email protected], до 23:59 год 22 червня, 2023р. 

Останній термін подачі розрахунків вартості послуг до 23:59 год 25 червня, 2023р. [email protected] написавши у темі листа: «Відкритий відбір заявок «На закупівлю промислових пральних машин для ДСНС»-Пропозиція».

 

 

Додаток 1.1

 

Технічні характеристики

 

 

Мінімальні технічні характеристики 

Запропонована модель

Категорія товару 

Промислова 

 

БАРАБАН 

Об’єм, л 

Не менше 100 

 

Завантаження 

Не менше 10.5 кг 

 

ШВИДКІСТЬ  

Прання, об/хв 

Від 40 

 

Макс. Швидкість, об/хв 

1200 

 

G-фактор, G 

440 

 

ЖИВЛЕНЯ 

Електричні показники, В/Гц/А 

220-240/50/7 

 

СПОЖИВАННЯ 

Вода, л 

Не більше 52.2 

 

Електрика, кВ 

Не більше 3,8 

 

РІВЕНЬ ШУМУ І ТРИВАЛІСТЬ ЦИКЛУ 

Рівень шуму, дБ 

менше 57 

 

Тривалість циклу (за замовчуванням), хв 

59 (60° С) 

 

СИСТЕМА І КОНТРОЛЬ 

Інверторний двигун з прямим приводом 

Так 

 

Нагрівальний елемент, кВт 

 

Система зливу 

Насос 

 

Система автодозування 

Так 

 

Гіроскопічний датчик 

Так 

 

Амортизатор 

4 амортизатори 

 

ПРОГРАМИ 

  

  

Список програм 

90° 

 

75° 

 

60° 

 

40° 

 

  Самодіагностика 

                    Так 

 

ЗОВНІШНЯ ОБРОБКА 

Барабан 

нержавіюча сталь 

 

ЗАХИСТ СХЕМИ 

Запобіжник головної плати, amps 

12(220-240В) 

 

Запобіжник фільтра, amps 

15 

 

 

 

 

Гарантія від виробника 

Щонайменше 12 місяців 

 

Термін доставки 

Не більше 30 календарних днів 

 

ГАБАРИТИ 

Вага (нетто/в пакуванні), кг 

 

Вага (нетто/без пакування), кг 

 

Розміри (ШхВхГ), мм 

 

Розміри з відкритими дверцятами, мм 

 

Спеціальні програми (перелічити) 

 

 

Країна виробник 

 

Наявність на складі в Україні 10 одиниць товару 

 

 

 

Додаток 2

Таблиця 1

Цінова пропозиція    _________________

                        (назва учасника)

 

Код ЄДРПОУ__________, контактні дані_____________________________________      _______________________________________________________________________________, П.І.Б. керівника__________________________________________________________________

 

 

Цим листом _______________ (назва учасника), в особі ______________________ (ПІБ уповноваженої особи) повідомляє що бажає взяти участь у конкурсі, що проводить Рада міжнародних наукових досліджень та обмінів (IREX) – «______________________________» та погоджується із умовами конкурсу. Компанія підтверджує достовірність наданих IREX даних.

 

№з/п

Назва

Ціна за од., грн

Вартість, всього, грн

1.

     

2.

     

3.

     

 

[Ім’я і підпис уповноваженої особи постачальника послуг][Посада][Дата]

 

Документи, що мають бути надані разом із ціновою пропозицією, в т.ч. документи, що підтверджують відповідність вимогам*:

 

Документи, що мають бути надані разом із ціновою пропозицією, в т.ч. документи, що підтверджують відповідність вимогам :

Документи додано до цінової пропозиції
(ТАК       /          НІ)

Документи на ведення комерційної діяльності 

Заповнена та підписана форма пропозиції (постачальник)

       

       

Копія Свідоцтва платника ПДВ (за умови реєстрації платником ПДВ) або Свідоцтва про сплату єдиного податку або витяги з реєстрів платників ПДВ та платників єдиного податку

       

       

Копія Свідоцтва про державну реєстрацію юридичної особи або ФОП або Виписки з єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців

       

       

Копія Статуту і витягу з протоколу про призначення керівника (для юридичних осіб)

       

       

Копія або оригінал документу, що підтверджує повноваження щодо підпису договору та документів пропозиції контрагента.

       

       

Контакти (ПІП, посада, контактний номер телефону та електронна адреса) 3 осіб/представників підприємств, яким юридична особа або ФОП надавала послуги закупівлі та доставки схожої категорії товарів з вказанням суми договорів.

       

       

Також, просимо додати до Вашої пропозиції будь-які інші документи, що, на Вашу думку, можуть бути корисними для оцінки пропозиції (рекомендаційні листи, сертифікат товару, інструкція до товару, тощо).

       

       

 


Останні публікації цього розділу:

Тендер на закупівлю аптечок першої допомоги та наборів психологічної допомоги

Запит цінової пропозиції на придбання гриля Big Green Egg Large

Запит цінової пропозиції на придбання холодильної шафи на 1 м3, кондитерської вітрини та мікрохвильової пічки

Запит цінової пропозиції на придбання термоблендера

Запит цінової пропозиції на придбання морозильної шафи вертикальної та занурювальних блендерів

Запит цінової пропозиції на придбання стіл відстійник, шпилька пекарська з деко, стіл робочий нержавійка та стіл робочий розкладний