Відкритий тендер на укладання рамкової угоди на закупівлю комп’ютерного обладнання (Джерело безперебійного живлення)

ЗАВЕРШЕНО

Зафіксувати у Google календарі!


Додано:
CO CF SSS

tender_ntylth(1)
Відкритий тендер на укладання рамкової угоди на закупівлю комп’ютерного обладнання (Джерело безперебійного живлення)

Відкритий тендер на укладання рамкової угоди на закупівлю комп’ютерного обладнання ( Джерело безперебійного живлення)

Благодійна організація «Благодійний фонд «Стабілізейшен суппорт сервісез» оголошує відкритий тендер на укладання рамкової угоди на закупівлю комп’ютерного обладнання (Джерело безперебійного живлення)

Про нас: Благодійна організація «Благодійний фонд «Стабілізейшен суппорт сервісез» з 2015 року займається підтримкою та допомогою людям, постраждалим від війни в Україні, а також розбудовою інститутів соціальної допомоги й захисту прав людини в нашій державі.

Термін подання тендерних пропозицій: до 23:59 27 березня 2024 року.

Більш детальна інформація зазначена в Запиті на пропозицію.

Основні вимоги:

  1. Підтверджений досвід роботи у сфері постачання відповідних товарів.
  2. Обов’язкова реєстрація юридичною особою або фізичною особою-підприємцем.
  3. Наявність відповідних КВЕДів.
  4. Строк надання товарів: протягом 14 (чотирнадцяти) календарних днів від дати направлення Замовлення на постачання
  5. Умови оплати: 100% оплата після отримання товару.

Документи, які подає учасник тендеру:

  1. Копія документу, що підтверджує державну реєстрацію (сформовано не пізніше 01.01.2024 року).
  2. Копія документу, що підтверджує податковий статус.
  3. Аналогічні договори постачання відповідних товарів.
  4. Тендерна пропозиція, заповнена за зразком (Додаток А. Тендерна пропозиція).
  5. Технічна специфікація з характеристиками та фото до запропонованих товарів (Додаток Б. Технічна специфікація).
  6. Фінансова пропозиція (Додаток В)

Зверніть УВАГУ! Додатки А,Б,В мають бути заповнені належним чином з підписом та печаткою (за наявності). 

Доставка здійснюється за рахунок Постачальника, на адреси вказані Замовником в кожній окремій Заявці. 

Порядок здійснення доставки: партіями від 1 до 5 штук на кожну адресу, до 10 адрес в кожній області (загально 10 областей). Вартість доставки повинна бути включена у вартість товарів.

Документи повинні бути надіслані до 23:59 27 березня 2024 року у письмовому (електронному, відсканованому) форматі з поміткою “Відкриті торги: Комп’ютерне обладнання”, на адресу: [email protected].


Останні публікації цього розділу:

НДІ оголошує конкурс на консультаційні послуги з гендерних питань

Тендер на закупівлю ІТ обладнання RFQ UCBI4-163-1

Конкурс на відбір консультантів/ок з аналізу положень чинних нормативних документів та підготовки проєктів змін до НПА

Закупівля меблів для Управління освіти адміністрації Індустріального району Харківської міської ради

БА «4Бізнес» запрошує представників органів місцевого самоврядування Сумщини на тренінги

Закупівля послуг із організації Навчального візиту у Польщу представників 20 ТГ Тернопільської, Івано-Франківської, Харківської та Херсонської областей