Відкритий тендер із закупівлі послуг на постачання ковдр, подушок, постільної білизни та розкладних ліжок

ЗАВЕРШЕНО

Зафіксувати у Google календарі!


Додано:
CO CF SSS

тендер tender 1 (10)
Відкритий тендер із закупівлі послуг на постачання ковдр, подушок, постільної білизни та розкладних ліжок

Благодійна організація «Благодійний фонд «Стабілізейшен суппорт сервісез» оголошує відкритий тендер на закупівлю послуг на постачання ковдр, подушок, постільної білизни та розкладних ліжок. 

Дата оголошення про тендер: 11 липня 2022 року

Термін подання тендерних пропозицій: до 25 липня 2022 року

 Всі тендерні пропозиції, отримані організатором після кінцевого терміну їх подання, а саме після 00:00 26 липня 2022 року, розгляду не підлягатимуть.  

Наша команда шукає постачальників на наступний перелік товарів: 

  1. Демі ковдра, в бязі, наповнювач вовна – 500 шт
  2. Подушка, розмір 50*70 – 500 шт
  3. Постільна білизна, тканина бязь, півтораспальний комплект – 500 шт
  4. Розкладне односпальне ліжко на ламелях з матрацом – 200 шт  

Вимоги до кваліфікації підрядника:

  1. Досвід роботи у сфері постачання товарів;
  2. Позитивний імідж та надійна ділова і професійна репутація;
  3. Здатність виконувати поставки товарів у визначені терміни;
  4. Вчасне надання документації (рахунок, видатков анакладна та інші документи за потреби);
  5. Умови оплати: післяплати або передплати не більше 50% відсотків;
  6. Доставка товару на склади замовника. 
  7. Вартість доставки має бути включена у вартість. 

Умови:

Між БО «БФ «ССС» та підрядником буде підписано договір поставки, в якому буде детально викладено умови співпраці. 

 Вимоги до підрядника – учасника тендеру:

  1. Обов’язкова реєстрація юридичною особою або фізичною особою-підприємцем. 
  2. Наявність відповідних КВЕДів.

Учасник тендеру надає організатору наступні документи:

  1. Копія документу, що підтверджує державну реєстрацію;
  2. Копія документу, що підтверджує податковий статус;
  3. Тендерна пропозиція, заповнена за зразком (додається Зразок тендерної пропозиції);
  4. Детальний прайс за запитуваними товарами;
  5. Зразок договору поставки товару; 
  6. Оригінал рахунку-фактури. 

Істотні критерії (умови) відбору тендерних пропозицій:

  1. Відповідність учасника кваліфікаційним вимогам тендерного оголошення;
  2. Відповідність поданих документів умовам тендерного оголошення;
  3. Прийнятна вартість послуг.

Відбір підрядника буде здійснюватися на основі досвіду кандидатів, їхньої компетенції, що відповідають вимогам, наведеним вище. 

Тендерні документи повинні бути складені українською мовою, підписані уповноваженою особою учасника та засвідчені печаткою (за наявності) та надіслані до 23:59 25 липня 2022  року у письмовому (електронному, відсканованому) форматі з поміткою “Відкриті торги: Постачання  ковдри, подушок, постільної білизни та розкладних ліжок”, на адресу: [email protected].

Тендерна процедура:

  • Тендерні пропозиції повинні залишатися чинними впродовж шістдесяти (60) календарних днів з граничного терміну подання Тендерних пропозицій.
  • До участі у відборі тендерних пропозицій допускаються тендерні пропозиції, які повністю відповідають умовам цього тендерного оголошення.
  • Тендерні пропозиції, мають бути чинними та не підлягатимуть внесенню змін з боку учасників тендеру, що їх подали, до повного завершення надання послуг.
  • Визначення переможця тендеру, відбудеться шляхом розгляду та перевірки наданих пропозицій  на відповідність умовам конкурсу, викладеним у тендерній документації. Перевага буде надана постачальнику, пропозиція якого відповідатиме зазначеним в тендерному оголошенні критеріям та пропонуватиме найнижчу ціну за умови потрібної кваліфікації постачальника. 
  • Очікується, що співбесіди з підрядниками, які увійдуть до списку після первісного відбору, будуть проводитися за допомогою Teams/Zoom. Відповідь електронною поштою після остаточного туру співбесід отримають тільки ті підрядники, які пройшли відбір.
  • Результати тендеру будуть повідомлені організатором учаснику тендеру, який переміг, шляхом надсилання відповідного повідомлення електронною поштою протягом не більше ніж трьох робочих днів з дати прийняття рішення про визначення переможця.  

Додаткові застереження:

  • Учасник цієї загальної процедури (відкритого тендеру) приймає до уваги та погоджується з тим, що організатор тендеру залишає за собою право вимагати від учасника тендеру додаткові документи та/або інформацію, що підтверджують відповідність окремих положень документів вимогам та умовам цього тендерного оголошення.
  • Учасник цієї загальної процедури (відкритого тендеру) надсилаючи документи для участі у загальній процедурі (відкритому тендері) за цим тендерним оголошенням підтверджує своє розуміння та згоду з тим, що організатор тендеру може відхилити його тендерну пропозицію у випадку, якщо пропозиції інших учасників міститимуть більш вигідні умови, та що організатор тендеру не обмежений у прийнятті будь-якої іншої пропозиції з більш вигідними для нього умовами.

Індивідуальний підхід та рівні можливості

БО «БФ «ССС» застосовує індивідуальний підхід та поважає права людини у всіх сферах її діяльності. БО «БФ «ССС»  прагне створювати умови праці, що відповідають принципам гендерної рівності та культурно-особистісного різноманіття персоналу. Підрядники повинні поважати рівні права осіб та прагнути створити атмосферу, в якій відмінності людей підтримують та цінують. 

Запитання щодо тендеру можна надсилати в електронному вигляді за ел. адресою: [email protected] до 22 липня 2022 року.


Останні публікації цього розділу:

Набір на участь у тренінг-курсі з психологічної підтримки та ментального відновлення людей, які постраждали від війни

Тендер на проведення поведінкового дослідження для Програми USAID АГРО

Конкурс на закупівлю інформаційних таблиць

Конкурс “Сприяння розвитку та використанню форм громадської участі на місцевому та регіональному рівнях”

Закупівля будівельних матеріалів (PAR#2024-140)

Конкурс на закупівлю навчального обладнання для Управління освіти адміністрації Індустріального району Харківської міської ради