Центр “Розвиток КСВ” оголошує тендер на експертів/ок з маркетингу, графічного дизайну та комунікаційного менеджменту для програми UWE_Hub

ЗАВЕРШЕНО

Зафіксувати у Google календарі!


Додано:
tender_CSR

Тендер tender
Центр “Розвиток КСВ” оголошує тендер на експертів/ок з маркетингу, графічного дизайну та комунікаційного менеджменту для програми UWE_Hub

Мета проєкту – допомогти українкам відновити свою фінансову стабільність завдяки відкриттю або перезапуску власного бізнесу, та розвитку підприємницьких навичок, а також підвищення якості і рівня кожної з учасниць UWE Hub спільноти у розвитку власної справи з соціальним імпактом, підтримка і обмін ідеями для посилення одна одної.

Програма “Мріємо та діємо” впроваджується за фінансової підтримки Агентства США з міжнародного розвитку (USAID) та виконується IREX у партнерстві з Будуємо Україну Разом (БУР), Центром “Розвиток корпоративної соціальної відповідальності” (CSR Ukraine), Making Cents International (MCI), Міжнародним республіканським інститутом (IRI) та Zinc Network.

Термін надання послуг: грудень 2022 – лютий 2023 рр. 

Виконавець (юридична особа, фізична особа-підприємець), який має намір взяти участь у тендері, повинен надіслати заявку на електронну скриньку, вказану нижче. Виконавець може податися на один із трьох лотів або на всі разом за умови наявності необхідної компетенції.

У темі листа необхідно зазначити «Експерт/ка UWE Hub – Лот… .», а також прикріпити наступні документи:

  • Резюме (з портфоліо відповідно до лоту) та короткий супровідний лист, в якому вказати, чому ми маємо обрати саме вас;
  • Інформацію щодо вартості відповідних послуг з розрахунку за виконання вказаних задач, а також термін їх виконання;
  • Контактні дані;
  • Контакти осіб, які можуть надати рекомендації про вас, або прикріплені рекомендації;
  • Прикріпити копії реєстраційних документів ФОП / юридичної особи (виписка з ЄДР про державну реєстрацію, свідоцтво/довідка платника податків).

Документи надсилати на e-mail: [email protected] 

Заявки на участь у тендері приймаються до 30 листопада 2022 року включно.

Відповідно до кожного лоту, обраний підрядник по напрямках Маркетинг, Дизайн та Комунікації працюватиме індивідуально і паралельно по часу з трьома жінками-підприємицями над їх власними справами. 

Лот 1 Маркетинг 

Задачі:

  • Аналіз: продуктів бренду, долі ринку, конкурентів 
  • Аналіз впізнаваності бренду (в контексті лого, назви)
  • Аналіз цільової аудиторії бренду
  • Створення портрету споживача/клієнта
  • Побудова місії та візії бренду 
  • Створення позиціонування бренду відповідно до очікуваних емоцій споживачів
  • Створення візуальної стратегії та вербального ряду 
  • Визначення диференціації бренду та аналіз споживчих якостей продукту
  • Визначення каналів маркетингової та рекламної активності для підвищення впізнаваності бренду та продажів
  • Стратегічні рекомендації для подальших дій в контексті маркетингу та PR 

Вимоги до кандидатів:

  1. Щонайменше 2-х річний досвід у сфері маркетингу; 
  2. Досвід роботи з проєктами / брендами за напрямами: виробництво продуктів харчування, хенд-мейд та інтер’єрний декор, мистецтво та розваги;
  3. Вільне володіння українською мовою.

Лот 2  Графічний дизайн

Задачі:

  • Аналіз ринку та конкурентів в контексті дизайну
  • Визначення стилю бренду 
  • Створення бренд-буку (айдентика бренду – логотип, додаткові елементи, фірмовий стиль, кольори, tone of voice, приклади публікацій / ескізів / оголошень / макетів)
  • Підготовка шаблонів по визначеному бренд-буку
  • Доопрацювання фінального варіанту та підготовка матеріалів для друку / передачі
  • Створення дизайну макету сайту 

Вимоги до кандидатів:

  1. Щонайменше 2-х річний досвід у сфері графічного дизайну;
  2. Досвід роботи з проєктами / брендами за напрямами: виробництво продуктів харчування, хенд-мейд та інтер’єрний декор, мистецтво та розваги;
  3. Вільне володіння українською мовою.

Лот 3  Комунікаційний менеджмент та SMM

Задачі:

  • Аналіз ринку, конкурентів та визначення tone of voice в комунікаціях
  • Створення комунікаційної стратегії бренду
  • Створення контент-плану на 1-3 місяці
  • Консультація та розробка плану таргетованої реклами
  • Проведення контентної фото/відео-зйомки продуктів 
  • Консультація щодо створення, оформлення та ведення каналу на YouTube
  • Консультація щодо налаштування магазину на ETSY.com (опційно, за можливості)

Вимоги до кандидатів:

  1. Щонайменше 2-х річний досвід у сфері комунікацій, PRSMM;
  2. Досвід роботи з проєктами / брендами за напрямами: виробництво продуктів харчування, хенд-мейд та інтер’єрний декор, мистецтво та розваги;
  3. Вільне володіння українською мовою.

Про організацію:

Центр «Розвиток КСВ» (CSR Ukraine) – експертна організація в Україні, що об’єднує понад 40 великих компаній, спільно з якими вже десять років просуває принципи сталого ведення бізнесу та соціальної відповідальності, реалізує власні соціальні проєкти, надає консультації, проводить семінари та тренінги з КСВ питань та звітів як для приватних компаній, так і для державних органів влади. Пріоритети Центру: розвиток КСВ, кар’єрних навичок серед молоді, STEM освіти і популяризація науки і технологій серед дівчат.


Останні публікації цього розділу:

Відеограф для створення соціальної реклами

Тендер на реалізацію комунікаційної кампанії

Тендер на закупівлю канцелярських товарів та товарів для творчості для дитячих центрів

Тендер на послуги з надання в оренду конференц-залу

Конкурс на закупівлю послуг фотозйомки заходів під час реалізації проєкту ГО “Сильні громади”

Тендер на закупівлю товарів (ФОТО камера, Електричне гончарне коло, Фото принтер, Стільці розкладні, Стіл офісний розкладний, Етажерка на колесах)