Торги на закупівлю канцелярського приладдя

ЗАВЕРШЕНО

Зафіксувати у Google календарі!


Додано:
organization

Tender Photo (1)
Торги на закупівлю канцелярського приладдя

Громадська організація «Донецька обласна організація Всеукраїнської організації Союз осіб з інвалідністю України»  оголошує торги на закупівлю канцелярського приладдя в рамках проекту «Реагування на надзвичайні ситуації та підтримка доступу до якісної освіти для постраждалих від конфлікту та переміщених дітей в Україні в центрах цифрової освіти», що реалізується спільно з Save the Children in Ukraine.

Дата початку тендеру: 18.07.2023 р.

Дата закінчення тендеру: 24.07.2023 р.

Предметом закупівлі товарів (послуг) є канцелярське приладдя, а саме:

№ з/п

Категорія

Специфікація

Кількість

1

Зошит

24 сторінки,  клітинка

500 шт.

2

Зошит

24 сторінки, рядок

500 шт.

3

Ручка

Масляна, чорна

500 шт.

4

Ручка

Масляна, синя

500 шт.

5

Олівці кольорові

12 кольорів

150 наборів

6

Набір маркерів

2х3 для білої дошки по 4 шт., різнокольорові

40 шт.

7

Набір стартовий для маркерних дощок

6 предметів

5 наборів

8

Стрічка малярна

38 мм x 40 м

50 шт.

9

Набір магнітів

8 шт.

30 наборів

10

Блок паперу для фліпчарту

64×90 см,  20 аркушів

50 шт.

11

Ножиці універсальні 14 см, Матеріал: нержавіюча сталь, пластик Довжина леза:6 мм

14 см

Матеріал: нержавіюча сталь, пластик Довжина леза:6 мм

25 шт.

12

Степлер

20-25 аркушів

20 шт.

13

Скоби для степлеру

1000 шт

25 шт.

14

Блок стікерів

75×75 мм, 100 арк, 4 кольора

3 уп.

15

Олівець

Чорно графітний

100 шт.

16

Клей-олівець

21 г

50 шт.

17

Гумка для олівця

Матеріал         каучук

50 шт.

18

Папір А4

Білий, 500 листіів

30 шт.

19

Підставка для ручок та олівців

Колір виробника:  чорний

Матеріал підставки:  метал

Упаковка:  без упаковки…

5 шт.

20

Плівка для ламінування

A4, 100 шт.

15 шт.

21

Клейка стрічка прозора

45 мм 200 м

30 шт.

22

Лоток для паперів

Прозорий пластик

20 шт.

23

Механічна точилка для олівців

З контейнером

25 шт.

24

Швидкозшивач А4

З перфорацією

25 шт.

25

Папка-реєстратор А4

5 см

20 шт.

26

Файл для документів А4

100 шт.

20 шт.

27

Кнопки канцелярські

50 шт.

25 упак.

28

Скотч двосторонній

18 мм х 2м

25 шт.

Все канцелярське приладдя повинно відповідати кількісним та якісним характеристикам.

Постачання канцелярського приладдя в кількості 28 найменування має бути здійснена за рахунок  Постачальника за адресою: м. Івано-Франківськ, вул. Героїв УПА, буд.1.

Вимоги до постачальника товарів/обладнання – учасника конкурсу:

До участі у закупівлі запрошуються суб‘єкти підприємницької діяльності, належним чином зареєстровані за Законодавством України; мають досвід поставки відповідного товару, відповідні КВЕД для здійснення торгівлі; постачальник має можливість здійснити доставку у строк протягом місяця за зазначеними адресами та можливість надати оригінали супроводжуючих документів з печаткою та підписом (договір поставки, рахунок-фактура, видаткова накладна, тощо) 

Учасник тендеру надає організатору наступні документи (склад тендерної пропозиції):

  • Належним чином підписана Тендерна форма з листом про відповідність (додається)
  • Виписка з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців або Витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців (підтвердження виду діяльності)
  • Свідоцтво про реєстрацію платника ПДВ/Свідоцтво про реєстрацію платника єдиного податку, у разі наявності
  • Банківські реквізити – Довідка з банку
  • Інші документи, якщо вважає за необхідне та може бути корисним для розгляду

Істотні критерії (умови) відбору конкурсних пропозицій:

  1. Відповідність учасника кваліфікаційним вимогам тендерного оголошення;
  2. Відповідність поданих документів умовам тендерного оголошення;
  3. Якість опису послуги та відповідність очікуванням організатора;
  4. Строк поставки: після підписання Договору;
  5. Прийнятна ціна, умови оплати – 100% оплата після постачання та гарантійний термін. 

Оплата послуг здійснюватиметься в національній валюті України (гривня) у безготівковій формі. Рішення що до визначення переможця тендеру приймається згідно з вимогами чинного законодавства України та Політики закупівель Донора. Переможцем стане постачальник, пропозиція якого відповідає інструкціям у тендерному оголошенні, технічним специфікаціям і є найвигіднішою для замовника з погляду вартості та гарантії.

Тендерні процедури та вимоги до надсилання тендерної пропозиції

До участі у відборі тендерних пропозицій допускаються тендерні пропозиції, які повністю відповідають умовам цього оголошення.

Тендерні пропозиції, мають бути чинними та не підлягатимуть внесенню змін з боку учасників конкурсу, що їх подали, до повного завершення надання послуг, але не менше 30 (тридцяти) днів з дати розкриття пропозицій.

Тендерні пропозиції повинні бути складені українською мовою, підписані уповноваженою особою учасника, засвідчені печаткою (за наявності).

Можливість подання тендерної пропозиції окремо за лотами, або по кожному товару/обладнання окремо. 

Зацікавлені сторони можуть отримати додаткову інформацію та відповіді на питання щодо конкурсу за ел. адресою: [email protected].

Тендерні пропозиції повинні бути складені українською мовою, підписані уповноваженою особою учасника, засвідчені печаткою (за наявності) та мають бути надіслані:

 в електронному вигляді (у форматі PDF) на електронну пошту  [email protected] із темою листа «КОНФІДЕНЦІЙНО: ТОРГИ на закупівлю канцелярського приладдя ____________ (назва учасника)» не пізніше 24.07.2023 р. до 17:00.

Всі тендерні пропозиції, отримані організатором після кінцевого терміну їх подання, а саме після 17 год. 00хв. 24.07.2023 р. розгляду не підлягатимуть.

Визначення переможця конкурсу, відбудеться шляхом розгляду та перевірки наданих пропозицій  на відповідність умовам тендеру, викладеним у тендерній документації. На заявку Замовника учасник може досилати необхідні документи.

Результати торгів будуть повідомлені організатором переможцю конкурсу шляхом надсилання відповідного повідомлення електронною поштою протягом не більше ніж п’яти робочих днів з дати прийняття рішення про визначення переможців. 

Реалізацію Контракту буде доручено Постачальнику, який надав технічно прийнятну пропозицію з найнижчою загальною ціною і з урахуванням терміну доставки. Пропозиція вважається технічно прийнятною, якщо вона відповідає наступним мінімальним технічним критеріям: усі вище згадані документи, що повинні супроводжувати Заявку, було надано, запропоновані товари відповідають необхідним специфікаціям.***

*** Специфікації можуть відрізнятися в бік поліпшення якісних/технічних характеристик.

Тендерна форма

Особа, що підписалася нижче, ознайомившись з умовами та положеннями цього Тендеру, в рамках цього документу пропонує надати послуги/доставити товари, вказані в умовах та положеннях, що містяться в цьому документі. 

Ми __________________________________________________________________________

(повна назва Учасника)

надаємо свою пропозицію щодо участі у відкритих торгах, згідно з технічними та іншими вимогами Замовника. Чинність заявки (мінімум 30 днів).

Ідентифікаційний код за ЄДРПОУ _____________________________________________

Адреса (юридична і фактична) ________________________________________________

Телефон (факс) ______________________________________

п/п

Найменування

Технічні характеристики

Кількість

Вартість за одиницю, з урахуванням доставки (грн.)

Вартість всього (грн.)

           
           
           
           
           
           
           

 

 

Всього: ________________ грн. (прописом) з/без ПДВ.

Термін доставки з моменту підписання договору до передачі отримувачу (у календарних днях) _____

 

 

Дата                                                                                           посада, ПІБ, підпис, печать

 

ЛИСТ ПРО ВІДПОВІДНІСТЬ

Цим листом засвідчую, що:

(для ФОП) Я, ____________________________(прізвище, ім‘я, по-батькові)

(для організації) Організація-учасниця тендеру _______________________________

(назва організації)

не перебуваю(є) у жодній ситуації із нижче переліченого списку.

_______________ (підпис ФОП або керівника організації, дата)

Причини виключення учасника тендеру із тендерної процедури:

Учасник (або переможець) тендеру буде виключений із участі в тендерній процедурі,

якщо:

  1. Учасник є банкрутом, перебуває під процедурою неплатоспроможності або

ліквідації, його активи управляються ліквідатором або судом, перебуває у домовленості з кредиторами, його підприємницька діяльність призупинена, перебуває в будь-якій аналогічній ситуації під процедурою, передбаченою законами або нормами України;

  1. Остаточним рішенням суду чи остаточним адміністративним рішенням було встановлено, що учасник тендеру винен у тяжкій професійній провині, порушивши чинні закони / норми / етичні стандарти професії, до якої належить учасник тендеру, або був викритий у будь-якій протиправній поведінці, що вплинуло на його ділову репутацію, і коли така поведінка означала неправомірний умисел або грубу недбалість,

зокрема:

- подання спотвореної або недбалої інформації, необхідної для перевірки

відсутності підстав для виключення / відповідності критеріям відбору або для

виконання контракту;

- змова з іншими економічними операторами з метою фальсифікації конкуренції;

- порушення прав інтелектуальної власності;

- спроба вплинути на процес прийняття рішень під час проведення процедури

закупівлі; або

- намагання отримати конфіденційну інформацію, яка могла б надати переваги в процедурі закупівлі; спроби контактів та переговорів зі стороною, яка оголосила тендер, з наміром вплинути на хід тендерної процедури;

  1. Остаточним рішенням суду або остаточним адміністративним рішенням було встановлено, що учасник тендеру порушує свої зобов’язання, пов’язані зі сплатою податків або внесків на соціальне забезпечення відповідно до чинного

законодавства.

  1. Остаточним рішенням суду встановлено, що учасник (або особи, які мають

повноваження його представляти, приймати рішення, здійснювати контроль), винні у будь-яких діях з нижче переліченого: шахрайство, корупція, участь у злочинній організації, відмивання грошей, фінансування тероризму, експлуатація дитячої праці (або будь-які інші форми торгівлі людьми), будь-яка інша незаконна діяльності, що завдає шкоди інтересам України;

  1. Учасник порушує права у сфері діяльності профспілок, використовує

незаконну працю неповнолітніх, використовує примусову працю, дискримінує працівників в питаннях оплати праці;

  1. Учасник тендеру продемонстрував суттєві недоліки у дотриманні основних

зобов’язань із виконання контракту, що призвело до дострокового припинення правового зобов’язання, або до застосування процедури відшкодування збитків, або інших договірних штрафів, або до іншого, що було виявлено в результаті аудиту, перевірок або розслідувань;

  1. Учасник, його дочірнє підприємство, чи інша компанія, що належить до тієї ж групи компаній, партнер консорціуму або інша філія, знаходяться у санкційному списку ЄС. Переліки осіб, груп, суб’єктів, що підпадають під санкції ЄС, публікуються веб-сайті: www.sanctionsmap.eu

Примітка: Пункти (1) – (3) не поширюються на придбання товарів на особливо вигідних умовах від постачальника, який безумовно ліквідує свою підприємницьку діяльність, або одержувачів чи ліквідаторів банкрутства, за домовленістю з кредиторами, або через аналогічної процедури.

 


Останні публікації цього розділу:

Тендер на закупівлю аудиторських послуг

AMICA e.V. шукає тренера/ку-консультанта/ку для проведення воркшопу з оцінки впливу, моніторингу та оцінювання

Закупівля послуг із організації Стратегічної сесії програми DOBRE 02-06 липня 2024 р.

Продовжено тендерне оголошення про проведення відкритого тендеру із закупівлі обладнання для запровадження системи відеоспостереження

ITB-UKR-2024-023 Ремонт житла (приватних квартир і будинків) у різних областях України

Конкурс на закупівлю послуг фотозйомки заходів під час реалізації проєкту ГО “Сильні громади”