Торги на закупівлю канцелярського приладдя
ЗАВЕРШЕНО
Громадська організація «Донецька обласна організація Всеукраїнської організації Союз осіб з інвалідністю України» оголошує торги на закупівлю канцелярського приладдя в рамках проекту «Реагування на надзвичайні ситуації та підтримка доступу до якісної освіти для постраждалих від конфлікту та переміщених дітей в Україні в центрах цифрової освіти», що реалізується спільно з Save the Children in Ukraine.
Дата початку тендеру: 18.07.2023 р.
Дата закінчення тендеру: 24.07.2023 р.
Предметом закупівлі товарів (послуг) є канцелярське приладдя, а саме:
№ з/п |
Категорія |
Специфікація |
Кількість |
1 |
Зошит |
24 сторінки, клітинка |
500 шт. |
2 |
Зошит |
24 сторінки, рядок |
500 шт. |
3 |
Ручка |
Масляна, чорна |
500 шт. |
4 |
Ручка |
Масляна, синя |
500 шт. |
5 |
Олівці кольорові |
12 кольорів |
150 наборів |
6 |
Набір маркерів |
2х3 для білої дошки по 4 шт., різнокольорові |
40 шт. |
7 |
Набір стартовий для маркерних дощок |
6 предметів |
5 наборів |
8 |
Стрічка малярна |
38 мм x 40 м |
50 шт. |
9 |
Набір магнітів |
8 шт. |
30 наборів |
10 |
Блок паперу для фліпчарту |
64×90 см, 20 аркушів |
50 шт. |
11 |
Ножиці універсальні 14 см, Матеріал: нержавіюча сталь, пластик Довжина леза:6 мм |
14 см Матеріал: нержавіюча сталь, пластик Довжина леза:6 мм |
25 шт. |
12 |
Степлер |
20-25 аркушів |
20 шт. |
13 |
Скоби для степлеру |
1000 шт |
25 шт. |
14 |
Блок стікерів |
75×75 мм, 100 арк, 4 кольора |
3 уп. |
15 |
Олівець |
Чорно графітний |
100 шт. |
16 |
Клей-олівець |
21 г |
50 шт. |
17 |
Гумка для олівця |
Матеріал каучук |
50 шт. |
18 |
Папір А4 |
Білий, 500 листіів |
30 шт. |
19 |
Підставка для ручок та олівців |
Колір виробника: чорний Матеріал підставки: метал Упаковка: без упаковки… |
5 шт. |
20 |
Плівка для ламінування |
A4, 100 шт. |
15 шт. |
21 |
Клейка стрічка прозора |
45 мм 200 м |
30 шт. |
22 |
Лоток для паперів |
Прозорий пластик |
20 шт. |
23 |
Механічна точилка для олівців |
З контейнером |
25 шт. |
24 |
Швидкозшивач А4 |
З перфорацією |
25 шт. |
25 |
Папка-реєстратор А4 |
5 см |
20 шт. |
26 |
Файл для документів А4 |
100 шт. |
20 шт. |
27 |
Кнопки канцелярські |
50 шт. |
25 упак. |
28 |
Скотч двосторонній |
18 мм х 2м |
25 шт. |
Все канцелярське приладдя повинно відповідати кількісним та якісним характеристикам.
Постачання канцелярського приладдя в кількості 28 найменування має бути здійснена за рахунок Постачальника за адресою: м. Івано-Франківськ, вул. Героїв УПА, буд.1.
Вимоги до постачальника товарів/обладнання – учасника конкурсу:
До участі у закупівлі запрошуються суб‘єкти підприємницької діяльності, належним чином зареєстровані за Законодавством України; мають досвід поставки відповідного товару, відповідні КВЕД для здійснення торгівлі; постачальник має можливість здійснити доставку у строк протягом місяця за зазначеними адресами та можливість надати оригінали супроводжуючих документів з печаткою та підписом (договір поставки, рахунок-фактура, видаткова накладна, тощо)
Учасник тендеру надає організатору наступні документи (склад тендерної пропозиції):
- Належним чином підписана Тендерна форма з листом про відповідність (додається)
- Виписка з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців або Витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців (підтвердження виду діяльності)
- Свідоцтво про реєстрацію платника ПДВ/Свідоцтво про реєстрацію платника єдиного податку, у разі наявності
- Банківські реквізити – Довідка з банку
- Інші документи, якщо вважає за необхідне та може бути корисним для розгляду
Істотні критерії (умови) відбору конкурсних пропозицій:
- Відповідність учасника кваліфікаційним вимогам тендерного оголошення;
- Відповідність поданих документів умовам тендерного оголошення;
- Якість опису послуги та відповідність очікуванням організатора;
- Строк поставки: після підписання Договору;
- Прийнятна ціна, умови оплати – 100% оплата після постачання та гарантійний термін.
Оплата послуг здійснюватиметься в національній валюті України (гривня) у безготівковій формі. Рішення що до визначення переможця тендеру приймається згідно з вимогами чинного законодавства України та Політики закупівель Донора. Переможцем стане постачальник, пропозиція якого відповідає інструкціям у тендерному оголошенні, технічним специфікаціям і є найвигіднішою для замовника з погляду вартості та гарантії.
Тендерні процедури та вимоги до надсилання тендерної пропозиції
До участі у відборі тендерних пропозицій допускаються тендерні пропозиції, які повністю відповідають умовам цього оголошення.
Тендерні пропозиції, мають бути чинними та не підлягатимуть внесенню змін з боку учасників конкурсу, що їх подали, до повного завершення надання послуг, але не менше 30 (тридцяти) днів з дати розкриття пропозицій.
Тендерні пропозиції повинні бути складені українською мовою, підписані уповноваженою особою учасника, засвідчені печаткою (за наявності).
Можливість подання тендерної пропозиції окремо за лотами, або по кожному товару/обладнання окремо.
Зацікавлені сторони можуть отримати додаткову інформацію та відповіді на питання щодо конкурсу за ел. адресою: [email protected].
Тендерні пропозиції повинні бути складені українською мовою, підписані уповноваженою особою учасника, засвідчені печаткою (за наявності) та мають бути надіслані:
в електронному вигляді (у форматі PDF) на електронну пошту [email protected] із темою листа «КОНФІДЕНЦІЙНО: ТОРГИ на закупівлю канцелярського приладдя ____________ (назва учасника)» не пізніше 24.07.2023 р. до 17:00.
Всі тендерні пропозиції, отримані організатором після кінцевого терміну їх подання, а саме після 17 год. 00хв. 24.07.2023 р. розгляду не підлягатимуть.
Визначення переможця конкурсу, відбудеться шляхом розгляду та перевірки наданих пропозицій на відповідність умовам тендеру, викладеним у тендерній документації. На заявку Замовника учасник може досилати необхідні документи.
Результати торгів будуть повідомлені організатором переможцю конкурсу шляхом надсилання відповідного повідомлення електронною поштою протягом не більше ніж п’яти робочих днів з дати прийняття рішення про визначення переможців.
Реалізацію Контракту буде доручено Постачальнику, який надав технічно прийнятну пропозицію з найнижчою загальною ціною і з урахуванням терміну доставки. Пропозиція вважається технічно прийнятною, якщо вона відповідає наступним мінімальним технічним критеріям: усі вище згадані документи, що повинні супроводжувати Заявку, було надано, запропоновані товари відповідають необхідним специфікаціям.***
*** Специфікації можуть відрізнятися в бік поліпшення якісних/технічних характеристик.
Тендерна форма
Особа, що підписалася нижче, ознайомившись з умовами та положеннями цього Тендеру, в рамках цього документу пропонує надати послуги/доставити товари, вказані в умовах та положеннях, що містяться в цьому документі.
Ми __________________________________________________________________________
(повна назва Учасника)
надаємо свою пропозицію щодо участі у відкритих торгах, згідно з технічними та іншими вимогами Замовника. Чинність заявки (мінімум 30 днів).
Ідентифікаційний код за ЄДРПОУ _____________________________________________
Адреса (юридична і фактична) ________________________________________________
Телефон (факс) ______________________________________
№ п/п |
Найменування |
Технічні характеристики |
Кількість |
Вартість за одиницю, з урахуванням доставки (грн.) |
Вартість всього (грн.) |
Всього: ________________ грн. (прописом) з/без ПДВ.
Термін доставки з моменту підписання договору до передачі отримувачу (у календарних днях) _____
Дата посада, ПІБ, підпис, печать
ЛИСТ ПРО ВІДПОВІДНІСТЬ
Цим листом засвідчую, що:
(для ФОП) Я, ____________________________(прізвище, ім‘я, по-батькові)
(для організації) Організація-учасниця тендеру _______________________________
(назва організації)
не перебуваю(є) у жодній ситуації із нижче переліченого списку.
_______________ (підпис ФОП або керівника організації, дата)
Причини виключення учасника тендеру із тендерної процедури:
Учасник (або переможець) тендеру буде виключений із участі в тендерній процедурі,
якщо:
- Учасник є банкрутом, перебуває під процедурою неплатоспроможності або
ліквідації, його активи управляються ліквідатором або судом, перебуває у домовленості з кредиторами, його підприємницька діяльність призупинена, перебуває в будь-якій аналогічній ситуації під процедурою, передбаченою законами або нормами України;
- Остаточним рішенням суду чи остаточним адміністративним рішенням було встановлено, що учасник тендеру винен у тяжкій професійній провині, порушивши чинні закони / норми / етичні стандарти професії, до якої належить учасник тендеру, або був викритий у будь-якій протиправній поведінці, що вплинуло на його ділову репутацію, і коли така поведінка означала неправомірний умисел або грубу недбалість,
зокрема:
- подання спотвореної або недбалої інформації, необхідної для перевірки
відсутності підстав для виключення / відповідності критеріям відбору або для
виконання контракту;
- змова з іншими економічними операторами з метою фальсифікації конкуренції;
- порушення прав інтелектуальної власності;
- спроба вплинути на процес прийняття рішень під час проведення процедури
закупівлі; або
- намагання отримати конфіденційну інформацію, яка могла б надати переваги в процедурі закупівлі; спроби контактів та переговорів зі стороною, яка оголосила тендер, з наміром вплинути на хід тендерної процедури;
- Остаточним рішенням суду або остаточним адміністративним рішенням було встановлено, що учасник тендеру порушує свої зобов’язання, пов’язані зі сплатою податків або внесків на соціальне забезпечення відповідно до чинного
законодавства.
- Остаточним рішенням суду встановлено, що учасник (або особи, які мають
повноваження його представляти, приймати рішення, здійснювати контроль), винні у будь-яких діях з нижче переліченого: шахрайство, корупція, участь у злочинній організації, відмивання грошей, фінансування тероризму, експлуатація дитячої праці (або будь-які інші форми торгівлі людьми), будь-яка інша незаконна діяльності, що завдає шкоди інтересам України;
- Учасник порушує права у сфері діяльності профспілок, використовує
незаконну працю неповнолітніх, використовує примусову працю, дискримінує працівників в питаннях оплати праці;
- Учасник тендеру продемонстрував суттєві недоліки у дотриманні основних
зобов’язань із виконання контракту, що призвело до дострокового припинення правового зобов’язання, або до застосування процедури відшкодування збитків, або інших договірних штрафів, або до іншого, що було виявлено в результаті аудиту, перевірок або розслідувань;
- Учасник, його дочірнє підприємство, чи інша компанія, що належить до тієї ж групи компаній, партнер консорціуму або інша філія, знаходяться у санкційному списку ЄС. Переліки осіб, груп, суб’єктів, що підпадають під санкції ЄС, публікуються веб-сайті: www.sanctionsmap.eu
Примітка: Пункти (1) – (3) не поширюються на придбання товарів на особливо вигідних умовах від постачальника, який безумовно ліквідує свою підприємницьку діяльність, або одержувачів чи ліквідаторів банкрутства, за домовленістю з кредиторами, або через аналогічної процедури.