Тендерне оголошення про надання інформаційних послуг з проведення медійного моніторингу

ЗАВЕРШЕНО

Зафіксувати у Google календарі!


Додано:
Olha Tkachenko

pexels-photo-590022
Тендерне оголошення про надання інформаційних послуг з проведення медійного моніторингу

ГРОМАДСЬКА ОРГАНІЗАЦІЯ «УКРАЇНСЬКИЙ КРИЗОВИЙ МЕДІА-ЦЕНТР», в рамках Проекту «Підтримка організацій-лідерів у протидії корупції в Україні «ВзаємоДія», що фінансується Агентством США з міжнародного розвитку (USAID) та реалізується компанією «Менеджмент Сістемс Інтернешнл» за фінансування Агентства США з міжнародного розвитку (USAID), проект «Збірний пункт: антикорупційні ініціативи за підтримки ЗМІ, експертів і органів влади» (Етап 4)», оголошує відкритий тендер на надання інформаційних послуг з проведення медійного моніторингу.

Дата оголошення тендеру: 01 квітня 2021 року

Термін подання тендерних пропозицій: по 18 квітня 2021 року (включно до 23:00)

Інформація про організатора тендеру

Український кризовий медіа центр (УКМЦ) створено у березні 2014 року зусиллями провідних українських експертів у галузі міжнародних відносин, комунікацій та зв’язків з громадськістю. Завдання ГО «УКРАЇНСЬКИЙ МЕДІА-ЦЕНТР» — надавати об’єктивну інформацію про Україну та про події довкола неї, виклики та загрози національній безпеці, зокрема у військовій, політичній, економічній, енергетичній, гуманітарній сферах, про децентралізацію та інші реформи як внутрішній аудиторії – громадянам України, – так і світовій спільноті. Завдання ГО «УКРАЇНСЬКИЙ МЕДІА-ЦЕНТР» – об’єднувати інформаційні потоки про Україну, підвищувати поінформованість щодо ситуації та подій, які відбуваються в Україні та світі, сприяти побудові іміджу України на міжнародній арені. ГО «УКРАЇНСЬКИЙ МЕДІА-ЦЕНТР» надає практично цілодобову підтримку представникам засобів масової інформації, які висвітлюють події в Україні.

ГРОМАДСЬКА ОРГАНІЗАЦІЯ «УКРАЇНСЬКИЙ КРИЗОВИЙ МЕДІА-ЦЕНТР» є комунікаційним партнером програми «Підтримка організацій-лідерів у протидії корупції в Україні «ВзаємоДія» в рамках проекту «Збірний пункт: антикорупційні ініціативи за підтримки ЗМІ, експертів і органів влади» (Етап 3)».

Проект «ВзаємоДія» SACCI є п’ятирічним проектом, реалізація якого розпочалась у 2017 році.

Проект передбачає співпрацю з обраними інституціями на національному, обласному та муніципальному рівнях в частині комунікації їхнього прогресу у здійсненні антикорупційних реформ, підвищуючи якість комунікації через збільшення охоплення і підтримки цільової аудиторії. Ще один напрямок роботи – це координація з засобами масової інформації (зокрема регіональними) і організація спільних теле-та радіоефірів, публікацій, круглих столів задля висвітлення корупційних тем на місцях. Проект також має на меті знизити рівень толерантності молодих людей до корупції та показати інструменти та напрацювання, які вже сьогодні можна використовувати для контролю за публічними коштами, держустановами та діяльністю кожного конкретного чиновника.

Вимоги до послуг, що повинен виконати переможець тендеру

  1. Предмет закупівлі

Предметом закупівлі є інформаційні послуги з проведення медійного моніторингу та пошуку інформації в мережі Інтернет (КВЕД-2010: клас 63.99, 73.20) наступних видів:

  • Медійний моніторинг та пошук інформації в мережі Інтернет (проводиться один раз на 2 тижні) за визначеними ключовими пошуковими словами на предмет висвітлення в національних ЗМІ інституційних антикорупційних реформ, що містить згадування НАЗК, НАБУ, ДБР, САП, Антикорупційний суд та гучних антикорупційних новин (арешти, затримання, розвиток розслідувань) під умовною назвою «Антикорупційні інститути в ЗМІ», аналіз результатів моніторингів та підготовка звітів, за наступними напрямками аналізу:
  • Згадки про та аналіз тем, в контексті яких згадувалися 4 органи: НАЗК, НАБУ, САП, ВАКС
  • Згадки про та аналіз таких тем: реструктуризація НАЗК, нове керівництво + НАЗК, Новіков + НАЗК, захист викривачів + НАЗК, конфлікт інтересів + НАЗК, електронні декларації + НАЗК, фінансування політичних партій + НАЗК
  • Згадки про та аналіз тем, в яких згадується Міністерстві цифрової трансформації та комбінація електронні послуги + МінЦифра 

Періодичність проведення: медійний моніторинг та пошук інформації в мережі Інтернет під умовною назвою «Антикорупційні інститути в ЗМІ»  проводиться один раз на два тижні. 

Медійний моніторинг та пошук інформації в мережі Інтернет проводитиметься за 15-20 ключовими пошуковими словами по кожному пункту структури звіту (не рахуючи всі скорочення, абревіатури, слова в словосполученнях та переклад слів російською мовою, за якими проводиться моніторинг та пошук), за період з 1 квітня 2021 року по 17 лютого 2022 року

Джерелами для моніторингу є телебачення (не менше 20 основних телеканалів), друковані видання (не менше 25 суспільно-політичних, бізнес, масових та державних видань), радіо (не менше 20 основних радіостанцій), інтернет-ресурси (не менше 50 основних інформаційних інтернет-ресурсів). Перелік джерел для моніторингу попередньо надається Виконавцем і затверджується Замовником у визначеній Сторонами формі.

За результатами медійного моніторингу та пошуку інформації в мережі Інтернет має бути складено аналітичний звіт.

Вимоги до звіту: надається 2 рази на місяць (кожні 2 тижні) (у погоджений Сторонами день та час), містить дані за попередні 2 тижні, складається українською мовою у вигляді презентації у форматі Power Point/PDF, структура звіту:

- Загальні характеристики інформаційного періоду в 2 тижні;

- Кількість контактів з аудиторією повідомлень про кожен з державних органів, що спеціалізується на боротьбі з корупцією; розподіл за тональністю;

- Динаміка медіа-висвітлення;

- Основні меседжі в медіа-просторі щодо НАБУ, їхня тональність та кількість контактів з аудиторією, спікери та першоджерела;

- Головні внутрішні та зовнішні спікери НАБУ, кількість публікацій;

- Канали комунікації позитивних та негативних меседжів;

- Основні меседжі в медіа-просторі щодо САП, їхня тональність та кількість контактів з аудиторією, спікери та першоджерела;

- Головні внутрішні та зовнішні спікери САП, кількість публікацій;

- Канали комунікації позитивних та негативних меседжів;

- Основні меседжі в медіа-просторі щодо НАЗК, їхня тональність та кількість контактів з аудиторією, спікери та першоджерела;

- Головні внутрішні та зовнішні спікери НАЗК, кількість публікацій;

- Канали комунікації позитивних та негативних меседжів;

- Основні меседжі в медіа-просторі щодо Антикорупційного суду, їхня тональність та кількість контактів з аудиторією, спікери та першоджерела;

- Головні внутрішні та зовнішні спікери Антикорупційного суду, кількість публікацій;

- Канали комунікації позитивних та негативних меседжів.

- Основні меседжі в медіа-просторі щодо НАЗК, їхня тональність та кількість контактів з аудиторією, спікери та першоджерела;

- Тональність та кількість контактів з аудиторією меседжів в рамках окремих підтем НАЗК: мандати, обрання голови НАЗК;

- Головні внутрішні та зовнішні спікери НАЗК, кількість публікацій;

- Канали комунікації позитивних та негативних меседжів.

- Основні меседжі в медіа-просторі щодо Міністерства цифрової трансформації, їхня тональність та кількість контактів з аудиторією, спікери та першоджерела;

- Головні внутрішні та зовнішні спікери Міністерства цифрової трансформації, кількість публікацій;

- Канали комунікації позитивних та негативних меседжів;

- Гучні антикорупційні новини (арешти, затримання, розвиток розслідувань);

- Висновки.         

Строк проведення медійного моніторингу та пошуку інформації в мережі Інтернет: з дати укладання договору по 17 лютого 2022 року; звітний період – календарний місяць. 

ТЕХНІЧНІ ТА ОРГАНІЗАЦІЙНІ ВИМОГИ:  В рамках надання послуг переможець тендеру зобов‘язаний забезпечити:

  1. Підготовку та погодження із Організатором шаблону звіту, в якому відображені розподіли по всіх змінних даних (це не виключає використання в звіті інших релевантних розподілів та додаткових аналізів); 
  2. Підготовку та погодження із Організатором шаблону збору\обробки даних, за яким можна зіставити «сирі» дані з розподілами, що мають міститися в звіті; 
  3. Присутність представника виконавця Проекту – компанії «Менеджмент Сістемс Інтернешнл» (MSI) на тренінгах та інструктажах; 
  4. Підготовку та погодження із Організатором «Сирих» даних з порівняннями з даними попереднього вивантаження, за попередньо узгодженими ключовими показниками;  
  5. Надання всієї необхідної технічної документації по збору та обробці даних Організатору;
  6. Вивантаження проміжних результатів (у погоджений Сторонами час). Якщо з даними були проведені перетворення\маніпуляції, то синтаксис (скрипт) цих перетворень;
  7. Підготовку та погодження із Організатором чернетки звіту (у погоджений Сторонами час). 
  • Медійний моніторинг та пошук інформації в мережі Інтернет за визначеними ключовими пошуковими словами на предмет висвітлення діяльності  Міністерства цифрової трансформації та онлайн-сервісу державних послуг «Дія», протидії корупції у цій сфері, антикорупційних реформ під умовною назвою «Міністерства цифрової трансформації та онлайн-сервісу державних послуг «Дія» в ЗМІ», аналіз результатів моніторингу та підготовка звітів

Періодичність проведення:  Медійний моніторинг та пошук інформації в мережі Інтернет проводиться один раз на  тиждень.  

Медійний моніторинг та пошук інформації в мережі Інтернет проводиться за 15-20 ключовими пошуковими словами по кожному пункту структури звіту (не рахуючи всі скорочення, абревіатури, слова в словосполученнях та перекладах слів російською мовою, за якими також проводиться моніторинг та пошук), з метою згадування виявлених випадків корупції та заходів щодо протидії корупції в Міністерстві цифрової трансформації та щодо реалізації проекту «Дія», за період з 1 квітня 2021 року по 17 лютого 2022 року.

Джерелами для моніторингу є телебачення (не менше 20 основних ТБ каналів), друковані видання (не менше 25 суспільно-політичних, бізнес, масових та державних видань), радіо (не менше 25 основних радіостанцій), Інтернет-ресурси (не менше 50 основних інформаційних інтернет-ресурсів). Перелік джерел для моніторингу попередньо надається Виконавцем і затверджується Замовником у визначеній Сторонами формі.

За результатами медійного моніторингу та пошуку інформації в мережі Інтернет має бути складено аналітичний звіт. 

Вимоги до звіту: надається 4 рази на місяць (кожен  тиждень) у погоджений Сторонами день і час, містить дані за попередній  тиждень, складається українською мовою у вигляді презентації у форматі Power Point/PDF, структура звіту:

-   Загальні характеристики інформаційногох тижня;

- Загальна кількість контактів з аудиторією позитивних та негативних меседжів стосовно антикорупційної діяльності профільного міністерства;

- Динаміка медіа-висвітлення;

- Канали комунікації позитивних та негативних меседжів;

- Тональність та кількість контактів з аудиторією меседжів в рамках окремих підтем: діджиталізація, електронні послуги, «країна у смартфоні»);

- Топ-меседжі, поширені в медіа за період стосовно теми (тональність та кількість контактів з аудиторією, спікери та канали);

- Висновки.         

Строк проведення медійного моніторингу та пошуку інформації в мережі Інтернет: з дати укладення договору по 17 лютого 2022 року, звітний період – календарний місяць.

ТЕХНІЧНІ ТА ОРГАНІЗАЦІЙНІ ВИМОГИ:  В рамках надання послуг переможець тендеру зобов‘язаний забезпечити: 

  1. Підготовку та погодження із Організатором шаблону звіту, в якому відображені розподіли по всіх змінних даних (це не виключає використання в звіті інших релевантних розподілів та додаткових аналізів); 
  2. Підготовку та погодження із Організатором шаблону збору\обробки даних, за яким можна зіставити «сирі» дані з розподілами, що мають міститися в звіті; 
  3. Присутність представника виконавця Проекту – компанії «Менеджмент Сістемс Інтернешнл» (MSI) на тренінгах та інструктажах; 
  4. Підготовку та погодження із Організатором «Сирих» даних з порівняннями з даними попереднього вивантаження, за попередньо узгодженими ключовими показниками;  
  5. Надання всієї необхідної технічної документації по збору та обробці даних Організатору;
  6. Вивантаження проміжних результатів (у погоджений Сторонами час). Якщо з даними були проведені перетворення\маніпуляції, то синтаксис (скрипт) цих перетворень;
  7. Підготовку та погодження із Організатором чернетки звіту (у погоджений Сторонами час).
  1. Кваліфікаційні вимоги до виконавця послуг – учасника тендеру

До участі у тендері запрошуються юридичні особи (будь-якої організаційної форми та права власності) та фізичні-особи підприємці, види діяльності яких відповідають КВЕД-2010: клас 63.99, 73.20, 74.30, які належним чином зареєстровані, що мають досвід надання послуг медійного моніторингу та аналізу результатів в Україні не менше, ніж 2 (два) роки та рекомендації від не менше, ніж 3 (трьох) замовників. Наявність досвіду у дослідженні антикорупційних тем та здатність виконувати всі види моніторингу, що зазначені у цьому оголошенні буде розглядатися як додаткова ознака професійності. 

  1. Учасник тендеру повинен надати Організатору наступні документи для участі в тендері:
  1. Копія документу, що підтверджує державну реєстрацію;
  2. Копія документу, що підтверджує податковий статус;
  3. Тендерна пропозиція, заповнена за зразком (додається);
  4. Інформаційна довідка з описом методики моніторингу (по кожному виду)
  5. Інформаційна довідка щодо кваліфікації команди учасника та з описом професійного досвіду надання послуг медійного моніторингу та аналізу (із зазначенням не менше ніж 3 замовників послуг з їх контактами та прикладів роботи, опису досвіду роботи тощо);
  6. Інформаційна довідка про досвід участі у дослідженні антикорупційних тем та здатність надавати всі види моніторингу, що передбачені оголошенням. 

Подані документи повинні повністю відповідати умовам тендерного оголошення, пакет документів, що не відповідає всім умовам тендерного оголошення до участі в конкурсному відборі пропозицій не приймається.

  1. Істотні критерії (умови) відбору тендерних пропозицій у наступній пріоритетності:
  2. Кваліфікація та професійний досвід надання послуг медійного моніторингу та аналізу – 2 бали
  3. Повнота опису, оцінка методики моніторингу, переваги методики, переваги умов надання послуг – 5 балів
  4. Прийнятна ціна та умови оплати – 2 бали
  5. Досвід участі у дослідженні антикорупційних тем та здатність надавати всі види моніторингу, що зазначені у цьому оголошенні – 1 бал

 Тендерна пропозиція буде оцінюватись Організатором за вказаними критеріями окремо по кожному виду послуг із зазначених у п. п. 1.1. – 1.4 Оголошення, учасник має окремо зазначати ціну кожного виду моніторингу.

  1. Тендерні процедури

Запитання щодо тендеру можна надсилати в електронному вигляді за ел. адресою: [email protected] до 18 квітня 2021 року.

До участі у відборі тендерних пропозицій допускаються виключно тендерні пропозиції, які повністю відповідають умовам цього тендерного оголошення. 

Тендерні пропозиції, мають бути чинними та не підлягатимуть внесенню змін з боку учасників тендеру, що їх подали, до повного надання послуг організатору та передачі їх результатів. 

Тендерні документи повинні бути складені українською мовою, на бланку учасника, підписані уповноваженою особою учасника та засвідчені печаткою (за наявності) та у відсканованому (електронному вигляді, у форматі PDF) надіслані учасником організатору тендеру до 23-00 (включно) 18 квітня 2021 року на електронну адресу [email protected] із зазначенням у темі ел. листа “Відкритий тендер: моніторинг”.

Всі тендерні пропозиції, отримані організатором після кінцевого терміну їх подання, а саме після 23-01 18 квітня 2021 року, розгляду не підлягатимуть. 

Визначення переможця тендеру, відбудеться організатором тендеру після фінансової та технічної оцінки запропонованих тендерних пропозицій згідно істотних критеріїв (умов) відбору, які зазначені у даному тендерному оголошенні, але не пізніше 21 квітня 2021 р. 

Результати тендеру будуть повідомлені організатором учасникам тендеру шляхом надсилання відповідних повідомлень електронною поштою (на адресу учасника з якої направлено пропозицію) протягом не більше, ніж трьох робочих днів з дати прийняття рішення про визначення переможців.

Додаткові застереження

Учасник цього конкурсного відбору пропозицій приймає до уваги та погоджується з тим, що організатор тендеру залишає за собою право вимагати від учасника тендеру додаткові документи та/або інформацію, що підтверджують відповідність окремих положень документів вимогам та умовам цього тендерного оголошення.

Учасник цього конкурсного відбору пропозицій надсилаючи документи для участі у конкурсному відборі пропозицій за цим тендерним оголошенням підтверджує та  визнає, що несе відповідальність за достовірність наданої інформації та усвідомлює репутаційні ризики, пов’язані з наданням недостовірних відомостей та наслідки подання документів, що не відповідають умовам цього тендерного оголошення, свою безумовну та беззастережну згоду з усіма умовами тендеру і зобов’язується виконувати їх належним чином.

Учасник цієї загальної процедури (відкритого тендеру) надсилаючи документи для участі у загальній процедурі (відкритому тендері) за цим тендерним оголошенням підтверджує своє розуміння та згоду з тим, що організатор тендеру може відхилити його тендерну пропозицію у випадку, якщо пропозиції інших учасників міститимуть більш вигідні умови, та що організатор тендеру не обмежений у прийнятті будь-якої іншої пропозиції з більш вигідними для нього умовами.

Контактна особа з боку організатора: Марта Білас, +38067 243 79 98


Останні публікації цього розділу:

Конкурс на вибір лікувального закладу

Тендер на закупівлю сертифікатів

Конкурс на тендерну закупівлю транспортних послуг

Закупівля канцелярських товарів та обладнання для офісу

Відкритий конкурс на закупівлю ЗАРЯДНИХ СТАНЦІЙ ЕКОФЛО

Конкурс на тендерну закупівлю медичних послуг м. Кременчук