Тендерне оголошення №1 про проведення відкритого тендеру із закупівлі техніки для обладнання навчальної аудиторії

ЗАВЕРШЕНО

Зафіксувати у Google календарі!


Додано:
Yadopomozhu

Тендер-tender
Тендерне оголошення №1 про проведення відкритого тендеру із закупівлі техніки для обладнання навчальної аудиторії

ГО «Я допоможу» в межах грантового проєкту RPP\2022658\SC “Шелтер “Я допоможу”, що реалізується за підтримки ПРООН, оголошує відкритий тендер на закупівлю техніки для обладнання навчальної аудиторії.

Дата оголошення про тендер: 01 вересня 2022

Термін подання тендерних пропозицій: до 18.00 15 вересня 2022 року

Предметом закупівлі є: 

  1. Ноутбук Acer Nitro 5 AN515-57-54K7 (NH.QELEU.00P) – 4 штуки
  2. Екран Projecta SlimScreen 200×200см, MW (10200064) або аналог – 1 штука

  3. Проектор ASUS peripherals F1 (DLP, FHD, 1200 lm, LED) Wi-Fi, Black 90LJ00B0-B00520 або аналог – 1 штука

Строк надання товарів/ послуг: протягом 5 днів від дати підписання Договору поставки.

У вартість послуг повинна бути включена доставка товару до місця призначення – 88000, Закарпаття , Ужгород, Болгарська 5, притулок “Я допоможу”

Вимоги до постачальника товарів/послуг – учасника тендеру

До участі у тендері запрошуються суб‘єкти підприємницької діяльності, належним чином зареєстровані за законодавством України, мають  досвід роботи у відповідній сфері, відповідні КВЕД для здійснення торгівлі/надання послуг, заявлений товар у наявності на складі у вказаній кількості, можливість здійснити доставку у вказаний строк за зазначеною адресою та можливість надати оригінали супроводжуючих документів з печаткою та підписом (договір поставки, рахунок-фактура, видаткова накладна/ акт виконаних робіт) 

Учасник тендеру надає організатору наступні документи:

  1. Копія документу, що підтверджує державну реєстрацію;
  2. Копія документу, що підтверджує податковий статус
  3. Тендерна пропозиція, заповнена за зразком (додається);
  4. Оригінал Рахунку-фактури (відповідно до тендерної пропозиції)
  5. Зразок договору поставки товару
  6. Документи, що підтверджують досвід (рекомендаційні листи, договори на аналогічні роботи/послуги тощо)
  7. Документи, що підтверджують фінансовий стан (довідка з банку та ін.)

Істотні критерії (умови) відбору тендерних пропозицій:

  1. Відповідність учасника кваліфікаційним вимогам тендерного оголошення;
  2. Відповідність поданих документів умовам тендерного оголошення
  3. Якість опису товару та відповідність очікуванням організатора
  4. Прийнятна ціна, умови оплати та умови надання товарів/послуг

Тендерні процедури

Запитання щодо тендеру можна надсилати в електронному вигляді за ел. адресою [email protected] до 15.09.2022  року.

До участі у відборі тендерних пропозицій допускаються тендерні пропозиції, які повністю відповідають умовам цього тендерного оголошення.

Тендерні пропозиції, мають бути чинними та не підлягатимуть внесенню змін з боку учасників тендеру, що їх подали, до повного завершення надання послуг/робіт/передачі товару.

Тендерні документи повинні бути складені українською мовою, підписані уповноваженою особою учасника та засвідчені печаткою (за наявності) та у електронному вигляді (у форматі PDF) надіслані учасником на електронну адресу ПРООН [email protected] з темою листа «Вікритий тендер RPP\2022658\SC “Шелтер “Я допоможу” до 18.00 15 вересня 2022 року, а також у письмовій формі в паперовому вигляді із зазначенням “Відкритий тендер: закупівля техніки, для обладнання навчальної аудиторії ” за адресою:_а\с 34-Д, Ужгород, 88000 у строк до 18.00 15.09.2022 року.  Всі тендерні пропозиції, отримані організатором після кінцевого терміну їх подання, а саме після 18.00 години 15 вересня 2022 року, розгляду не підлягатимуть.

Визначення переможця тендеру, відбудеться організатором тендеру після фінансової та технічної оцінки запропонованих тендерних пропозицій згідно істотних критеріїв (умов) відбору, які зазначені у даному тендерному оголошенні, але не пізніше 20 вересня 2022 року.

Результати тендеру будуть повідомлені організатором учасникам тендеру шляхом надсилання відповідних повідомлень електронною поштою протягом не більше ніж трьох робочих днів з дати прийняття рішення про визначення переможців.

Додаткові застереження

Учасник цієї загальної процедури (відкритого тендеру) приймає до уваги та погоджується з тим, що організатор тендеру залишає за собою право вимагати від учасника тендеру додаткові документи та/або інформацію, що підтверджують відповідність окремих положень документів вимогам та умовам цього тендерного оголошення.

Учасник цієї загальної процедури (відкритого тендеру) надсилаючи документи для участі у загальній процедурі (відкритому тендері) за цим тендерним оголошенням підтверджує своє розуміння та згоду з тим, що організатор тендеру може відхилити його тендерну пропозицію у випадку, якщо пропозиції інших учасників міститимуть більш вигідні умови, та що організатор тендеру не обмежений у прийнятті будь-якої іншої пропозиції з більш вигідними для нього умовами.

Контактна особа: Адамчук Тетяна Сергіівна, телефон 050 510 44 88

 

 


Останні публікації цього розділу:

Онлайн-курс “Тренерська майстерність. Базовий рівень”

Відкритий тендер на постачання обладнання (Ноутбук, Мікрохвильова піч)

Тендер на проведення заходів для розробки Стратегічного плану ГО "SaveDnipro" на 2024-2027 роки

Консультант/ка з адміністрування ХАБу м. Дніпро

Тендер. Закупівля послуг з питань підвищення організаційної спроможності організації

Тендер на вибір організації з надання послуг з розробки дизайну, створення візуального супроводу та запису серії лекцій (відео-продакшн) з міжнародного гуманітарного права та міжнародного кримінального права для українських суддів