Тендер з вибору місця проведення форуму в м. Яремче, яке включатиме проживання, харчування та оренду конференц-зали

ЗАВЕРШЕНО

Зафіксувати у Google календарі!


Додано:
Tetiana Shevchuk

Тендер tender
Тендер з вибору місця проведення форуму в м. Яремче, яке включатиме проживання, харчування та оренду конференц-зали

БФ «ПРАВО НА ЗАХИСТ» запрошує вас до участі в тендері з вибору місця проведення форуму в м. Яремче, яке включатиме проживання, харчування та оренду конференц-зали. Збір пропозицій до 09.05.2023р. до 14:00            

 

Благодійна організація «БЛАГОДІЙНИЙ ФОНД «ПРАВО НА ЗАХИСТ» запрошує вас до участі в тендері з вибору місця проведення форуму в м. Яремче, яке включатиме проживання, харчування та оренду конференц-зали. Детальна інформація наведена нижче:

Проживання:

2 ночі (21.06-23.06.2023) на 60 осіб (30 номерів з двомісним поселенням з окремими ліжками);

оренда конференц-зали для проведення форуму на 60 осіб:

21.06 – з 13.00 до 22.00,
22.06 – з 09.30 до 18.00,
23.06 – з 09.30 до 14.00;

харчування та кава-брейки.

Розклад та детальний опис:

21 червня

  1. Оренда просторої конференц-зали для проведення форуму на 60 осіб (з можливістю учасникам працювати в групах та вільно переміщатися) з 13.00 до 22.00. Розміщення без столів, стільці театром.
  2. Оренда проектора та екрану, колонки, мікрофони за наявності – з 14.00 до 22.00
  3. Оренда фліпчарту та комплектуючих (папір, маркери), інтернет – з 14.00 до 22.00
  4. Вода в пляшках негазована об’ємом 0,5 л – 60 шт (якщо є можливість безкоштовного використання кулера у вільному доступі, просимо це вказати).
  5. Заселення 60 осіб з 14:00
  6. Обід на 60 осіб з 00 до 14.00
  7. Кава-брейк на 60 осіб з 15 до 15.45
  8. Вечеря на 60 осіб з 00 до 20.00

22 червня

  1. Оренда конференц-зали для проведення форуму на 60 осіб (з можливістю учасникам працювати в групах та вільно переміщатися) – з 09.30 до 18.00 Розміщення без столів, стільці театром.
  2. Оренда проектора та екрану, колонки, мікрофони за наявності – з 10.00 до 18.00
  3. Оренда фліпчарту та комплектуючих (папір, маркери), інтернет – з 10.00 до 18.00
  4. Вода в пляшках негазована об’ємом 0,5 л, – 60 шт. (якщо є можливість безкоштовного використання кулера у вільному доступі, то прописати).
  5. Сніданок на 60 осіб з 30 до 10.00
  6. Кава-брейк на 60 осіб з 12.00 до 12.30
  7. Обід на 60 осіб з 14.00 до 15.00
  8. Вечеря на 60 осіб з 00 до 19.00

23 червня

  1. Оренда конференц-зали для проведення форуму на 60 осіб (з можливістю учасникам працювати в групах та вільно переміщатися) – з 09.30 до 14.00. Розміщення без столів, стільці театром.
  2. Оренда фліпчарту та комплектуючих (папір, маркери), інтернет – з 10.00 до 14.00
  3. Вода в пляшках негазована об’ємом 0,5 л, – 60 шт (якщо є можливість безкоштовного використання кулера у вільному доступі, то прописати).
  4. Сніданок на 60 осіб з 30 до 10.00 Кава-брейк на 60 осіб з 12.00 до 12.30
  5. Виселення учасників стандартне
  6. Обід на 60 осіб з 30 до 14.30

Оплата буде здійснюватися за безготівковим розрахунком, частковою попередньою оплатою
на юридичну особу або фізичну-особу підприємця зі спрощеною системою оподаткування, 3 група.

Просимо надати пропозицію, яка включатиме:

  • фото номерів, які ви пропонуєте, їх опис,
  • фото конференц-зали,
  • опис конференц-зали: розмір, кількість місць для сидіння, наявність переліченої апаратури та аксесуарів,
  • інформацію про розташування готелю,
  • меню харчування та кава-брейків (просимо запропонувати 1 варіант меню або кілька варіантів однакової загальної вартості харчування та включити цю вартість у вашу пропозицію),
  • цінову пропозицію, яка включає всі перелічені послуги, харчування, а також всі податки та збори,
  • умови оплати (відсоток попередньої оплати та післяплати),
  • реєстраційні документи вашої організації.

Просимо надати вашу пропозицію на адресу [email protected] до 09.05.2023р. до 14:00.

Рішення за тендером буде прийняте протягом семи робочих днів після завершення збору пропозицій. Тому просимо зберігати вашу пропозицію чинною протягом цього терміну.

У разі виникнення питань Ви можете звертатися до Анни Усової за електронною поштою [email protected] або за номером 067 867 16 37.

Нагадуємо, що пропозиції до тендеру приймаються виключно на адресу [email protected].


Останні публікації цього розділу:

Тренер/ка з розвитку лідерства та ефективної адвокації

Надання послуг перевезень

Пошук учасників на довгостроковий волонтерський проєкт в Італії

Конкурс на закупівлю посуду та кухонного приладдя для департаменту освіти адміністрації Індустріального району м. Харкова

Тендер на закупівлю технологічних контейнерів

Постачальник оренди автомобіля з водієм для виконання заходів