Тендер щодо проведення фокус-групових досліджень

ЗАВЕРШЕНО

Зафіксувати у Google календарі!


Додано:
Internews Ukraine

tender focus groups
Тендер щодо проведення фокус-групових досліджень

У межах реалізації Кампанії з інклюзивної інформації «Розмаїття діє», що фінансується Проєктом USAID «Демократичне врядування у Східній Україні» (DG East), з метою підвищення помітності недопредставлених груп, як-от жінок, молоді, літніх людей, осіб з інвалідністю, ВПО, ЛГБТІ+, членів ромської громади та інших етнічних меншин і ветеранів АТО у Східній Україні, проводиться перший підготовчий етап кампанії — формативне дослідження.

Основною метою проєкту є створення комунікаційних матеріалів для Східної України з метою поширення демократичних цінностей: толерантності, розмаїття та інклюзивності як кроку на шляху до миру, майбутнього примирення та реінтеграції, а також загальної стабільності регіону. Ініціатива повинна сприяти розвитку більш інклюзивного та сталого суспільства в регіоні шляхом зміни поглядів і ставлення громадськості до недостатньо представлених груп, руйнування негативних стереотипів, об’єднання громади та підвищення її обізнаності про проблеми, потреби, перешкоди та виклики, які стоять перед недостатньо представленими групами.

Другим етапом формативного дослідження є проведення 4-х фокус-груп в Донецькій і Луганській областях. Основна мета дослідження — визначити соціальний статус недостатньо представлених груп населення з точки зору «аутсайдера» або випадкового місцевого спостерігача.

Завдання:

  • кристалізувати основні групи бенефіціарів/недопредставлених груп, які потребують найбільш активного висвітлення під час кампанії;
  • систематизувати перелік найбільш гострих питань, які порушуються в громадах Донецької та Луганської областей щодо толерантності, розмаїття та інклюзивності;
  • проаналізувати помітність та рівень громадської залученості до вирішення проблем/ розв’язання викликів, які постають перед маргіналізованими групами.

Очікувані результати — дослідження нададуть практичну інформацію для проведення кампанії, а саме:

  • які меседжі треба комунікувати найбільше;
  • на які сегменти аудиторії треба зосереджувати найбільшу увагу;
  • до яких соціально чутливих питань громади мають нульовий рівень толерантності або ж навпаки;
  • які пріоритети важливо визначити для подальших комунікаційних зусиль.

(1) Технічні деталі проведення фокус-групових досліджень

Кількість: 4 фокус-групи – 2 в Донецькій області і 2 в Луганській області.

Вимоги:

  • підрядник повинен забезпечити репрезентативність груп з точки зору демографічної структури відповідних областей та недопредставлених груп;
  • підрядник повинен тісно працювати з ІУА на кожному етапі проведення дослідження, особливо щодо питань інклюзивності.

Рекомендована тривалість кожної фокус-групи: 1,5-2 години.

Кількість учасників фокус-груп: 7-15 осіб.

Формат проведення: онлайн-конференції в Zoom тощо.

(2) Підготовка та проведення фокус-групового дослідження 

2.1. Набір учасників дослідження

Підрядник самостійно відбирає респондентів для фокус-груп. Усі вони мають бути з числа недостатньо представлених груп населення Донецької та Луганської областей:

  • Жінки, молодь, літні люди.
  • Особи з інвалідністю (маломобільні, користувачі інвалідних візків, особи з вадами зору, слуху, ментальними порушеннями, батьки дітей з інвалідністю.
  • ЛГБТІ+: лесбійки, геї, бісексуали, трансгендери, інтерсексуали плюс.
  • Етнічні меншини (роми та інші).
  • ВПО та ветерани АТО.

Підрядник має:

  • здійснити набір учасників за 2 тижні до проведення кожного з досліджень;
  • надати короткий опис складу учасників за віком, статтю, професією, етнічною належністю принаймні за тиждень до початку кожного фокус-групового дослідження.

2.2. Гайд для обговорення та модерація

Підрядник самостійно розробляє план модерованої фокус-групової дискусії, узгоджуючи питання з ІУА. Опитувальник має обов’язково включати, проте не обмежуватись такими питаннями для обговорення:

  • Які з недостатньо представлених груп населення Донецької та Луганської областей є найбільш вразливими?
  • До кого із недостатньо представлених груп населення Донецької та Луганської областей прослідковується найвищий рівень нетерпимості або ж навпаки?
  • Які канали комунікації є найбільш поширеними серед населення Донецької та Луганської областей?
  • Хто вважається локальним лідером громадської думки (мікроінфлуенсером) серед населення Донецької та Луганської областей?
  • Чому питання толерантності, розмаїття та інклюзивності є актуальним і донині для населення Донецької та Луганської областей, якщо вже проводилось так багато різних інформаційних і просвітницьких кампаній?

Кандидатура модератора фокус-групи надається підрядником (ним може бути сам підрядник чи інша особа). Модератор — кваліфікований та досвідчений спеціаліст із досвідом проведення якісних досліджень не менше 3-х років.

2.3. Звітування

Підрядник синтезує формативне дослідження у звіт, що має стати інформаційною основою для розробки стратегії кампанії. Звіт подається українською та англійською мовами.

2.3.1. Звітування має включати такі компоненти:

  • розшифровки фокус-групових інтерв’ю;
  • звуковий та/або відеозапис обговорень у фокус-групах;
  • фотоскріни запитань, які виводимуться на екран під час відеоконференції, та відповідей на них учасниками фокус-груп;
  • аналітичний звіт після кожної фокус-групи;
  • технічний звіт про перебіг усіх 4 фокус-груп;
  • фінальний аналітичний звіт після 4 фокус-груп.

2.3.2. Фінальний аналітичний звіт

Підрядник розробляє шаблон звіту по всіх 4-х фокус-групах самостійно. Подає його не пізніше ніж за 2 тижні після усіх фокус-груп. У звіті мають бути синтезовані висновки всіх учасників, відзначаючи при цьому будь-які суттєві розбіжності в думках між учасниками та різними фокус-групами. Звіт повинен представляти фактичний аналіз (тобто не просто опис) та ілюстративні цитати учасників.

2.4. Таймлайн та план реалізації

Організаційно-технічна інформація:

1. Складові тендерної пропозиції

  • Запропонований бюджет (форма бюджету надана вище).
  • Опис досвіду у сфері проведення фокус-групових досліджень.
  • Реєстраційні документи.

2. Строки надання тендерної пропозиції

  • Пропозиції приймаються до 23.59 25 березня 2021 р.
  • Заявку необхідно надіслати на [email protected] з темою листа «Тендер щодо проведення фокус-групових досліджень».

3. Правила оформлення тендерної пропозиції

До участі в оцінці допускаються тендерні пропозиції, які:

  • оформлені українською мовою;
  • вчасно надані електронною поштою.

4. Вимоги до послуг та умови оплати

Оплата послуг здійснюється ГО «Інтерньюз-Україна» на підставі підписаного з виконавцем договору про надання послуг та кошторису витрат на імплементацію шляхом безготівкового перерахування відповідної суми на рахунок виконавця у гривнях.

Участь у тендері можуть брати юридичні особи та Фізичні особи-підприємці (ФОП).

5. Критерії вибору переможців

  • Відповідність заявки потребам замовника і умовам тендерної документації.
  • Підтверджений досвід у сфері надання відповідних послуг.
  • Прийнятна ціна, передбачена бюджетом, та умови надання послуг.

6. Визначення переможців

Відбудеться після фінансової та технічної оцінки запропонованих пропозицій згідно з критеріями, які зазначені у Тендерній пропозиції.

7. Оприлюднення результату

Переможцю тендеру буде надіслано лист електронною поштою з відповідною інформацією та/або повідомлено про перемогу телефоном.

 

 


Останні публікації цього розділу:

Тендер на закупівлю робіт з розробки інформаційно-аналітичної веб-сторінки "Онлайн тренер реформ в Україні"

Тендер: поточний ремонт та облаштування споруд цивільного захисту (укриття) м. Миколаїв (продовжено)

Тендер на закупівлю продовольчих та непродовольчих товарів

Послуги проживання, оренди конференц-залу учасників тренінгів Управління проблемами в м. Полтава (продовжено)

Запит пропозиції на послуги для формування звіту на основі Кінцевого оцінювання

Відкритий тендер на надання послуг з PR та SMM для створення бренду Ландшафтної лабораторії КНУ та популяризації результатів її досліджень