Тендер на закупівлю товарів за рамковими угодами

ЗАВЕРШЕНО

Зафіксувати у Google календарі!


Додано:
[email protected]

tender-1-10-300x225
Тендер на закупівлю товарів за рамковими угодами

Благодійна   організація   «Благодійний   фонд   «Посмішка  ЮА» оголошує тендер на закупівлю товарів за рамковими угодами в рамках проекту “Простір «Посмішка» – психосоціальна підтримка та кейс-менеджмент для дітей та дорослих” реалізується БО БФ “Посмішка ЮА” за підтримки Бюро Гуманітарної Допомоги USAID, згідно Лот №1-№4

 

Дата оголошення тендеру: 14 серпня 2024 року.

Термін подання тендерних пропозицій: 14 (чотирнадцять) календарних днів з дня наступного за днем оголошення тендеру, до 28 серпня 2024 року включно.

Всі тендерні пропозиції, отримані організатором після кінцевого терміну їх подання, а саме після 23:59 години 28 серпня 2024, розгляду не підлягатимуть.

 

Предмет закупівлі:

Лот №1 – канцелярські товари (Додаток №1)

Лот №2 – матеріали для творчості (Додаток №2)

Лот №3 – ігри, іграшки, настільні ігри, спортивні товари (Додаток №3)

Лот №4 – господарські товари (Додаток №4)

 

          Місце доставки товару:

- Запорізька область: м. Запоріжжя, вул. Волгоградська 26А; Запорізький район, с. Біленьке, вул. Запорізька, 17; Запорізький район, с. Долинське, вул. Т.Шевченка, 14.

- Дніпропетровська область: Синельниківський район, с-ще Іларіонове, вул. Центральна, 10; Нікопольський район, с. Новоіванівка, вул. Центральна, 52Г.

 

          Кількість поставок впродовж дії рамкової угоди: згідно плану закупівель, орієнтовно 4 закупівлі до 19 червня 2025 року.

 

            Бюджет закупівель загальний: до  2,4 млн. грн.:

Бюджет по Додатку №1 – канцелярські товари – орієнтовно до 0,4 млн.грн

Бюджет по Додатку №2 – матеріали для творчості – орієнтовно до 1,0 млн.грн

Бюджет по Додатку №3 – ігри, іграшки, настільні ігри, спортивні товари – орієнтовно до 0,6 млн.грн

Бюджет по Додатку №4 – господарські товари – орієнтовно до 0,4 млн.грн

 

Умови постачання товарів: виконавець повинен мати можливість надавати товар за заявками Замовника протягом загального терміну дії договору. Постачання товару здійснюється за рахунок Постачальника.

 

Ціна за договором фіксується на весь період дії угоди. Підстави для зміни ціни будуть передбачені рамковою угодою, а саме:

Ціна на товар, замовлений згідно Рамкової Угоди, розраховується відповідно до базових ставок, наведених в Специфікації до Угоди. Ціна на Товар фіксується у гривневому еквіваленті USD за курсом НБУ ____ гривень за 1 USD станом на 00:00 годин на дату укладення Угоди. У разі зміни курсу більш ніж на 3 % ціна на товар може бути переглянута за письмовим запитом від постачальника та підлягати пропорційному перерахунку на дату відвантаження Товару.

 

Форма і умови оплати: в національній валюті України у безготівковій формі на р/р постачальника.

 

Укладання рамкової угоди: рамкова угода укладається не пізніше ніж через 14 днів з дня прийняття рішення про намір укласти рамкову угоду та терміном до 19 червня 2025 року.

 

Благодійна організація «Благодійний фонд «Посмішка ЮА» зберігає за собою право на те, щоб:

- запросити будь-які додаткові або підтверджувальні дані (у Постачальників);

- прийняти пропозицію повністю або частково;

- вступити у переговори з обраним Постачальником;

- доручити реалізацію договорів більш ніж одному Постачальнику в цілях здійснення часткової Закупівлі.

 

 

Вимоги до  Учасників:

 

До участі у тендері запрошуються суб‘єкти підприємницької діяльності України, які мають бути належним чином зареєстровані за законодавством України; зареєстровані на підконтрольній території України, мають досвід роботи у відповідній сфері не менше 24 місяців з дати реєстрації,  відповідні КВЕДи для здійснення торгівлі; постачальник має можливість здійснити доставку зазначених товарів згідно Додатку №1, №2, №3, №4 у Запорізьку область: м. Запоріжжя, вул. Волгоградська 26А; Запорізький район, с. Біленьке, вул. Запорізька, 17; Запорізький район, с. Долинське, вул. Т.Шевченка, 14 та у Дніпропетровську область: Синельниківський район, с-ще Іларіонове, вул. Центральна, 10; Нікопольський район, с. Новоіванівка, вул. Центральна, 52Г. та мати можливість надати оригінали супроводжуючих документів з печаткою та підписом (договір поставки, рахунок-фактура, видаткова накладна, тощо).

 

Для учасників тендеру – платників ПДВ повідомляємо наступне:

 

Проект «Простір «Посмішка» – психосоціальна підтримка та кейс-менеджмент для дітей та дорослих»  включено до щорічних програм в рамках міжнародної технічної допомоги (далі МТД), що стало підставою для реалізації права на одержання відповідних пільг, привілеїв, імунітетів, передбачених законодавством та міжнародними договорами України. Згідно з пунктом 197.11 статті 197 Податкового кодексу України, операції з постачання товарів/послуг у рамках проекту МТД та в межах затвердженого плану закупівлі товарів, робіт і послуг, що придбаваються виконавцями проектів МТД за кошти МТД, звільняються від оподаткування ПДВ.

 

Тендерні пропозиції повинні мати наступну інформацію:

 

  1. повне найменування товару, включаючи виробника, торгову марку, бренд, кількість товару в

упаковці, масу, об’єм в мл за потреби тощо (товари від виробників на яких накладено санкції Управління контролю за іноземними активами (OFAC) або Організацією Об’єднаних Націй (ООН) не будуть прийматися до розгляду);

  1. характеристики товару до кожної позиції;
  2. сертифікати якості на продукцію, якщо це передбачено Законодавством України. Товари

повинні відповідати міжнародним стандартам якості та безпеки.

  1. ціну за одиницю товару та загальну суму  згідно Додатку №1, №2, №3, №4;
  2. умови оплати (перевагою буде післяплата протягом 10-ти календарних днів після отримання товарів);
  3. умови та строки поставки (прийнятним буде строк не більше 14 календарних днів з моменту укладення рамкової угоди);
  4. терміни дії пропозиції;
  5. пропозиція має бути оформлена українською мовою, скріплена підписом та печаткою;
  6. реєстраційні документи постачальника:

- копію паспорта (для ФОП/ керівника підприємства) – сторінки 1-6 та ті, на яких зазначено фактичне місце проживання;

- виписка з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань;

- статут або інший установчий документ компанії (остання редакція);

- документ, що підтверджує право підпису;

- для платників єдиного податку: копія довідки чи свідоцтва платника єдиного податку, копія витягу з реєстру платників єдиного податку; для платників ПДВ – копію свідоцтва/витягу платників ПДВ;

- довідка про відкриття рахунку/реквізити банку;

  1. довідка про відсутність підстав для відхилення тендерної пропозиції, визначених частинами 1 та 2 ст. 17 Закону «Про публічні закупівлі»:

- вчинення злочинів, скоєних з корисливих мотивів;

- вчинення економічних злочинів (антиконкурентних дій);

- вчинення корупційних порушень;

- вчинення правопорушень, пов’язаних з використанням дитячої праці або будь-якими формами торгівлі людьми;

- заборгованість у сплаті податків і зборів (обов’язкових платежів);

- порушення справ про банкрутство;

- наявність інших обставин для відмови в участі у процедурі закупівлі.

  1. лист-гарантію, що Товар не виробляється на території російської федерації та республіки білорусь та не імпортується/експортується в/з території рф та республіки білорусь;
  2. 12. Документи щодо фінансової звітності для оцінки фінансової спроможності Учасника:
  • Податкову декларацію за 2023 р. та 6 місяців 2024 р. (для ФОПів);
  • Баланс на 31.12.2022 р., на 31.12.2023 р. та на 30.06.2024 р. (за наявності) та Звіт про фінансові результати за 2022 р., 2023 р. та за 6 місяців 2024 р. (за наявності);
  • Обіг коштів на банківських рахунках за останні 12 місяців;
  • Лист-гарантію щодо виконання обов’язків відповідно до умов тендеру.
  1. постачальник має надати не менше двох рекомендаційних листів (відгуків) від своїх Клієнтів, з якими було укладено договори на аналогічні товари в період не пізніше 24 місяців до дати тендеру (бажано, щоб лист містив вичерпну інформацію про наступне – Назва Отримувача, обсяг поставки (в грошах чи одиницях), умови оплати на яких були проведені поставки, загальне враження чи оцінка отримувачем співпраці); до розгляду допускаються лише листи відгуки, видані на Учасника з вказанням його, як сторони виконання зобов’язань, листи щодо делегування чи передавання спільного досвіду з третьою особою, яка надає інформацію, що досвід її поставок може рахуватись досвідом Учасника не будуть прийняті до уваги, будуть рахуватися помилковими і такими, що не відповідають кваліфікаційним вимогам тендеру;
  2. просимо не надавати для прикладу договори з іншими замовниками, просимо дотримуватися конфіденційності;
  3. референс-лист (має містити інформацію про не менш ніж 5 клієнтів, має бути складений у форматі таблиці, яка містить наступну інформацію: повна назва клієнта, обсяг поставки за договором, посилання на договір (номер, дата), умови оплати за якими була здійснена поставка).

 

Благодійна організація «Благодійний фонд «Посмішка  ЮА» повідомляє, що не вимагає ніякої інформації, даних, документів, посилань чи тощо, що розкривають інформацію про третіх осіб.

Учасник, що надає пропозицію розуміє всі викладені терміни, вимоги та інформацію в документації конкурсних торгів і все що виходить з неї – права, обов’язки сторін, відповідальність.

Учасник, що надав пропозицію приймає та гарантує дотримання всіх умов – комерційних, кваліфікаційних, технічних та інших, що викладені в Документації конкурсних торгів.

 

Затверджені скан копії реєстраційних документів надаються разом з загальним пакетом документів тендерної документації.

Якщо до тендерної пропозиції не буде прикріплено вищезгадані реєстраційні документи, то така пропозиція може бути не розглянута.

Перевага буде надана тому постачальнику, який запропонує найкраще співвідношення ціни, якості, умов оплати, строків поставки та умов поставки, а саме:

- форма оплати – 100% післяплата протягом 10-ти календарних днів після отримання партії товару;

- умови поставки – за рахунок постачальника у Запорізьку область: м. Запоріжжя, вул. Волгоградська 26А; Запорізький район, с. Біленьке, вул. Запорізька, 17; Запорізький район, с. Долинське, вул. Т.Шевченка, 14 та у Дніпропетровську область: Синельниківський район, с-ще Іларіонове, вул. Центральна, 10; Нікопольський район, с. Новоіванівка, вул. Центральна, 52Г.

У випадку, якщо постачальник надає свою комерційну пропозицію, він гарантує і підтверджує, що всі товари, які пропонуються до закупівлі, походять, з країн, включених до Географічного Коду 937 (США, Україна і країни, що розвиваються, окрім країн, що активно розвиваються, та за винятком країн зі списку заборонених, відповідно до нормативно-правових актів США).

У випадку, якщо постачальник надає свою комерційну пропозицію він заявляє і гарантує, що він і всі його субпідрядники будуть захищати людей від сексуального домагання і сексуальної експлуатації, термін «сексуальна експлуатація» має значення будь – якого зловживання, чи спроби зловживання уразливим становищем, владою або довірою з метою сексуальної експлуатації, включаючи, але не обмежуючись, набуття грошової, соціальної чи політичної вигоди від сексуальної експлуатації інших. Подібним чином, термін «сексуальне домагання» має значення фізичної дії чи погрози сексуального характеру, як з використанням сили, так і в нерівних чи примусових умовах».

Форма подання комерційної пропозиції: Комерційна пропозиція повинна бути надіслана до 23:59 28.08.2024 року з темою листа «Тендер на закупівлю товарів за рамковими угодами» на електронну адресу [email protected].

БО БФ «Посмішка ЮА» докладає зусиль із запобігання, виявлення та вжиття заходів проти всіх випадків шахрайства та зловживань. 

Конфіденційна гаряча лінія по боротьбі з шахрайством та зловживаннями доступна для всіх учасників тендерів, про підозрілі та шахрайські дії має бути повідомлено на пошту: [email protected] або за тел: +380503211288 «Гаряча лінія».

 

У разі запитань звертатися до фахівчині із закупівель:

[email protected]

Карина Овсяннікова, контактний телефон: +380660913830

Тендер на закупівлю бронежилетів та шоломів

Додаток №1 до тендеру

Додаток №2 до тендеру

Додаток №3 до тендеру

Додаток №4 до тендеру


Останні публікації цього розділу:

Тендер на закупівлю послуг з організації заходів

Конкурс на пошук підрядника будівельних (ремонтних) робот в м. Ірпінь, пришкільне приміщення

Тендер на закупівлю Послуг встановлення та імплементації ліцензій та технічної підтримки для CRM системи на 2025 рік

Запит цінової пропозиції на постачання обладнання

Тендер на закупівлю послуг на поточний ремонт частини підвалу ЗП (ПТ)О «Вище професійне училище №21 м. Миколаєва»

Послуги з поточного ремонту приміщення бібліотеки, Чернігівська область