Тендер на закупівлю послуг з організації та проведення 8 семінарів-практикумів та 65 засідань Робочих груп

ЗАВЕРШЕНО

Зафіксувати у Google календарі!


Знімок екрана 2023-07-15 о 15.36.06
Тендер на закупівлю послуг з організації та проведення 8 семінарів-практикумів та 65 засідань Робочих груп

Замовник – ГО «Фундація «Простір» в рамках грантового проекту «Аналіз доступності, чутливості до конфліктів та перспектив розвитку міжмуніципальних соціальних послуг у пілотних громадах Проєкту USAID «ГОВЕРЛА», що реалізується за підтримки Проєкту USAID «ГОВЕРЛА», оголошує відкритий тендер на закупівлю послуг  з організації та проведення:

  • 8 семінарів-практикумів в обласних центрах Львівської, Закарпатської, Рівненської, Волинської, Житомирської, Полтавської та Одеської областей;
  • 65 засідань Робочих груп в громадах-партнерках Проєкту USAID «ГОВЕРЛА» вище вказаних областей.

Дата оголошення про тендер: 15 липня 2023 р.

Термін подання тендерних пропозицій: 06 серпня 2023 р. до 12:00

Обсяг Робіт (зацікавленим у подачі на тендер прохання звертатися з запитом форми подання цінової пропозиції (додаток 1.3) на електронну адресу [email protected])

Предметом закупівлі є послуги організації та проведення:

- 8 семінарів-практикумів в обласних центрах Львівської, Закарпатської, Рівненської, Волинської, Житомирської, Полтавської та Одеської областей

- 65 засідань Робочих груп в громадах-партнерках Проєкту USAID «ГОВЕРЛА» вище вказаних областей (перелік громад надається шляхом подання на електронну адресу [email protected] запиту про зацікавленість тендером та щодо надання переліку громад-партнерок).

відповідно наступних технічних вимог до предмета закупівлі, а саме:  

  • забезпечення кава-паузи для учасників кожного заходу в 8 обласних центрах (38 осіб) та 65 громадах (на кожну людину: кава-пауза зі стандартним меню на 10  осіб, з урахуванням доставки до місця проведення кожного заходу);
  • провести підготовчу роботу з учасниками (що включає: запрошення учасників засобами – телефон/факс/пошта/е-mail відповідно до критеріїв, наданих замовником; погодження з замовником списків учасників заходу перед його проведенням;  контакт з учасником до заходу з метою уточнення присутності та питань логістики;  реєстрація учасників відповідно до наданої замовником форми; за підсумками заходу уточнення списку присутніх та їх контактів та розсилання на пошту всім учасникам заходу з метою подальшої підтримки зв’язків між ними);
  • організація погашення квитків учасникам заходів в обидві сторони (туди та в зворотньому напрямку але за умов наявності квитка).

Строк надання послуг: протягом 2-го та 3-го  тижня кожного місяця за графіком:

7 серпня – м. Львів, обласний семінар;
8-21 серпня – робоча група у кожній громаді Львівської області (перелік громад);

4 вересня – м. Ужгород, обласний семінар;
5-18 вересня – робоча група у кожній громаді Закарпатської області (перелік громад);
2 жовтня – м. Рівне, обласний семінар;
3-16 жовтня – робоча група у кожній громаді Рівненської області (перелік громад);

6 листопада – м. Полтава, обласний семінар;
7-13 листопада – робоча група у кожній громаді Полтавської області (перелік громад);

4 грудня – м. Луцьк, обласний семінар;
5-18 грудня – робоча група у кожній громаді Волинській області (перелік громад);

8 січня – м. Житомир, обласний семінар;
9-22 січня – робоча група у кожній громаді Житомирської області (перелік громад);

4 березня – м. Одеса, обласний семінар;
5-18 березня – робоча група у кожній громаді Одеської області (перелік громад);

та відповідно Договору надання послуг (який буде заключений з переможцем протягом 3-х днів з дати затвердження результатів тендеру). 

У вартість послуги повинно бути включено все, зазначене вище в основних технічних  вимогах. 

Вимоги до постачальника послуг – учасника тендеру

До участі у тендері запрошуються суб’єкти підприємницької діяльності, належним чином зареєстровані за законодавством України: постачальники, що мають досвід роботи у відповідній сфері, відповідні КВЕД для надання послуг, та можливість надати оригінали супроводжуючих документів з печаткою та підписом (договір на надання послуг, рахунок-фактура, акт виконаних робіт).

Учасник тендеру надає організатору наступні документи:

  1. Копія документів, що підтверджують державну реєстрацію та податковий статус.
  2. Лист зацікавлення (форма довільна). 
  3. Підписаний розрахунок ціни послуг (встановленої форми подання цінової пропозиції (додаток 1.3).
  4. Оригінал Рахунка-фактури.
  5. Зразок договору надання послуг.
  6. Підтвердження наявного досвіду (договори з надання аналогічних послуг/ рекомендаційні листи тощо).

Істотні критерії (умови) відбору тендерних пропозицій:

  1. Відповідність учасника кваліфікаційним вимогам тендерного оголошення;
  2. Відповідність поданих документів умовам тендерного оголошення;
  3. Якість опису послуг та відповідність очікуванням організатора;
  4. Прийнятна ціна, умови оплати та умови надання послуг.

Тендерні процедури

Запитання щодо тендеру можна надсилати в електронному вигляді за ел. адресою [email protected]  до 06 серпня 2023 року.

До участі у відборі тендерних пропозицій допускаються тендерні пропозиції, які повністю відповідають умовам цього тендерного оголошення.

Тендерні пропозиції, мають бути чинними та не підлягатимуть внесенню змін з боку учасників тендеру, що їх подали, до повного завершення надання послуг.

Тендерні документи повинні бути складені українською мовою, підписані уповноваженою особою учасника та засвідчені печаткою (за наявності), та  до 06 серпня 2023 року до 12:00  мають бути надіслані на пошту [email protected] з темою листа «Угода № G-HOVERLA-026 – відкритий тендер на закупівлю послуг з організації та проведення 8 семінарів-практикумів та 65 засідань Робочих груп».

Всі тендерні пропозиції, отримані організатором після кінцевого терміну їх подання, а саме після 12:00, 06 серпня 2023 року, розгляду не підлягатимуть.

Визначення переможця тендеру, відбудеться шляхом розгляду та перевірки наданих пропозицій  на відповідність умовам конкурсу, викладеним у тендерній документації. 

Результати тендеру будуть повідомлені організатором учасникам тендеру шляхом надсилання відповідних повідомлень електронною поштою протягом не більше ніж трьох робочих днів з дати прийняття рішення про визначення переможців.  Дата засідання тендерного комітету для розгляду заявок та прийняття рішення має відбутися не пізніше 06 серпня 2023  року.

Додаткові застереження

Учасник цієї загальної процедури (відкритого тендеру) приймає до уваги та погоджується з тим, що організатор тендеру залишає за собою право вимагати від учасника тендеру додаткові документи та/або інформацію, що підтверджують відповідність окремих положень документів вимогам та умовам цього тендерного оголошення.

Учасник цієї загальної процедури (відкритого тендеру) надсилаючи документи для участі у загальній процедурі (відкритому тендері) за цим тендерним оголошенням підтверджує своє розуміння та згоду з тим, що організатор тендеру може відхилити його тендерну пропозицію у випадку, якщо пропозиції інших учасників міститимуть більш вигідні умови, та що організатор тендеру не обмежений у прийнятті будь-якої іншої пропозиції з більш вигідними для нього умовами.

Оцінка та порівняння пропозицій

Для оцінки пропозицій використовуватиметься складна оцінка, що окрім ціни буде брати до уваги наявність та тривалість підтвердженого попереднього досвіду виконання подібних робіт, якість та складність наданих прикладів попередньо розроблених продуктів.

Максимальна кількість балів, яку може отримати пропозиція складає 100 балів. У разі, якщо пропозиція не набере мінімальну кількість балів за параметрами технічної оцінки без оцінки фінансової пропозиції (мінімально 40 балів), в такому випадку її фінансова пропозиція оцінюватися не буде (фінансовій пропозиції буде присвоєно 0 балів). 

 Складова оцінки

Вага

Максимальна кількість балів, які можна отримати

Підтверджений досвід виконання подібних робіт:

1-2 роки: 10 балів

3- і більше років років: 20 балів 

до 1 року: 0 балів

20%

20

Деталізація опису розрахунку послуг з проведення діалогових заходів

Розрахунок є детальним і відповідає наданому технічному завданню (20 балів)

Розрахунок є недеталізованим і частково відповідає технічному завданню (10 балів)

Розрахунок не відповідає технічному завданню (0 балів)

20%

20

Цінова пропозиція

Усі фінансові пропозиції отримають кількість балів, обернено пропорційну їх ціні. Тобто, найдешевша пропозиція отримає максимальну кількість балів, а інші пропозиції отримають кількість балів по відношенню до їх вартості до найдешевшої пропозиції.

60%

60

Total

100%

100

Переможцем буде та пропозиція, яка набере найбільшу кількість балів. Договір буде заключено із учасником, який подав переможну пропозицію. 

Керівник ГО «Фундація «Простір» 

Кудрявцев С. О.

Виконавець:  +38 050 848 77 92,  Яна Чанкотадзе

Цю Інструкцію з технічним завданням учаснику тендеру можна скачати  тут.




Останні публікації цього розділу:

Конкурс на надання послуг з незалежного технічного нагляду за монтажем тимчасових споруд

Набір громад для участі в проєкті “Довгострокове волонтерство”

Тендер на закупівлю тренерських та менторських послуг з проведення сесій про належну та спрямовану на постраждалих від ГЗН відповідь та підвищення обізнаності про репродуктивне здоров’я та ГЗН

Тендер на надання послуг експерта з права ЄС у сфері без громадянства

Конкурсні торги на вибір постачальника з організації заходів

Набір на програму для жінок-підприємниць в агропродовольчому секторі