Тендер на закупівлю меблів зі збиранням

ЗАВЕРШЕНО

Зафіксувати у Google календарі!


Додано:
[email protected]

Благодійна організація «Благодійний фонд «Посмішка ЮА» оголошує відкритий тендер на закупівлю меблів зі збиранням в рамках реалізації проекту “Створення та обслуговування 23 цифрових освітніх центрів, 40 центрів із надолуження освітніх втрат та дитячих точок «Спільно»  в м. Запоріжжя Запорізької області”, що реалізується представництвом United Nations International Children`s Emergency Fund in Ukraine (ЮНІСЕФ в Україні).

Дата оголошення тендеру: 20 березня 2024 р.

Специфікації згідно Додатку №1: 

Лот №1 

Меблі для Цифрових освітніх центрів у м.Запоріжжі – 23 адрес;

Лот №2 

Меблі для Catch Up у м. Запоріжжя – 40 адрес;

Лот №3

Меблі для MediaHub у м. Запоріжжя – 1 адреса;

Лот №4

Меблі для обладнання офісу – 1 адреса;

Вартість товару повинна включати витрати на збирання меблів на локації.

Постачальник має надати гарантійне обслуговування за місцем сборки меблів впродовж 12 місяців.

Постачальник має здійснити доставку за власний рахунок.

Сроки поставки: 15 днів з моменту підписання договору.

Термін подання  тендерних пропозицій: 21 (двадцять один) календарний день з дня наступного за днем оголошення тендеру, до 09 квітня 2024 року включно. 

Всі тендерні пропозиції, отримані організатором після кінцевого терміну їх подання, а саме після 23:59 10 квітня 2024 року, розгляду не підлягатимуть.

Відкритий тендер проводиться керуючись нормами Постанови Кабінету Міністрів України № 1178 від 12 жовтня 2022 р. «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», Законом України №922 «Про публічні закупівлі».

Вимоги до  Учасників: 

Перевагу буде надано Учаснику не платнику ПДВ.

До участі у тендері запрошуються суб‘єкти підприємницької діяльності України та, крім вказаних в пункті 2 Постанови Кабінету Міністрів України №1178 від 12 жовтня 2022 р., які мають бути належним чином зареєстровані за законодавством України / мати представництво та банківський рахунок в Україні; мають досвід роботи у відповідній сфері не менше 24 місяців, відповідні КВЕДи для здійснення зазначеної діяльності; постачальник має можливість здійснити доставку зазначених меблів, зробити зборку у вказаний строк на локації у м. Запоріжжя та мати можливість надати оригінали супроводжуючих документів з печаткою та підписом (договір поставки, рахунок-фактура, видаткова накладна, тощо).

Тендерні пропозиції повинні мати наступну інформацію:

1) повне найменування товару, включаючи виробника, торгову марку, бренд, тощо;

2) характеристики товару до кожної позиції (Додаток №1);

3) ціну за одиницю товару та загальну суму  згідно специфікації (Додаток №1);

4) умови оплати (перевагою буде відтермінування платежу 5(п’ять) банківських днів після отримання партії товару);

5)  умови та строки поставки та зборки меблів на локації у м. Запоріжжя;

6) пропозиція має бути оформлена українською мовою, скріплена підписом та печаткою;

7) реєстраційні документи: 

  • копію паспорта – сторінки 1-6 та ті, на яких зазначено місце проживання;
  • виписка з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань;
  • статут або інший установчий документ компанії (остання редакція);
  • документ, що підтверджує право підпису уповноваженої особи;
  • для платників ПДВ: копія довідки чи свідоцтва платника ПДВ, копія витягу з реєстру платників ПДВ;
  • для платників єдиного податку: копія довідки чи свідоцтва платника єдиного податку, копія витягу з реєстру платників єдиного податку
  • довідка про відкриття рахунку/реквізити банку;

9) довідка про відсутність підстав для відхилення тендерної пропозиції, визначених частинами 1 та 2 ст. 17 Закону «Про публічні закупівлі»: 

  • вчинення злочинів, скоєних з корисливих мотивів;
  • вчинення економічних злочинів (антиконкурентних дій);
  • вчинення корупційних порушень;
  • вчинення правопорушень, пов’язаних з використанням дитячої праці або будь-якими формами торгівлі людьми;
  • заборгованість у сплаті податків і зборів (обов’язкових платежів);
  • порушення справ про банкрутство;
  • наявність інших обставин для відмови в участі у процедурі закупівлі.

10) постачальник гарантує, що Товар не виробляється на території російської федерації та республіки білорусь та не імпортується/експортується в/з території рф та республіки білорусь;

Вимоги до Учасника, щодо наявності відповідного досвіду та відгуків:

  1. Учасник має надати не менше двох відгуків від своїх Клієнтів, якому були надана аналогічна послуга чи товар в період 24 місяців до дати Конкурсу
  2. Відгук має містити вичерпну інформацію про наступне – Назва Отримувача, строк поставки, обсяг поставки (в грошах чи одиницях), умови оплати на яких були проведені поставки, загальне враження чи оцінка Отримувачем співпраці 
  3. До розгляду допускаються лише відгуки видані на Учасника з вказанням його, як сторони виконання зобов’язань, листи щодо делегування чи передавання спільного досвіду з третьою особою, яка надає інформацію, що досвід її поставок може рахуватися досвідом Учасника не будуть прийняти до уваги, будуть рахуватися помилковими і такими, що не відповідають кваліфікаційним вимогам Конкурсу
  4. Інформація про загальний досвід – референс-лист має бути складений в форматі таблички, яка містить наступну інформацію: повна назва клієнта, обсяг поставки за договором, посилання на договір (номер, дата), умови оплати за якими була здійснена поставка.
  5.  Надати інформацію щодо виконання поставок (не менше ніж як за 5 договорів за останні 36 місяців). Благодійна   організація   «Благодійний   фонд   «Посмішка  ЮА» повідомляє, що не вимагає ніякої інформації, даних, документів, посилань чи тощо, що розкривають інформацію про третіх осіб. 

Вимоги до надання фінансової звітності та даних для оцінки фінансової спроможності Учасника

Учасник має надати наступні документи: 

  • Податкову декларацію за останні 2 роки (у разі звітний період Учасника за останній рік не наступив, то тоді Учасник надає звітність за 9 місяців, якщо період звітування рік —- розписати)
  • Баланс та Звіт про фінансові результати за останні 2 роки 
  • Обіг коштів на банківських рахунках
  • Лист-гарантію щодо виконання обов’язків відповідно до умов тендеру – що постачальник розуміє, що постачання товарів відбувається з відтермінуванням платежу і всі необхідні кошти та зусилля до поставки товарів і виконання Договору (за лотом чи всією закупівлею) лежать на Учаснику (цей документ можливо не обов’язковий, але він заставить Учасника зрозуміти в яких умовах він буде робити поставку, щодо його фінансової власної спроможності чи кредитних ліній, домовленостей з його постачальниками тощо). 

Строк дії пропозиції наданої Учасником складає не менше 90 календарних днів з моменту розкриття пропозицій

Учасник розуміє, що предмет Закупівлі (за лотом чи вся Закупівля) може бути розділений на партії постачання по додатковому запиту від Благодійна   організація   «Благодійний   фонд   «Посмішка  ЮА».

Учасник, що надає пропозицію розуміє всі викладені терміни, вимоги та інформацію в документації конкурсних торгів і все що виходить з неї – права, обов’язки сторін, відповідальність. 

Учасник, що надав пропозицію приймає та гарантує дотримання всіх умов – комерційних, кваліфікаційних, технічних та інших, що викладені в Документації конкурсних торгів.

Затверджені скан копії реєстраційних документів надаються разом з загальним пакетом документів тендерної документації.

Якщо до комерційної пропозиції не буде прикріплено всі вищезгадані документи, то така пропозиція буде не розглянута.

Оплата товару здійснюватиметься в національній валюті України у безготівковій формі на р/р постачальника.

Інформація про вимоги до товару, технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі: 

Учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерних пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції Учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим замовником.

Товари повинні відповідати міжнародним стандартам якості, безпеки, мати сертифікат якості на продукцію, якщо це передбачено Законодавством України.

Перевага буде надана тому постачальнику, який запропонує найкраще співвідношення ціни, якості, умов оплати, строків поставки  та умов поставки, а саме:

- форма оплати – відтермінування платежу 5 (п’ять) банківських днів після отримання партії товару;
- умови поставки – за рахунок постачальника на локації у м. Запоріжжя.

Благодійна організація «Благодійний фонд «Посмішка ЮА» залишає за собою право відхилити будь-які чи всі цінові пропозиції, отримані у відповідь на запрошення до участі у тендері, і жодним чином не зобов’язана приймати будь-яку цінову пропозицію. 

У випадку, якщо постачальник надає свою комерційну пропозицію він заявляє і гарантує, що він і всі його субпідрядники будуть захищати людей від сексуального домагання і сексуальної експлуатації, термін «сексуальна експлуатація» має значення будь – якого зловживання, чи спроби зловживання уразливим становищем, владою або довірою з метою сексуальної експлуатації, включаючи, але не обмежуючись, набуття грошової, соціальної чи політичної вигоди від сексуальної експлуатації інших. Подібним чином, термін «сексуальне домагання» має значення фізичної дії чи погрози сексуального характеру, як з використанням сили, так і в нерівних чи примусових умовах».

Форма подання тендерної пропозиції: 

Тендерні пропозиції повинні бути надіслані на електронну адресу [email protected] темою листа «Тендер на закупівлю меблів зі збиранням_Назва постачальника».

БО БФ «Посмішка ЮА» докладає зусиль із запобігання, виявлення та вжиття заходів проти всіх випадків шахрайства та зловживань. 

Конфіденційна гаряча лінія по боротьбі з шахрайством та зловживаннями доступна для всіх учасників тендерів, про підозрілі та шахрайські дії має бути повідомлено на пошту:  [email protected] або за тел: +380503211288 «гаряча лінія»

У разі запитань звертатися до спеціаліста із закупівель Шекель Олени, е-мейл [email protected], контактний телефон: +38095 35 36 788.

Додаток_1 до тендеру 4 лоти


Останні публікації цього розділу:

Тендерна пропозиція щодо постачання шин та інших автотоварів

Тендерна пропозиція щодо постачання товарів для забезпечення фізичної безпеки співробітників і надавачів послуг

Тендерна пропозиція на надання послуг друку інформаційних бюлетенів

Тендерна пропозиція щодо надання автотранспортних послуг з соціальних перевезень, евакуації населення

Навчальна програма DreamStart для осіб з інвалідністю

Конкурс на закупівлю портативних акумуляторів (повербанків)