Тендер на виготовлення поліграфічної продукції

ЗАВЕРШЕНО

Зафіксувати у Google календарі!


Додано:
Internews Ukraine

finance
Тендер на виготовлення поліграфічної продукції

ГО «Інтерньюз-Україна» оголошує тендер на виготовлення поліграфічної продукції в межах Програми «РАДА: наступне покоління», що фінансується Агентством США з міжнародного розвитку (USAID).

Обрані підрядники до 31 грудня 2022 р. надаватимуть послуги з якісного друку продукції — блокнотів, банерів, бренд-волів, папок, листівок/флаєрів, ручок і брошур — на різних поверхнях.

Параметри

Заявки на участь у тендері приймаються до 17 травня 2022 року із окремим зазначенням вартості дизайну та друку продукції на пошту [email protected].

ПРАВИЛА ОФОРМЛЕННЯ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ

До участі в оцінці допускаються тендерні пропозиції, які:

  • оформлені українською мовою у вигляді таблиці,
  • закріплені підписом та печаткою,
  • вчасно надіслані електронною поштою.
СТРОКИ НА НАДАННЯ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ

Пропозиції з окремим зазначенням вартості дизайну та друку продукції необхідно надіслати на електронну адресу [email protected] з темою листа «Тендер на надання послуг з виготовлення поліграфічної продукції».

Заявки на участь у тендері приймаються до до 17 травня 2022 року.

ВИМОГИ ДО ПОСЛУГ ТА УМОВИ ОПЛАТИ

Послуги оплачує ГО «Інтерньюз-Україна» на підставі підписаного з виконавцем договору про надання послуг шляхом безготівкового перерахування відповідної суми на рахунок виконавця у гривнях.

Оскільки ці послуги фінансуються коштом міжнародної технічної допомоги, вони оплачуватимуться без ПДВ.

Участь в тендері можуть брати юридичні особи та фізичні особи-підприємці (ФОП).

Для ФОП — до заявки додається перелік видів діяльності, що має відповідати суті послуг, щодо яких оголошено тендер (КВЕДИ), і реєстраційні документи: скан-копії свідоцтва про реєстрацію ФОП, витяг із державного реєстру, свідоцтво платника єдиного податку.

Для юридичних осіб — реєстраційні документи: скан-копії Статуту, свідоцтва про державну реєстрацію, свідоцтва платника ПДВ (витягу з реєстру платників ПДВ) та/або свідоцтва про сплату єдиного податку чи іншого податку відповідно до чинного податкового законодавства. Умовою участі у конкурсі є заповнені Додаток 1 (Заявка на участь у тендері) та Додаток 2 (Таблиця цінової пропозиції).

КРИТЕРІЇ ВИБОРУ ПЕРЕМОЖЦІВ
  1. Відповідність заявки потребі замовника і умовам тендерної документації.
  2. Раціональна фінансова пропозиція.
  3. Готовність виконання робіт та забезпечення доставки продукції у визначені терміни.

Визначення переможців відбудеться після фінансової та технічної оцінки запропонованих пропозицій згідно з критеріями, які зазначені у Тендерній пропозиції.

Переможці тендеру отримають електронні листи та/або телефонні дзвінки з відповідною інформацією.

У разі запитань, будь ласка, звертайтеся до координаторки проєкту Яни Деркач на адресу [email protected].


Останні публікації цього розділу:

Тендер на надання послуг з організації заходу

Консультант/ка з медіа-підтримки відеоролика

Запит цінових пропозицій на постачання ПЗ ArcGIS, ноутбуків та серверів / RFQ for the supply of ArcGIS, laptops and servers

Конкурс на послуги реклами в Meta (Instagram, Facebook)

Запит на надання цінових пропозицій на постачання обладнання для розширення сфери акредитації калібрувальної лабораторії

Тендерне оголошення про проведення відкритого тендеру із закупівлі робіт щодо ремонту приміщення для розміщення Закарпатського обласного центру психосоціальної підтримки населення, що постраждало від війни