Тендер на участь у закупівлі: послуг з організації та проведення заходів

ЗАВЕРШЕНО

Зафіксувати у Google календарі!


prostirtender_tender_ntylth(1)
Тендер на участь у закупівлі: послуг з організації та проведення заходів

Благодійна Організація «Благодійний Фонд «Вітри змін» (надалі БФ «Вітри змін» або «Замовник») в рамках Проєкту за Угодою з Дитячим фондом ООН (ЮНІСЕФ), запрошує постачальників подати цінові пропозиції на участь у закупівлі: послуг з організації та проведення заходів в ході реалізації Проекту. 

На закупівлю виноситься три лоти (див. додаток 3). 

Учасники можуть подати свої пропозиції на кожен лот окремо або на усі лоти разом.

Кінцевий термін подачі пропозицій від Учасників до 17.00 години 25 вересня 2025 року (за київським часом).

 

ДОСТАВКА 

м. Одеса, вул. Тираспольська, буд. 18.

 

ПРОПОЗИЦІЇ ТА ДОДАТКИ 

Постачальники надають свої пропозиції електронною поштою з темою повідомлення: «БФ «Вітри змін», закупівля послуг з організації та проведення заходів, оголошення № UKR-2025-60» на електронну пошту Замовника: [email protected], або в запечатаному конверті, який забезпечує конфіденційність вмісту з вказаною назвою і номером закупівлі за адресою: м. Одеса, вул. Велика Арнаутська, буд. 76, офіс 26. Контактні особи Руснак Алена, Опаренко Олег, тел. +38 (050) 052-65-84.

 

Пропозиції складаються з:

  • Заповненої інформації про учасника та специфікації (додатки 1 та 2);
  • Інформації про предмет закупівлі (додаток 3);
  • Додатки до пропозиції:

- підтвердження виду діяльності (витяг або виписка з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань);

- свідоцтво про реєстрацію платника ПДВ або свідоцтво про реєстрацію платника єдиного податку (витяг);

- банківські реквізити – довідка з банку;

- ліцензія на здійснення відповідного виду господарської діяльності (якщо вимагається);

- інформація про профіль діяльності учасника (принаймні протягом останнього року досвіду у відповідній сфері), інформація про взаємодію з неурядовими організаціями, в довільній формі.

 Зверніть увагу: 

  • усі ціни вказуються в українській гривні;
  • пропозиції Учасників надсилається електронною поштою на зазначену вище електронну пошту Замовника або в запечатаному конверті за вказаною вище адресою з усіма передбаченими цією документацією документами (підписаними, з печатками (за наявності), у відсканованому вигляді в pdf форматі). Учасники повинні дотримуватись інструкцій, викладених у цій документації;
  • важливо, щоб Учасники ознайомилися з усіма положеннями оголошення про закупівлю та подали пропозиції відповідно до цих вимог. Ненадання необхідних документів або не заповнення текстових полів може призвести до дискваліфікації пропозиції та Учасника;
  • перевага буде надаватися Учаснику, який запропонував найнижчу цінову пропозицію та яка відповідає технічним вимогам Замовника, вказаним в цьому оголошенні.

 Запитання про надання додаткової інформації щодо цього оголошення повинні надсилатися на електронну пошту [email protected] або за вказаним номером телефону, але не пізніше ніж за 24 години до кінцевого терміну подання заявок.

Пропозиції, подані в іншому форматі, вважатимуться недійсними.

Пропозиції з необхідними додатками повинні бути отримані Замовником не пізніше 17.00 години 25 вересня 2025 року. 

Пропозиції Учасників будуть розглядатись Замовником після 17.00 год. 25 вересня 2025 року.

 

Додаток 1

ІНФОРМАЦІЯ ПРО УЧАСНИКА

 

Відомості про Учасника процедури закупівлі

Повне найменування (П.І.Б.) Учасника

 

Керівництво (ПІБ, посада)

 

Ідентифікаційний код за ЄДРПОУ юридичної

особи або РНОКПП фізичної особи

 

Юридична адреса

 

Фактична адреса

 

Тел.

 

Електронна адреса (адреса веб-сайту, за

наявності)

 

Інформація про строк чинності пропозиції  (не

менше 30 календарних днів)

 

Підпис/печатка

 

Ми, (назва Учасника процедури закупівлі), надаю свою пропозицію відповідно до оголошення БФ «Вітри змін» № UKR-2025-60 від 17.09.2025 року згідно з технічними та іншими вимогами Замовника.

Після вивчення оголошення зобов’язуємося виконувати свої зобов’язання відповідно до визначених умов Замовника та ціни пропозиції. Пропозиція включає в себе всі витрати, доставку, податки і збори, інші обов’язкові платежі, що сплачуються або мають бути сплачені Учасником, згідно із законодавством України.

 

 

Додаток 2

УМОВИ та ПОЛОЖЕННЯ

СПЕЦИФІКАЦІЯ

 

 

№ з/п

 Опис

 Одиниця    

   виміру

Кількість

Ціна за одиницю

  Загальна ціна

           
           
           
 

ВСЬОГО

 

 

 

Додаток № 3

ІНФОРМАЦІЯ ПРО ПРЕДМЕТ ЗАКУПІВЛІ

 

 

ЛОТ 1: організація проведення одного триденного тренінгу для громадських мобілізаторів в громадах згідно визначеної методики.

 

Найменування, характеристики, кількість:

1.

 

Учасникам пропонується надати свої пропозиції ціни за надання послуги організації проведення одного триденного тренінгу, а також окремо за проведення чотирьох дводенних тренінгів, виходячи з таких характеристик та вимог:

  • проживання для 43 осіб (40 учасників та 3 тренери) одного триденного тренінгу; проживання в готелі, не менше «3 зірки», центральна частина міста Одеси, зручна транспортна розв’язка, наявність резервного електропостачання, наявність бомбосховища або найпростішого укриття на випадок оголошення повітряної тривоги;
  • для одного триденного тренінгу дворазове харчування протягом дня для 43 осіб, передбачити можливість вегетаріанського меню; організація харчування в місці проведення тренінгу;
  • для одного триденного тренінгу організація кави-брейк 2 рази протягом дня для учасників тренінгу;
  • конференц-зала для проведення одного триденного тренінгу виходячи з вказаної кількості учасників, зала має бути оснащена відповідними меблями, світло та звуковим обладнанням, проектором, резервним енергопостачанням, конференц-зала має знаходитися в готелі проживання учасників тренінгу;
  • транспортні витрати (відшкодування транспортних витрат для учасників тренінгу);
  • виплата гонорару трьом тренерам протягом трьох днів тренінгу, сума гонорару до 5000 грн.;
  • роздаткові матеріали учасникам тренінгу та інші витратні матеріали (блокноти для записів, ручки, сертифікати про участь в тренінгу тощо).

 

 

Форма оплати – безготівкова.

Орієнтовний строк виконання (постачання): кінець вересня-жовтень 2025 року.

 

Постачальник приймає на себе зобов’язання при наданні послуг (постачанні товарів) дотримуватись політик протидії сексуальній експлуатації та нарузі, дотримуватись принципів толерантності у взаєминах.

 

 

Ціна по лоту

становить 

 

___________ грн.

 

 

 

ЛОТ 2: розробка програми лідерства для ромських жінок на основі фактичних даних для навчання їх посилювати свою роль в громадській діяльності і прийнятті рішень.

Найменування, характеристики, кількість:

1.

Учасникам пропонується надати свої пропозиції ціни за кожною із наведених нижче послуг та в цілому по лоту:

  • проведення фокус-груп, анкетування, залучення трьох експертів, організація проведення трьох фокус-груп у громадах Одеської та Миколаївської областей;
  • проведення 15 поглиблених інтерв’ювань за заданою тематикою представниць (жінок та молодих дівчат) ромських громад та спільнот з обробкою отриманих даних;
  • проведення структурованого аналізу отриманої інформації (аналіз локального контексту, соціокультурний аналіз, визначення бар’єрів, рівня дискримінації та його чинників, підготовка аналітичного звіту;
  • розробка навчальної програми із 7 модулів щодо адаптації до потреб ромської спільноти; підбір тем та контексту кожного модуля, наповнення конкретними прикладами, практичними кейсами, сценаріями;
  • професійне редагування отриманого матеріалу згідно освітніх стандартів;
  • розробка навчальних матеріалів на основі отриманих даних (створення посібника, презентацій, буклетів, включення історій успіху);
  • дизайн матеріалів (візуальна адаптація, інфографіка) у зручному форматі для учасниць в ході використання під час роботи;
  • адаптація інформаційних та навчальних матеріалів у доступну мову для ромських жінок;
  • підтримка та супровід, в тому числі забезпечення комунікації в громадах.

 

Підготовка ґрунтовного звіту за результатами надання послуг.

 

Форма оплати – безготівкова.

Орієнтовний строк виконання (постачання): кінець вересня-жовтень 2025 року.

 

Постачальник приймає на себе зобов’язання при наданні послуг (постачанні товарів) дотримуватись політик протидії сексуальній експлуатації та нарузі, дотримуватись принципів толерантності у взаєминах.

 

 

Ціна по лоту

становить 

 

___________ грн.

 

 

 

ЛОТ 3: організація проведення 10 одноденних тренінгів для соціальних фахівців громад з питань попередження соціально негативним явищам в громадах.

Найменування, характеристики, кількість:

1.

Учасникам пропонується надати свої пропозиції ціни за кожною із наведених нижче послуг та в цілому по лоту:

  • дворазове харчування протягом дня для 17 осіб-учасників тренінгів, передбачити можливість вегетаріанського меню; організація харчування в місці проведення тренінгу;
  • організація кави-брейк 2 рази протягом дня для учасників тренінгу;
  • конференц-зала для проведення тренінгів виходячи з вказаної кількості учасників, зала має бути оснащена відповідними меблями, світло та звуковим обладнанням, проектором, резервним енергопостачанням, м. Одеса;
  • роздаткові матеріали учасникам тренінгу та інші витратні матеріали (блокноти для записів, ручки, сертифікати про участь в тренінгу тощо).
  • виплата гонорару одному тренеру за один тренінговий день, сума гонорару до 5000 грн.

 

Форма оплати – безготівкова.

Орієнтовний строк виконання (постачання): з моменту укладання договору надання послуг – по березень 2026 року.

 

Постачальник приймає на себе зобов’язання при наданні послуг (постачанні товарів) дотримуватись політик протидії сексуальній експлуатації та нарузі, дотримуватись принципів толерантності у взаєминах.

 

 

Ціна по лоту

становить 

 

___________ грн.

 

 

 


Останні публікації цього розділу:

Закупівля побутової техніки

Закупівля меблів в асортименті

Тендер на закупівлю та доставку твердого палива (дрова колоті, паливні брикети, паливні пелети)

Запит цінових пропозицій на постачання планшетів

Запит цінових пропозицій на постачання захисного спорядження та рацій

Тендер на закупівлю послуги з перевезення пасажирів