Тендер на придбання меблів для облаштування простору в гуртожитку

ЗАВЕРШЕНО

Зафіксувати у Google календарі!


Додано:
Studio

тендер tender 1 (9)
Тендер на придбання меблів для облаштування простору в гуртожитку

ГО «Студія громадських жіночих ініціатив» запрошує Постачальників надати пропозиції на придбання меблів для облаштування простору в гуртожитку с.Хомутець Миргородського району Полтавської області та реалізації ініціатив ВПО та місцевих мешканців в межах проєкту «ВПО- як ресурс для розвитку громади.

Проєкт впроваджується ГО «Студія громадських жіночих ініціатив» у рамках проекту ПРООН «ЄС за діалог: Зміцнення стійкості України для реагування на нагальні потреби центральної і місцевої влади, а також населення, що постраждало в наслідок війни» за фінансової підтримки Європейського Союзу(ЄС). 

ЛОТ 1 « Меблі для вітальні»

Список товарів:

Гостинна (стінка сучасна) – 1 од;

Крісло-груша – 4 од;

Журнальні столики (креативний дизайн)- 1 од.

 

Специфікація товару надається (додаток до оголошення): https://drive.google.com/drive/folders/1qQAaBHzcl_v_y-LlkGrdHbP7JcS5Td2J?usp=sharing

 

Вимоги до виконавців

  • Ціна договору включає всі витрати на виготовлення, доставку, вантажно-розвантажувальні роботи, ПДВ та інші накладні витрати та залишається незмінною протягом усього терміну дії договору.
  • Місце поставки товарів: вул. Декабристів,4 с. Хомутець, Миргородський р-н, Полтавська область, гуртожиток № 4 ВСП «ХФК ПДАУ»
  • Суб’єкт підприємницької діяльності зареєстрований згідно законодавства України (ТОВ, ФОП) із відповідною сферою діяльності (КВЕД).
  • Цінова пропозиція
  • На етапі подання тендерної пропозиції допускається зміна моделі.

Термін постачання: 30 днів після укладання угоди

 

Результати тендеру будуть оголошені не пізніше 7-и днів після завершення прийому тендерних пропозицій.

Зацікавлені особи мають надіслати заявку, яка має включати:

 -цінова пропозиція, з розрахунком вартості всіх товарів, перерахованих у специфікації та оголошенні; 

-реєстраційні документи ФОП або юридичної особи;

-документи, підтверджуючи якість товару, гарантія тощо;

-рекомендації про надання подібних товарів (за необхідності);

Заявки необхідно надіслати на пошту [email protected]  з темою листа «Конкурс на закупівлю меблів. ЛОТ 1».

Максимальна кількість балів за фінансову частину надається пропозиції, в якій буде запропонована найнижча ціна при високій якості товару.

ЛОТ 2 «Дивани для вітальні»

Список товарів:

Диван прямий офісний – 4 од.;

 

Специфікація товару надається (додаток до оголошення): https://drive.google.com/drive/folders/1qQAaBHzcl_v_y-LlkGrdHbP7JcS5Td2J?usp=sharing

 

Вимоги до виконавців

  • Ціна договору включає всі витрати на виготовлення, доставку, вантажно-розвантажувальні роботи, ПДВ та інші накладні витрати та залишається незмінною протягом усього терміну дії договору.
  • Місце поставки товарів: вул. Декабристів,4 с. Хомутець, Миргородський р-н, Полтавська область, гуртожиток № 4 ВСП «ХФК ПДАУ»
  • Суб’єкт підприємницької діяльності зареєстрований згідно законодавства України (ТОВ, ФОП) із відповідною сферою діяльності (КВЕД).
  • Цінова пропозиція
  • На етапі подання тендерної пропозиції допускається зміна моделі.

Термін постачання:  не пізніше 30 днів з моменту підписання угоди

 

Результати тендеру будуть оголошені не пізніше 7-и днів після завершення прийому тендерних пропозицій.

Зацікавлені особи мають надіслати заявку, яка має включати:

 -цінова пропозиція, з розрахунком вартості всіх товарів, перерахованих у специфікації та оголошенні; 

-реєстраційні документи ФОП або юридичної особи;

-документи, підтверджуючи якість товару, гарантія тощо;

-рекомендації про надання подібних товарів (за необхідності);

Заявки необхідно надіслати на пошту [email protected]  з темою листа «Конкурс на закупівлю меблів. Лот 2».

 

Критерії оцінки кандидатів:

Максимальна кількість балів за фінансову частину надається пропозиції, в якій буде запропонована найнижча ціна при високій якості товару.

 

ЛОТ 3 «Меблі медичні-офісні»

Список товарів:

Столик маніпуляційний- 2 од.;

Шафа медична- 1 од.;

Стілець офісний- 10 од.;

Офісний стіл – 2 од.;

 

Специфікація товару надається (додаток до оголошення): https://drive.google.com/drive/folders/1qQAaBHzcl_v_y-LlkGrdHbP7JcS5Td2J?usp=sharing

 

Вимоги до виконавців

  • Ціна договору включає всі витрати на виготовлення, доставку, вантажно-розвантажувальні роботи, ПДВ та інші накладні витрати та залишається незмінною протягом усього терміну дії договору.
  • Місце поставки товарів: вул. Декабристів,4 с. Хомутець, Миргородський р-н, Полтавська область, гуртожиток № 4 ВСП «ХФК ПДАУ»
  • Суб’єкт підприємницької діяльності зареєстрований згідно законодавства України (ТОВ, ФОП) із відповідною сферою діяльності (КВЕД).
  • Цінова пропозиція
  • На етапі подання тендерної пропозиції допускається зміна моделі.

Термін постачання: не пізніше 30 днів з моменту укладання угоди.

 

Результати тендеру будуть оголошені не пізніше 7-и днів після завершення прийому тендерних пропозицій.

Зацікавлені особи мають надіслати заявку, яка має включати:

 -цінова пропозиція, з розрахунком вартості всіх товарів, перерахованих у специфікації та оголошенні; 

-

Види послуг:

Закупівлі

Опис

ГО «Студія громадських жіночих ініціатив» запрошує Постачальників надати пропозиції на придбання меблів для облаштування простору в гуртожитку с.Хомутець Миргородського району Полтавської області та реалізації ініціатив ВПО та місцевих мешканців в межах проєкту «ВПО- як ресурс для розвитку громади.

Проєкт впроваджується ГО «Студія громадських жіночих ініціатив» у рамках проекту ПРООН «ЄС за діалог: Зміцнення стійкості України для реагування на нагальні потреби центральної і місцевої влади, а також населення, що постраждало в наслідок війни» за фінансової підтримки Європейського Союзу(ЄС). 

ЛОТ 1 « Меблі для вітальні»

Список товарів:

Гостинна (стінка сучасна) – 1 од;

Крісло-груша – 4 од;

Журнальні столики (креативний дизайн)- 1 од.

 

Специфікація товару надається (додаток до оголошення): https://drive.google.com/drive/folders/1qQAaBHzcl_v_y-LlkGrdHbP7JcS5Td2J?usp=sharing

 

Вимоги до виконавців

  • Ціна договору включає всі витрати на виготовлення, доставку, вантажно-розвантажувальні роботи, ПДВ та інші накладні витрати та залишається незмінною протягом усього терміну дії договору.
  • Місце поставки товарів: вул. Декабристів,4 с. Хомутець, Миргородський р-н, Полтавська область, гуртожиток № 4 ВСП «ХФК ПДАУ»
  • Суб’єкт підприємницької діяльності зареєстрований згідно законодавства України (ТОВ, ФОП) із відповідною сферою діяльності (КВЕД).
  • Цінова пропозиція
  • На етапі подання тендерної пропозиції допускається зміна моделі.

Термін постачання: 30 днів після укладання угоди

 

Результати тендеру будуть оголошені не пізніше 7-и днів після завершення прийому тендерних пропозицій.

Зацікавлені особи мають надіслати заявку, яка має включати:

 -цінова пропозиція, з розрахунком вартості всіх товарів, перерахованих у специфікації та оголошенні; 

-реєстраційні документи ФОП або юридичної особи;

-документи, підтверджуючи якість товару, гарантія тощо;

-рекомендації про надання подібних товарів (за необхідності);

Заявки необхідно надіслати на пошту [email protected]  з темою листа «Конкурс на закупівлю меблів. ЛОТ 1».

Максимальна кількість балів за фінансову частину надається пропозиції, в якій буде запропонована найнижча ціна при високій якості товару.

ЛОТ 2 «Дивани для вітальні»

Список товарів:

Диван прямий офісний – 4 од.;

 

Специфікація товару надається (додаток до оголошення): https://drive.google.com/drive/folders/1qQAaBHzcl_v_y-LlkGrdHbP7JcS5Td2J?usp=sharing

 

Вимоги до виконавців

  • Ціна договору включає всі витрати на виготовлення, доставку, вантажно-розвантажувальні роботи, ПДВ та інші накладні витрати та залишається незмінною протягом усього терміну дії договору.
  • Місце поставки товарів: вул. Декабристів,4 с. Хомутець, Миргородський р-н, Полтавська область, гуртожиток № 4 ВСП «ХФК ПДАУ»
  • Суб’єкт підприємницької діяльності зареєстрований згідно законодавства України (ТОВ, ФОП) із відповідною сферою діяльності (КВЕД).
  • Цінова пропозиція
  • На етапі подання тендерної пропозиції допускається зміна моделі.

Термін постачання:  не пізніше 30 днів з моменту підписання угоди

 

Результати тендеру будуть оголошені не пізніше 7-и днів після завершення прийому тендерних пропозицій.

Зацікавлені особи мають надіслати заявку, яка має включати:

 -цінова пропозиція, з розрахунком вартості всіх товарів, перерахованих у специфікації та оголошенні; 

-реєстраційні документи ФОП або юридичної особи;

-документи, підтверджуючи якість товару, гарантія тощо;

-рекомендації про надання подібних товарів (за необхідності);

Заявки необхідно надіслати на пошту [email protected]  з темою листа «Конкурс на закупівлю меблів. Лот 2».

 

Критерії оцінки кандидатів:

Максимальна кількість балів за фінансову частину надається пропозиції, в якій буде запропонована найнижча ціна при високій якості товару.

 

ЛОТ 3 «Меблі медичні-офісні»

Список товарів:

Столик маніпуляційний- 2 од.;

Шафа медична- 1 од.;

Стілець офісний- 10 од.;

Офісний стіл – 2 од.;

 

Специфікація товару надається (додаток до оголошення): https://drive.google.com/drive/folders/1qQAaBHzcl_v_y-LlkGrdHbP7JcS5Td2J?usp=sharing

 

Вимоги до виконавців

  • Ціна договору включає всі витрати на виготовлення, доставку, вантажно-розвантажувальні роботи, ПДВ та інші накладні витрати та залишається незмінною протягом усього терміну дії договору.
  • Місце поставки товарів: вул. Декабристів,4 с. Хомутець, Миргородський р-н, Полтавська область, гуртожиток № 4 ВСП «ХФК ПДАУ»
  • Суб’єкт підприємницької діяльності зареєстрований згідно законодавства України (ТОВ, ФОП) із відповідною сферою діяльності (КВЕД).
  • Цінова пропозиція
  • На етапі подання тендерної пропозиції допускається зміна моделі.

Термін постачання: не пізніше 30 днів з моменту укладання угоди.

 

Результати тендеру будуть оголошені не пізніше 7-и днів після завершення прийому тендерних пропозицій.

Зацікавлені особи мають надіслати заявку, яка має включати:

 -цінова пропозиція, з розрахунком вартості всіх товарів, перерахованих у специфікації та оголошенні; 

-реєстраційні документи ФОП або юридичної особи;

-документи, підтверджуючи якість товару, гарантія тощо;

-рекомендації про надання подібних товарів (за необхідності);

Заявки необхідно надіслати на пошту [email protected]  з темою листа «Конкурс на закупівлю меблів».

 

Критерії оцінки кандидатів:

Максимальна кількість балів за фінансову частину надається пропозиції, в якій буде запропонована найнижча ціна при високій якості товару.

Види послуг:

Закупівлі

Опис

ГО «Студія громадських жіночих ініціатив» запрошує Постачальників надати пропозиції на придбання меблів для облаштування простору в гуртожитку с.Хомутець Миргородського району Полтавської області та реалізації ініціатив ВПО та місцевих мешканців в межах проєкту «ВПО- як ресурс для розвитку громади.

Проєкт впроваджується ГО «Студія громадських жіночих ініціатив» у рамках проекту ПРООН «ЄС за діалог: Зміцнення стійкості України для реагування на нагальні потреби центральної і місцевої влади, а також населення, що постраждало в наслідок війни» за фінансової підтримки Європейського Союзу(ЄС). 

ЛОТ 1 « Меблі для вітальні»

Список товарів:

Гостинна (стінка сучасна) – 1 од;

Крісло-груша – 4 од;

Журнальні столики (креативний дизайн)- 1 од.

 

Специфікація товару надається (додаток до оголошення): https://drive.google.com/drive/folders/1qQAaBHzcl_v_y-LlkGrdHbP7JcS5Td2J?usp=sharing

 

Вимоги до виконавців

  • Ціна договору включає всі витрати на виготовлення, доставку, вантажно-розвантажувальні роботи, ПДВ та інші накладні витрати та залишається незмінною протягом усього терміну дії договору.
  • Місце поставки товарів: вул. Декабристів,4 с. Хомутець, Миргородський р-н, Полтавська область, гуртожиток № 4 ВСП «ХФК ПДАУ»
  • Суб’єкт підприємницької діяльності зареєстрований згідно законодавства України (ТОВ, ФОП) із відповідною сферою діяльності (КВЕД).
  • Цінова пропозиція
  • На етапі подання тендерної пропозиції допускається зміна моделі.

Термін постачання: 30 днів після укладання угоди

 

Результати тендеру будуть оголошені не пізніше 7-и днів після завершення прийому тендерних пропозицій.

Зацікавлені особи мають надіслати заявку, яка має включати:

 -цінова пропозиція, з розрахунком вартості всіх товарів, перерахованих у специфікації та оголошенні; 

-реєстраційні документи ФОП або юридичної особи;

-документи, підтверджуючи якість товару, гарантія тощо;

-рекомендації про надання подібних товарів (за необхідності);

Заявки необхідно надіслати на пошту [email protected]  з темою листа «Конкурс на закупівлю меблів. ЛОТ 1».

Максимальна кількість балів за фінансову частину надається пропозиції, в якій буде запропонована найнижча ціна при високій якості товару.

ЛОТ 2 «Дивани для вітальні»

Список товарів:

Диван прямий офісний – 4 од.;

 

Специфікація товару надається (додаток до оголошення): https://drive.google.com/drive/folders/1qQAaBHzcl_v_y-LlkGrdHbP7JcS5Td2J?usp=sharing

 

Вимоги до виконавців

  • Ціна договору включає всі витрати на виготовлення, доставку, вантажно-розвантажувальні роботи, ПДВ та інші накладні витрати та залишається незмінною протягом усього терміну дії договору.
  • Місце поставки товарів: вул. Декабристів,4 с. Хомутець, Миргородський р-н, Полтавська область, гуртожиток № 4 ВСП «ХФК ПДАУ»
  • Суб’єкт підприємницької діяльності зареєстрований згідно законодавства України (ТОВ, ФОП) із відповідною сферою діяльності (КВЕД).
  • Цінова пропозиція
  • На етапі подання тендерної пропозиції допускається зміна моделі.

Термін постачання:  не пізніше 30 днів з моменту підписання угоди

 

Результати тендеру будуть оголошені не пізніше 7-и днів після завершення прийому тендерних пропозицій.

Зацікавлені особи мають надіслати заявку, яка має включати:

 -цінова пропозиція, з розрахунком вартості всіх товарів, перерахованих у специфікації та оголошенні; 

-реєстраційні документи ФОП або юридичної особи;

-документи, підтверджуючи якість товару, гарантія тощо;

-рекомендації про надання подібних товарів (за необхідності);

Заявки необхідно надіслати на пошту [email protected]  з темою листа «Конкурс на закупівлю меблів. Лот 2».

 

Критерії оцінки кандидатів:

Максимальна кількість балів за фінансову частину надається пропозиції, в якій буде запропонована найнижча ціна при високій якості товару.

 

ЛОТ 3 «Меблі медичні-офісні»

Список товарів:

Столик маніпуляційний- 2 од.;

Шафа медична- 1 од.;

Стілець офісний- 10 од.;

Офісний стіл – 2 од.;

Специфікація товару надається (додаток до оголошення): https://drive.google.com/drive/folders/1qQAaBHzcl_v_y-LlkGrdHbP7JcS5Td2J?usp=sharing

Вимоги до виконавців

  • Ціна договору включає всі витрати на виготовлення, доставку, вантажно-розвантажувальні роботи, ПДВ та інші накладні витрати та залишається незмінною протягом усього терміну дії договору.
  • Місце поставки товарів: вул. Декабристів,4 с. Хомутець, Миргородський р-н, Полтавська область, гуртожиток № 4 ВСП «ХФК ПДАУ»
  • Суб’єкт підприємницької діяльності зареєстрований згідно законодавства України (ТОВ, ФОП) із відповідною сферою діяльності (КВЕД).
  • Цінова пропозиція
  • На етапі подання тендерної пропозиції допускається зміна моделі.

Термін постачання: не пізніше 30 днів з моменту укладання угоди.

Результати тендеру будуть оголошені не пізніше 7-и днів після завершення прийому тендерних пропозицій.

Зацікавлені особи мають надіслати заявку, яка має включати:

 -цінова пропозиція, з розрахунком вартості всіх товарів, перерахованих у специфікації та оголошенні; 

-реєстраційні документи ФОП або юридичної особи;

-документи, підтверджуючи якість товару, гарантія тощо;

-рекомендації про надання подібних товарів (за необхідності);

Заявки необхідно надіслати на пошту [email protected]  з темою листа «Конкурс на закупівлю меблів».

Критерії оцінки кандидатів:

Максимальна кількість балів за фінансову частину надається пропозиції, в якій буде запропонована найнижча ціна при високій якості товару.

Види послуг:

Закупівлі

Опис

ГО «Студія громадських жіночих ініціатив» запрошує Постачальників надати пропозиції на придбання меблів для облаштування простору в гуртожитку с.Хомутець Миргородського району Полтавської області та реалізації ініціатив ВПО та місцевих мешканців в межах проєкту «ВПО- як ресурс для розвитку громади.

Проєкт впроваджується ГО «Студія громадських жіночих ініціатив» у рамках проекту ПРООН «ЄС за діалог: Зміцнення стійкості України для реагування на нагальні потреби центральної і місцевої влади, а також населення, що постраждало в наслідок війни» за фінансової підтримки Європейського Союзу(ЄС). 

ЛОТ 1 « Меблі для вітальні»

Список товарів:

Гостинна (стінка сучасна) – 1 од;

Крісло-груша – 4 од;

Журнальні столики (креативний дизайн)- 1 од.

Специфікація товару надається (додаток до оголошення): https://drive.google.com/drive/folders/1qQAaBHzcl_v_y-LlkGrdHbP7JcS5Td2J?usp=sharing

Вимоги до виконавців

  • Ціна договору включає всі витрати на виготовлення, доставку, вантажно-розвантажувальні роботи, ПДВ та інші накладні витрати та залишається незмінною протягом усього терміну дії договору.
  • Місце поставки товарів: вул. Декабристів,4 с. Хомутець, Миргородський р-н, Полтавська область, гуртожиток № 4 ВСП «ХФК ПДАУ»
  • Суб’єкт підприємницької діяльності зареєстрований згідно законодавства України (ТОВ, ФОП) із відповідною сферою діяльності (КВЕД).
  • Цінова пропозиція
  • На етапі подання тендерної пропозиції допускається зміна моделі.

Термін постачання: 30 днів після укладання угоди

Результати тендеру будуть оголошені не пізніше 7-и днів після завершення прийому тендерних пропозицій.

Зацікавлені особи мають надіслати заявку, яка має включати:

 -цінова пропозиція, з розрахунком вартості всіх товарів, перерахованих у специфікації та оголошенні; 

-реєстраційні документи ФОП або юридичної особи;

-документи, підтверджуючи якість товару, гарантія тощо;

-рекомендації про надання подібних товарів (за необхідності);

Заявки необхідно надіслати на пошту [email protected]  з темою листа «Конкурс на закупівлю меблів. ЛОТ 1».

Максимальна кількість балів за фінансову частину надається пропозиції, в якій буде запропонована найнижча ціна при високій якості товару.

ЛОТ 2 «Дивани для вітальні»

Список товарів:

Диван прямий офісний – 4 од.;

Специфікація товару надається (додаток до оголошення): https://drive.google.com/drive/folders/1qQAaBHzcl_v_y-LlkGrdHbP7JcS5Td2J?usp=sharing

Вимоги до виконавців

  • Ціна договору включає всі витрати на виготовлення, доставку, вантажно-розвантажувальні роботи, ПДВ та інші накладні витрати та залишається незмінною протягом усього терміну дії договору.
  • Місце поставки товарів: вул. Декабристів,4 с. Хомутець, Миргородський р-н, Полтавська область, гуртожиток № 4 ВСП «ХФК ПДАУ»
  • Суб’єкт підприємницької діяльності зареєстрований згідно законодавства України (ТОВ, ФОП) із відповідною сферою діяльності (КВЕД).
  • Цінова пропозиція
  • На етапі подання тендерної пропозиції допускається зміна моделі.

Термін постачання:  не пізніше 30 днів з моменту підписання угоди

Результати тендеру будуть оголошені не пізніше 7-и днів після завершення прийому тендерних пропозицій.

Зацікавлені особи мають надіслати заявку, яка має включати:

 -цінова пропозиція, з розрахунком вартості всіх товарів, перерахованих у специфікації та оголошенні; 

-реєстраційні документи ФОП або юридичної особи;

-документи, підтверджуючи якість товару, гарантія тощо;

-рекомендації про надання подібних товарів (за необхідності);

Заявки необхідно надіслати на пошту [email protected]  з темою листа «Конкурс на закупівлю меблів. Лот 2».

Критерії оцінки кандидатів:

Максимальна кількість балів за фінансову частину надається пропозиції, в якій буде запропонована найнижча ціна при високій якості товару.

ЛОТ 3 «Меблі медичні-офісні»

Список товарів:

Столик маніпуляційний- 2 од.;

Шафа медична- 1 од.;

Стілець офісний- 10 од.;

Офісний стіл – 2 од.;

Специфікація товару надається (додаток до оголошення): https://drive.google.com/drive/folders/1qQAaBHzcl_v_y-LlkGrdHbP7JcS5Td2J?usp=sharing

Вимоги до виконавців

  • Ціна договору включає всі витрати на виготовлення, доставку, вантажно-розвантажувальні роботи, ПДВ та інші накладні витрати та залишається незмінною протягом усього терміну дії договору.
  • Місце поставки товарів: вул. Декабристів,4 с. Хомутець, Миргородський р-н, Полтавська область, гуртожиток № 4 ВСП «ХФК ПДАУ»
  • Суб’єкт підприємницької діяльності зареєстрований згідно законодавства України (ТОВ, ФОП) із відповідною сферою діяльності (КВЕД).
  • Цінова пропозиція
  • На етапі подання тендерної пропозиції допускається зміна моделі.

Термін постачання: не пізніше 30 днів з моменту укладання угоди.

Результати тендеру будуть оголошені не пізніше 7-и днів після завершення прийому тендерних пропозицій.

Зацікавлені особи мають надіслати заявку, яка має включати:

 -цінова пропозиція, з розрахунком вартості всіх товарів, перерахованих у специфікації та оголошенні; 

-реєстраційні документи ФОП або юридичної особи;

-документи, підтверджуючи якість товару, гарантія тощо;

-рекомендації про надання подібних товарів (за необхідності);

Заявки необхідно надіслати на пошту [email protected]  з темою листа «Конкурс на закупівлю меблів».

Критерії оцінки кандидатів:

Максимальна кількість балів за фінансову частину надається пропозиції, в якій буде запропонована найнижча ціна при високій якості товару.

реєстраційні документи ФОП або юридичної особи;

-документи, підтверджуючи якість товару, гарантія тощо;

-рекомендації про надання подібних товарів (за необхідності);

Заявки необхідно надіслати на пошту [email protected]  з темою листа «Конкурс на закупівлю меблів».

Критерії оцінки кандидатів:

Максимальна кількість балів за фінансову частину надається пропозиції, в якій буде запропонована найнижча ціна при високій якості товару.

Види послуг:

Закупівлі

Опис

ГО «Студія громадських жіночих ініціатив» запрошує Постачальників надати пропозиції на придбання меблів для облаштування простору в гуртожитку с.Хомутець Миргородського району Полтавської області та реалізації ініціатив ВПО та місцевих мешканців в межах проєкту «ВПО- як ресурс для розвитку громади.

Проєкт впроваджується ГО «Студія громадських жіночих ініціатив» у рамках проекту ПРООН «ЄС за діалог: Зміцнення стійкості України для реагування на нагальні потреби центральної і місцевої влади, а також населення, що постраждало в наслідок війни» за фінансової підтримки Європейського Союзу(ЄС). 

ЛОТ 1 « Меблі для вітальні»

Список товарів:

Гостинна (стінка сучасна) – 1 од;

Крісло-груша – 4 од;

Журнальні столики (креативний дизайн)- 1 од.

Специфікація товару надається (додаток до оголошення): https://drive.google.com/drive/folders/1qQAaBHzcl_v_y-LlkGrdHbP7JcS5Td2J?usp=sharing

Вимоги до виконавців

  • Ціна договору включає всі витрати на виготовлення, доставку, вантажно-розвантажувальні роботи, ПДВ та інші накладні витрати та залишається незмінною протягом усього терміну дії договору.
  • Місце поставки товарів: вул. Декабристів,4 с. Хомутець, Миргородський р-н, Полтавська область, гуртожиток № 4 ВСП «ХФК ПДАУ»
  • Суб’єкт підприємницької діяльності зареєстрований згідно законодавства України (ТОВ, ФОП) із відповідною сферою діяльності (КВЕД).
  • Цінова пропозиція
  • На етапі подання тендерної пропозиції допускається зміна моделі.

Термін постачання: 30 днів після укладання угоди

Результати тендеру будуть оголошені не пізніше 7-и днів після завершення прийому тендерних пропозицій.

Зацікавлені особи мають надіслати заявку, яка має включати:

 -цінова пропозиція, з розрахунком вартості всіх товарів, перерахованих у специфікації та оголошенні; 

-реєстраційні документи ФОП або юридичної особи;

-документи, підтверджуючи якість товару, гарантія тощо;

-рекомендації про надання подібних товарів (за необхідності);

Заявки необхідно надіслати на пошту [email protected]  з темою листа «Конкурс на закупівлю меблів. ЛОТ 1».

Максимальна кількість балів за фінансову частину надається пропозиції, в якій буде запропонована найнижча ціна при високій якості товару.

ЛОТ 2 «Дивани для вітальні»

Список товарів:

Диван прямий офісний – 4 од.;

Специфікація товару надається (додаток до оголошення): https://drive.google.com/drive/folders/1qQAaBHzcl_v_y-LlkGrdHbP7JcS5Td2J?usp=sharing

Вимоги до виконавців

  • Ціна договору включає всі витрати на виготовлення, доставку, вантажно-розвантажувальні роботи, ПДВ та інші накладні витрати та залишається незмінною протягом усього терміну дії договору.
  • Місце поставки товарів: вул. Декабристів,4 с. Хомутець, Миргородський р-н, Полтавська область, гуртожиток № 4 ВСП «ХФК ПДАУ»
  • Суб’єкт підприємницької діяльності зареєстрований згідно законодавства України (ТОВ, ФОП) із відповідною сферою діяльності (КВЕД).
  • Цінова пропозиція
  • На етапі подання тендерної пропозиції допускається зміна моделі.

Термін постачання:  не пізніше 30 днів з моменту підписання угоди

Результати тендеру будуть оголошені не пізніше 7-и днів після завершення прийому тендерних пропозицій.

Зацікавлені особи мають надіслати заявку, яка має включати:

 -цінова пропозиція, з розрахунком вартості всіх товарів, перерахованих у специфікації та оголошенні; 

-реєстраційні документи ФОП або юридичної особи;

-документи, підтверджуючи якість товару, гарантія тощо;

-рекомендації про надання подібних товарів (за необхідності);

Заявки необхідно надіслати на пошту [email protected]  з темою листа «Конкурс на закупівлю меблів. Лот 2».

Критерії оцінки кандидатів:

Максимальна кількість балів за фінансову частину надається пропозиції, в якій буде запропонована найнижча ціна при високій якості товару.

ЛОТ 3 «Меблі медичні-офісні»

Список товарів:

Столик маніпуляційний- 2 од.;

Шафа медична- 1 од.;

Стілець офісний- 10 од.;

Офісний стіл – 2 од.;

Специфікація товару надається (додаток до оголошення): https://drive.google.com/drive/folders/1qQAaBHzcl_v_y-LlkGrdHbP7JcS5Td2J?usp=sharing

Вимоги до виконавців

  • Ціна договору включає всі витрати на виготовлення, доставку, вантажно-розвантажувальні роботи, ПДВ та інші накладні витрати та залишається незмінною протягом усього терміну дії договору.
  • Місце поставки товарів: вул. Декабристів,4 с. Хомутець, Миргородський р-н, Полтавська область, гуртожиток № 4 ВСП «ХФК ПДАУ»
  • Суб’єкт підприємницької діяльності зареєстрований згідно законодавства України (ТОВ, ФОП) із відповідною сферою діяльності (КВЕД).
  • Цінова пропозиція
  • На етапі подання тендерної пропозиції допускається зміна моделі.

Термін постачання: не пізніше 30 днів з моменту укладання угоди.

Результати тендеру будуть оголошені не пізніше 7-и днів після завершення прийому тендерних пропозицій.

Зацікавлені особи мають надіслати заявку, яка має включати:

 -цінова пропозиція, з розрахунком вартості всіх товарів, перерахованих у специфікації та оголошенні; 

-реєстраційні документи ФОП або юридичної особи;

-документи, підтверджуючи якість товару, гарантія тощо;

-рекомендації про надання подібних товарів (за необхідності);

Заявки необхідно надіслати на пошту [email protected]  з темою листа «Конкурс на закупівлю меблів».

Критерії оцінки кандидатів:

Максимальна кількість балів за фінансову частину надається пропозиції, в якій буде запропонована найнижча ціна при високій якості товару.


Останні публікації цього розділу:

Тендер на закупівлю комп’ютерного, побутового та радіо обладнання (RFQ #UCBI4-169-SA1-1)

Тендер на придбання послуг з поточного ремонту та облаштування споруд цивільного захисту (укриття) ліцею №42 м. Миколаїв

Конкурс на посаду освітнього координатора/ки

Набір на програму для розвитку медіа Community Leaders

Пошук підрядника з організаційного супроводу тренінгу в м. Київ

Пошук учасників на короткостроковий волонтерський проєкт в Греції