Тендер на проведення тренінгів для навчання медичного персоналу
ЗАВЕРШЕНО
ЗАПРОШЕННЯ ОРГАНІЗАЦІЙ ДО ПОДАННЯ ЗАЦІКАВЛЕНЬ (КОНСУЛЬТАЦІЙНІ ПОСЛУГИ)
«Розвиток потенціалу громад в 2021-2022 році: тренінги для лікарів та менеджерів охорони здоров’я»
в рамках проєкту
«Сприяння розвитку соціальної інфраструктури» – «Покращення первинної медицини в сільській місцевості» – УФСІ VII»
Грант №: 2015 67 114 (KfW)
Замовник: Український фонд соціальних інвестицій (УФСІ)
Пакет закупівель: USIF-CQ-2.2
Договір: CQ-C-009624-0/7-KfW
Впродовж 2019-2023 роках Український фонд соціальних інвестицій (УФСІ/Фонд) впроваджує проєкт «Сприяння розвитку соціальної інфраструктури» – «Покращення первинної медицини в сільській місцевості» – УФСІ VII» (далі – Проєкт УФСІ VIІ). Метою Проєкту є поліпшення умов надання первинної медичної допомоги на сході України шляхом енергоефективного оновлення приміщень та постачання обладнання, а також вжиття заходів з всебічного розвитку потенціалу цільових груп: лікарів, керівників медичних закладів, посадових осіб, що відповідають за управління сферою охорони здоров’я та її фінансування у громадах-партнерах Проєкту, а також представники підрозділів охорони здоров’я обласного рівня. Це сприятиме сталому соціальному розвитку регіонів, покращенню первинної медичної допомоги та зміцненню місцевого самоврядування у місцевостях, що розташовані на сході України і залучені до Проєкту.
Крім того, це сприятиме покращенню умов життя населення шляхом мінімізації ризиків для здоров’я. Територія впровадження Проєкту УФСІ VII – Харківська, Дніпропетровська, Запорізька області та підконтрольні Уряду України райони Луганської та Донецької областей. У проєкті беруть участь 40 субпроєктів, центрів первинної медико-санітарної допомоги (ЦПМСД) та амбулаторій загальної практики сімейної медицини (АЗПСМ) у 35 громадах зазначених областей.
УФСІ має намір використати частину коштів проєкту для забезпечення розробки та проведення заходів з розвитку потенціалу громад, включаючи тренінги для цільових груп: лікарів первинної ланки, посадових осіб і менеджерів охорони здоров’я з числа представників громад що беруть участь у Проєкті, та оголошує тендер на надання освітніх послуг та послуг розвитку організаційно фінансових здібностей медичних працівників.
УФСІ запрошує організації відповідного напрямку діяльності, які відповідають необхідним вимогам, зазначеним нижче у пункті 7 Додатку до цього запрошення «Технічне завдання», висловити свою зацікавленість щодо надання зазначених послуг. Зацікавлені організації повинні надати інформацію, яка підтверджує, що вони є кваліфікованими для надання зазначених в Технічному завданні послуг.
Організації можуть створювати асоціації з іншими підприємствами у вигляді спільних підприємств чи субконсультантів з метою підвищення кваліфікації.
Звертаємо увагу зацікавлених організацій на положення п. 15.2 Принципи політики доброчесності УФСІ, Регламенту діяльності УФСІ та п.п. 3.14, 3.15, 3.16 та 3.17 Розділу ІІІ Правил закупівель Світового банку для позичальників ФІП (фінансування інвестиційних проєктів), затвердженого в липні 2016 із оновленням в листопаді 2017 року («Правила закупівель»), в якому визначається політика Світового Банку щодо конфлікту інтересів.
Відбір організації здійснюється відповідно до процедури «Відбір за кваліфікацією консультанта» (ВКК, CQ), визначеній в п. 9.4.2.5 Регламенту діяльності УФСІ.
Фінансова та технічна пропозиція буде вимагатись тільки від учасника з найвищою кваліфікацією.
Зацікавлені організації можуть отримати додаткову інформацію з 09:30 до 17:30 у будні дні за нижчезазначеною адресою: Україна, 04071, м. Київ, вул. Лук’янівська,77, 1-й під’їзд, 3-й поверх.
Листи зацікавлення та документи, що підтверджують відповідність нижченаведеним вимогам до Виконавця мають бути надіслані електронною поштою до 12:00 год 2 серпня 2021 року на адресу: о[email protected].
- ТЕХНІЧНЕ ЗАВДАННЯ.
1.1. Обґрунтування
Український фонд соціальних інвестицій (УФСІ) – це некомерційна організація, створена постановою Кабінету Міністрів України (28.04.2000 № 740) для підтримки найменш соціально захищених груп шляхом підтримки та розвитку ініціатив місцевих громад та громадських організацій за рахунок різних джерела, переважно коштів міжнародної технічної допомоги.
У листопаді 2019 року УФСІ розпочав впровадження проєкту «Сприяння розвитку соціальної інфраструктури – поліпшення первинної сільської медицини (УФСІ VIІ)» (далі – Проєкт УФСІ VII). Метою Проєкту є поліпшення умов надання первинної медичної допомоги на сході України шляхом енергоефективного оновлення приміщень та постачання обладнання, а також вжиття заходів з всебічного розвитку потенціалу цільових груп: лікарів, керівників медичних закладів, посадових осіб, що відповідають за управління сферою охорони здоров’я та її фінансування у громадах-партнерах Проєкту, а також представники підрозділів охорони здоров’я обласного рівня. Це сприятиме сталому соціальному розвитку регіонів, покращенню первинної медичної допомоги та зміцненню місцевого самоврядування у місцевостях, що розташовані на сході України і залучені до Проєкту.
Крім того, це сприятиме покращенню умов життя населення шляхом мінімізації ризиків для здоров’я. Територія впровадження Проєкту УФСІ VII – Харківська, Дніпропетровська, Запорізька області та підконтрольні Уряду України райони Луганської та Донецької областей. У проєкті беруть участь 40 субпроєктів, центрів первинної медико-санітарної допомоги (ЦПМСД) та амбулаторій загальної практики сімейної медицини (АЗПСМ) у 35 громадах зазначених областей.
Лікарі первинної медичної допомоги, менеджери у галузі охорони здоров’я (керівники/головні лікарі/директори ЦПМСД) та посадові особи (управлінці), відповідальні за управління охороною здоров’я є цільовими групами, професійний розвиток яких є одним з пріоритетів проєкту УФСІ VII.
Для забезпечення розробки та проведення заходів з розвитку потенціалу зазначених цільових груп з числа представників громад що беруть участь у Проєкті, УФСІ оголошує тендер на надання освітніх послуг з поліпшення клінічних та м’яких навичок лікарів первинної медичної допомоги, розробки та впровадження заходів з розвитку потенціалу керівників закладів первинної медичної допомоги та забезпечення розвитку лідерських та професійних здібностей управлінців охорони здоров’я.
У результаті оцінки потенціалу та визначення освітніх потреб представників цільових груп, було визначено низку пріоритетних напрямків навчання, які відображено у розділі нижче.
1.2. Цілі завдання
Для підвищення потенціалу цільової групи лікарів первинної медичної допомоги проведення навчання має покращити професійні навички в двох аспектах: клінічні та м’які навички лікарів, що сприятиме наданню якісних медичних послуг у громадах проєкту УФСІ VII.
Розвиток клінічних навичок лікарів ПМСД передбачає покращення надання медичної допомоги, сприяючи розвитку професіоналізму, підвищенню рівня компетентності лікарів. Медичні працівники, що працюють у віддаленій та сільській місцевості, потребують широкого кола компетенцій та особистих якостей для забезпечення безпеки пацієнтів та оцінки критичних станів, запровадження інновацій, оцінки послуг, вдосконалення процесів охорони здоров’я, розробки нових послуг.
Розвиток м’яких навичок має допомогти представникам закладів оволодіти сучасними комунікативними методами для налагодження якісного та ефективного взаємозв’язку медпрацівників та пацієнтів, що сприятиме наданню якісних медичних послуг у громадах проєкту УФСІ VII. Цей навчальний блок зосереджений на розвитку потенціалу медичних працівників, що працюють у віддаленій та сільській місцевості, отримувати, вдосконалювати та застосовувати навички, знання, інструменти, обладнання та інші ресурси, необхідні для професійної роботи.
Навчальний блок надасть можливість вдосконалити лідерські та особисті навички, сприятиме розвитку критичного мислення, емоційного інтелекту як ключового фактору ефективної лідерської та командної роботи, подолати основні етичні виклики та зосереджуватися на процесах, спілкуванні, діалозі та запитах.
Курс навчання для керівників закладів охорони здоров’я первинної ланки охорони здоров’я має посилити спроможність закладів охорони здоров’я надавати якісні послуги, шляхом прийняття ефективних управлінських та організаційних рішень. Цей навчальний курс має дві основні цілі. Перша – це формування стратегічного бачення та здатності розробляти план стратегічного розвитку, соціального маркетингу (просування в інтернеті) для розвитку медичних послуг (у тому числі для служб екстреної допомоги, лабораторії тощо), використання стандартизованих процедур у клінічній практиці та адміністративній роботі. Іншою метою є оцінка фінансової складової надання медичних послуг, таких як джерела фінансування, розуміння витрат як економічних категорій, схем співоплат, фінансових диспропорцій та доступу до медичних послуг, витрати на охорону здоров’я на національному та регіональному рівнях, визначення необхідного обсягу обладнання, проведення тендерів на придбання та обслуговування обладнання.
Курс навчання для посадових осіб, відповідальних за управління охороною здоров’я має на меті зміцнення потенціалу посадових осіб відповідальних за управління сферою охорони здоров’я та збільшити їх можливості щодо розвитку системи охорони здоров’я власних громад.
Концепція реформування фінансування системи охорони здоров’я України передбачає курс на децентралізацію та передачу місцевим органам влади прав прийняття рішень щодо розвитку регіональної мережі лікувально-профілактичних закладів. Нагальною потребою управління на регіональному та місцевому рівнях є сучасне розуміння завдань та пріоритетів , наявність навичок для оцінки причинно-наслідкових зв’язків.
Цей навчальний блок має надати розуміння основ ефективного лідерства та управління, сприятиме їх відкритості до нововведень та змін, мотивуватиме на фінансово вигідні для медичних закладів рішення, а також покращить комунікативні навички в управлінні медичними закладами та підрозділами охорони здоров’я.
Цей блок присвячений знанням про стратегії управління системами охорони здоров’я, що використовуються у закладах ПМСД для мобілізації, розподілу та підтримання фінансових, людських та матеріальних ресурсів для покращення стану системи охорони здоров’я громади та надання якісних медичних послуг.
Учасники покращать компетенції, необхідні для того, щоб бути ефективними менеджерами та керівниками охорони здоров’я в конкретних умовах сільських громад.
Навчальний курс орієнтований на надання навичок для ефективної комунікації, здатності організувати продуктивне бізнес-управління, коучинг, розбудови мережі та моніторингу стану середовища, а також розвиток здібностей до активного слухання, письма та міжособистісних навичок
1.3. Обсяг завдання
Для досягнення поставленої мети Виконавець має організувати та провести 3 курси навчання для різних цільових груп: лікарів первинної медичної допомоги, керівників закладів охорони здоров’я та менеджерів у галузі охорони здоров’я (керівники/головні лікарі/директори ЦПМСД).
1.3.1. Навчальна програма для лікарів первинної медичної допомоги.
Для досягнення поставленої мети Виконавець має організувати та провести навчальну програму з наступними компонентами:
Компонент I. Розвиток загальної компетентності учасників (для лікарів та/або адміністративного персоналу закладів, наприклад реєстраторів, сервіс-менеджерів тощо):
- Загальні детермінанти здоров’я в сільській місцевості
- Моніторинг стану здоров’я та профілактика захворювань у сільській місцевості
- Стратегічне управління та планування на основі аналізу пробілів
- Професійна та соціальна відповідальність
- Розуміння системи охорони здоров’я та її ролі у суспільстві
- Маршрути пацієнта та управління потоком пацієнтів в амбулаторних умовах
- Спілкування з пацієнтами та управління відносинами
Компонент II. Прикладні теми розвитку компетенцій:
II-A) Клінічні навички (тільки для практикуючих лікарів)
- Практика доказової медицини:
- Лікування хронічних неінфекційних захворювань
- Лікування інфекційних захворювань (включаючи туберкульоз) та боротьба з пандеміями
- Травми та реабілітація
- Охорона здоров’я матері та дитини
- Надання допомоги, орієнтованої на пацієнта
- Надання екстренної/невідкладної допомоги у сільській місцевості
- Амбулаторна допомога хоспісним хворим
- Лікування психічних та поведінкових розладів
- Використання сучасних медичних технологій для підтримки якості надання медичної допомоги
- Показники якості та безпеки в охороні здоров’я та інтегрована якість догляду у сільській місцевості
- Інструмент оцінки ефективності для поліпшення якості в амбулаторних умовах
- Використання Інтернету, телемедицини та цифрових технологій (дистанційний моніторинг)
- Національні нормативні акти та рекомендації щодо амбулаторних медичних установ
- Інформування населення щодо профілактики захворювань і зміцнення здоров’я
II-B) Розвиток м’яких навичок (для лікарів та/або адміністративного персоналу закладів, наприклад реєстраторів, сервіс-менеджерів тощо)
- Професійне / ділове спілкування та спілкування з пацієнтами/родинами
- Навички професійної співпраці та ведення групових дискусій
- Навички вирішення конфліктів
- Соціальні та маркетингові інструменти системи охорони здоров’я для зміни особистої поведінки
- Психологічна підтримка сімей та громад
- Навички активного слухання та презентації
- Виправлення лікарських помилок
- Навички управління особистим часом
- Основні етичні виклики, з якими стикається персонал ПМСД
1.3.1.1 Організаційні аспекти навчальної програми
Формат навчання: навчальний курс із 3 модулів для Компонента I та 3 модулів для Компонента II. Кожен модуль тривалістю до 2-3 днів (передбачає повну зайнятість протягом всіх днів). Два модулі в кожному Компоненті пропонуються на очній/денній основі та один, проміжний, в режимі онлайн (залежно від стану епідеміологічної ситуації в країні та можливості занять на денній формі, фактичний формат навчання буде додатково узгоджений із замовником). Інтервал між навчальними модулями становить від двох до трьох тижнів. Курс включатиме домашні завдання, менторство наставника та обов’язкові презентації набутих знань колегам свого закладу.
Учасники тренінгу:
Навчальна програма для лікарів первинної медичної допомоги. 80 осіб. Навчальні заходи повинні охоплювати представників кожного з 40 закладів, що беруть участь у проєкті УФСІ VII.
Місто навчання: Харків / Дніпропетровськ / Запоріжжя /Київ/ або ін. Остаточне місце буде визначене під час контрактних переговорів.
Місце навчання: міський /заміський готель / готельний комплекс, конференц-зал.
Умови початку навчання: не пізніше жовтень 2021 р .;
Умови проходження навчання: не пізніше листопад 2021 р .;
Вимоги до навчальної програми: обсяг програми повинен становити щонайменше 6 днів, що дозволить лікарям отримувати щонайменше 25 балів БПР (безперервний професійний розвиток для лікарів).
Вимоги до форми навчання: програма повинна передбачати денне та дистанційне навчання. Виконавець повинен мати повністю розгорнуту та функціональну платформу дистанційного навчання (LMS – система управління навчанням) для дистанційної частини навчального плану. Програма повинна передбачати залучення учасників до очних занять принаймні на 50%. 60% програми має бути спрямовано на практичне засвоєння знань. Учасники тренінгу повинні мати онлайн-доступ до матеріалів курсу принаймні 6 місяців після закінчення навчання.
Вимоги до оцінки програми та свідоцтв / сертифікатів про успішне завершення програми: програма повинна включати заходи для оцінки знань до та після навчання (оцінка на вході та виході). Після успішного завершення програми учасники повинні отримати свідоцтво / сертифікат, виданий за участю вищого навчального закладу.
Виконавець повинен виконати наступні завдання:
- запросити на навчання 40 учасників з числа лікарів-працівників амбулаторій та ЦПМСД та 40 учасників з числа адміністративного персоналу закладів (реєстраторів, сервіс-менеджерів тощо), що беруть участь у Проєкті. Виконавець погоджує остаточний список учасників із Замовником;
- підготувати та погодити з УФСІ програму навчального курсу та навчальний план ;
- підготувати список лекторів / тренерів з короткою інформацією про їх досвід;
- підготувати список запропонованих аудиторій, місця харчування, місця проживання учасників тощо;
- забезпечити проживання для всіх учасників. Місце проживання повинно розташовуватися в межах міста, де проводиться захід (або на території приміського комплексу, де відбуватиметься захід), у зручному місці стосовно транспортної розв’язки. Підрядник забезпечує розміщення за стандартом готелю мінімум на 3 зірки. Проживання учасників – 2 (дві) людини в одному двомісному номері готелю за принципом однієї статі. У вартість номера повинен входити сніданок;
- провести навчальний процес у форматі тренінгу в обсязі 6 модулів по 2-3 дні для кожної групи з 40 учасників;
- забезпечити оренду приміщення (аудиторії). Вимоги до приміщень: повинні розташовуватися в центрі міста або районах, близьких до центру (або на території заміського комплексу); повинні бути достатньо великими, щоб комфортно розмістити щонайменше 40 людей і відповідати усім санітарно-епідеміологічним вимогам, затвердженим Кабінетом Міністрів України для захисту населення від інфекційних захворювань, зокрема, гострого респіраторного захворювання COVID-19, спричиненого коронавірусом SARS-CoV- 2; повинні бути обладнані опаленням / кондиціонером, проєктором, фліп-чартом, необхідною кількістю стільців для всіх учасників та іншим обладнанням та побутовою технікою, якщо це необхідно.
- забезпечити проведення перевірки температури (себе та учасників) перед кожною консультацією. Особам, які мають температуру вище 37,20С або ознаки респіраторних захворювань під час температурного скринінгу, забороняється приймати участь у консультації;
- забезпечити обов’язковий масковий режим для тренерів та учасників;
- забезпечити наявність одноденних запасів засобів індивідуального захисту для кожного учасника консультації та забезпечити використання цими засобами учасників: (i) тришарові медичні маски – відповідно до ТС U 18.2-19117325- 005: 2011, який потрібно замінювати кожні 2 години, (ii) 1 дозатор із спиртовмісними антисептиками (об’єм – 50 мл, вміст алкоголю не менше 60%) – на одного учасника.
- забезпечити відшкодування вартості проїзду всіх учасників до міста навчання та назад автобусом чи залізницею. Будь-який варіант відшкодування є прийнятним: попередня покупка квитків на користь учасників / організаторів / експертів заходу, або подальша грошова / безготівкова компенсація з відповідною документацією від кожного з учасників тренінгу / експерта / організатора та оплата відповідних податків. Учасник повинен описати запропонований механізм відшкодування (коротко);
- забезпечити захід необхідною кількістю тренерів-експертів відповідної кваліфікації;
- забезпечити розробку, виготовлення та розподіл необхідних роздаткових матеріалів для учасників; забезпечити доступ до онлайн-платформи навчання;
- під час тренінгу учасники повинні бути забезпечені канцтоварами: зошити (А4, верхня / бічна спіраль, товста обкладинка, не менше 48 аркушів); кулькові ручки; бейджи;
- забезпечити всіх учасників їжею протягом чотирьох (або шести у випадку триденних модулів) навчальних днів (2 модулі на повний робочий день по 2 (3) дні): 4 (6) обіди, 1 (2) вечері, 4 (6) кава-брейків. Вимоги до харчування: а) кава-брейк повинен включати принаймні: чай (чорний / зелений), кава (розчинна), вершки (в упаковці), негазовану воду, печиво (на складі), булочки, круасани або бутерброди; б) обід повинен щонайменше включати: першу страву (наприклад, суп чи борщ), основну страву (наприклад, картоплю, відбивні та салат), чай (чорний / зелений), кава (розчинна); в) вечеря повинна щонайменше включати: основну страву (наприклад, картоплю, відбивні та салат), чай (чорний / зелений), кава (розчинна);
- Виконавець має забезпечити технічну можливість для проведення модулю у онлайн форматі; для того, щоб оцінити ступінь засвоєння набутих знань, Виконавець повинен розробити та узгодити із Замовником шаблон опитувальної анкети, який повинен заповнити кожен з учасників. Результати оцінки учасників мають бути оброблені, узагальнені та відображені у звіті;
- надати менторську підтримку учасникам, які взяли участь у навчальному курсі після кожного модуля та під час розробки власних презентацій для своїх колег-лікарів з амбулаторій. Підтримка наставництва включає принаймні одну годину консультації для команди лікарів та одну годину особистої консультації для кожного учасника після кожного модуля (лише три консультації в команді та три особисті).
- провести анкетування учасників про набуті навички через 2 місяці після завершення 3-го модуля та надайте підсумковий звіт до кінця 11 місяця контракту.
1.3.2 Програма навчального курсу: «Розвиток організаційних та управлінських навичок керівників закладів первинної медичної допомоги»:
Виконавець має організувати та провести навчальну програму з наступними компонентами:
Компонент I. Розвиток загальної компетентності для слухачів-учасників на теми, що становлять спільний інтерес та актуальність:
- Загальні детермінанти здоров’я в сільській місцевості
- Моніторинг стану здоров’я та профілактика захворювань у сільській місцевості
- Стратегічне управління та планування на основі аналізу пробілів
- Професійна та соціальна відповідальність
- Розуміння системи охорони здоров’я та її ролі у суспільстві. Встановлення пріоритетів у галузі охорони здоров’я
- Розвиток навичок комунікації та управління відносинами із зацікавленими сторонами
- Маршрути пацієнта та управління потоком пацієнтів в амбулаторних умовах
- Спілкування з пацієнтами та управління відносинами. Навички ведення ефективних переговорів
- Основні управлінські принципи та системне мислення
- Забезпечення закладів необхідними ресурсами
- Питання якості та управління ризиками у сфері охорони здоров’я. Управління процесами, ризиками та якістю у закладах охорони здоров’я
- Використання Інтернету та цифрових технології в охороні здоров’я
Компонент II. Прикладні теми розвитку компетентності:
- Стратегічне управління та стратегічне планування для керівників закладів первинної медичної допомоги
- Основи економіки та фінансування сфери охорони здоров’я на первинному рівні
- Розуміння вартості як економічної категорії
- Схеми співфінансування в системі охорони здоров’я
- Рівність, диспропорції та доступ до медичних послуг у сільській місцевості
- Впровадження стандартних операційних процедур (SOP) в амбулаторних умовах
- Очікувані державні витрати на загальне охоплення здоров’ям (UHC) на рівні ПМСД
- Застосування навичок соціального маркетингу (просування у інтернеті) для успішного фандрейзінгу
- Розвиток потенціалу для організації ефективної системи екстреної медичної допомоги (EMS)
- Джерела фінансування амбулаторно-поліклінічних закладів у сільській місцевості
- Обладнання необхідне для ПМСД у сільській місцевості
1.3.2.1 Організаційні аспекти навчальної програми
Формат навчання: навчальний курс із 3 модулів для Компонента I та 3 модулів для Компонента II. Кожен модуль тривалістю до 2-3 днів. Два модулі в кожному Компоненті пропонуються на очній основі та один, проміжний, в режимі онлайн (залежно від стану епідеміологічної ситуації в країні та можливості занять на денній формі, фактичний формат навчання буде додатково узгоджений із замовником). Інтервал між навчальними модулями становить від двох до трьох тижнів. Курс включатиме домашні завдання, наставництво наставника та обов’язкові презентації набутих знань колегам свого закладу.
Учасники тренінгу: 40 осіб. Навчальні заходи повинні охоплювати керівників всіх 40 закладів первинної медичної допомоги (або їх заступників), що беруть участь у проєкті УФСІ VII.
Місто навчання: Харків / Дніпропетровськ / Запоріжжя/Київ/ або ін. Остаточне місце буде визначене під час переговорних переговорів.
Місце навчання: міський /заміський готель / готельний комплекс, конференц-зал.
Умови початку навчання: не пізніше грудень 2021 р.;
Умови проходження навчання: не пізніше лютий 2022 р.;
Вимоги до навчальної програми: обсяг програми повинен становити щонайменше 6 днів, що дозволить менеджерам охорони здоров’я отримувати щонайменше 25 балів БПР (безперервний професійний розвиток для лікарів), якщо це можливо.
Вимоги до форми навчання: програма повинна передбачати денне та дистанційне навчання. Виконавець повинен мати повністю розгорнуту та функціональну платформу дистанційного навчання (LMS – система управління навчанням) для дистанційної частини навчального плану. Програма повинна передбачати залучення учасників до очних занять принаймні на 50%. 60% програми має бути спрямовано на практичне засвоєння знань. Учасники тренінгу повинні мати онлайн-доступ до матеріалів курсу принаймні 6 місяців після закінчення навчання.
Вимоги до оцінки програми та свідоцтв / сертифікатів про успішне завершення програми: програма повинна включати заходи для оцінки знань до та після навчання (оцінка на вході та виході). Після успішного завершення програми учасники повинні отримати свідоцтво / сертифікат, виданий за участю вищого навчального закладу.
Виконавець повинен виконати наступні завдання:
- запросити 40 учасників курсу серед менеджерів охорони здоров’я амбулаторій та ЦПМСД у кожній громаді-партнері. Виконавець погоджує остаточний список учасників із Замовником;
- підготувати та погодити з УФСІ програму навчального курсу та навчальний план;
- підготувати список лекторів / тренерів з короткою інформацією про їх досвід;
- підготувати список запропонованих аудиторій, місця харчування, місця проживання учасників тощо;
- забезпечити проживання для всіх учасників. Місце проживання повинно розташовуватися в межах міста, де проводиться захід (або на території приміського комплексу, де відбуватиметься захід), у зручному місці стосовно транспортної розв’язки. Підрядник забезпечує розміщення за стандартом готелю мінімум на 3 зірки. Проживання учасників – 2 (дві) людини в одному двомісному номері готелю за принципом однієї статі. У вартість номера повинен входити сніданок;
- провести навчальний процес у форматі тренінгу в обсязі 6 модулів по 2-3 дні для 40 учасників;
- забезпечити оренду приміщення (аудиторії). Вимоги до приміщень: повинні розташовуватися в центрі міста або районах, близьких до центру (або на території заміського комплексу); повинні бути достатньо великим, щоб комфортно розмістити щонайменше 40 людей і відповідати всім санітарно-епідеміологічним вимогам, затвердженим Кабінетом Міністрів України для захисту населення від інфекційних захворювань, зокрема, гострого респіраторного захворювання COVID-19, спричиненого коронавірусом SARS-CoV- 2; повинні бути обладнаний опаленням / кондиціонером, проектором, фліп-чартом, необхідною кількістю стільців для всіх учасників та іншим обладнанням та побутовою технікою, якщо це необхідно.
- забезпечити проведення перевірки температури (себе та учасників) перед кожною консультацією. Особам, які мають температуру вище 37,20 С або ознаки респіраторних захворювань під час температурного скринінгу, забороняється приймати участь у консультації;
- забезпечити обов’язковий масковий режим для тренерів та учасників;
- забезпечити наявність одноденних запасів засобів індивідуального захисту для кожного учасника консультації та забезпечити використання цими засобами учасників: (i) тришарові медичні маски – відповідно до ТС U 18.2-19117325- 005: 2011, який потрібно замінювати кожні 2 години, (ii) 1 дозатор із спиртовмісними антисептиками (об’єм – 50 мл, вміст алкоголю не менше 60%) – на одного учасника.
- забезпечити відшкодування вартості проїзду всіх учасників до міста навчання та назад автобусом чи залізницею. Будь-який варіант відшкодування є прийнятним: попередня покупка квитків на користь учасників / організаторів / експертів заходу, або подальша грошова / безготівкова компенсація з відповідною документацією від кожного з учасників тренінгу / експерта / організатора та оплата відповідних податків. Учасник повинен описати запропонований механізм відшкодування (коротко);
- забезпечити захід необхідною кількістю тренерів-експертів відповідної кваліфікації;
- забезпечити розробку, виготовлення та розподіл необхідних роздаткових матеріалів для учасників; забезпечити доступ до онлайн-платформи навчання;
- під час тренінгу учасники повинні мати такі канцтовари: зошити (А4, верхня / бічна спіраль, товста обкладинка, не менше 48 аркушів); кулькові ручки; іменні значки на стрічці;
- забезпечити всіх учасників їжею протягом чотирьох (або шість у випадку триденних модулів) навчальних днів (2 модулі на повний робочий день по 2 (3) дні): 4 (6) обіди, 1 (2) вечері, 4 (6) кава-брейків. Вимоги до харчування: а) кава-брейк повинен включати принаймні: чай (чорний / зелений), кава (розчинна), вершки (в упаковці), негазовану воду, печиво (на складі), булочки, круасани або бутерброди; б) обід повинен щонайменше включати: першу страву (наприклад, суп чи борщ), основну страву (наприклад, картоплю, відбивні та салат), чай (чорний / зелений), кава (розчинна); в) вечеря повинна щонайменше включати: основну страву (наприклад, картоплю, відбивні та салат), чай (чорний / зелений), кава (розчинна);
- Виконавець має забезпечити технічну можливість для проведення модулю у онлайн форматі;
- для того, щоб оцінити ступінь засвоєння набутих знань, Виконавець повинен розробити та узгодити із Замовником шаблон опитувальної анкети, який повинен заповнити кожен з учасників. Результати оцінки учасників мають бути оброблені, узагальнені та відображені у звіті;
- надати менторську підтримку учасникам, які взяли участь у навчальному курсі після кожного модуля та під час розробки власних презентацій для своїх колег-лікарів з амбулаторій. Підтримка наставництва включає принаймні одну годину консультації для команди лікарів та одну годину особистої консультації для кожного учасника після кожного модуля (лише три консультації в команді та три особисті).
- провести анкетування учасників про набуті навички через 2 місяці після завершення 3-го модуля та надайте підсумковий звіт до кінця 11 місяця контракту.
1.3.3. Програма навчального курсу: «Розвиток лідерського та професійного потенціалу управлінців сфери охорони здоров’я».
Для досягнення поставленої мети Виконавець має організувати та провести навчальну програму з наступними компонентами:
Компонент I. Розвиток загальної компетентності::
- Загальні детермінанти здоров’я в сільській місцевості
- Моніторинг стану здоров’я та профілактика захворювань у сільській місцевості
- Стратегічне управління та планування на основі аналізу пробілів
- Професійна та соціальна відповідальність
- Розуміння системи охорони здоров’я та її ролі у суспільстві. Встановлення пріоритетів у галузі охорони здоров’я
- Розвиток навичок комунікації та управління відносинами із зацікавленими сторонами
- Маршрути пацієнта та управління потоком пацієнтів в амбулаторних умовах
- Спілкування з пацієнтами та управління відносинами. Навички ведення ефективних переговорів. Основні управлінські принципи та системне мислення
- Забезпечення закладів необхідними ресурсами
- Управління процесами, ризиками та якістю у закладі охорони здоров’я
- Використання Інтернету та цифрові технології в охороні здоров’я
Компонент II. Прикладні теми розвитку компетентності:
- Системи охорони здоров’я на перехідному етапі
- Політики в системі охорони здоров’я
- Ефективна мотивація персоналу та компетенції управління змінами
- Середовище та культура організації
- Лідерські компетенції для керівників медичних служб
- Впровадження стандартних операційних процедур (SOP) в амбулаторних умовах
- Навички оцінки медичних потреб громади за допомогою методів номінальних груп (NGT)
- Компетенції організаційного аудиту та управління помилками
1.3.3.1. Організаційні аспекти навчальної програми
Формат навчання: навчальний курс із 3 модулів для Компонента I та 3 модулів для Компонента II. Кожен модуль тривалістю до 2-3 днів. Два модулі в кожному Компоненті пропонуються на очній основі та один, проміжний, в режимі онлайн (залежно від стану епідеміологічної ситуації в країні та можливості занять на денній формі, фактичний формат навчання буде додатково узгоджений із замовником). Інтервал між навчальними модулями становить від двох до трьох тижнів. Курс включатиме домашні завдання, наставництво наставника та обов’язкові презентації набутих знань колегам свого закладу.
Учасники тренінгу: 40 осіб. Тренінгові заходи повинні охоплювати посадових осіб, відповідальних за управління охороною здоров’я та її фінансування в громадах-партнерах, а також представників регіональних департаментів охорони здоров’я. Слід залучити представників усіх партнерських громад з кожної з 5 областей.
Місто навчання: Харків / Дніпропетровськ / Запоріжжя/Київ/ або ін. Остаточне місце буде визначене під час переговорних переговорів.
Місце навчання: міський /заміський готель / готельний комплекс, конференц-зал.
Умови початку навчання: не пізніше березень 2022 р.;
Умови проходження навчання: не пізніше травень 2022 р.;
Вимоги до навчальної програми: обсяг програми повинен становити щонайменше 6 днів.
Вимоги до форми навчання: програма повинна передбачати денне та дистанційне навчання. Виконавець повинен мати повністю розгорнуту та функціональну платформу дистанційного навчання (LMS – система управління навчанням) для дистанційної частини навчального плану. Програма повинна передбачати залучення учасників до очних занять принаймні на 50%. 60% програми має бути спрямовано на практичне засвоєння знань. Учасники тренінгу повинні мати онлайн-доступ до матеріалів курсу принаймні 6 місяців після закінчення навчання.
Вимоги до оцінки програми та свідоцтв / сертифікатів про успішне завершення програми: програма повинна включати заходи для оцінки знань до та після навчання (оцінка на вході та виході). Після успішного завершення програми учасники повинні отримати свідоцтво / сертифікат, виданий за участю вищого навчального закладу.
Виконавець повинен виконати наступні завдання:
- запросити на навчання 40 учасників курсу з числа представників громад-партнерів Проєкту, що відповідають за управління сферою охорони здоров’я та 5 представників обласних департаментів охорони здоров’я. Виконавець погоджує остаточний список учасників із Замовником;
- підготувати та погодити з УФСІ програму навчального курсу та навчальний план;
- підготувати список лекторів / тренерів з короткою інформацією про їх досвід;
- підготувати список запропонованих аудиторій, місця харчування, місця проживання учасників тощо;
- забезпечити проживання для всіх учасників. Місце проживання повинно розташовуватися в межах міста, де проводиться захід (або на території приміського комплексу, де відбуватиметься захід), у зручному місці стосовно транспортної розв’язки. Підрядник забезпечує розміщення за стандартом готелю мінімум на 3 зірки. У вартість номера повинен входити сніданок;
- провести навчальний процес у форматі тренінгу в обсязі 6 модулів по 2-3 дні для 40 учасників;
- забезпечити оренду приміщення (аудиторії). Вимоги до приміщень: повинні розташовуватися в центрі міста або районах, близьких до центру (або на території заміського комплексу); повинні бути достатньо великими, щоб комфортно розмістити щонайменше 40 людей і відповідати всім санітарно-епідеміологічним вимогам, затвердженим Кабінетом Міністрів України для захисту населення від інфекційних захворювань, зокрема, гострого респіраторного захворювання COVID-19, спричиненого коронавірусом SARS-CoV- 2; повинні бути обладнані опаленням / кондиціонером, проектором, фліп-чартом, необхідною кількістю стільців для всіх учасників та іншим обладнанням та побутовою технікою, якщо це необхідно.
- забезпечити проведення перевірки температури (себе та учасників) перед кожною консультацією. Особам, які мають температуру вище 37,20С або ознаки респіраторних захворювань під час температурного скринінгу, забороняється приймати участь у консультації;
- забезпечити обов’язковий масковий режим для тренерів та учасників;
- забезпечити наявність одноденних запасів засобів індивідуального захисту для кожного учасника консультації та забезпечити використання цими засобами учасників: (i) тришарові медичні маски – відповідно до ТС U 18.2-19117325- 005: 2011, який потрібно замінювати кожні 2 години, (ii) 1 дозатор із спиртовмісними антисептиками (об’єм – 50 мл, вміст алкоголю не менше 60%) – на одного учасника.
- забезпечити відшкодування вартості проїзду всіх учасників до міста навчання та назад автобусом чи залізницею. Будь-який варіант відшкодування є прийнятним: попередня покупка квитків на користь учасників / організаторів / експертів заходу, або подальша грошова / безготівкова компенсація з відповідною документацією від кожного з учасників тренінгу / експерта / організатора та оплата відповідних податків. Учасник повинен описати запропонований механізм відшкодування (коротко);
- забезпечити захід необхідною кількістю тренерів-експертів відповідної кваліфікації;
- забезпечити розробку, виготовлення та розподіл необхідних роздаткових матеріалів для учасників; забезпечити доступ до онлайн-платформи навчання;
- під час тренінгу учасники повинні мати такі канцтовари: зошити (А4, верхня / бічна спіраль, товста обкладинка, не менше 48 аркушів); кулькові ручки; іменні значки на стрічці;
- забезпечити всіх учасників їжею протягом чотирьох (або шість у випадку триденних модулів) навчальних днів (2 модулі на повний робочий день по 2 (3) дні): 4 (6) обіди, 1 (2) вечері, 4 (6) кава-брейків. Вимоги до харчування: а) кава-брейк повинен включати принаймні: чай (чорний / зелений), кава (розчинна), вершки (в упаковці), негазовану воду, печиво (на складі), булочки, круасани або бутерброди; б) обід повинен щонайменше включати: першу страву (наприклад, суп чи борщ), основну страву (наприклад, картоплю, відбивні та салат), чай (чорний / зелений), кава (розчинна); в) вечеря повинна щонайменше включати: основну страву (наприклад, картоплю, відбивні та салат), чай (чорний / зелений), кава (розчинна);
- Виконавець має забезпечити технічну можливість для проведення модулю у онлайн форматі;
- для того, щоб оцінити ступінь засвоєння набутих знань, Виконавець повинен розробити та узгодити із Замовником шаблон опитувальної анкети, який повинен заповнити кожен з учасників. Результати оцінки учасників мають бути оброблені, узагальнені та відображені у звіті;
- надати менторську підтримку учасникам, які взяли участь у навчальному курсі після кожного модуля та під час розробки власних презентацій для своїх колег-лікарів з ЦПМСД/амбулаторій. Підтримка наставництва включає принаймні одну годину консультації для команди лікарів та одну годину особистої консультації для кожного учасника після кожного модуля (лише три консультації в команді та три особисті).
- провести анкетування учасників про набуті навички через 2 місяці після завершення 3-го модуля та надайте підсумковий звіт до кінця 11 місяця контракту.
1.5. Очікувані результати
Після закінчення навчання учасники повинні оволодіти компетенціями згідно з наступним переліком:
1.Знати і розуміти основні визначення, моделі та поняття тем, перелічених під обома компонентами вище.
2.Бути здатним застосовувати такі моделі та концепції у щоденній практиці .
3.Вміти бути наставниками та тренерами для молодших колег у своїй щоденній практиці щодо вищезазначених моделей та концепцій.
1.6. Розклад і етапи виконання завдання. Вимоги до звітності
Загальний термін виконання завдання складе 11 місяців у період з жовтня 2021 по липень 2022 року.
Заходи та звіти |
Терміни (дні після підписання контракту): |
I етап |
|
|
14 |
|
21 |
|
30 |
|
30 |
По завершенню першого етапу Виконавець подає звіт. Звіт щодо заходів І етапу має включати: навчальний та робочий план; процедуру відбору та список обраних лікарів-учасників навчального курсу (з ПІБ, посадами та контактами); примірники роздаткових матеріалів в електронному вигляді, логін та пароль для доступу в онлайн кабінет навчальної платформи. |
|
II етап |
|
1.Проведення навчального курсу для лікарів первинної медичної допомоги. |
|
Проведення першого модулю навчального курсу: |
45 |
Проведення другого модулю навчального курсу: |
70 |
Проведення третього модулю навчального курсу: |
90 |
2.Проведення навчального курсу для керівників закладів первинної медичної допомоги |
|
Проведення першого модулю навчального курсу: |
135 |
Проведення другого модулю навчального курсу: |
160 |
Проведення третього модулю навчального курсу: |
180 |
3.Проведення навчального курсу управлінців сфери охорони здоров’я управлінців сфери охорони здоров’я управлінців сфери охорони здоров’я. |
|
Проведення першого модулю навчального курсу: |
225 |
Проведення другого модулю навчального курсу: |
230 |
Проведення третього модулю навчального курсу: |
270 |
Після завершення другого етапу Виконавець подає звіт. Звіт про діяльність другого етапу повинен містити список із підписами фактичних учасників навчального курсу (для онлайн-модулю – скріншот учасників з месенджера (Zoom, Google Meet тощо), які були присутні на кожен модуль, реєстр відшкодування вартості проїзду). |
|
III етап |
|
1.Подання Замовнику узагальненого звіту про результати навчального курсу. |
280 |
2.Подання Замовнику результатів вхідного та вихідного тестування учасників тренінгу для оцінки вдосконалення знань |
300 |
Після завершення третього етапу Виконавець подає звіт щодо реалізації заходів третього етапу та технічного завдання в цілому. Цей Звіт повинен містити: огляд усіх проведених заходів, містити список учасників, які брали участь у навчальному курсі, список залучених експертів. Опис результатів навчального курсу та його вплив, визначений як на основі аналізу показників тестування учасників, так і на основі коментарів або оцінок, отриманих від зацікавлених сторін. Остаточний звіт подається українською мовою та англійською мовою. |
330 |
2.УМОВИ ФІНАНСУВАННЯ.
З Виконавцем буде підписано угоду з поетапною формою оплати.
Оплата буде здійснена відповідно до кошторису, погодженого в контракті. Під час передконтрактних переговорів Замовник може розглянути можливість часткового авансування деяких етапів.
Після завершення кожного етапу разом із звітами виконання кожного навчального курсу (згідно з п. 1.5, 2.5 ,3.5) вимагається подання актів прийому-передачі наданих послуг із відповідними розрахунками.
3.КВАЛІФІКАЦІЙНІ ВИМОГИ:
№ з / п |
Кваліфікаційні критерії (вимоги) до учасників * |
Документи, що підтверджують відповідність |
Відповідність кількість балів |
|
Обов’язкові вимоги: |
||
1. |
Учасник є вищим навчальним закладом відповідно до чинного законодавства України або є партнером вищого навчального закладу. |
Наявність Учасника в Реєстрі суб’єктів освітньої діяльності (розділ Заклади вищої освіти) https://registry.edbo.gov.ua/high/; або якщо Учасник є об’єднанням підприємств (ОП) наявність у зазначеному вище реєстрі одного з членів ОП; або копія двостороннього документу, що узгоджує співпрацю між Учасником і закладом вищої освіти. |
Так/ні
|
2. |
Наявність викладачів / тренерів з відповідною кваліфікацією, які мають необхідні знання та досвід.
|
Учасник має надати щонайменше 4 резюме експертів-тренерів, які мають щонайменше три роки досвіду викладання на навчальних заходах з медицини, громадського здоров’я, управління в сфері медицини та/або дотичної тематики. |
Оцінка кваліфікації експертів–тренерів – максимально 30 балів |
3. |
Для учасників – резидентів України та членів об’єднань підприємств – резидентів України |
Витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань та / або Свідоцтво про державну реєстрацію юридичної особи; Статут або інший установчий документ.
|
Так/ні
|
Для учасників – резидентів України та членів об’єднань підприємств – резидентів України |
Наявність документального підтвердження щодо відповідності виду діяльності (за КВЕД-2010), який дає право на надання послуг, що є предметом закупівлі.
|
Так/ні
|
|
Тренінги мають викладати українською мовою |
Лист-гарантія про забезпечення перекладу українською мовою для тих тренерів, що не володіють українською мовою, або повідомлення про те, що всі тренери вільно володіють українською мовою.
|
Наявність/відсутність
|
|
Підтверджений успішний досвід організації та проведення навчальних тренінгів/курсів для медичних працівників впродовж щонайменше 3 років. |
|
Оцінка наявного досвіду – максимально 20 балів |
|
Потенційний виконавець має надати орієнтовану програму тренінгу згідно з запропонованими ТЗ.
|
Програма тренінгу з зазначенням тем та залучених експертів.
|
Оцінка запропонованої програми – максимально 30 балів |
|
|
Бажані вимоги: |
||
8. |
Учасник має досвід впровадження освітніх заходів в рамках проєктів, що фінансувались за рахунок міжнародної технічної допомоги, або проєктів, що підтримувались міжнародними фінансовими організаціями |
Довідка у довільній формі щодо наявності відповідного досвіду |
Додатково 10 балів за наявність такого досвіду |
9. |
Запропоновані тренери-експерти мають досвід впровадження освітніх заходів в рамках проєктів, що фінансувались за рахунок міжнародної технічної допомоги, або проєктів, що підтримувались міжнародними фінансовими організаціями |
Інформація з резюме запропонованих експертів |
Додатково 10 балів за наявність відповідних тренерів) |
10. |
Досвід логістичного забезпечення масштабних навчальних заходів |
Довідка у довільній формі |
Наявність/відсутність
|
11. |
Досвід співробітництва з ОТГ та органами управління охорони здоров’я на місцях, зокрема обласними департаментами охорони здоров’я |
Листи-відгуки відповідних установ та організацій про співпрацю або інші документи, що підтверджують такий досвід (наприклад, контракти). |
Наявність/відсутність
|
12. |
Досвід організації навчання для лікарів та місцевих управлінців охорони здоров’я. |
Довідка у довільній формі |
Наявність/відсутність
|