Тендер на постачання та виробництво брендованих товарів

ЗАВЕРШЕНО

Зафіксувати у Google календарі!


Додано:
Ykhapskyiyouthup

тендер-tender-1-10
Тендер на постачання та виробництво брендованих товарів

NGO YOUTHUP (Громадська організація «ЮСАП») оголошує тендер на закупівлю на постачання та виробництво брендованих товарів «Дощовики водонепроникні із надруком інформаційних логотипів»

Мета закупівлі : Здійснення закупівлі брендованих товарів для учасників серії заходів «Нетворкінгові події для партнерської мережі молодіжних працівників та працівниць»

Вимоги то товару : Дощовик з вишитими логотипами спереду (або нанесеними фарбою ззаду і нанесеним фарбою лого ззаду (орієнтовний розмір нанесення ззаду – а4). У загальній кількості 250 одиниць.

Технічні характеристики дощовика та умови поставки :

Дощовики Тендерне оголошення

  1. Матеріал: Високоякісний нейлон, водонепроникний та дихаючий.
  2. Товщина матеріалу: 150 – 300 g/m².
  3. Колір: [вказати базовий колір дощовика]. Доступність різних кольорів буде перевагою.
  4. Розміри: XXL – 13, XL – 50, L – 87, M – 75, S- 25.
  5. Капюшон: Знімний або вбудований, регульований.
  6. Застібка: Водонепроникна блискавка з захисним клапаном.
  7. Кишені: Мінімум дві зовнішні кишені з водонепроникною застібкою.
  8. Манжети: Еластичні або на липучках для регулювання.
  9. Поділ: Регульований шнурок для кращої посадки.
  10. Вентиляція: Вентиляційні отвори під пахвами для кращої циркуляції повітря.
  11. Логотип: Нанесення логотипу замовника методом термопереносу/шовкографії/вишивки (розмір та розташування та макет логотипу узгоджується додатково).
  12. Упаковка: Кожен дощовик повинен бути упакований у індивідуальний мішечок з нейлону або поліетилену.
  13. Додаткові вимоги (Будуть перевагою при здійснені відбору) : Світловідбиваючі Елементи, Екологічні Сертифікати, Гарантія та Сервіс після здійснення поставки товару.
  14. Товар постачається однією партією.
  15. Товар повинен відповідати якісним характеристикам.
  16. Поставка Товару здійснюється за адресою Покупця, а саме: місто Київ, вулиця Воздвиженська 51а, офіс 3.
  17. Транспортні послуги з поставки Товару та усі інші витрати, що пов’язані з процесом доставки Товару на адресу поставки, входять у ціну Товару.
  18. Завантаження Товару здійснюються Постачальником та входять в ціну Товару.
  19. Постачальник несе всі ризики втрати або ушкодження Товару, а також усі витрати по відношенню до Товару, до моменту його постачання в узгоджений пункт призначення та підписання Покупцем відповідної видаткової накладної.
  20. В кінцеву вартість товару не може бути включена сплата податку на додану вартість
  21. Упаковка (тара), у якій відвантажується Товар, має відповідати встановленим в Україні стандартам або технічним умовам і забезпечувати, за умови належного поводження з вантажем, схоронність Товару під час транспортування та збереження.
  22. Вартість тари та упаковки входить в ціну Товару.
  23. Постачальник гарантує, що Товар, який підлягає постачанню за цим Договором, належить йому на правах власності, не є проданим, переданим іншим особам, не закладений, не заставлений, не перебуває під арештом, судових справ у відношенні цього Товару не порушено.
  24. Розрахунок безготівковий. Не працюємо з банками, які знаходяться під санкціями.

Вимоги до учасників :

  • Учасники повинні бути зареєстровані згідно чинного ФОП або ТОВ, з відповідними КВЕДами.
  • Учасники повинні мати досвід поставки та виготовлення даної групи товарів (Підтверджується попередніми договорами або довідкою про наявність необхідного обладнання для здійснення замовлення);
  • Учасники повинні надати фінансова пропозицію вартості товарів включаючи послуги із нанесення інформаційних логотипів (додається) Додаток 2 Фінансова пропозиція Дощовики ;
  • Учасники повинні надати лист про відповідність (додається) Додаток 1 Лист про відповідність

Обов’язкова додаткова інформація та документи, які мають бути наданні в пропозиції:

а) Повна юридична назва особи, яка буде виставляти рахунок
б) Код ЄДРПОУ
в) ПІБ керівника або уповноваженої особи
г) Юридична адреса компанії та телефон, електронна пошта
д) Підписаний Лист про відповідність за встановленою формою (додаток 1)
є) Реєстраційні документи

Для юридичних осіб:

копія виписки з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців, та громадських формувань;

копія Статуту

Для фізичних осіб-підприємців:

копія виписки з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців, та громадських формувань;

копія свідоцтва про сплату єдиного податку із зазначенням видів діяльності (у випадку, якщо приватний підприємець – платник єдиного податку);

копія квитанції про сплату податкових авансових платежів (у випадку, якщо приватний підприємець працює із застосуванням загальної системи оподаткування);

копія документа, який підтверджує те, що ФОП, якому замовляються послуги, має право займатися таким видом діяльності (у випадку, якщо приватний підприємець працює із застосуванням загальної системи оподаткування).

Для Виконавця передбачається надання відповідних первинних документів, документи повинні бути оформлені належним чином для проведення господарської операції (договір, рахунок, видаткова).

В рамках виконання послуг згідно договору передбачається передоплата за товари (у разі потреби(яка здійснюються в розмірі до 30 % від суми договору, згідно авансового рахунку. Післяплата у розмірі  70 % і до повного розрахунку здійснюється після повної  поставки товарів замовнику. Протягом 3 банківських днів з моменту отримання товару.

Критерії відбору:

  • вартість товару;
  • відповідність товару зазначеним технічним характеристикам;
  • відповідність постачальника умовам поставки. 

Тендерні пропозиції слід надіслати в електронному вигляді на електронну адресу організації та  паперовому вигляді у вигляді конверту з  пакетом документів постачальника, листом про відповідність та фінансовою пропозицією.

Електронна адреса: [email protected]

Конверти з паперовими варіантами пропозицій надсилати : Укрпошта – місто Київ, вулиця Воздвиженська 51а, офіс 3; Нова Пошта місто Київ, поштомат 23167, одержувач громадська організація “ЮСАП”, 063-229-87-39 (відправка за рахунок одержувача)

Кінцевий термін подачі пропозицій: 21 грудня  2023 року (12:00).

Контактна особа: Ярослав Храпський

тел. +380662071596

[email protected]

 

 


Останні публікації цього розділу:

Тендер на закупівлю аудиторських послуг

AMICA e.V. шукає тренера/ку-консультанта/ку для проведення воркшопу з оцінки впливу, моніторингу та оцінювання

Закупівля послуг із організації Стратегічної сесії програми DOBRE 02-06 липня 2024 р.

Продовжено тендерне оголошення про проведення відкритого тендеру із закупівлі обладнання для запровадження системи відеоспостереження

ITB-UKR-2024-023 Ремонт житла (приватних квартир і будинків) у різних областях України

Конкурс на закупівлю послуг фотозйомки заходів під час реалізації проєкту ГО “Сильні громади”