Тендер на послуги професійного письмового перекладу

ЗАВЕРШЕНО

Зафіксувати у Google календарі!


Додано:
Internews Ukraine

prostirtender tender 1 (10)
Тендер на послуги професійного письмового перекладу

Громадська організація «Інтерньюз-Україна» оголошує тендер на надання послуг професійного та якісного письмового перекладу в межах проєкту «Зміцнення позицій України на інформаційному фронті», що фінансується Міністерством закордонних справ, торгівлі та розвитку Канади (DFATD) через Національний демократичний інститут з міжнародних відносин (NDI).

МЕТА: вибір фахівців для надання послуг професійного та якісного письмового перекладу тексту з української мови на іспанську, німецьку та французьку мови, включаючи вичитку.

Період надання послуг: лютий-березень 2023 року

ОПИС ПОСЛУГ (цей перелік не є вичерпним)

Обраний підрядник надаватиме послуги з:

  • професійного перекладу з української мови на іспанську, німецьку та французьку мови завдання, наданого замовником.
  • вичитка перекладу.

Приклад завдання тут.

ПРАВИЛА ОФОРМЛЕННЯ ТЕНДЕРНОЇ ЗАЯВКИ

До участі в оцінці допускаються тендерні пропозиції, які:

  • містять повний пакет документів (шаблон за посиланням), а саме: заповнена заявка, реєстраційні документи, резюме;
  • документи заповнені українською мовою;
  • закріплені підписом та печаткою;
  • вчасно надіслані електронною поштою.

СТРОКИ НАДАННЯ ТЕНДЕРНОЇ ЗАЯВКИ

Пропозиції на участь у тендері приймаються до 18.00 1 лютого 2023 року на пошту  [email protected] з обов’язковим зазначенням теми листа: «Заявка на тендер_переклад історій». 

ВИМОГИ ДО ПОСЛУГ ТА УМОВИ ОПЛАТИ

Послуги оплачує ГО «Інтерньюз-Україна» на підставі підписаного з виконавцем договору/рахунку/акту виконаних робіт шляхом безготівкового перерахування відповідної суми на рахунок виконавця у гривнях.

Участь в тендері можуть брати юридичні особи та фізичні особи-підприємці (ФОП).

Для ФОП — до заявки додається: актуальна виписка з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців, витяг з реєстру платників податків/свідоцтво платника єдиного податку, наявний перелік видів діяльності, що відповідають суті послуг, щодо яких оголошено тендер (КВЕДи).

Для юридичних осіб — до заявки додаються реєстраційні документи: скан-копія Статуту, свідоцтва про державну реєстрацію/виписки з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців, свідоцтва платника ПДВ/витягу з реєстру платників ПДВ та/або свідоцтва/витягу про сплату єдиного податку чи іншого податку відповідно до чинного податкового законодавства, документ, що підтверджує повноваження підписанта.

ОСНОВНІ КРИТЕРІЇ ВИБОРУ ПЕРЕМОЖЦІВ

  • Раціональна фінансова пропозиція.
  • Готовність виконувати роботи й забезпечувати доставку продукції у визначені терміни.
  • Підтверджений досвід у сфері надання послуг/товарів.
  • Якість надання послуг.
  • Відповідність заявки потребі замовника та умовам тендерної документації.

Визначення переможців відбудеться після фінансової та технічної оцінки запропонованих пропозицій згідно з критеріями відбору. Результати відбору будуть оголошені всім, хто брав участь у конкурсі, електронною поштою або телефоном.

У разі виникнення питань, будь ласка, звертайтесь до Гришко Альони за електронною адресою: [email protected].


Останні публікації цього розділу:

Конкурс на тендерну закупівлю транспортних послуг

Закупівля канцелярських товарів та обладнання для офісу

Відкритий конкурс на закупівлю ЗАРЯДНИХ СТАНЦІЙ ЕКОФЛО

Конкурс на тендерну закупівлю медичних послуг м. Кременчук

Конкурс на закупівлю столів,стільців

Конкурс на тендерну закупівлю медичних послуг