Тендер на послуги організації заходу «Просвітницькі заходи та тематичний буткемп для учасників UPSHIFT»

ЗАВЕРШЕНО

Зафіксувати у Google календарі!


Додано:
Zahody

тендер-tender-ntylth1
Тендер на послуги організації заходу «Просвітницькі заходи та тематичний буткемп для учасників UPSHIFT»

ГО «ЗАХОДИ» в межах грантового проєкту «Підтримка можливостей розвитку навичок, залучення та участі молоді в Хмельницькій області через UPSHIFT та інші молодіжні заходи», оголошує тендер на закупівлю послуг.

Дата оголошення про тендер: 11 вересня 2023 року.
Термін подання тендерних пропозицій: до 16 вересня 2023 року, 18.00

Перелік послуг предмету закупівлі для організації заходу «Просвітницькі заходи та тематичний буткемп для учасників UPSHIFT» Перша Хвиля

1. Мета та завдання: Надати послуги з організації заходів «Просвітницькі заходи та тематичний буткемп для учасників UPSHIFT»:
- Організація двох заходів (28.09 – 01.10 та 12.10-15.10 2023 року) навчання, включно з технічним обладнанням та супроводжуючим спеціалістом (згідно переліку послуг)
- розміщення та харчування 67 учасників протягом 4 діб на кожний захід
- наявність можливості поселення 67 осіб на одномісних ліжках, не більше 3 осіб в 1 кімнаті
- постачання необхідної канцелярії, поліграфії тощо, згідно переліку послуг технічного завдання
- транспортування учасників до місця проведення та назад

  1. Терміни подання пропозицій:
    До 16 вересня 2023 року, 18.00 
  2. Опис предмету закупівлі:
    Місце проведення тренінгу має відповідати наступним вимогам:
    - Відповідність приміщення санітарно-технічним умовам
    - Окреме приміщення на території готелю, або в радіусі 500м від нього, площею від 200м2 для проведення навчання з можливістю підключення проектору, звукової апаратури, встановлення екрану для проектору. Приміщення повинно бути таким, щоб по периметру могли розміститись 10 столів команд, а в середені залишався пустий простір для активностей. Не мати колон та інших суттєвих перешкод.
    - Наявність укриття/бомбосховища
    - Наявність достатньої кількості кімнат згідно переліку послуг
    - Наявність приміщення для одночасного харчування 67 осіб
    Місце проведення заходів:
    Хмельницька область, не більше 50км від м.Хмельницкого.

Перелік послуг предмету закупівлі:

  1. Захід №1: Дати проведення заходу: 28 вересня – 1 жовтня 2023 року
  2. Технічна підтримка на платформі Zoom для фази натхнення 4 години
  3. Оренда приміщення для проведення буткемпів (4 дні)
  4. Транспортування до буткемп (50 учасників +1 фасилітатор + 10 менторів + 5 членів партнерської команди + 1 суперментор *2 (дорога туди і назад) – 67 учасників
  5. Проживання учасників буткемпів (34 двомісні кімнати з окремими ліжками (67 осіб) * 4 дні) – 268 ночей
  6. Харчування (сніданок), (67 осіб *3 дні) – 201 од.
  7. Харчування (обід), (67 осіб *4 дні) – 268 од.
  8. Харчування (вечеря), (67 осіб *3 дні) – 201 од.
  9. Кава-брейк, 2 рази на день, (67 осіб*4 дні* 2 рази) – 536 од.
  10. Оренда технічного обладнання (звук, проектор)*4 дні
  11. Технічна підтримка під час буткемп (звукооператор) – 4 дні
  12. Поліграфічні матеріали, в тому числі сертифікати, 50 упаковок
  13. Набір канцтоварів для команд UPSHIFT+картонні стінки (10 команд) – 1 набір:
    1. Клубок ниток для тренінга (жовтий або блакитний, тактильно приємний) – 1 шт.
    2. Картки для фасилітації різнокольорові прямокутні – 2 набори розмір 9,5х20,5
    3. Фасилітаційна тканина – 3м ширина
    4. Клей для фасилітації 1шт
    5. Папір для фліпчарту (40 листів)
    6. Набір маркерів для фліпчарту (11шт)
    7. Конверти поштові великі А4 (60шт)
    8. Прищепки 2 упаковки по 20шт
    9. Декоративні канцелярські прищепочки з фігурками – 60 шт
    10. Цукерки «Шалени бджілки» 2кг
    11. Різнокольорові цукерки-льодяники 2кг
    12. Корзина для канцелярії – 1шт
    13. Гірлянди діодні 2м – 3шт
    14. Шпагат джутовий 40м
    15. Антистрес м’ячики – 10 шт
    16. Фломастери 2 пачки по 12 кольорів
    17. Малярний скотч 2шт
    18. Планшети А4 4 шт
    19. Картон: семишаровий, три секції, кожна секція розміром: 2 м довжина, 1,2 м ширина – 11 конструкцій
    20. Біндери великі – 6уп
    21. Коробка картонна 20 шт
    22. Дизайнерський картон 6 кольорів А1 – 50 листів
    23. Папір ксероксний різнокольоровий двосторонній яскравий – 400 листів (2 упаковки)
    24. Папір білий: 1 пачка на 500 л
    25. Маркери по 4 кольори – 10 уп.
    26. Хедлайнери по 4 кольори – 10 уп.
    27. Олівці кольорові по 12 шт., заточені – 10 уп.
    28. Точилки для олівців – 6 шт.
    29. Гумка для стирання –10 шт.
    30. Ручки – 50 шт.
    31. Прості олівці – 50 шт.
    32. Ножиці – 10 шт.
    33. Пластилін 12 кольорів – 10 уп.
    34. Фломастери 12 кольорів – 10 уп.
    35. Стікери для нотаток клейкі, 76х76 мм квадратні 4 кольори – 10 шт
    36. Стікери для нотаток, що клейкі, 127х76 мм 4 кольори – 2 шт (серед кольорів обов’язково мають бути жовтий, зелений та червоний або рожевий)
    37. Стікери для нотаток, що клейкі різних форм – 4-5 різновидів – по 3 кожної форми
    38. Наліпки різної тематики – їжа, лайки, природа, інші цікаві кольорові наліпки – 40 листів
    39. Синельна м’яка проволока різних кольорів – 80 шт.
    40. Кнопки-гвоздики – 10 наборів
    41. Канцелярська гумка – 10 уп.
    42. Клей-олівець – 10 шт.
    43. ПВА – 10 шт
    44. Лінійки – 10 шт.
    45. Степлер – 10 шт.
    46. Скоби для степлера – 10 уп.
    47. Малярний скотч шйрокй 10уп
    48. Двосторонній скотч 10уп
    49. Фетр листовий різнокольоровий. – 40 листів
  14. Послуги фотографа 2 години*4 дні – 4 дні


Захід №2: Дати проведення заходу: 12 жовтня – 15 жовтня 2023 року

  1. Технічна підтримка на платформі Zoom для фази натхнення 4 години
  2. Оренда приміщення для проведення буткемпів – 4 дні
  3. Транспортування до буткемп (50 учасників +1 фасилітатор + 10 менторів + 5 членів партнерської команди + 1 суперментор *2 (дорога туди і назад) – 67 учасників
  4. Проживання учасників буткемпів (34 двомісні кімнати з окремими ліжками (67 осіб) * 4 дні) – 268 ніч
  5. Харчування (сніданок), (67 осіб *3 дні) – 201 од.
  6. Харчування (обід), (67 осіб *4 дні) – 268 од.
  7. Харчування (вечеря), (67 осіб *3 дні) – 201 од.
  8. Кава-брейк, 2 рази на день, (67 осіб*4 дні* 2 рази) -536 од.
  9. Оренда технічного обладнання (звук, проектор)*4 дні – 4 дні
  10. Технічна підтримка під час буткемп (звукооператор) – 4 дні
  11. Поліграфічні матеріали, в тому числі сертифікати – 50 упаковок
  12. Набір канцтоварів для команд UPSHIFT+картонні стінки (10 команд) – 1 набір:
    1. Клубок ниток для тренінга (жовтий або блакитний, тактильно приємний) – 1 шт.
    2. Картки для фасилітації різнокольорові прямокутні – 2 набори розмір 9,5х20,5
    3. Фасилітаційна тканина – 3м ширина
    4. Клей для фасилітації 1шт
    5. Папір для фліпчарту (40 листів)
    6. Набір маркерів для фліпчарту (11шт)
    7. Конверти поштові великі А4 (60шт)
    8. Прищепки 2 упаковки по 20шт
    9. Декоративні канцелярські прищепочки з фігурками – 60 шт
    10. Цукерки «Шалени бджілки» 2кг
    11. Різнокольорові цукерки-льодяники 2кг
    12. Корзина для канцелярії – 1шт
    13. Гірлянди діодні 2м – 3шт
    14. Шпагат джутовий 40м
    15. Антистрес м’ячики – 10 шт
    16. Фломастери 2 пачки по 12 кольорів
    17. Малярний скотч 2шт
    18. Планшети А4 4 шт
    19. Картон: семишаровий, три секції, кожна секція розміром: 2 м довжина, 1,2 м ширина – 11 конструкцій
    20. Біндери великі – 6уп
    21. Коробка картонна 20 шт
    22. Дизайнерський картон 6 кольорів А1 – 50 листів
    23. Папір ксероксний різнокольоровий двосторонній яскравий – 400 листів (2 упаковки)
    24. Папір білий: 1 пачка на 500 л
    25. Маркери по 4 кольори – 10 уп.
    26. Хедлайнери по 4 кольори – 10 уп.
    27. Олівці кольорові по 12 шт., заточені – 10 уп.
    28. Точилки для олівців – 6 шт.
    29. Гумка для стирання –10 шт.
    30. Ручки – 50 шт.
    31. Прості олівці – 50 шт.
    32. Ножиці – 10 шт.
    33. Пластилін 12 кольорів – 10 уп.
    34. Фломастери 12 кольорів – 10 уп.
    35. Стікери для нотаток клейкі, 76х76 мм квадратні 4 кольори – 10 шт
    36. Стікери для нотаток, що клейкі, 127х76 мм 4 кольори – 2 шт (серед кольорів обов’язково мають бути жовтий, зелений та червоний або рожевий)
    37. Стікери для нотаток, що клейкі різних форм – 4-5 різновидів – по 3 кожної форми
    38. Наліпки різної тематики – їжа, лайки, природа, інші цікаві кольорові наліпки – 40 листів
    39. Синельна м’яка проволока різних кольорів – 80 шт.
    40. Кнопки-гвоздики – 10 наборів
    41. Канцелярська гумка – 10 уп.
    42. Клей-олівець – 10 шт.
    43. ПВА – 10 шт
    44. Лінійки – 10 шт.
    45. Степлер – 10 шт.
    46. Скоби для степлера – 10 уп.
    47. Малярний скотч шйрокй 10уп
    48. Двосторонній скотч 10уп
    49. Фетр листовий різнокольоровий. – 40 листів
  13. Послуги фотографа 2 години*4 дні
  1. Вимоги до постачальника виконання робіт – учасника тендеру

До участі у тендері запрошуються суб‘єкти підприємницької діяльності, належним чином зареєстровані за законодавством України, мають досвід забезпечення електротоварами замовників.
Учасник тендеру надає організатору наступні документи:

  1. Копія документу, що підтверджує державну реєстрацію;
  2. Копія документу, що підтверджує податковий статус
  3. Тендерна пропозиція, заповнена за зразком (додається);
  4. Оригінал Рахунка-фактури
  5. Зразок договору на виконання робіт
  6. Документи, що підтверджують досвід (рекомендаційні листи, договори на аналогічні
  7. роботи/послуги тощо)
  8. Лист про відповідність (зразок додається)
  9. Детальний опис місця проведення з фото та адресою.

Істотні критерії (умови) відбору тендерних пропозицій:

  1. Відповідність учасника кваліфікаційним вимогам тендерного оголошення;
  2. Відповідність поданих документів умовам тендерного оголошення
  3. Якість опису товару та відповідність очікуванням організатора
  4. Прийнятна ціна, умови оплати та умови надання товарів/послуг

При розгляді пропозицій додатковими перевагами буде наявність:

  • Дитячої кімнати та аніматора
  • Безперебійний доступ до інтернету («Starlink» або аналог)
  • Генератор

Тендерні процедури

  1. Запитання щодо тендеру можна надсилати в електронному вигляді за ел. адресою [email protected] до 15 вересня 2023, 18.00 року.
  2. До участі у відборі тендерних пропозицій допускаються тендерні пропозиції, які повністю відповідають умовам цього тендерного оголошення.
  3. Тендерні пропозиції, мають бути чинними та не підлягатимуть внесенню змін з боку учасників тендеру, що їх подали, до повного надання послуг.
  4. Тендерні документи повинні бути складені українською мовою, підписані уповноваженою особою учасника та засвідчені печаткою (за наявності) та у електронному вигляді (у форматі PDF) надіслані учасником на електронну адресу [email protected] з темою листа «тендер_ тематичний буткемп UPSHIFT» до 16 вересня 2023, 18.00. , а також у письмовій формі із зазначенням “Відкритий тендер: закупівля послуг” за адресою: Хмельницька область, м.Хмельницький, вул.Кам’янецька 112/2 у строк до 16 вересня 2023, 18.00. Всі тендерні пропозиції, отримані організатором після кінцевого терміну їх подання, а саме після 16 вересня 2023, 18.00, розгляду не підлягатимуть.
  5. Визначення переможця тендеру, відбудеться організатором тендеру після фінансової та технічної оцінки запропонованих тендерних пропозицій згідно істотних критеріїв (умов) відбору, які зазначені у даному тендерному оголошенні, але не пізніше 18 вересня 2023 року, 18.00.
  6. Результати тендеру будуть повідомлені організатором учасникам тендеру шляхом надсилання відповідних повідомлень електронною поштою протягом не більше ніж трьох робочих днів з дати прийняття рішення про визначення переможців.

Додаткові застереження

Учасник цієї загальної процедури (відкритого тендеру) приймає до уваги та погоджується з тим, що організатор тендеру залишає за собою право вимагати від учасника тендеру додаткові документи та/або інформацію, що підтверджують відповідність окремих положень документів вимогам та умовам цього тендерного оголошення. Учасник цієї загальної процедури (відкритого тендеру) надсилаючи документи для участі у загальній процедурі (відкритому тендері) за цим тендерним оголошенням
підтверджує своє розуміння та згоду з тим, що організатор тендеру може відхилити його тендерну пропозицію у випадку, якщо пропозиції інших учасників міститимуть більш вигідні умови, та що організатор тендеру не обмежений у прийнятті будь-якої іншої пропозиції з більш вигідними для нього умовами.

Контактна особа: Шумейко Микола, телефон +380982838384 Красовська Альона, телефон +380968919181

Додатки:

  1. ТЕХНІЧНЕ ЗАВДАННЯ для конкурсних торгів з послуги організації заходу «Просвітницькі заходи та тематичний буткемп для учасників UPSHIFT»
  2. Зразок тендерної пропозиції

За посиланням: https://drive.google.com/drive/folders/1X5F4jXmkHkldgL6IzY6XHCmbTN7iZTBB

 


Останні публікації цього розділу:

Онлайн-курс “Тренерська майстерність. Базовий рівень”

Відкритий тендер на постачання обладнання (Ноутбук, Мікрохвильова піч)

Тендер на проведення заходів для розробки Стратегічного плану ГО "SaveDnipro" на 2024-2027 роки

Консультант/ка з адміністрування ХАБу м. Дніпро

Тендер. Закупівля послуг з питань підвищення організаційної спроможності організації

Тендер на вибір організації з надання послуг з розробки дизайну, створення візуального супроводу та запису серії лекцій (відео-продакшн) з міжнародного гуманітарного права та міжнародного кримінального права для українських суддів