Тендер на послуги організації заходу «Просвітницькі заходи та тематичний буткемп для учасників UPSHIFT»
ЗАВЕРШЕНО
ГО «ЗАХОДИ» в межах грантового проєкту «Підтримка можливостей розвитку навичок, залучення та участі молоді в Хмельницькій області через UPSHIFT та інші молодіжні заходи», оголошує тендер на закупівлю послуг.
Дата оголошення про тендер: 11 вересня 2023 року.
Термін подання тендерних пропозицій: до 16 вересня 2023 року, 18.00
Перелік послуг предмету закупівлі для організації заходу «Просвітницькі заходи та тематичний буткемп для учасників UPSHIFT» Перша Хвиля
1. Мета та завдання: Надати послуги з організації заходів «Просвітницькі заходи та тематичний буткемп для учасників UPSHIFT»:
- Організація двох заходів (28.09 – 01.10 та 12.10-15.10 2023 року) навчання, включно з технічним обладнанням та супроводжуючим спеціалістом (згідно переліку послуг)
- розміщення та харчування 67 учасників протягом 4 діб на кожний захід
- наявність можливості поселення 67 осіб на одномісних ліжках, не більше 3 осіб в 1 кімнаті
- постачання необхідної канцелярії, поліграфії тощо, згідно переліку послуг технічного завдання
- транспортування учасників до місця проведення та назад
- Терміни подання пропозицій:
До 16 вересня 2023 року, 18.00 - Опис предмету закупівлі:
Місце проведення тренінгу має відповідати наступним вимогам:
- Відповідність приміщення санітарно-технічним умовам
- Окреме приміщення на території готелю, або в радіусі 500м від нього, площею від 200м2 для проведення навчання з можливістю підключення проектору, звукової апаратури, встановлення екрану для проектору. Приміщення повинно бути таким, щоб по периметру могли розміститись 10 столів команд, а в середені залишався пустий простір для активностей. Не мати колон та інших суттєвих перешкод.
- Наявність укриття/бомбосховища
- Наявність достатньої кількості кімнат згідно переліку послуг
- Наявність приміщення для одночасного харчування 67 осіб
Місце проведення заходів:
Хмельницька область, не більше 50км від м.Хмельницкого.
Перелік послуг предмету закупівлі:
- Захід №1: Дати проведення заходу: 28 вересня – 1 жовтня 2023 року
- Технічна підтримка на платформі Zoom для фази натхнення 4 години
- Оренда приміщення для проведення буткемпів (4 дні)
- Транспортування до буткемп (50 учасників +1 фасилітатор + 10 менторів + 5 членів партнерської команди + 1 суперментор *2 (дорога туди і назад) – 67 учасників
- Проживання учасників буткемпів (34 двомісні кімнати з окремими ліжками (67 осіб) * 4 дні) – 268 ночей
- Харчування (сніданок), (67 осіб *3 дні) – 201 од.
- Харчування (обід), (67 осіб *4 дні) – 268 од.
- Харчування (вечеря), (67 осіб *3 дні) – 201 од.
- Кава-брейк, 2 рази на день, (67 осіб*4 дні* 2 рази) – 536 од.
- Оренда технічного обладнання (звук, проектор)*4 дні
- Технічна підтримка під час буткемп (звукооператор) – 4 дні
- Поліграфічні матеріали, в тому числі сертифікати, 50 упаковок
- Набір канцтоварів для команд UPSHIFT+картонні стінки (10 команд) – 1 набір:
- Клубок ниток для тренінга (жовтий або блакитний, тактильно приємний) – 1 шт.
- Картки для фасилітації різнокольорові прямокутні – 2 набори розмір 9,5х20,5
- Фасилітаційна тканина – 3м ширина
- Клей для фасилітації 1шт
- Папір для фліпчарту (40 листів)
- Набір маркерів для фліпчарту (11шт)
- Конверти поштові великі А4 (60шт)
- Прищепки 2 упаковки по 20шт
- Декоративні канцелярські прищепочки з фігурками – 60 шт
- Цукерки «Шалени бджілки» 2кг
- Різнокольорові цукерки-льодяники 2кг
- Корзина для канцелярії – 1шт
- Гірлянди діодні 2м – 3шт
- Шпагат джутовий 40м
- Антистрес м’ячики – 10 шт
- Фломастери 2 пачки по 12 кольорів
- Малярний скотч 2шт
- Планшети А4 4 шт
- Картон: семишаровий, три секції, кожна секція розміром: 2 м довжина, 1,2 м ширина – 11 конструкцій
- Біндери великі – 6уп
- Коробка картонна 20 шт
- Дизайнерський картон 6 кольорів А1 – 50 листів
- Папір ксероксний різнокольоровий двосторонній яскравий – 400 листів (2 упаковки)
- Папір білий: 1 пачка на 500 л
- Маркери по 4 кольори – 10 уп.
- Хедлайнери по 4 кольори – 10 уп.
- Олівці кольорові по 12 шт., заточені – 10 уп.
- Точилки для олівців – 6 шт.
- Гумка для стирання –10 шт.
- Ручки – 50 шт.
- Прості олівці – 50 шт.
- Ножиці – 10 шт.
- Пластилін 12 кольорів – 10 уп.
- Фломастери 12 кольорів – 10 уп.
- Стікери для нотаток клейкі, 76х76 мм квадратні 4 кольори – 10 шт
- Стікери для нотаток, що клейкі, 127х76 мм 4 кольори – 2 шт (серед кольорів обов’язково мають бути жовтий, зелений та червоний або рожевий)
- Стікери для нотаток, що клейкі різних форм – 4-5 різновидів – по 3 кожної форми
- Наліпки різної тематики – їжа, лайки, природа, інші цікаві кольорові наліпки – 40 листів
- Синельна м’яка проволока різних кольорів – 80 шт.
- Кнопки-гвоздики – 10 наборів
- Канцелярська гумка – 10 уп.
- Клей-олівець – 10 шт.
- ПВА – 10 шт
- Лінійки – 10 шт.
- Степлер – 10 шт.
- Скоби для степлера – 10 уп.
- Малярний скотч шйрокй 10уп
- Двосторонній скотч 10уп
- Фетр листовий різнокольоровий. – 40 листів
- Послуги фотографа 2 години*4 дні – 4 дні
Захід №2: Дати проведення заходу: 12 жовтня – 15 жовтня 2023 року
- Технічна підтримка на платформі Zoom для фази натхнення 4 години
- Оренда приміщення для проведення буткемпів – 4 дні
- Транспортування до буткемп (50 учасників +1 фасилітатор + 10 менторів + 5 членів партнерської команди + 1 суперментор *2 (дорога туди і назад) – 67 учасників
- Проживання учасників буткемпів (34 двомісні кімнати з окремими ліжками (67 осіб) * 4 дні) – 268 ніч
- Харчування (сніданок), (67 осіб *3 дні) – 201 од.
- Харчування (обід), (67 осіб *4 дні) – 268 од.
- Харчування (вечеря), (67 осіб *3 дні) – 201 од.
- Кава-брейк, 2 рази на день, (67 осіб*4 дні* 2 рази) -536 од.
- Оренда технічного обладнання (звук, проектор)*4 дні – 4 дні
- Технічна підтримка під час буткемп (звукооператор) – 4 дні
- Поліграфічні матеріали, в тому числі сертифікати – 50 упаковок
- Набір канцтоварів для команд UPSHIFT+картонні стінки (10 команд) – 1 набір:
- Клубок ниток для тренінга (жовтий або блакитний, тактильно приємний) – 1 шт.
- Картки для фасилітації різнокольорові прямокутні – 2 набори розмір 9,5х20,5
- Фасилітаційна тканина – 3м ширина
- Клей для фасилітації 1шт
- Папір для фліпчарту (40 листів)
- Набір маркерів для фліпчарту (11шт)
- Конверти поштові великі А4 (60шт)
- Прищепки 2 упаковки по 20шт
- Декоративні канцелярські прищепочки з фігурками – 60 шт
- Цукерки «Шалени бджілки» 2кг
- Різнокольорові цукерки-льодяники 2кг
- Корзина для канцелярії – 1шт
- Гірлянди діодні 2м – 3шт
- Шпагат джутовий 40м
- Антистрес м’ячики – 10 шт
- Фломастери 2 пачки по 12 кольорів
- Малярний скотч 2шт
- Планшети А4 4 шт
- Картон: семишаровий, три секції, кожна секція розміром: 2 м довжина, 1,2 м ширина – 11 конструкцій
- Біндери великі – 6уп
- Коробка картонна 20 шт
- Дизайнерський картон 6 кольорів А1 – 50 листів
- Папір ксероксний різнокольоровий двосторонній яскравий – 400 листів (2 упаковки)
- Папір білий: 1 пачка на 500 л
- Маркери по 4 кольори – 10 уп.
- Хедлайнери по 4 кольори – 10 уп.
- Олівці кольорові по 12 шт., заточені – 10 уп.
- Точилки для олівців – 6 шт.
- Гумка для стирання –10 шт.
- Ручки – 50 шт.
- Прості олівці – 50 шт.
- Ножиці – 10 шт.
- Пластилін 12 кольорів – 10 уп.
- Фломастери 12 кольорів – 10 уп.
- Стікери для нотаток клейкі, 76х76 мм квадратні 4 кольори – 10 шт
- Стікери для нотаток, що клейкі, 127х76 мм 4 кольори – 2 шт (серед кольорів обов’язково мають бути жовтий, зелений та червоний або рожевий)
- Стікери для нотаток, що клейкі різних форм – 4-5 різновидів – по 3 кожної форми
- Наліпки різної тематики – їжа, лайки, природа, інші цікаві кольорові наліпки – 40 листів
- Синельна м’яка проволока різних кольорів – 80 шт.
- Кнопки-гвоздики – 10 наборів
- Канцелярська гумка – 10 уп.
- Клей-олівець – 10 шт.
- ПВА – 10 шт
- Лінійки – 10 шт.
- Степлер – 10 шт.
- Скоби для степлера – 10 уп.
- Малярний скотч шйрокй 10уп
- Двосторонній скотч 10уп
- Фетр листовий різнокольоровий. – 40 листів
- Послуги фотографа 2 години*4 дні
- Вимоги до постачальника виконання робіт – учасника тендеру
До участі у тендері запрошуються суб‘єкти підприємницької діяльності, належним чином зареєстровані за законодавством України, мають досвід забезпечення електротоварами замовників.
Учасник тендеру надає організатору наступні документи:
- Копія документу, що підтверджує державну реєстрацію;
- Копія документу, що підтверджує податковий статус
- Тендерна пропозиція, заповнена за зразком (додається);
- Оригінал Рахунка-фактури
- Зразок договору на виконання робіт
- Документи, що підтверджують досвід (рекомендаційні листи, договори на аналогічні
- роботи/послуги тощо)
- Лист про відповідність (зразок додається)
- Детальний опис місця проведення з фото та адресою.
Істотні критерії (умови) відбору тендерних пропозицій:
- Відповідність учасника кваліфікаційним вимогам тендерного оголошення;
- Відповідність поданих документів умовам тендерного оголошення
- Якість опису товару та відповідність очікуванням організатора
- Прийнятна ціна, умови оплати та умови надання товарів/послуг
При розгляді пропозицій додатковими перевагами буде наявність:
- Дитячої кімнати та аніматора
- Безперебійний доступ до інтернету («Starlink» або аналог)
- Генератор
Тендерні процедури
- Запитання щодо тендеру можна надсилати в електронному вигляді за ел. адресою [email protected] до 15 вересня 2023, 18.00 року.
- До участі у відборі тендерних пропозицій допускаються тендерні пропозиції, які повністю відповідають умовам цього тендерного оголошення.
- Тендерні пропозиції, мають бути чинними та не підлягатимуть внесенню змін з боку учасників тендеру, що їх подали, до повного надання послуг.
- Тендерні документи повинні бути складені українською мовою, підписані уповноваженою особою учасника та засвідчені печаткою (за наявності) та у електронному вигляді (у форматі PDF) надіслані учасником на електронну адресу [email protected] з темою листа «тендер_ тематичний буткемп UPSHIFT» до 16 вересня 2023, 18.00. , а також у письмовій формі із зазначенням “Відкритий тендер: закупівля послуг” за адресою: Хмельницька область, м.Хмельницький, вул.Кам’янецька 112/2 у строк до 16 вересня 2023, 18.00. Всі тендерні пропозиції, отримані організатором після кінцевого терміну їх подання, а саме після 16 вересня 2023, 18.00, розгляду не підлягатимуть.
- Визначення переможця тендеру, відбудеться організатором тендеру після фінансової та технічної оцінки запропонованих тендерних пропозицій згідно істотних критеріїв (умов) відбору, які зазначені у даному тендерному оголошенні, але не пізніше 18 вересня 2023 року, 18.00.
- Результати тендеру будуть повідомлені організатором учасникам тендеру шляхом надсилання відповідних повідомлень електронною поштою протягом не більше ніж трьох робочих днів з дати прийняття рішення про визначення переможців.
Додаткові застереження
Учасник цієї загальної процедури (відкритого тендеру) приймає до уваги та погоджується з тим, що організатор тендеру залишає за собою право вимагати від учасника тендеру додаткові документи та/або інформацію, що підтверджують відповідність окремих положень документів вимогам та умовам цього тендерного оголошення. Учасник цієї загальної процедури (відкритого тендеру) надсилаючи документи для участі у загальній процедурі (відкритому тендері) за цим тендерним оголошенням
підтверджує своє розуміння та згоду з тим, що організатор тендеру може відхилити його тендерну пропозицію у випадку, якщо пропозиції інших учасників міститимуть більш вигідні умови, та що організатор тендеру не обмежений у прийнятті будь-якої іншої пропозиції з більш вигідними для нього умовами.
Контактна особа: Шумейко Микола, телефон +380982838384 Красовська Альона, телефон +380968919181
Додатки:
- ТЕХНІЧНЕ ЗАВДАННЯ для конкурсних торгів з послуги організації заходу «Просвітницькі заходи та тематичний буткемп для учасників UPSHIFT»
- Зразок тендерної пропозиції
За посиланням: https://drive.google.com/drive/folders/1X5F4jXmkHkldgL6IzY6XHCmbTN7iZTBB