Тендер на надання послуг з проведення аудиту фізичної доступності адміністративних будівель Верховної Ради України

ЗАВЕРШЕНО

Зафіксувати у Google календарі!


Додано:
Internews Ukraine

тендер-tender-1-10-300x225
Тендер на надання послуг з проведення аудиту фізичної доступності адміністративних будівель Верховної Ради України

Громадська організація «Інтерньюз-Україна» оголошує тендер на послуги з проведення аудиту фізичної доступності адміністративних будівель Верховної Ради України (ВРУ) в межах проєкту «РАДА: наступне покоління»,  що фінансується Агентством США з міжнародного розвитку (USAID).

МЕТА: вибір експерта/-ів для проведення комплексного аудиту доступності та супроводження модернізації фізичного простору адміністративних будівель ВРУ для маломобільних груп протягом червня-жовтня 2024 року.

ОПИС ПОСЛУГ: обраний підрядник надаватиме наступні послуги:

  • Підготовка плану аудиту;
  • Збір та аналіз технічної документації;
  • Оцінка поточного стану доступності;
  • Аналіз результатів;
  • Звітування по результатам, їхня презентація тощо.

Детальний опис послуг, додаткові вимоги до подачі документів та терміни виконання тут.

ПРАВИЛА ОФОРМЛЕННЯ ЗАЯВКИ

До участі в оцінці допускаються тендерні пропозиції, які:

  • містять повний пакет документів, а саме: заповнена заявка; реєстраційні документи; документ, що підтверджує досвід надання послуг/перелік подібних виконаних робіт;
  • заповнені українською мовою;
  • закріплені підписом та печаткою;
  • вчасно надіслані електронною поштою.

СТРОКИ НАДАННЯ ТЕНДЕРНОЇ ЗАЯВКИ

Пропозиції на участь у тендері приймаються до 18.00 7 червня 2024 року на пошту [email protected] з обов’язковим зазначенням теми листа: «Заявка на тендер_аудит фіздоступності».

ВИМОГИ ДО ПОСЛУГ ТА УМОВИ ОПЛАТИ

Оплата послуг здійснюється ГО «Інтерньюз-Україна» на підставі підписаного з виконавцем договору/акту/рахунку про надання послуг шляхом безготівкового перерахування відповідної суми на рахунок виконавця у гривнях.

Оскільки ці послуги фінансуються коштом міжнародної технічної допомоги, вони оплачуватимуться без ПДВ.

Участь в тендері можуть брати фізичні особи-підприємці (ФОП) та юридичні особи.

Для ФОП — до заявки додається: актуальна виписка з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців, витяг з реєстру платників податків/свідоцтво платника єдиного податку, наявний перелік видів діяльності, що відповідають суті послуг, щодо яких оголошено тендер (КВЕДи).

Для юридичних осіб — до заявки додаються реєстраційні документи: скан-копія Статуту, свідоцтва про державну реєстрацію/виписки з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців, свідоцтва платника ПДВ/витягу з реєстру платників ПДВ та/або свідоцтва/витягу про сплату єдиного податку чи іншого податку відповідно до чинного податкового законодавства, документ, що підтверджує повноваження підписанта.

ОСНОВНІ КРИТЕРІЇ ВИБОРУ ПЕРЕМОЖЦІВ

  • наявність досвіду проведення аудитів фізичної доступності відповідно до державних будівельних норм і стандартів та з урахуванням сучасних вимог безбар’єрності (наприклад, ISO 21542:2011 «Building construction – Accessibility and usability of the built environment»);
  • раціональна фінансова пропозиція;
  • готовність виконувати роботи у визначені терміни;
  • якість надання послуг;
  • відповідність заявки потребі замовника та умовам тендерної документації.

Визначення переможців відбудеться після фінансової та технічної оцінки запропонованих пропозицій згідно з критеріями відбору. Результати відбору будуть оголошені всім, хто брав участь у конкурсі, електронною поштою або телефоном.

У разі виникнення питань, будь ласка, звертайтесь до Яни Вертеби за електронною адресою: [email protected].


Останні публікації цього розділу:

50 стипендій для відвідування Lviv Urban Forum

Конкурсні торги на закупівлю послуг УЗД вен

Закупівля «Аудиторські послуги»

Конкурс на надання послуг тьютора до МБФ "СЕЙВД"

REQ-KYI-24-0089 - Закупівля навчання з медіа права для ФГВ

Запрошення до участі у процесі закупівлі на укладання договорів про надання автотранспортних послуг з соціальних перевезень