Тендер на надання послуг із підготовки аналітичних матеріалів, необхідних для підготовки комунікаційної стратегії Міністерства енергетики України

ЗАВЕРШЕНО

Зафіксувати у Google календарі!


Додано:
Nataliia Kovb

тендер tender
Тендер на надання послуг із підготовки аналітичних матеріалів, необхідних для підготовки комунікаційної стратегії Міністерства енергетики України

ТЕМА: підготовка аналітичних матеріалів, необхідних для підготовки комунікаційної стратегії Міністерства енергетики України

ДАТА ВИДАЧІ: 29 грудня 2021 року

КІНЦЕВА ДАТА ТА ЧАС ПОДАННЯ: 11 січня 2022 року 12:00

МІСЦЕ ВИКОНАННЯ: Україна

ЦІЛЬ: забезпечити Міністерство енергетики України якісними аналітичними продуктами в рамках підготовки комунікаційної стратегії. Аналітичні продукти надаватимуться за такими лотами:

ЛОТ 1: Аналіз медіа-поля щодо діяльності Міністерства енергетики України:

  • Ретроспективний контент-аналіз ЗМІ на обрані тематики
  • Щоквартальний аналіз ЗМІ на обрані тематики (2022)
  • Щотижневий аналіз ЗМІ на обрані тематики (2022)
  • Річний контент-аналіз ЗМІ на обрані тематики за результатами 2022 року

ЛОТ 2: Проведення фокус-груп

ЛОТ 3: Проведення соціологічного опитування

ЗАВДАННЯ ТА ВИДИ ДІЯЛЬНОСТІ ЗА ЛОТАМИ: 

ЛОТ 1. Аналіз медіа-поля щодо діяльності Міністерства енергетики України

Лот 1 включає в себе надання послуг Виконавцем за чотирма ключовими напрямами, а саме:

1. Ретроспективний контент-аналіз ЗМІ на обрані тематики

Мета: провести ретроспективний контент-аналіз висвітлення в медіа тематики, пов’язаної з зоною відповідальності Міністерства енергетики України.

Деталізація тематики, яка пов’язана з роботою МЕ:

  1. впровадження ринку газу для домогосподарств, питання визначення ціни газу та тарифів на газ та тепло
  2. впровадження ринку електроенергії, питання визначення ціни електрики та тарифів на електрику
  3. енергоефективність домогосподарств та ЖКГ
  4. вплив монополістів/політично активних осіб на енергетичну систему та ціни на енергію
  5. впровадження корпоративного управління в країні (та енергосекторі)
  6. імпорт/експорт енергії (імпорт/експорт електроенергії, імпорт/експорт палива для генерації, приєднання України до ENTSO-E, імпорт газу, імпорт вугілля)
  7. проекти підтримки та збільшення власного видобутку газу та їх ефективність, наявність мінімальних запасів
  8. якість та ефективність впровадження відновлюваної енергетики (вітрові, сонячні, біогазові станції), ціна відновлювальної енергетики, підготовка та реалізація водневої стратегії, перспективи її впровадження  
  9. енергетична безпека (розуміння та використання терміну медіа)
  10. реформа вугільної промисловості - трансформація вугільних регіонів, соціальний захист шахтарів, видобуток вугілля, закриття/модернізація шахт
  11. проблема газового транзиту - перспективи прибуткової роботи української ГТС
  12. кадрові призначення, персоналії – керівництво Міненерго, керівництво провідних компаній галузі, члени Наглядових рад – як персоналії, керівники підконтрольних Міненерго підприємств

Вибірка для кожної з тем:  масив повідомлень за період жовтень 2020 – грудень 2021 в Топ-100 інформаційних сайтів (за рейтингом ІНАУ 2021), топ-20 друкованих медіа та Топ-20 телевізійних каналів (за рейтингами ІТК), а також в соціальних мережах із застосуванням пропорційної вибірки.

Ключові слова в кожній з тем узгоджуються Замовником з Виконавцем на початку роботи над проектом. Кожна з тем, означених в тендері повинна містити аналіз вибірки за не більш як 30-ма ключовими словами.

Аналіз повинен містити такі розділи:

Загальна кількість повідомлень, які стосуються тематики, відсоток з масиву повідомлень ЗМІ. Розподіл повідомлень за типами ЗМІ (онлайн, друк, телебачення, соцмережі). Розподіл повідомлень за форматами  (новини, аналітика, росзлідування, інтерв’ю).

Визначення ключових наративів – ключові новинні історії, які формують сприйняття та розуміння кожної з 12-ти тематик. Ключові спікери та ключові наративи, які цікавлять ЗМІ. Сезонність уваги до тематики, основні інформаційні приводи, які спричинились до висвітлення позитивних змін, ключові інформаційні приводи, які спричинились до критичних висловлювань. Виокремлення інформаційних хвиль та аналіз заангажованості тієї чи іншої медіа-групи в кожній з 12-ти тем. Перелік ключових спікерів в прив’язці до наративів та перелік ключових лідерів громадської думки (відокремлений для онлайн-новин, ТБ, друкованих медіа та соцмереж).

Роль та вага МЕ в кожній з 12-ти обраних тем, суб’єктність міністерства та очільників міністерства, ключові успішні інформаційні приводи, створені міністерством та інформаційні приводи, які спричинили критику відомства. Основні джерела критики (спікери, холдинги). Порівняння динаміки між періодом до травня 2021 та після травня 2021 (призначення нового очільника відомства). Ключові прихильники та опоненти МЕ, фокусованість висвітлення повідомлень відомства.

Очікуваний період виконання: 4 тижні.

2. Щоквартальний аналіз ЗМІ на обрані тематики (2022)

Мета: відстеження динаміки висвітлення тематики тем, пов’язаних з діяльністю МЕ протягом року. Тематика та глибина аналізу, специфіка якісного аналізу повністю відповідають ЛОТ1. В рамках контракту Виконавець повинен надати 4 звіти ( щоквартально). Додатково до аналітики, деталізованої в ЛОТ1 Виконавець додає порівняльний аналіз щодо динаміки – ключових змін в наративах в порівнянні з 2021 та позитивні чи негативні тренди ролі та ваги МЕ в кожній з означених тем. Аналіз відбувається за визначенням.

Окремим пунктом має бути виокремлений аналіз негативних за тональністю публікацій.

Вибірка для кожної з тем:  масив повідомлень за період в Топ-100 інформаційних сайтів (за рейтингом ІНАУ 2021), топ-20 друкованих медіа та Топ-20 телевізійних каналів (за рейтингами ІТК), а також в соціальних мережах.

Очікуваний період виконання: 1 раз на квартал, 4 аналітичні звіти за період надання послуг.

3. Щотижневий аналіз ЗМІ на обрані тематики (2022)

Мета: оперативне відстеження тенденцій у висвітленні сфери енергетики, аналіз ваги меседжів та спікерів у медіа-дискурсі, оцінка ефективності інформаційних ініціатив міністерства.

Аналіз відбувається в рамках вибірки, яка містить не менш як 30-ма але не більш як 40-ма ключових слів, які визначаються на початку роботи, але можуть змінюватися на щотижневому рівні в разі появи нових тем публічного обговорення та (або) перед впровадженням інформаційних інтервенцій з боку МЕ.

Щотижневий аналіз має демонструвати:

  • Ключові теми та наративи, актуальні в сфері енергетики в рамках окремо взятого тижня (загальна ситуація в інформпросторі)
  • Ключові інформаційні приводи, тональність їх висвітлення, ключових спікерів, піки уваги аудиторії до тем
  • Ключові стейкхолдери, активні протягом тижня, їх спікери та меседжі, успішність охоплення меседжами аудиторії
  • Специфіку висвітлення тематик окремими холдингами, динаміка уваги масової та професійної аудиторії.
  • Роль та вага МЕ в обраних тематиках (увага медіа до меседжів МЕ та увага до меседжів опонентів). Ключові прихильники та опоненти МЕ, фокусованість висвітлення повідомлень відомства
  • Кількісний, за типом ЗМІ та за тональністю аналіз охоплення аудиторії по всіх опублікованих на офіційному сайті новинахМіненерго
  • Висновки з аналізом та оцінкою ефективності впровадження медіа-кампаній, рекомендації щодо тематики, яку можуть підхоплювати ЗМІ

Аналіз повинен відбуватися як за допомогою професійних моніторингових систем так і за допомогою аналітиків компанії-Виконавця, які мають надавати постійну підтримку (визначення та зміну при потребі фокусу аналізу напередодні його здійснення з урахуванням побажань замовника).

Очікуваний період виконання: 1 раз на тиждень, 50 аналітичних звітів за період надання послуг.

4. Річний контент-аналіз ЗМІ на обрані тематики за результатами діяльності міністерства у 2022 році

Мета: провести контент-аналіз висвітлення в медіа тематики, пов’язаної з зоною відповідальності Міністерства енергетики України.

Деталізація тематики, яка пов’язана з роботою МЕ:

  1. впровадження ринку газу для домогосподарств, питання визначення ціни газу та тарифів на газ та тепло
  2. впровадження ринку електроенергії, питання визначення ціни електрики та тарифів на електрику
  3. енергоефективність домогосподарств та ЖКГ
  4. вплив монополістів/політично активних осіб на енергетичну систему та ціни на енергію
  5. впровадження корпоративного управління в країні (та енергосекторі)
  6. імпорт/експорт енергії (імпорт/експорт електроенергії, імпорт/експорт палива для генерації, приєднання України до ENTSO-E, імпорт газу, імпорт вугілля)
  7. проекти підтримки та збільшення власного видобутку газу та їх ефективність, наявність мінімальних запасів
  8. якість та ефективність впровадження відновлюваної енергетики (вітрові, сонячні, біогазові станції), ціна відновлювальної енергетики, підготовка та реалізація водневої стратегії, перспективи її впровадження  
  9. енергетична безпека (розуміння та використання терміну медіа)
  10. реформа вугільної промисловості - трансформація вугільних регіонів, соціальний захист шахтарів, видобуток вугілля, закриття/модернізація шахт
  11. проблема газового транзиту - перспективи прибуткової роботи української ГТС
  12. кадрові призначення, персоналії – керівництво Міненерго, керівництво провідних компаній галузі, члени Наглядових рад – як персоналії, керівники підконтрольних Міненерго підприємств

Ключові слова в кожній з тем узгоджуються Замовником з Виконавцем на початку роботи над проектом. Кожна з тем, означених в тендері повинна містити аналіз вибірки за не більш як 30-ма ключовими словами.

Аналіз повинен містити такі розділи:

Загальна кількість повідомлень, які стосуються тематики, відсоток з масиву повідомлень ЗМІ. Розподіл повідомлень за типами ЗМІ (онлайн, друк, телебачення, соцмережі). Розподіл повідомлень за форматами  (новини, аналітика, росзлідування, інтерв’ю).

Визначення ключових наративів – ключові новинні історії, які формують сприйняття та розуміння кожної з 12-ти тематик. Ключові спікери та ключові наративи, які цікавлять ЗМІ. Сезонність уваги до тематики, основні інформаційні приводи, які спричинились до висвітлення позитивних змін, ключові інформаційні приводи, які спричинились до критичних висловлювань. Виокремлення інформаційних хвиль та аналіз заангажованості тієї чи іншої медіа-групи в кожній з 12-ти тем. Перелік ключових спікерів в прив’язці до наративів та перелік ключових лідерів громадської думки (відокремлений для онлайн-новин, ТБ, друкованих медіа та соцмереж).

Роль та вага МЕ в кожній з 12-ти обраних тем, суб’єктність міністерства та очільників міністерства, ключові успішні інформаційні приводи, створені міністерством та інформаційні приводи, які спричинили критику відомства. Основні джерела критики (спікери, холдинги). Порівняння динаміки між періодом до травня 2021 та після травня 2021 (призначення нового очільника відомства). Ключові прихильники та опоненти МЕ, фокусованість висвітлення повідомлень відомства.

Очікуваний період виконання: грудень 2022 року.

ЛОТ 2. Проведення фокус-груп

Мета: Надати зворотній зв’язок щодо сприйняття потенційних меседжів комунікаційної стратегії МЕ з впровадження реформ в енергетиці та оцінити потенціал сприйняття цих меседжів різними цільовими групами.

Очікується, що Виконавець здійснить підготовку та проведення шести фокус-груп (онлайн чи офлайн) за участю не менше шести осіб в кожній групі з мешканцями великих міст: Київ/Львів/Одеса/Харків/Дніпро. Специфіка цільових аудиторій та набір меседжів для оцінювання надаватиметься Замовником окремо та обговорюватиметься з Виконавцем на першому етапі роботи.

Очікується, що Виконавець надаватиме такі послуги:

  • Фіналізація та узгодження скринеру для відбору учасників (українською та/або англійською мовою).
  • Написання гайду, фіналізація та узгодження з Замовником (українською та/або англійською мовою).
  • Проведення ФГД (українською або російською мовою, в залежності від мови спілкування більшості учасників кожної ФГД), за запитом надаємо посилання на трансляцію в реальному часі.
  • Відеозаписи усіх ФГД
  • Транскрипти усіх ФГД (мовою оригіналу).
  • Звіт за результатами ФГД у форматі Word або PowerPoint (українською мовою; за додатковим запитом англійською мовою).

Очікуваний період надання послуг: лютий 2022 року.

ЛОТ 3. Проведення соціологічного опитування

Мета: оцінка сприйняття пропонованих комунікаційною стратегією МЕ меседжів, які покликані посилити підтримку проведення реформ у сфері енергетики ( ринок електроенергії, ринок газу, ринок вугілля, тарифна політика, розвиток відновлюваної енергетики, реформа управління підприємствами державної власності (в енергетичній сфері), енергоефективність).

Від Виконавця очікується:

  • В координації з Замовником підготовка анкети (до 50 запитань) для найкращого аналізу реакції різних аудиторій на потенційні меседжі стратегії МПЕ щодо пояснення громадськості змін, які очікуються в 2022 році в сфері енергетики
  • Проведення соціологічного опитування (вибіркою не менше 1000 осіб, міста 50 000 +, вікова категорія 18+) з можливістю аналізу реакції аудиторії на різні меседжі в рамках однієї тематики.
  • Формування аналітичного звіту з демонстрацією ставлення громадян України до пропонованих меседжів та виокремленням та детальним описом окремих цільових аудиторій, готових до сприйняття цих змін та визначенням найбільш комфортних для них каналів інформування. Йдеться про розподіл за  такими категоріями як вік, стать, рівень доходів, ставлення до влади, джерела сприйняття інформації , наявність/відсутність оптимізму щодо майбутнього та інших критеріїв , які дозволять описати цільову аудиторію, яка найбільше готова до підтримки змін в сфері енергетики
  • Звіт також має дати відповідь на очікування (реальні кроки) влади, які можуть переконати громадян України в необхідності проведення таких змін

Очікуваний період надання послуг: лютий 2022 року.

ДОКУМЕНТИ, ЩО НАДАЮТЬСЯ, ТА СТРОКИ НАДАННЯ:

Запрошуємо прийнятних індивідуальних консультантів/компанії висловити свою зацікавленість у наданні відповідних послуг та надіслати свої цінові пропозиції за обраними лотами.

Вимоги до індивідуальних консультантів/компанії:

  • створені та діють згідно законів України
  • не є платниками ПДВ
  • мають достатню кваліфікацію для надання послуг за обраним лотом
  • не мають боргових зобов’язань станом на дату подання цінової пропозиції
  • не беруть участі у судових процесах станом на дату подання цінової пропозиції

Зацікавлені консультанти/компанії мають надати такі документи:

  • цінова пропозиція за обраним лотом із деталізацією послуг
  • реєстраційні документи фізичної/юридичної особи
  • документи, які підтверджують досвід надання аналогічних послуг, необхідних для виконання послуг за лотом

Документи, що надаються за цим технічним завданням, мають бути складені у форматах Word або Power Point, та подаються в електронному вигляді українською мовами на електронну адресу: [email protected].

Індивідуальний консультант/компанія мають бути готовими почати виконання видів діяльності за цим технічним завданням впродовж 5 днів після повідомлення про відбір його цінової пропозиції.

Технічне завдання передбачене на 12 місяців, однак може різнитися за різними лотами.


Останні публікації цього розділу:

Тендер на надання послуг з розміщення відеоролика в потягах Інтерсіті та в метро Києва і Харкова

Тендер на реалізацію міні-проєктів, що розроблені в межах КЗВ «Навчаємось жити у громаді»

Конкурс грантів у сфері відновлення житла/надання притулку та захисту ВПО та місцевого населення Харківської, Дніпропетровської та Полтавської областей від Helvetas Swiss Intercooperation

Тендер на закупівлю матеріалів для проведення ремонтних робіт

Конкурс на відбір консультантів-параюристів

Закупівля інтерактивних панелей з корекційними програмами для забезпечення Day care Centers та Family friendly spaces в Одеській та Миколаївській областях