Тендер із постачання непродовольчих товарів для забезпечення роботи 8 центрів

Зафіксувати у Google календарі!


prostirtender_tender_ntylth2
Тендер із постачання непродовольчих товарів для забезпечення роботи 8 центрів

Благодійна Організація «Благодійний Фонд «Вітри змін» (надалі БФ «Вітри змін» або «Замовник») в рамках Проєкту за Угодою з Дитячим Фондом ООН (ЮНІСЕФ), запрошує постачальників подати тендерні пропозиції на участь у тендері (далі – Тендер) із постачання непродовольчих товарів (витратних матеріалів) для забезпечення роботи 8 центрів в ході реалізації Проєкту. 

На Тендер виноситься один лот (див. додаток 3).

Учасники мають право подати тендерну пропозицію на лот в цілому. 

Кінцевий термін подачі тендерних пропозицій від Учасників до 16.00 години 28 травня 2025 року (за київським часом). 

ДОСТАВКА 

Склад Замовника: м. Одеса, вул. Тираспольська, буд. 18 (або м. Одеса, вул. Мечникова, буд. 59А). 

ТЕНДЕРНІ ПРОПОЗИЦІЇ ТА ДОДАТКИ 

Постачальники надають свої тендерні пропозиції електронною поштою з темою повідомлення: «БФ «Вітри змін», закупівля матеріалів для 8 центрів, оголошення № UKR-2025-17» на електронну пошту Замовника: [email protected], або в запечатаному конверті, який забезпечує конфіденційність вмісту з вказаною назвою і номером закупівлі за адресою: м. Одеса, вул. Велика Арнаутська, буд. 76, офіс 26. Контактні особи Руснак Алена, Опаренко Олег, тел. +38 (050) 052-65-84. 

Пропозиції складаються з:

  • Заповненої тендерної пропозиції та специфікації (додатки 1 та 2);
  • Інформації про предмет закупівлі (додаток 3);
  • Додатки до тендерної пропозиції:

- свідоцтво про реєстрацію;

- підтвердження виду діяльності (витяг або виписка з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань);

- свідоцтво про реєстрацію платника ПДВ або свідоцтво про реєстрацію платника єдиного податку (витяг);

- банківські реквізити – довідка з банку;

- ліцензія на здійснення відповідного виду господарської діяльності (якщо вимагається);

- інформація про профіль діяльності учасника (принаймні протягом останнього року досвіду у відповідній сфері), інформація про взаємодію з неурядовими організаціями;

- фінансова звітність принаймні за останній рік діяльності учасника. 


Зверніть увагу:

  • усі ціни вказуються в українській гривні;
  • тендерні пропозиції Учасників надсилається електронною поштою на зазначену вище електронну пошту Замовника або в запечатаному конверті за вказаною вище адресою з усіма передбаченими цією тендерною документацією документами (підписаними, з печатками (за наявності), у відсканованому вигляді в pdf форматі). Учасники повинні дотримуватись інструкцій, викладених у цій тендерній документації;
  • важливо, щоб Учасники ознайомилися з усіма положеннями тендерної документації та подали пропозиції відповідно до цих вимог. Ненадання необхідних документів або не заповнення текстових полів може призвести до дискваліфікації пропозиції та Учасника. 

Запитання про надання додаткової інформації щодо цього Тендеру повинні надсилатися на електронну пошту [email protected], але не пізніше ніж за 24 години до кінцевого терміну подання заявок. 

Пропозиції, подані в іншому форматі, вважатимуться недійсними.

Тендерні пропозиції з необхідними додатками повинні бути отримані Замовником не пізніше 16.00 години 28 травня 2025 року.

Пропозиції Учасників будуть розглядатись Замовником після 16.00 год. 28 травня 2025 року. 


ПРОПОЗИЦІЇ, ЩО НАДХОДЯТЬ ПІЗНІШЕ, НЕ РОЗГЛЯДАТИМУТЬСЯ
 


ІНСТРУКЦІЇ для УЧАСНИКІВ

 

  • Усі додатки повинні надаватись українською мовою в одному екземплярі, бути підписані учасником та з печаткою (у разі її використання) у відсканованому вигляді (у разі подачі пропозиції в електронному вигляді) з додаванням усіх передбачених цією тендерною документацією документів; 
  • Заявки, надіслані на іншу електронну або поштову адресу чи в іншій формі та спосіб, ніж це передбачено цією тендерною документацією або отримані після вказаної дати та часу, вважатимуться неналежними; 
  • Перед подачею пропозиції доцільно ознайомитися з Політикою закупівель товарів, робіт і послуг Благодійної Організації «Благодійний Фонд «Вітри змін», яка розміщена на офіційному сайті Організації. 

 

ВИМОГИ ТА ВМІСТ ПРОПОЗИЦІЙ

 

1) Перелік документів, які Учасники повинні надати як частину їхньої пропозиції:

Нижче наведено критерії успішного/неуспішного проходження Учасників. Якщо Учасник не надасть будь-який з нижчезазначених документів, його заявка може не розглядатиметься у межах подальшої оцінки:

  • Заповнені та підписані додатки № № 1, 2 та 3 до цієї документації;
  • Інформація про профіль діяльності компанії (репутація, попередній досвід співпраці з НУО тощо);

2) У комерційній частині необхідно дотриматись таких критеріїв:

      – Валюта: гривня;

     – Зразок пропозиції: постачальники повинні використовувати Зразок пропозиції у підготовці своїх пропозицій (див. додатки);

 

3) Замовник зберігає за собою право на те, щоб:

     – запросити у Учасників необхідні додаткові або підтверджувальні дані;

     – прийняти будь-яку пропозицію повністю або відхилити її;

     – вступити у переговори з обраним Постачальником. 

 

ПРОЦЕС ТА МЕТОД ОЦІНКИ ПРОПОЗИЦІЙ 

Реалізацію Контракту буде доручено Постачальнику, який надав технічно прийнятну пропозицію з найнижчою ціною. Пропозиція вважається технічно прийнятною, якщо вона відповідає технічним критеріям: усі вищезгадані документи, що повинні супроводжувати пропозицію, було надано; запропоновані товари (роботи, послуги) відповідають необхідним специфікаціям (див. додаток). 

ЧИННІСТЬ ПРОПОЗИЦІЙ 

Пропозиції повинні зберігати свою чинність не менше 30 календарних днів після їх відкриття, якщо інше не передбачено Спеціальними умовами. 

ДОРУЧЕННЯ РЕАЛІЗАЦІЇ КОНТРАКТУ 

1) Реалізацію контракту буде доручено Учаснику (Постачальнику), який подав технічно прийнятну пропозицію з найнижчою ціною, чия пропозиція є прийнятною з комерційної та технічної точок зору та чия пропозиція відповідає усім інструкціям, умовам та положенням, наведеним у тендерній документації за умови, що пропозиція є прийнятною і відповідає інтересам Замовника; 

2) Замовник залишає за собою право досягнути декілька домовленостей щодо товарів, якщо, на думку Замовника, Постачальник (Учасник), який найкраще відповідає вимогам Тендеру, не може повністю задовольнити потреби у товарах/послугах, або якщо Замовник вважатиме, що це найбільше відповідатиме його інтересам. Будь-яка домовленість згідно з цією умовою буде оформлюватись на основі першої найкращої, другої найкращої, третьої найкращої і т.д. пропозиції, яка відповідає усім вимогам тендерної документації.

 Додаток 1

ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ

 

Відомості про Учасника процедури закупівлі

Повне найменування (П.І.Б.) Учасника

 

Керівництво (ПІБ, посада)

 

Ідентифікаційний код за ЄДРПОУ юридичної

особи або РНОКПП фізичної особи

 

Юридична адреса

 

Фактична адреса

 

Тел.

 

Електронна адреса (адреса веб-сайту, за

наявності)

 

Інформація про строк чинності пропозиції  (не

менше 30 календарних днів)

 

Підпис/печатка

 

 

Ми, (назва Учасника процедури закупівлі), надаю свою тендерну пропозицію відповідно до оголошення БФ «Вітри змін» № UKR-2025-17 від 20.05.2025 року згідно з технічними та іншими вимогами Замовника.

Після вивчення тендерної документації зобов’язуємося виконувати свої зобов’язання відповідно до визначених умов Замовника та ціни пропозиції. Пропозиція включає в себе всі витрати, доставку, податки і збори, інші обов’язкові платежі, що сплачуються або мають бути сплачені Учасником, згідно із законодавством України.

 

 

Додаток 2

УМОВИ та ПОЛОЖЕННЯ

СПЕЦИФІКАЦІЯ

 

№ з/п

 Опис

 Одиниця    

   виміру

Кількість

Ціна за одиницю

  Загальна ціна

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

7.

 

 

 

 

 

 

ВСЬОГО

 

 

 

Додаток № 3

ІНФОРМАЦІЯ ПРО ПРЕДМЕТ ЗАКУПІВЛІ

 

ЛОТ: постачання непродовольчих товарів (витратних матеріалів) для забезпечення роботи 8 центрів в ході реалізації Проєкту.

 

Найменування, характеристики, кількість:

 

Найменування

Загальна ціна по лоту

 

Постачальнику пропонується поставити Замовнику:

  • Набір (чай, кава розчинна/натуральна, цукор, снекі-печиво, цукерки, шоколад в асортименті) – 16 наборів (із розрахунку вартості 1 набору до 2000 грн.);
  • Набір санітарно-гігієнічних товарів (зубна паста, ополіскувач порожнини рота, зубна щітка, зубна нитка, для дорослих і дітей) – 16 наборів (із розрахунку вартості 1 набору до 1500 грн.;
  • Очищувач скла і дзеркал, не менше 500 мл., 16 штук;
  • Універсальний миючий засіб для підлоги, не менше 750 мл., 16 штук;
  • Туалетний папір до 8 штук в упаковці, 16 упаковок;
  • Вологі гігієнічні серветки до 50 шт. в упаковці, 16 упаковок;
  • Ганчірка для прибирання 3 шт. в упаковці, 16 упаковок;
  • Рідке мило до 2 л. в пляшці, 16 пляшок;
  • Освіжувач повітря до 300 мл., 16 шт.;
  • Набір канцелярського приладдя, розвиваючи ігри (наприклад, папір, ручки, олівці, файли тощо), 16 наборів (із розрахунку вартості 1 набору до 600 грн.).

 

В рамках укладеного договору передбачається 10 (десять) поставок вказаної кількості і найменувань товарів – по одному разу на 1 місяць, загалом протягом 10 місяців поспіль.

 

Постачальник гарантує відповідну якість товару.

 

Поставка кожної із 10 партій здійснюється в упаковці. Витрати на доставку несе постачальник. 

Ціна за 1 поставку становить_______

 

 

 

Загальна ціна по лоту (за 10 поставок) становить_______


Останні публікації цього розділу:

Тендер на надання послуг, пов’язаних зі створенням та розміщенням контенту та просування в ЗМІ

Відкритий тендер на поставку наборів згідно специфікації

Закупівля послуг з тренінгу за програмою «Підсилення економічної спроможності жінок: відкриття бізнесу, кар'єрний ріст та подолання гендерної нерівності»

Послуги експерта/-ки з напрацювання внутрішніх політик організацій, проведення стратегічного планування та тренінгу з фандрейзингу для команди

Тендер на закупівлю продовольчих та непродовольчих товарів