Створення, просування та підтримка інформаційних продуктів

ЗАВЕРШЕНО

Зафіксувати у Google календарі!


Додано:
IPRSA

тендер tender 1 (11)
Створення, просування та підтримка інформаційних продуктів

Проєкт «Технічна допомога на підтримку впровадження операції “Основний кредит для аграрної галузі — Україна» (надалі — Проєкт), що реалізується консорціумом, очолюваним NIRAS A/S (Данія), запрошує подавати заявки для участі у конкурсі з надання послуг/виконання робіт, пов’язаних зі створенням, просуванням і підтримкою інформаційних продуктів Проєкту.

 Проєкт був запущений в 2019 році з метою розбудови доступу до аграрного фінансування для малих та середніх агропідприємств в ключових ланцюгах доданої вартості. Закінчення Проєкту заплановане на липень 2023 року. Після початку повномасштабного вторгнення фокус Проєкту змістився на:

  • інформаційну підтримку аграріїв та сільськогосподарських дорадників по широкому колу технічних та фінансових питань задля полегшення їх важкого становища під час війни;
  • інформаційну підтримку міжнародних експертів, яким важливо отримувати актуальну інформацію про стан агро-харчового сектору України; та
  • підтримку сільськогосподарських дорадників в набутті кращих знань і компетенцій в питаннях агро-фінансування.

 В рамках цього нового мандату, Проєкт розробив і підтримує три продукти:

  1. Серія вебінарів «Агробізнес під час війни», кожний з яких присвячується тій чи іншій актуальній проблемі, що гостро постала перед аграріями саме під час війни і проводиться раз на 1-2 тижні. Записи вебінарів можна побачити тут.
  2. Дайджест ключових новин, релевантних для агросектору, який випускається англійською мовою раз на два тижні. Приклади дайджестів можна побачити тут.
  3. Інформаційно-навчальна платформа «єДорада», на якій розміщуються навчальні матеріали для дорадників.

Просування цих продуктів, а особливо вебінарів, є важливою частиною роботи команди Проєкту. Наразі створення, просування та підтримка вебінарів, дайджестів та платформи виконується силами членів команди. Виходячи з того, що всі ці продукти користуються попитом і отримують схвальні відгуки, Проєкт зацікавлений в залученні підтримки з їх просування, адже це дозволить донести цінну інформацію до ширшого кола всередині цільової аудиторії (аграріїв, дорадників, інших спеціалістів агро-харчової галузі). З цією метою Проєкт планує замовити кваліфікованій українській організації надання послуг/виконання робіт щодо створення, просування та підтримки вебінарів, а також щодо перекладу дайджестів з англійської на українську.

Метою цього конкурсу є збільшення доступу до актуальної та релевантної інформації для аграріїв, дорадників та інших спеціалістів агро-харчової галузі, що дозволить їм краще реагувати на нові, складні та нагальні виклики, які постали перед ними через війну.

Очікувані результати надання послуг/виконання робіт:

Вебінари, виходячи із запланованої частоти проведення вебінарів 1-2 раз на місяць тривалістю 2-3 години:

  • Надання доступу до платформи Zoom з можливістю підключення до 500 учасників та можливістю трансляції на 2 канали: Facebook та YouTube
  • Організація вебінару: публікація посилання на вебінар, тестування платформи перед проведенням заходу, збір питань з усіх каналів, тощо
  • Використання безпечної локації із безперебійним доступом до інтернету та електроенергії
  • Виробництво відеоінтерв’ю з обраними спікерами перед вебінаром в студійних умовах (за умови можливості спікера дістатися до місця зйомки) — 1-3 інтерв’ю тривалістю 10-20 хвилин
  • Виробництво одного відеоролика з ключовими тезами з вебінару тривалістю до 5 хвилин
  • Підготовка змістовних статей на тему вебінару та публікація їх у провідних галузевих ЗМІ — 1-3 статті на тему кожного вебінару
  • Активне ведення сторінки Проєкту в Facebook: підготовка, публікація, та аналіз результативності відповідних публікацій до та після основної події (вебінару), таких як збір питань до майбутнього заходу, оголошення наступних заходів, найкращі цитати з заходу, ключові висновки, тощо — 1-3 публікації на сторінці Проєкту в Facebook на тиждень
  • Графічний дизайн: розробка графічного концепту події, заставок, відбивок, тощо
  • Інші допоміжні послуги, як от дизайн, PR, періодичне залучення високопоставлених спікерів

 Дайджести, виходячи із запланованої частоти випуску дайджестів 1 раз на два тижні:

  • Кваліфікований переклад готового дайджесту з англійської на українську протягом не більше, ніж двох робочих днів після отримання. Типовий дайджест займає 22-25 сторінок.

 Вимоги до заявників на участь у конкурсі:

  • Заявник повинен бути зареєстрованою, офіційно заснованою українською організацією , що має добру репутацію та визнається відповідними українськими органами влади та дотримується всіх чинних правил цивільного та податкового законодавства.
  • Заявники повинен продемонструвати успішний минулий досвід реалізації подібних проєктів.
  • Заявник повинен мати базу для реалізації подібних проєктів.
  • Заявник повинен продемонструвати раціональне управління у формі фінансової, адміністративної та технічної стратегії та процедур і представити систему внутрішнього контролю, що захищає активи, запобігає шахрайству, розтратам і зловживанням, а також сприяє досягненню цілей і завдань проєкту “Технічна допомога на підтримку впровадження операції “Основний кредит для аграрної галузі — Україна». Перш ніж укласти договір про надання послуг/виконання робіт, проєкт “Технічна допомога на підтримку впровадження операції “Основний кредит для аграрної галузі — Україна» оцінить цю здатність.

 Надавач послуг/виконавець робіт має дотримуватися вимог маркування та стратегії брендингу проєкту “Технічна допомога на підтримку впровадження операції “Основний кредит для аграрної галузі — Україна».  

Заявки (технічну пропозицію, бюджет і супровідні документи) слід подавати у форматі PDF електронною поштою на адреси [email protected] та [email protected] з темою листа Конкурс підтримка інформаційних продуктів.  

Заявки повинні бути подані не пізніше 18:00 за Київським часом 20 грудня 2022 р. Заявки, надіслані пізніше встановленого часу, або такі, що не відповідають вимогам, розглядатися не будуть. 

Очікувана тривалість надання послуг/виконання робіт з 1 січня по 30 червня 2023 року від дня підписання контракту з виконавцем.

 Проєкт письмово підтвердить отримання всіх заявок поданих на вище вказані електронні адреси ([email protected] та [email protected]).

 Інформація в заявці має бути надана українською та англійською мовою. 

Заявники, окрім заявки повинні подати наступні документи:

  • Копію чинних реєстраційних документів
  • Портфоліо компанії

 Критерії оцінювання заявки

Повні заявки будуть оцінюватися за критеріями оцінювання, наведеними в таблиці нижче.

Критерії оцінки

Рейтинг (бали)

Потенціал заявника (ресурси, персонал, попередній досвід)

30

Розуміння цілей діяльності Проєкту, сільськогосподарської тематики, особливостей залучення аудиторії в цій галузі, та наявність досвіду реалізації проєктів саме в цій сфері

50

Запропонована вартість робіт

20

Загальний рейтинг (максимум 100 балів)

100


Останні публікації цього розділу:

Пошук партнерів для закупівлі будівельних матеріалів. Запрошуємо до співпраці!

Закупівля системи постурографічної

Закупівля пристроїв для активної реабілітації та терапії

Закупівля апарату для тривалої пасивної розробки суглобів нижніх кінцівок

Закупівля інтерактивної реабілітаційної дошки

Тендер: розробка інтерфейсів для чотирьох регіональних електронних каталогів (е-каталогів)