Поточний ремонт громадського центру за адресою: м. Івано-Франківськ, вул. Героїв УПА, б. 1

ЗАВЕРШЕНО

Зафіксувати у Google календарі!


Додано:
organization

тендер tender ntylth(1)
Поточний ремонт громадського центру за адресою: м. Івано-Франківськ, вул. Героїв УПА, б. 1

Оголошення

про проведення тендерної закупівлі

  1. Замовник:

1.1. Найменування: Громадська організація «Донецька обласна організація Всеукраїнської організації Союз осіб з інвалідністю України» 

1.2. Місцезнаходження: 76006, Україна, м. Івано-Франківськ, вул. Героїв УПА, 1

1.3. Код за ЄДРПОУ: 21959385

1.4. Посадова особа замовника, уповноважена здійснювати зв’язок з учасниками: Машкова Євгенія Геннадіївна,  [email protected]

  1. 2Назва предмета закупівлі: Поточний ремонт громадського центру за адресою: м. Івано-Франківськ, вул. Героїв УПА, б. 1
  2. Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі: згідно Додатку 2 до оголошення про проведення тендерної закупівлі
  3. Кількість товару, послуг, об’єм робіт : згідно додатку 2 до Оголошення.

Місце надання послуги: 76006, Україна, м. Івано-Франківськ, вул. Героїв УПА, 1

  1. Строк надання послуги: до 12 травня 2023 року.

Початковий термін надання послуги визначатиметься у відповідності до дати укладення договору про закупівлю за результатами проведення даної закупівлі.

  1. Умови оплати:

валюта для розрахунків: національна валюта України – гривня;

форма розрахунків: безготівкові платежі;

термін оплати: 100 % післяплата протягом 10 календарних днів з дати підписання сторонами Довідки про вартість наданої послуги (за формою КБ-3) та Акту приймання наданої послуги (за формою  КБ-2в).

  1. Початок подання пропозицій: 29.03.2023 р.
  2. Кінцевий строк подання пропозицій: 04.04.2023 р. до 17:00 на електронну пошту [email protected].
  3. Перелік критеріїв та методика оцінки пропозицій із зазначенням питомої ваги критеріїв: ціна – 100 %.
  4. Строк, протягом якого тендерні пропозиції є дійсними: тендерні пропозиції вважаються дійсними протягом 30 календарних днів з кінцевого строку подання тендерних пропозицій. До закінчення цього строку замовник має право вимагати від учасників продовження строку дії тендерних пропозицій. Учасник має право:

- відхилити таку вимогу;

- погодитися з вимогою та продовжити строк дії поданої ним конкурсної пропозиції.

  1. Інформація про субпідрядника: дана процедура не передбачає залучення субпідрядника.
  2. Недискримінація учасників: вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах.
  3. Інша інформація:

13.1. Мова пропозиції:

Під час проведення процедур закупівель усі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою.

Усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та підготовлені безпосередньо учасником, повинні бути складені українською мовою, а також всі документи можуть мати автентичний переклад на іншу мову. Визначальним є текст, викладений українською мовою.

Стандартні характеристики, умовні позначення у вигляді скорочень та термінологія, пов’язана з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами, викладаються мовою їх загальноприйнятого застосування.

Документи пропозиції учасника, що складені безпосередньо учасником, а саме: довідки/листи в довільній формі /листи-роз’яснення/гарантійні листи повинні містити оригінальний (власноручний) підпис уповноваженої посадової особи учасника закупівлі (із зазначенням прізвища, ініціалів та посади особи), а також відбитки печатки учасника (у разі використання).

13.3. Документи, які учасник подає у складі пропозиції в електронному (сканованому в форматі pdf) вигляді.


13.3.1. Для підтвердження правомочності на укладення договору про закупівлю учаснику необхідно надати у складі пропозиції наступні документи:

1) Сканований оригінал документу(ів), що підтверджує повноваження особи, на підпис тендерної пропозиції та повноваження на підписання договору про закупівлю (виписка з протоколу засновників або копія протоколу засновників; наказ про призначення; довіреність або доручення; інший документ, що підтверджує повноваження посадової особи учасника на підписання документів).

2) Сканований оригінал Статуту із змінами (в разі їх наявності) або іншого установчого документу (для юридичних осіб). У разі, якщо учасник здійснює діяльність на підставі модельного статуту, необхідно надати копію рішення засновників про створення такої юридичної особи.

3) Витяг/Виписка з Єдиного державного реєстру юридичних та фізичних осіб – підприємств із зазначенням відповідних відомостей.

4) Копія свідоцтва про реєстрацію платника податку на додану вартість/свідоцтва про право сплати єдиного податку (фіксованого податку) або копію витягу з реєстру платників податку на додану вартість/ єдиного податку.

Для фізичних осіб-підприємців та фізичних осіб:

5) Паспорт (всі заповнені сторінки), у випадку, якщо такий паспорт оформлено у вигляді книжечки / або двостороння копія паспорту громадянина України у випадку, якщо такий паспорт оформлено у формі картки, що містить безконтактний електронний носій,  або копія іншого документу, передбаченого статтею 13 Закону України «Про Єдиний державний  демографічний реєстр та документи, що підтверджують громадянство України, посвідчують особу чи її спеціальний статус» (подається на особу/осіб уповноважених на підписання документів тендерної пропозиції та договору про закупівлю) (для фізичних осіб-підприємців та фізичних осіб).

6) Довідка про присвоєння реєстраційного номера облікової картки платника податків) (у разі відсутності з релігійних переконань, копію сторінки паспорта з відповідною відміткою  або лист-пояснення із зазначенням законодавчих підстав ненадання документу) (подається на особу/осіб уповноважених на підписання документів тендерної пропозиції та договору про закупівлю) (для фізичних осіб-підприємців та фізичних осіб).

13.3.2. Підписаний з відбитком печатки (уразі наявності) та заповнений проект Договору про закупівлю (Додаток 4).

10.3.3. Учасник подає у складі своєї пропозиції  підписаний лист-згоду про обробку персональних даних (Додаток 3).

13.3.4. Заповнена форма пропозиції учасника (Додаток 1)

13.3.5. Відповідність предмета закупівлі технічним вимогам  (за підписом учасника) (Додаток-2)

Договірна ціна, що пропонується згідно предмету закупівлі в цілому, за умовами торгів є тверда.

13.3.6. Довідка, що містить інформацію про наявність обладнання та матеріально-технічної бази.

13.3.7. Довідка в довільній формі «Про забезпечення захисту національних інтересів за майбутніми позовами держави Україна у зв’язку з військовою агресією Російської Федерації»:

З метою забезпечення дотримання вимог законодавства України, а саме Постанови Кабінету міністрів України №187 від 03 березня 2022 року «Про забезпечення захисту національних інтересів за майбутніми позовами держави Україна у зв’язку з військовою агресією Російської Федерації», на дату подання пропозиції, він (його посадові особи) не належить до:

- юридичних осіб, створених та зареєстрованих відповідно до законодавства України, кінцевим бенефіціарним власником, членом або учасником (акціонером), що має частку в статутному капіталі 10 і більше відсотків, яких є Російська Федерація, громадянин Російської Федерації, крім того, що проживає на території України на законних підставах, або юридична особа, створена та зареєстрована відповідно до законодавства Російської Федерації;

- осіб, пов’язаних з державою-агресором.

13.3. 8. Довідка в довільній формі щодо санкцій:

  • На Учасника (його посадових осіб) не поширюється дія економічних Санкцій*.

Санкції* – Санкції Ради безпеки ООН, Відділу з контролю за іноземними активами Державного казначейства США, Департаменту торгівлі Бюро промисловості та безпеки США, Державного департаменту США, Європейського Союзу, України, Великобританії або будь-якої іншої країни чи організації, рішення і акти якої є юридично обов’язковими.

  • Учасника (його посадових осіб) не включено до:

Санкцій РНБО (Ради національної безпеки і оборони України).

Санкційного списку Міністерства Фінансів США (OFAC).

Санкційного списку Канади.

Санкційного списку ЄС.

Зведеного санкційного списку Австралії.

Санкційного списку Великобританії.

Санкційного списку Японії проти РФ у зв’язку з подіями в Україні.

Санкційних списків Бюро промисловості та безпеки (BIS) Міністерства торгівлі США.

13.3.9. Будь-які інші документи, що, на думку учасника закупівлі, можуть бути корисними у прийнятті рішення.

Примітка: усі документи, які подаються учасником, мають бути чинними на момент розкриття тендерної пропозиції.

Учасник при розрахунку ціни тендерної пропозиції не має права включати в ціну тендерної пропозиції будь-які витрати, понесені ним під час підготовки тендерної пропозиції.

Документи, що складені безпосередньо Учасником (довідки/листи/пояснювальні записки/ гарантійні листи/тощо), повинні:

-бути надані на бланку Учасника (за наявності);

-містити підпис уповноваженої посадової особи Учасника, зазначення прізвища та ініціалів, а також відбиток печатки (за наявності).

Кожен учасник має право подати тільки одну пропозицію.

13.4. Умови подання та розгляду пропозиції: розгляд тендерної пропозиції здійснюється протягом 5 (п’яти) днів з дати кінцевого подання пропозицій.  

13.5. Підписання договору про закупівлю: замовник укладає договір про закупівлю з учасником, який визнаний переможцем, протягом строку дії його пропозиції, не пізніше ніж через 20 днів з дня прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації та пропозиції учасника-переможця. Умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту цінової пропозиції переможця процедури закупівлі. Істотні умови договору про закупівлю не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі. Зміни до договору про закупівлю оформлюються в такій самій формі, що й договір про закупівлю, а саме у письмовій формі шляхом укладення додаткової угоди до договору. У разі відмови переможця від підписання договору про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації, замовник відхиляє цінову пропозицію такого учасника та визначає переможця серед тих учасників, строк дії цінової пропозиції яких ще не минув.

Додатки до Оголошення:

Додаток 1 – Форма тендерної пропозиція учасника.

Додаток 2 – Технічне завдання та вимоги до предмета закупівлі (дефектний акт).

Додаток 3 -

Додаток 4 – Проєкт договору про закупівлю.

 Додаток № 1

 до  оголошення про проведення тендерної закупівлі

ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ

(форма, яка подається Учасником на фірмовому бланку)

Ми, ______________________________________________________________ (назва Учасника), гарантуємо постачання товару/виконання послуг ________________________________________________ (назва предмета закупівлі згідно оголошення)  та подаємо пропозицію наступного змісту:

  1. Повне найменування Учасника: _______________________________________________________
  2. Адреса (місце знаходження): ___________________________________________________
  3. Телефон/факс:________________________________________________________________
  4. Електронна адреса:____________________________________________________________
  5. Керівництво (прізвище, ім’я по батькові): ________________________________________

 Вивчивши документацію тендерної закупівлі та технічні вимоги на виконання зазначеного вище, ми, уповноважені на підписання Договору, маємо можливість та погоджуємося  виконати  вимоги замовника та Договору на умовах, зазначених у цій  пропозиції, вказавши загальну суму ______________ грн., (____________________________ словами), в тому числі ПДВ ___________ грн. (_____________________ словами).

  1. Термін надання послуг – до 12.05.2023 р.

8 . Детальна інформація про товар/послуги, запропоновані у якості предмету закупівлі: 

з/п

Найменування

Од. виміру

Кількість

Ціна за од. без ПДВ, грн.

Ціна за од. з ПДВ*, грн.

Загальна вартість, з ПДВ* грн.

1

     

 

 

 

 

Сума (прописом) _________________________ грн. (зазначається вартість пропозиції з ПДВ або без ПДВ*)

Увага!! * У разі надання пропозицій Учасником – не платником ПДВ, або якщо предмет закупівлі не обкладається ПДВ, такі пропозиції надаються без врахування ПДВ та у графі «Загальна вартість, грн., з ПДВ» зазначається ціна без ПДВ, про що Учасником робиться відповідна позначка.

Ціна включає в себе всі витрати на транспортування, страхування та інші витрати, сплату податків і зборів тощо.

  1. Учасник визначив ціну з урахуванням всіх видів та обсягів робіт, що повинні бути виконані. Ціна пропозиції включає всі витрати Учасника, зокрема сплату податків і зборів, що сплачуються або мають бути сплачені, вартість матеріалів за цінами на час проведення закупівлі, страхування, інші витрати.
  2. При складанні ціни пропозиції (договірної ціни) на виконання робіт вартість матеріальних ресурсів приймається Учасником за цінами, які не перевищують орієнтовний рівень цін внутрішнього ринку України, з урахуванням їх якісних характеристик, строків та об’ємів постачання.
  3. Ознайомившись з технічним завданням, вимогами щодо кількості та термінів виконання робіт, що закуповуються, ми маємо можливість і погоджуємось виконати роботи відповідної якості, в необхідній кількості та в установлені Замовником строки. 

 Ми погоджуємося з умовами, що Ви можете відхилити нашу чи всі надані пропозиції, та розуміємо, що Ви не обмежені у прийнятті будь-якої іншої пропозиції з більш вигідними для Вас умовами.

  Разом з цією ціновою пропозицією ми надаємо документи, передбачені Оголошенням (скановані копії, які є чіткими та розбірливими для читання), на підтвердження заявлених вимог.
____________________  _______________             _______________

Посада, прізвище, ініціали, підпис уповноваженої особи Учасника, завірені печаткою (при наявності)

 

Дата ________________ 2023 року

Додаток 2

до  оголошення про проведення тендерної закупівлі

ІНФОРМАЦІЯ

про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі,

в тому числі документи, які повинен надати учасник для підтвердження відповідності зазначеним характеристикам.

ТЕХНІЧНЕ ЗАВДАННЯ

  1. Кошторисну документацію на виконання: Поточний ремонт громадського центру за адресою: м. Івано-Франківськ, вул. Героїв УПА, б. 1, підготувати згідно обсягів послуги та у відповідності з ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013.
  2. Учасник визначає вартість послуги, яку він пропонує виконати за Договором, у відповідності з Державними Стандартами України (ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013) на підставі нормативної потреби в трудових і матеріально-технічних ресурсах, необхідних для здійснення робіт по об’єкту поточного ремонту згідно умов їх виконання, які він пропонує виконати з урахуванням усіх своїх витрат, податків і зборів, що сплачуються або мають бути сплачені, вартості матеріалів (приймаються за відповідними обґрунтованими цінами), вартості експлуатації будівельних механізмів, інших витрат підтверджених обґрунтованими розрахунками, коштами на покриття ризиків, пов’язаних з виконанням послуги.

В складі пропозиції Учасник надає наступні документи:

  1. Учасник в складі пропозиції повинен надати документи, які підтверджують відповідність пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим характеристикам предмета закупівлі, встановленим замовником та наступні документи:

- розрахунок договірної ціни (з урахуванням положень ДСТУ Б. Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва») згідно вартості пропозиції учасника, визначеної останнім при поданні такої пропозиції, а також підтверджуючі розрахунки за статтями витрат договірної ціни:

  1. Гарантійний лист щодо наданих послуг, про надання гарантійного терміну, який має бути не менше – 1 року з дати виконаних робіт з вказаним чітким (кількість місяців) гарантійним терміном.

Примітка:

У складі пропозиції надається розрахунок вартості бажано у програмному комплексі АВК у версіях або в інших програмних комплексах, які розроблено на підставі державних і галузевих нормативів (норм) (ДСТУ).

Витрати учасника пов’язанні з підготовкою та поданням тендерної пропозиції не відшкодовуються (у тому числі й у разі відміни закупівлі чи визнання тендеру такими, що не відбулися).

При виконанні будівельних робіт Виконавець несе відповідальність за дотримання правил безпеки, згідно вимогам ДБН А.3.2-2:2009 «Охорона праці промислової безпеки в будівництві»

Час надання послуг Виконавець повинен узгоджувати з Замовником. Терміни виконання робіт повинні визначатися згідно календарного плану.

Технічна специфікація

Якість виконання робіт повинна відповідати стандартам, технічним та іншим умовам прийнятих для даного виду робіт.

Гарантійний строк: гарантійні строки на надані послуги повинні відповідати державним будівельним нормам і не суперечити чинному законодавству. Учасник повинен за свій рахунок та своїми силами усувати недоліки (дефекти), несправності, виявлені протягом гарантійного терміну.

Виконання робіт здійснюється згідно з вимогами ДБН А.3.2-2: 2009 «Охорона праці і промислова безпека в будівництві».

Цінова пропозиція предмету закупівлі повинна відповідати вимогам ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 та подаватися у формі кошторисної документації.

ДЕФЕКТНИЙ АКТ

   

на Поточний ремонт громадського центру за адресою: м. Івано-Франківськ, вул. Героїв УПА, б. 1.

   

Умови виконання робіт

   

Об’єми робіт

 

Ч.ч.

 

Найменування робіт і витрат

Одиниця

виміру

  Кількість

Примітка

1

2

3

4

5

 

1 етап

     

1

Мурування стін із легкобетонних каменів, при висоті

поверху до 4 м

 м3

2,944

 

2

Готування важких кладкових цементних розчинів, марка

50

м3

0,324

 

3

Улаштування монолітних поясів в опалубці (0,2х0,2х7м)

м3

0,28

 

4

Готування важкого бетону на щебені, клас бетону В15

м3

0,284

 

5

Прокладання проводів при схованій проводці по

необштукатуреній поверхні

м

30

 

6

Поліпшене штукатурення внутрішніх поверхонь стін

цементним розчином по каменю та бетону,

м2

20

 

7

Готування важких кладкових цементних розчинів, марка

25

м3

0,374

 

8

Улаштування основи під шпаклювання із сітки

м2

20

 

9

Шпаклювання стін шпаклівкою – старт 2 слоя

м2

20

 

10

Додавати на 1 мм зміни товщини шпаклювання стін -

фініш

м2

20

 

11

Поліпшене фарбування водоемульсійними сумішами стін

м2

20

 

12

Улаштування натяжної стелі

 м2

3

 

13

Монтаж світильника

шт

1

 

14

Установлення вимикачів утопленого типу при схованій

проводці, 2-клавішних

шт

1

 

15

Установлення штепсельних розеток утопленого типу

при схованій проводці

шт

2

 

16

Улаштування обшивки стін гіпсокартонними плитами

[фальшстіни] по металевому каркасу

м2

18

 

17

Облицювання  поверхонь стін керамічними плитками  на

розчині із сухої клеючої суміші, число плиток в 1 м2

понад 7 до 12 шт

м2

18

 

18

Прокладання трубопроводів водопостачання з труб

поліетиленових [поліпропіленових] напірних діаметром

20 мм

м

25

 

19

Під’єднання нових ділянок трубопроводу до існуючих

мереж водопостачання, діаметром 20 мм

 шт

1

 

20

Прокладання трубопроводів каналізації з

поліетиленових труб діаметром 50 мм

м

5

 

21

Прокладання трубопроводів каналізації з

поліетиленових труб діаметром 110 мм

м

25

 

 

1

2

3

4

5

22

Приєднання каналізаційних трубопроводів до існуючої

мережі

шт

1

 

23

Улаштування покриттів з керамічних плиток на розчині із

сухої клеючої суміші, кількість плиток в 1 м2 понад 7 до

12 шт

м2

10

 

24

Установлення умивальників одиночних з підведенням

холодної та гарячої води

к-т

1

 

25

Установлення унітазів з безпосередньо приєднаним

бачком

к-т

1

 

26

Установлення змішувачів

шт

1

 

27

Улаштування витяжних стояків з ПЕ труб, діаметр труб

110 мм

стояк

1

 

28

Установлення сушарок для рук

шт

1

 

29

Установлення зеркала

шт

1

 
 

2 етап

     
 
  1. Демонтажны роботи.
     

30

Відбивання штукатурки по цеглі та бетону зі стін та

укосів, площа відбивання в одному місці до 5 м2

м2

72

 

31

Знімання засклених віконних рам

 м2

3,4

 

32

Демонтаж віконних коробок в кам’яних стінах з

відбиванням штукатурки в укосах

 шт

1

 

33

Знімання дерев’яних підвіконних дощок в кам’яних

будівлях, 16,5м/п

 м2

6,6

 

34

Знімання дверних полотен

 м2

21,84

 

35

Демонтаж дверних коробок в кам’яних стінах з

відбиванням штукатурки в укосах

 шт

7

 

36

Розбирання входной групи

 м2

9

 

37

Розбирання трубопроводів з труб чавунних

каналізаційних діаметром понад 50 до 100 мм

м

40

 

38

(Демонтаж) Прокладання трубопроводу водопостачання

з труб сталевих водогазопровідних діаметром 20 мм

м

60

 

39

Розбирання покриттів підлог з паркету

м2

29

 
 
  1. Монтажні роботи.
     

40

Мурування стін із легкобетонних каменів, при висоті

поверху до 4 м

 м3

2,4

 

41

Готування важких кладкових цементних розчинів, марка

50

м3

0,264

 

42

Монтаж металоконструкцій перемички над прорізами -

кутик 70

т

0,128

 

43

Прокладання кабелю перерізом до 6 мм2

м

280

 

44

Прокладання кабелю перерізом понад 6 мм2 до 10 мм2

м

480

 

45

Установлення щитків освітлювальних масою понад 3 кг

до 6 кг на стіні

шт

1

 

46

Установлення вимикачів та перемикачів пакетних 2-х і 3-

х полюсних на струм до 25 А

шт

10

 

47

Поліпшене штукатурення внутрішніх поверхонь стін

цементним розчином по каменю та бетону,

м2

72

 

48

Готування важких кладкових цементних розчинів, марка

25

м3

1,364

 

49

Заповнення віконних прорізів готовими блоками

площею більше 3 м2 з металопластику в кам’яних стінах

житлових і громадських будівель

м2

3,4

 

50

Заповнення дверних прорізів готовими дверними

блоками площею до 2 м2 з металопластику  у кам’яних

стінах

м2

10

 

51

Заповнення дверних прорізів готовими дверними

блоками площею більше 3 м2 з металопластику  у

кам’яних стінах

м2

4,16

 

52

Улаштування обшивки укосів гіпсокартонними листами з

кріпленням шурупами з улаштуванням металевого

каркасу з утепленням мінераловатними плитами

м2

24

 

53

Улаштування основи під шпаклювання із сітки

м2

72

 

 

1

2

3

4

5

54

Шпаклювання стін шпаклівкою – старт 2 слоя

м2

72

 

55

Поліпшене фарбування водоемульсійними сумішами стін

м2

300

 

56

Улаштування натяжної стелі

 м2

62

 

57

Установлення вимикачів утопленого типу при схованій

проводці, 2-клавішних

шт

7

 

58

Установлення штепсельних розеток утопленого типу

при схованій проводці

шт

40

 

59

Улаштування каркасу підвісних стель

м2

120

 

60

Укладання плит стельових в каркас стелі

м2

120

 

61

Монтаж світильників для люмінесцентних ламп, які

встановлюються в підвісних стелях, кількість ламп

понад 2  до 4 шт

шт

22

 

62

Улаштування обшивки стін гіпсокартонними плитами

[фальшстіни] по металевому каркасу

м2

280

 

63

Шпаклювання стін шпаклівкою – фініш

м2

350

 

64

Прокладання трубопроводів водопостачання з труб

поліетиленових [поліпропіленових] напірних діаметром

20 мм

м

60

 

65

Під’єднання нових ділянок трубопроводу до існуючих

мереж водопостачання, діаметром 20 мм

 шт

1

 

66

Прокладання трубопроводів каналізації з

поліетиленових труб діаметром 50 мм

м

3

 

67

Прокладання трубопроводів каналізації з

поліетиленових труб діаметром 110 мм

м

37

 

68

Приєднання каналізаційних трубопроводів до існуючої

мережі

шт

1

 

69

Улаштування цементної стяжки товщиною 20 мм по

бетонній основі площею до 20 м2

м2

29

 

70

На кожні 5 мм зміни товщини шару цементної стяжки

додавати до 50мм

м2

29

 

71

Готування важких кладкових цементних розчинів, марка

150

м3

1,479

 

72

Улаштування покриттів з керамічних плиток на розчині із

сухої клеючої суміші, кількість плиток в 1 м2 понад 7 до

12 шт

м2

62

 

73

Улаштування під покриття підлоги основи із плит ЮСБ

б=12мм

м2

120

 

74

Улаштування покриття з лінолеуму площею покриття

понад 10 м2

м2

120

 

75

Улаштування плінтусів полівінілхлоридних на шурупах

м

130

 
 
  1. Улаштування пандуса.
     

76

Розбирання асфальтобетонних покриттів вручну, 2,

4м2х0,05м=

м3

0,12

 

77

Розбирання щебеневих основ, 2,4м2х0,1м2=

м3

0,24

 

78

Установлення бетонних поребриків на щебеневу основу

м

4

 

79

Улаштування підстильних та вирівнювальних шарів

основи з суміші (пісок, гранвідсів,цемент) 2,4м2х0,15м=

м3

0,36

 

80

Улаштування покриттів з дрібнорозмірних фігурних

елементів мощення [ФЭМ]

м2

2,4

 

81

Установлення металевих огорож з поручнями

м

5

 

82

Установлення металевих поручнів – коридор.

м

30

 
 

____________________  _______________             _______________

Посада, прізвище, ініціали, підпис уповноваженої особи Учасника, завірені печаткою (при наявності)

  

Дата ________________ 2023 року 

Додаток № 3

 до  оголошення про проведення тендерної закупівлі

ФОРМА

(форма, яка подається Учасником на фірмовому бланку, у разі наявності)

«Заява на підтвердження згоди щодо

використання персональних даних»

                  Відповідно до Закону України «Про захист персональних даних» від 01.06.10 № 2297-VI даю згоду на обробку, використання, поширення та доступ до персональних даних, які передбачено Законом України «Про публічні закупівлі», а також згідно з нормами чинного законодавства, моїх персональних даних (у т.ч. паспортні дані, ідентифікаційний код, свідоцтво про державну реєстрацію, свідоцтво платника податку, банківські реквізити, розрахункові рахунки, електронні ідентифіковані дані: номери телефонів, електронні адреси або інша необхідна інформація, передбачена законодавством), відомостей, які надаю про себе для забезпечення участі у процесі закупівлі, цивільно-правових та господарських відносин.

Посада, прізвище, ініціали, підпис уповноваженої особи Учасника, завірені печаткою (в разі використання)

 

Дата ________________ 2023 року

 

Додаток № 4
д
о  оголошення про проведення тендерної закупівлі

ПРОЄКТ Договору

м. Івано-Франківськ

                          «____» ____________ 2023 року

Громадська організація «Донецька обласна організація Всеукраїнської організації Союз осіб з інвалідністю України»   (в подальшому іменується «Замовник»), в особі ______________________, що діє на підставі ______________________, з однієї сторони та ____________________________________ (в подальшому іменується «Виконавець»), в особі ____________________________, що діє на підставі _____________________, з іншої сторони, в подальшому разом іменуються – «Сторони»,  уклали цей Договір про наступне:

  1. ПРЕДМЕТ ДОГОВОРУ
  • Згідно умов цього Договору Виконавець зобов’язується надати послугу: Поточний ремонт громадського центру за адресою: м. Івано-Франківськ, вул. Героїв УПА, б. 1 (надалі по тексту Договору – Послуга), за переліком, обсягами робіт та матеріали, наведені у додатках до Договору, які є невід’ємними його частинами, а Замовник приймає та оплачує належним чином Послугу.
  • Передбачені Договором роботи повинні відповідати будівельним нормам, технічним умовам, державним стандартам і правилам, а матеріальні ресурси, що використовуються для їх виконання, повинні відповідати вимогам нормативно-правових актів і нормативних документів у галузі будівництва та Договору.

 

  1. ЯКІСТЬ НАДАННЯ ПОСЛУГ ТА ГАРАНТІЙНІ ЗОБОВ’ЯЗАННЯ
    • Виконавець зобов’язується надати Замовнику Послугу якісно і в строк, установлений цим Договором, забезпечити виконання робіт, якість яких відповідатиме державним будівельним нормам та технічним умовам.
    • Матеріали, інструменти, вироби та устаткування, що використовуються Виконавцем при виконанні необхідних робіт, мають бути погодженими з Замовником. Матеріали, устаткування та роботи повинні відповідати вимогам технічних регламентів, процедурам підтвердження відповідності та придатності, ДБН прийнятим в Україні.
    • Виконавець гарантує якість наданих Послуг протягом трьох років з моменту отримання Замовником документу, що засвідчує прийняття наданих Послуг.
    • У випадку, якщо протягом гарантійного строку, зазначеного в п. 2.2. Договору, буде виявлено дефект внаслідок неналежного надання Виконавцем послуг (або замінені частини (деталі) виявляться дефектними), Виконавець зобов’язаний протягом 5 ( п’яти) робочих днів з моменту отримання письмового повідомлення Замовника направити свого уповноваженого представника для складання Акту про виявлені дефекти та недоліки. У разі неприбуття уповноваженого представника Виконавця протягом 5 ( п’яти) робочих днів, Замовник має право самостійно скласти Акт про виявлені дефекти та недоліки, за умови, що такі дефекти та недоліки виникли з вини Виконавця.
    • Гарантійні строки продовжуються  на  час,   протягом   якого  приміщення будівлі не могло експлуатуватися внаслідок  виявлених  недоліків  (дефектів), відповідальність за які несе Виконавець.
    • На протязі дії гарантійного терміну виявлені недоліки та дефекти фіксуються у дефектному акті, який складається в присутності представників сторін та підписується обома сторонами. В дефектному акті зазначається перелік недоліків. Зафіксовані в дефектному акті недоліки та дефекти мають бути усунені в обумовлені Сторонами строки за рахунок Виконавця. Якщо Виконавець відмовився  взяти  участь  у  складенні  акта, Замовник  має, скласти такий акт із залученням незалежних експертів  і  надіслати його Виконавцю.
    • У разі відсутності спору щодо недоліків чи дефектів, Виконавець зобов’язаний усунути недоліки (дефекти) у строк не більше семи календарних днів.
    • У разі відмови Виконавця усунути виявлені недоліки (дефекти) замовник може  усунути  їх своїми силами або із залученням третіх осіб. У  такому  разі Виконавець зобов’язаний  повністю  компенсувати Замовнику витрати, пов’язані з усуненням зазначених недоліків, та завдані збитки.
    • Якщо між  Замовником  і  Виконавцем  виник  спір  щодо усунення  недоліків (дефектів) або їх причин,  на вимогу будь-якої сторони може бути  проведено  незалежну  експертизу.  Фінансування витрат, пов’язаних з проведенням такої експертизи, покладається на Виконавця.

 

  1. ЦІНА ДОГОВОРУ ТА ПОРЯДОК ЗДІЙСНЕННЯ ОПЛАТИ
    • Вартість Послуг встановлюється в національній валюті України — гривні
    • Ціна Договору є ціною тендерної пропозиції/пропозиції, яку визначено найбільш економічно вигідною, та становить ___________________грн ( ________________________________), у тому числі ПДВ  _______ грн. (_________________________________).
    • Розрахунок здійснюється у безготівковій формі шляхом перерахування Замовником грошових коштів на поточний рахунок Виконавця.
    • Розрахунок за надані Послуги здійснюється після підписання Сторонами акту приймання виконаних будівельних робіт та довідки про вартість виконаних робіт.
    • Порядок здійснення розрахунків:100% післяплата в термін не пізніше 10 календарних днів з дати підписання сторонами Довідки про вартість виконаних робіт (за формою №КБ-3) та Акту приймання виконаних будівельних робіт (за формою №КБ-2в)

 

  1. СТРОК І ПОРЯДОК НАДАННЯ ПОСЛУГИ
    • Виконавець зобов’язаний надати послуги за Договором в повному обсязі до 12 травня 2023 року.
    • Після отримання Акту, визначеного в п. 3.5. цього Договору, Замовник зобов’язується протягом 5-ти (п’яти) календарних днів перевірити фактично надані Послуги, підписати ці Акти та надати їх Виконавцю.
    • Зобов’язання Виконавця щодо надання Послуг вважаються виконаними з моменту підписання Сторонами Акту, визначеного в п. 3.5. цього Договору

 

  1. ПРАВА ТА ОБОВ’ЯЗКИ СТОРІН

5.1. Замовник зобов’язаний:

  • Прийняти надані належним чином Послуги та оплатити їх на умовах, визначених цим Договором.
  • Забезпечити Виконавцю необхідні умови для надання Послуги за цим Договором.
  • Замовник має право:
    • Вимагати безоплатного виправлення  недоліків,   що   виникли внаслідок допущених Виконавцем порушень.
    • Достроково у односторонньому порядку розірвати Договір та  вимагати відшкодування збитків,  якщо  Виконавець:  надає Послугу з порушенням строків (при наявності фінансування) передбачених Договором.
    • Відмовитись від прийняття Послуг, якщо вони не відповідають умовам даного Договору.
    • Проводити у будь-який час контроль і технічний нагляд за виконанням робіт і якістю матеріалів у строки, встановлені цим Договором, в том числі призначивши для цього відповідальну особу або експерта.
    • Повернути акт виконаних робіт Виконавцю без здійснення оплати в разі неналежного оформлення документів.
    • Вимагати розірвання Договору та відшкодування збитків за наявності істотних порушень Виконавцем умов Договору.
    • Замовник також має інші права обумовлені Договором, Цивільним та Господарським кодексами України, іншими актами законодавства.
  • Виконавець зобов’язаний:
    • Надати Послуги якісно, згідно з вимогами ДСТУ Б Д.1.1-1:2013, в обумовлені Договором строки.
    • Для надання Послуг залучити кваліфікованих, досвідчених фахівців і робітників.
    • Гарантувати відповідність будівельних матеріалів, конструкцій та обладнання державним стандартам і технічним умовам, які використовує Виконавець для виконання робіт передбачених даним Договором.
    • Інформувати в установленому порядку Замовника про хід виконання ним зобов’язань за Договором, обставини, що перешкоджають його виконанню, а також про заходи, необхідні для їх усунення.
    • Негайно повідомляти Замовника в разі виникнення обставин, що перешкоджають виконанню зобов’язань за даним Договором.
    • Надати Замовнику на підпис належним чином оформлені необхідні документи.
    • За власний рахунок усунути недоліки (брак, дефекти та недоробки), виявлені Замовником протягом гарантійного строку, в порядку, визначеному розділом 2 цього Договору.
    • Надавати безперешкодний доступ представникам Замовника до місця надання послуг для перевірки якості надання послуг.
    • Під час виконання робіт та після їх закінчення забезпечити прибирання території об’єкта від сміття та залишків матеріалів, що утворилися в процесі виконання робіт.
  • Виконавець має право:
    • Вимагати в повному обсязі отримати оплату за надані Послуги.
    • На дострокове виконання Робіт за письмовим погодженням Замовника та Платника.
    • Виконавець має також інші права, передбачені цим Договором та/або актами чинного законодавства України

 

  1. ЗДАВАННЯ-ПРИЙМАННЯ НАДАНИХ ПОСЛУГ
    • Здавання і приймання фактично наданих Послуг за цим Договором проводиться згідно Акту приймання виконаних будівельних робіт (за формою КБ-2в) та Довідки про вартість виконаних робіт (за формою КБ-3), які підписуються уповноваженими представниками Сторін.
    • Документи, зазначені в п.6.1. готує Виконавець і передає для підписання уповноваженому представнику Замовника.
    • Після отримання Акту, зазначеного в п.6.1. цього Договору, Замовник зобов’язується протягом 5-ти (п’яти) календарних днів перевірити фактично надані Послуги, підписати ці Акти та надати їх Виконавцю.
    • Зобов’язання Виконавця щодо надання послуг вважаються виконаними з моменту підписання Сторонами Акту наданих послуг.

 

  1. ВІДПОВІДАЛЬНІСТЬ СТОРІН
    • У разі невиконання або неналежного виконання своїх зобов’язань за Договором Сторони несуть відповідальність, передбачену чинним законодавством України і Договором.
    • У разі невиконання, неналежного виконання зобов’язань з надання Послуг або надання Послуг не в повному обсязі, заявленому Замовником, Виконавець сплачує штраф у розмірі 1% вартості ненаданих послуг за кожний день порушення виконання зобов’язань за Договором, а за прострочення понад 10 (десять) календарних днів додатково стягується штраф у розмірі 1% загальної вартості послуг за Договором.
    • У разі затримки розрахунку за надані послуги Замовник сплачує Виконавцю пеню в розмірі 1% суми заборгованості за кожний день прострочення, але не більше однієї облікової ставки НБУ, що діяла в період, за який сплачується пеня.
    • У разі затримки надання послуг більш, як на два тижні понад строку, передбаченого Договором, Замовник має право в односторонньому порядку перервати дію даного Договору (повідомивши про це Виконавця письмово) стосовно ненаданих послуг без будь-якої компенсації за збитки, які Виконавець поніс або може понести через таке розірвання Договору.
    • За порушення умов Договору щодо якості наданих послуг з Виконавця стягується штраф у розмірі 5% вартості неякісно наданих послуг.
    • У випадках, не передбачених умовами даного Договору, Сторони несуть відповідальність, передбачену чинним законодавством України.
    • Сплата штрафних санкцій (пені, штрафу, тощо) не звільняє Сторону, яка їх сплатила, від виконання зобов’язань за Договором.

 

  1. ОБСТАВИНИ НЕПЕРЕБОРНОЇ СИЛИ
    • Сторони звільняються від відповідальності за невиконання або неналежне виконання зобов’язань за цим Договором у разі виникнення обставин непереборної сили, які не існували під час укладання Договору та виникли поза волею сторін (аварія, катастрофа, стихійне лихо, епідемія, епізоотія, війна тощо).
    • Сторона, що не може виконувати зобов’язання за цим Договором унаслідок дії обставин непереборної сили, повинна не пізніше п’яти днів з моменту їх виникнення повідомити про це іншу сторону у письмовій формі.
    • Доказом виникнення обставин непереборної сили та строку їх дії є відповідні документи, які видаються органами, уповноваженими згідно із законодавством України засвідчувати такі обставини.
    • У разі коли строк дії обставин непереборної сили продовжується більше ніж 90 календарних днів, кожна із сторін в установленому порядку має право розірвати це Договір. При розірванні Договору Виконавець повертає невідпрацьовану суму авансу.

 

  1. ВИРІШЕННЯ СПОРІВ
    • У випадку виникнення спорів або розбіжностей сторони зобов’язуються вирішувати їх шляхом взаємних переговорів, консультацій та прийняттям відповідних рішень.
    • У разі неможливості досягнення сторонами згоди стосовно спірних питань, спір вирішується у судовому порядку.

 

  1. ПОРЯДОК ЗМІН УМОВ ДОГОВОРУ ПРО ЗАКУПІВЛЮ
    • Зміни до договору про закупівлю оформляються шляхом укладання відповідної додаткової угоди, яка підписується уповноваженими представниками обох Сторін, скріплюється печатками Сторін (за наявності) та є невід`ємною частиною Договору
    • Пропозицію щодо внесення змін до договору може зробити кожна із сторін договору.
    • Пропозиція щодо внесення змін до договору має містити обґрунтування необхідності внесення таких змін договору і виражати намір особи, яка її зробила, вважати себе зобов’язаною у разі її прийняття. Обмін інформацією щодо внесення змін до договору здійснюється у письмовій формі шляхом взаємного листування.
    • Зміна договору допускається лише за згодою сторін, якщо інше не встановлено договором або законом. В той же час, договір може бути змінено або розірвано за рішенням суду на вимогу однієї із сторін у разі істотного порушення договору другою стороною та в інших випадках, встановлених договором або законом.

 

  1. ТЕРМІН ДІЇ ДАНОГО ДОГОВОРУ
    • Цей Договір набирає чинності з моменту його підписання сторонами та діє до 31 грудня 2023 року, але в будь-якому разі до повного виконання сторонами зобов’язань за даним Договором.
    • Дія Договору може бути припинена: за згодою сторін, повним виконанням сторонами своїх зобов’язань за даним Договором, з інших підстав передбачених чинним законодавством України.
    • Дострокове розірвання Договору за ініціативою однієї із сторін можливе при повідомленні у письмовій формі іншої сторони не менше ніж за 30 (тридцять) календарних днів.

 

  1. ІНШІ УМОВИ
    • У випадках, не передбачених даним Договором, сторони керуються чинним законодавством України.
    • Умови даного Договору можуть бути змінені за взаємною згодою, виключно в письмовій формі.
    • Істотні умови договору не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі.
    • Сторона Договору не має права передавати свої права за даним Договором третій особі без письмової згоди другої сторони.
    • Усі Додатки, додаткові угоди та зміни до Договору набувають чинності з моменту їх підписання уповноваженими представниками сторін та діють протягом строку дії даного Договору.
    • Даний Договір складено українською мовою у двох автентичних примірниках, які мають однакову юридичну силу, по одному екземпляру для кожної із сторін.

 

  1. ДОДАТКИ
    • Додатки до Договору є невід’ємною його частиною (Формуються на етапі укладання договору):

      Дефектний акт;
      Розрахунок договірної ціни;
      Локальний кошторисний розрахунок;
      Зведений кошторис;

      Підсумкова відомість ресурсів.

 

  1. МІСЦЕЗНАХОДЖЕННЯ ТА БАНКІВСЬКІ РЕКВІЗИТИ СТОРІН

                «ВИКОНАВЕЦЬ»

 

 

 

 

 

 

 

__________________  /___________

 

 

«ЗАМОВНИК»

 

 

 

 

 

 

 

__________________  /___________

 


Останні публікації цього розділу:

Пошук консультанта з працевлаштування та самозайнятості

Тренери з проведення офлайн тренінгів з навчання переможців компоненту «Гранти групам взаємодопомоги»

Тендер на розробку цілей організаційного розвитку ГО Екодія

Послуги психотерапевта-супервізора

Конкурс пропозицій від організацій громадянського суспільства для сприяння ґендерній рівності в Україні

Тендер на надання послуг з проведення аудиту цифрової доступності вебресурсів Верховної Ради України