Послуги виконання робіт з облаштування напівсухої стяжки підлоги
ЗАВЕРШЕНО
БО ХБФ «Благо» (далі – «Організатор») оголошує конкурс на місцеву закупівлю «Послуги виконання робіт з облаштування напівсухої стяжки підлоги на площі 152 м2 з урахуванням необхідних матеріалів та доставки (сел. Нова Водолага)»
Джерело фінансування закупівлі – дана закупівля необхідна для облаштування протирадіаційного укриття (ПРУ) у Новій Водолазі на базі 56 державної пожежно-рятувальної частини, заходами якого заплановано ремонт укриття, в рамках проєкту «Посилення стійкості громад через підхід “Підтримки ініціатив спільнот”» за фінансової підтримки міжнародної гуманітарної організації HEKS/EPER (Швейцарія) у координації з МБФ «Альянс громадського здоров’я».
Таблиця 1: Опис позицій товарів, за якими буде обрано переможця:
|
Найменування |
Період постачання послуги |
|
Послуги виконання робіт з облаштування напівсухої стяжки підлоги на площі 152 м2 з урахуванням необхідних матеріалів та доставки (сел. Нова Водолага) |
до 1 грудня 2025р. |
Термін постачання товарів, виконання робіт та надання послуг
До 1 грудня 2025 р.
Зміни цін на товари / послуги протягом періоду постачань:
Переможець конкурсу не може змінювати задекларовані у пропозиції ціни протягом 30 календарних днів з моменту надання цінової пропозиції. У подальшому можливе змінення цін на товари у межах коливань цін на аналогічні товари на ринку.
Таблиця 2:
|
Обов’язкові технічні вимоги до товарів, робіт та послуг |
Документи, які підтверджують відповідність технічним вимогам |
|
Робота за безготівковим розрахунком та надання рахунків для оплати без ПДВ |
Вказати у Конкурсній пропозиції |
Таблиця 3: Вимоги до постачальника:
|
Обов’язкові кваліфікаційні вимоги до постачальника товарів або виконавця робіт та послуг |
Документи, які підтверджують відповідність кваліфікаційним вимогам |
|
Право на здійснення підприємницької діяльності |
|
Особливі вимоги: Поставка цих послуг звільнена від сплати ПДВ!
Звільнення від сплати ПДВ згідно зі Статтею 1 (а) Угоди між Урядом України та Урядом Сполучених Штатів Америки про гуманітарне і техніко-економічне співробітництво від 07.05.1992 року.
Конкурсна пропозиція складається з:
- Цінова пропозиція у формі рахунку-фактури або цінової пропозиції, прайс – листа, офіційного листа, тощо із вказаною додатковою інформацією (Табл. 1 і Табл. 2);
- Документи, які підтверджують відповідність технічним та кваліфікаційним вимогам (Табл. 3).
Підписанням та поданням своєї цінової пропозиції учасник погоджується з наступним:
- учасник ознайомлений з Кодексом поведінки постачальників http://network.org.ua/wp-content/uploads/2017/03/Kodeks-povedinki-postachalnikiv.pdf
- участь у закупівлі пов’язаних осіб або ж змова учасників місцевої закупівлі забороняється. У разі виявлення таких фактів, результати закупівлі буде відмінено, договір з відповідним постачальником буде достроково розірвано в односторонньому порядку з поверненням отриманих у постачальника за договором товарів, повернення постачальником відповідних коштів; за наявності збитків – відшкодуванням збитків, завданих Організатору.
Посадові особи замовника, уповноважені здійснювати зв’язок з постачальниками
Наливайко Анна Юріївна, тел. (066) 967-82-03
Ел. Пошта: [email protected]
Методика обрання переможця конкурсу (процедури місцевої закупівлі) :
Спочатку серед поданих цінових пропозицій Комітетом із місцевої закупівлі Організатора відбираються пропозиції, які відповідають технічним, кваліфікаційним та іншим вимогам до предмета закупівлі та постачальника, які містяться у цьому Запиті. Далі обирається пропозиція з найнижчою ціною лоту та обраний постачальник (або постачальники) оголошується переможцем процедури місцевої закупівлі.
Рішення щодо переможця даної процедури закупівлі відбудеться протягом 4 робочих днів з дати оголошення. Про результати процедури закупівлі буде повідомлено не пізніше 5 (п’яти) календарних днів шляхом надсилання відповідних повідомлень всім учасникам місцевої закупівлі на вказані поштові або електронні скриньки.
Додаткова інформація:
Відповідь на цей Запит цінових пропозицій, разом із документами, зазначеними у таблицях, прошу направити не пізніше 05 жовтня 2025 р. до 17.00 за київським часом, за адресою:
61052, м. Харків, вул. Велика Панасівська, 7, 2-й поверх, БО «ХБФ «Благо» або на електронну адресу, вказану вище .
Контактна особа, відповідальна за закупівлю, Наливайко Анна Юріївна,
тел. (066) 967-82-03

