Послуги виконання робіт з облаштування напівсухої стяжки підлоги

ЗАВЕРШЕНО

Зафіксувати у Google календарі!


Додано:
ya01anna01

tender_ntylth8
Послуги виконання робіт з облаштування напівсухої стяжки підлоги

БО ХБФ «Благо» (далі – «Організатор») оголошує конкурс на місцеву закупівлю «Послуги виконання робіт з облаштування напівсухої стяжки підлоги на площі 152 м2 з урахуванням необхідних матеріалів та доставки (сел. Нова Водолага)»

Джерело фінансування закупівлі – дана закупівля необхідна для облаштування протирадіаційного укриття (ПРУ) у Новій Водолазі на базі 56 державної пожежно-рятувальної частини, заходами якого заплановано ремонт укриття, в рамках проєкту «Посилення стійкості громад через підхід “Підтримки ініціатив спільнот”» за фінансової підтримки міжнародної гуманітарної організації HEKS/EPER (Швейцарія) у координації з МБФ «Альянс громадського здоров’я».

Таблиця 1: Опис позицій товарів, за якими буде обрано переможця:

Найменування

Період постачання

послуги

Послуги виконання робіт з облаштування напівсухої стяжки підлоги на площі 152 м2 з урахуванням необхідних матеріалів та доставки (сел. Нова Водолага)

до 1 грудня 2025р.

   

Термін постачання товарів, виконання робіт та надання послуг

До 1 грудня 2025 р.

Зміни цін на товари / послуги протягом періоду постачань:

Переможець конкурсу не може змінювати задекларовані у пропозиції ціни протягом 30 календарних днів з моменту надання цінової пропозиції. У подальшому можливе змінення цін на товари у межах коливань цін на аналогічні товари на ринку.

Таблиця 2:

Обов’язкові технічні вимоги до товарів, робіт та послуг

Документи, які підтверджують відповідність технічним вимогам

Робота за безготівковим розрахунком та надання рахунків для оплати без ПДВ

Вказати у Конкурсній пропозиції

Таблиця 3: Вимоги до постачальника:

Обов’язкові кваліфікаційні вимоги до постачальника товарів або виконавця робіт та послуг

Документи, які підтверджують відповідність кваліфікаційним вимогам

Право на здійснення підприємницької діяльності

  • Копія свідоцтва/виписки про державну реєстрацію юридичної особи або фізичної особи підприємця або Витягу з єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб підприємців.

 

 

Особливі вимоги: Поставка цих послуг звільнена від сплати ПДВ!

Звільнення від сплати ПДВ згідно зі Статтею 1 (а) Угоди між Урядом України та Урядом Сполучених Штатів Америки про гуманітарне і техніко-економічне співробітництво від 07.05.1992 року.

         Конкурсна пропозиція складається з:

  1. Цінова пропозиція у формі рахунку-фактури або цінової пропозиції, прайс – листа, офіційного листа, тощо із вказаною додатковою інформацією (Табл. 1 і Табл. 2);
  2. Документи, які підтверджують відповідність технічним та кваліфікаційним вимогам (Табл. 3).

Підписанням та поданням своєї цінової пропозиції учасник погоджується з наступним:

- учасник ознайомлений  з Кодексом поведінки постачальників http://network.org.ua/wp-content/uploads/2017/03/Kodeks-povedinki-postachalnikiv.pdf

- участь у закупівлі пов’язаних осіб або ж змова учасників місцевої закупівлі забороняється. У разі виявлення таких фактів, результати закупівлі буде відмінено, договір з відповідним постачальником буде достроково розірвано в односторонньому порядку з поверненням отриманих у постачальника за договором товарів, повернення постачальником відповідних коштів; за наявності збитків – відшкодуванням збитків, завданих Організатору.

Посадові особи замовника, уповноважені здійснювати зв’язок з постачальниками

Наливайко Анна Юріївна, тел. (066) 967-82-03

Ел. Пошта: [email protected]

Методика обрання переможця конкурсу (процедури місцевої закупівлі) : 

Спочатку серед поданих цінових пропозицій Комітетом із місцевої закупівлі Організатора відбираються пропозиції, які відповідають технічним, кваліфікаційним та іншим вимогам до предмета закупівлі та постачальника, які містяться у цьому Запиті. Далі обирається пропозиція з найнижчою ціною лоту та обраний постачальник (або постачальники) оголошується переможцем процедури місцевої закупівлі.

Рішення щодо переможця даної процедури закупівлі відбудеться протягом 4 робочих днів з  дати оголошення. Про результати процедури закупівлі буде повідомлено не пізніше 5 (п’яти) календарних днів  шляхом надсилання відповідних повідомлень всім учасникам місцевої закупівлі на вказані поштові або електронні скриньки.

Додаткова інформація:

Відповідь на цей Запит цінових пропозицій, разом із документами, зазначеними у таблицях, прошу направити  не пізніше 05 жовтня 2025 р. до 17.00 за київським часом,  за адресою:

61052, м. Харків, вул. Велика Панасівська, 7,  2-й поверх, БО «ХБФ «Благо» або на електронну адресу, вказану вище .

Контактна особа, відповідальна за закупівлю, Наливайко Анна Юріївна,

тел. (066) 967-82-03


Останні публікації цього розділу:

Запрошення до участі в тендері щодо закупівлі послуг координатора

Запрошення до участі в тендері щодо закупівлі послуг психолога

Запрошення до участі в тендері щодо закупівлі послуг адміністратора

Запрошення до участі в тендері щодо закупівлі послуг логопеда

Продовжено строк подання цінових пропозицій на закупівлю генератора

Продовжено строк для участі в тендері щодо закупівлі послуг регіонального координатора згідно лотів