Набір учасників польсько-українського освітнього проекту “Барви навчання”

ЗАВЕРШЕНО

Зафіксувати у Google календарі!


Додано:
oprocak

тренінги навчання команда
Набір учасників польсько-українського освітнього проекту “Барви навчання”

ЛМГО «Центр освітньої політики» (м. Львів, Україна) та  Польське товариство педагогів та аніматорів KLANZA (м. Люблін, Польща) оголошують набір учасників польсько-українського освітнього проекту “Барви навчання – застосування сучасних методів навчання в українській початковій школі”. Проект співфінансується Польсько-Американським Фондом Свободи в рамках програми RITA – “Зміни в регіоні”, яку реалізує Фонд “Освіта для демократії”.

Проект триватиме з 1 червня до кінця 2020 року. Його спрямовано на вчителів початкових класів з українських шкіл. Упродовж червня – вересня 2020 року тренери KLANZA проведуть для українських вчителів шість тригодинних вебінарів, які охоплюватимуть такі тематичні блоки:

ПРИРОДНИЧА ОСВІТА

  • пропозиція навчальної діяльності на основі активних методів, які поглиблюють контакт учня з природою;
  • приклади ігор, які дають учням змогу ознайомитися з будовою дерев, їх значенням і циклом розвитку, позитивним і негативним впливом довкілля на цей розвиток, роллю лісників, які доглядають за лісом, ярусами лісу, породами дерев, з різними типами настрою, які дають змогу відчути «проблеми» дерев;
  • проекти у сфері природничої освіти на прикладі авторського проекту «Календар одного дерева»;
  • рухливі, музичні, мистецькі ігри, які зближують дітей з природним довкіллям, приклади діяльності у класі і за його межами;
  • творча діяльність з використанням природніх зразків з найближчого довкілля;
  • пропозиція навчальної діяльності для спільного цікавого проведення часу під час екскурсій, мандрівок;
  • способи активізації групи під час екскурсії/прогулянки.

МАТЕМАТИЧНА ОСВІТА З ЕЛЕМЕНТАМИ КОДУВАННЯ

  • математичні забави та ігри на основі музики, руху, художньої діяльності та логічного мислення з використанням простих матеріалів (паперу, хулахуп, ударних інструментів, ігрових костей тощо);
  • приклади ігор для розвитку логічного мислення, аналізування і розв’язування проблем, пошуку і сприйняття інформації, набування навичок і вправності рахування;
  • забави та ігри, які вводять дітей у світ кодування без використання комп’ютерів на основі найпростіших загальнодоступних матеріалів – карток, ігрових костей, келихів тощо;
  • прості приклади навчальної діяльності та ігор, які розвивають логічне мислення, креативність, аналізування і розв’язування проблем, кодування і розуміння інформації, перенесення коду на конкретні дії, а також способи самостійного виготовлення планшетів і реквізитів для навчальної діяльності.

НАТХНЕННІ ФОЛЬКЛОРОМ – ТРАНСФЕР КУЛЬТУРНИХ РЕСУРСІВ КРАЇНИ У НАВЧАННЯ ДІТЕЙ

  • пропозиції ігор для привітання і прощання, а також танців, ритмічно-рухливих ігор на основі народної музики;
  • приклади простих забав та інтеграційних танців на основі народних мелодій;
  • приклади мистецької діяльності, на які надихнули елементи народного мистецтва;
  • використання народної музики у мовленнєвій та математичній освіті, приклади сценаріїв занять;
  • значення танцю, музики, руху у роботі з групою;
  • значення музично-рухливих забав на основі традиційних народних мелодій;
  • значення використання народної музики у формуванні національної ідентичності через популяризацію народної культури.

МОВНА ОСВІТА НА ОСНОВІ МЕТОДИЧНИХ ПОРАДНИКІВ «НАВЧАЄМОСЬ, ГРАЮЧИ»

  • забави для формування мовленнєвих компетентностей дітей;
  • традиційні рахувалки, римування і приклади використання їх у мовній освіті;
  • приклади використання віршиків різної тематики, пристосованої до календаря навчального року, і приклади їх використання;
  • склади, слова і речення – вправи, які готують до читання, ігри для розвитку словникового запасу й оперування ним;
  • пропозиції використання у мовній освіті простих і доступних матеріалів, які зроблять навчання цікавішим, формування у дітей позитивного ставлення до навчання і розвиток зацікавлення у пізнанні навколишнього світу.

ВІЗУАЛЬНЕ МИСЛЕННЯ у роботі вчителя

  • планування простору на плакаті (рамки, тіні, назви, шрифт, стрілки);
  • практичні приклади використання візуального мислення в освіті;
  • як малюнок може підвищити ефективність технік запам’ятовування;
  • поточні потреби учасників.

Вебінари відбуватимуться у середовищі Zoom (повній версії). Вестимуть їх польські тренери, але ми забезпечимо синхронний переклад на українську мову.

Тренери:

Люцина Бзовска (Lucyna Bzowska) – тренер III ст. PSPiA KLANZA, авторка методичних посібників “Навчаємо, граючи (І-ІІІ кл.)”, “Натхненні фольклором” (співавтор), “Забави з вовною – порадник”, “Фольклорна забава 1 і 2″. Щороку проводить понад 500 годин тренінгів.

Аґата Якушко-Собоцка (Agata Jakuszko-Sobocka) – тренер візуального мислення, graphic recorder, ілюстратор, експерт зі скетчноутингу (графічних нотаток) – http://www.drawthewords.

Просимо усіх охочих зголошуватися до участі у проекті, заповнивши анкету у Google-формі, яка доступна за посиланням.

Останній день подання заповнених анкет – 15 червня 2020 року.

Перевагу під час відбору матимуть учителі початкових класів опорних шкіл, розташованих на території ОТГ. До безпосередньої участі у вебінарах ми відберемо 40 українських вчителів початкових класів.

Якщо у Вас виникають запитання чи потреба у додатковій інформації, просимо звертатися до українського партнера проекту ЛМГО «Центр освітньої політики» на електронну поштою: [email protected] або телефоном на номер (050) 5192006 (контактна особа – Олег Процак).


Останні публікації цього розділу:

Конкурс на закупівлю обладнання та ігор

Конкурс на закупівлю обладнання та ігор

Тендер на закупівлю брендованої продукції

Відкритий тендер на закупівлю послуг нерегулярних пасажирських перевезень

ОПОРА шукає автора/ку сценаріїв для відеопродуктів

Тендер на закупівлю обладнання для вуличних ігрових та спортивних майданчиків