Місцева закупівля продуктових сертифікатів

ЗАВЕРШЕНО

Зафіксувати у Google календарі!


Додано:
yuliiabardysh

tender_ntylth8
Місцева закупівля продуктових сертифікатів

ОГОЛОШЕННЯ

про проведення процедури закупівлі

(далі – «Оголошення»)Цінова пропозиція (14)Благодійна організація «Світло надії» (далі – БО «Світло надії») оголошує місцеву закупівлю продуктових сертифікатів.

 

Предмет закупівлі: продуктові сертифікати (перелік, найменування, розмір та ін. тех. характеристики зазначені у Ціновій пропозиції).

 

Джерело фінансування закупівлі – закупівля здійснюється в межах виконання умов  Договору №31 від 27.01.2025 року.

 

Термін надання послуг:

по грудень 2025 року (за потребою організатора закупівлі – БО «Світло надії»).

 

Очікуваний результат: підписання угоди про співпрацю та постачання продуктових сертифікатів.

 

№ П/П

ОБОВ’ЯЗКОВІ ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ ДО ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ

ДОКУМЕНТИ, ЯКІ ПІДТВЕРДЖУЮТЬ ВІДПОВІДНІСТЬ ВИМОГАМ

1.

Відпуск товарів згідно найменування, розміру та інших техн. характеристик, зазначених у Ціновій пропозиції.

Цінова пропозиція.

2.

Безготівковий розрахунок.

Цінова пропозиція.

3.

Фіксована вартість (не менше ніж 30 днів з дати підписання договору).

Цінова пропозиція.

4.

Поставка товару повинна здійснюватися транспортом постачальника або за рахунок постачальника.

Цінова пропозиція.

 

№ П/П

ОБОВ’ЯЗКОВІ КВАЛІФІКАЦІЙНІ  ВИМОГИ ДО ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ

ДОКУМЕНТИ, ЯКІ ПІДТВЕРДЖУЮТЬ ВІДПОВІДНІСТЬ ВИМОГАМ

  1.

Право на здійснення підприємницької діяльності.

 

  • Копія Свідоцтва про державну реєстрацію юридичної особи або фізичної особи-підприємця або Виписки з єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців; 
  • Копія Свідоцтва платника ПДВ (при умові реєстрації платником ПДВ) або Свідоцтва про сплату єдиного податку; 
  • Копія Витягу з єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб підприємців, виданого не раніше 01.01.2013 р.; 
  • Копія Статуту (для юридичних осіб).

Детальний асортимент та орієнтовані обсяги закупівлі вказані у Ціновій пропозиції. 

 

Організація залишає за собою право збільшити або зменшити обсяг закупівлі у межах 20% від обсягу, вказаного у Ціновій пропозиції!

 

ЦІНОВА ПРОПОЗИЦІЯ МАЄ ВКЛЮЧАТИ В СЕБЕ:

  1. Пропозиція подається у формі офіційної цінової пропозиції, що відповідає технічним та кваліфікаційним вимогам вказаним в оголошенні (форма Цінової пропозиції додається).
  2. Копії:
  • Свідоцтва про державну реєстрацію юридичної особи або фізичної особи-підприємця або Виписки з єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців;
  • Свідоцтва платника ПДВ (при умові реєстрації платником ПДВ) або Свідоцтва про сплату єдиного податку;
  • Витягу з єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб підприємців, виданого не раніше 01.01.2013 р.;
  • Статуту (для юридичних осіб).
  1. Також, просимо додати до Вашої цінової пропозиції будь-які інші документи, що, на Вашу думку, можуть бути корисними для оцінки пропозиції (наприклад, рекомендаційні листи тощо).

 

Правила оформлення цінової пропозиції учасника:

 

  • Всі копії будь-яких документів, що включаються в цінову пропозицію, мають бути завіреними підписом учасника, а якщо учасником є юридична особа, то печаткою та підписом уповноваженої особи. До цінової пропозиції повинні додаватись документи, які посвідчують право такої уповноваженої особи підписувати цінову  пропозицію (наказ про призначення керівника або довіреність).
  • Надані копії документів мають бути розбірливими та якісними.
  • Відповідальність за достовірність наданої інформації в своїй ціновій пропозиції несе учасник.
  • Строк дії цінової пропозиції повинен становити не менше 30 календарних днів з дати підписання угоди про співпрацю, що повинно бути зазначено у самій пропозиції.

 

 

Посадова особа замовника, уповноважена здійснювати зв’язок з постачальниками: 

Єфімова Ірина, пров. Шеметів Братів 17А.

Моб. 0665534705.

Тел./факс. 050 060 60 81.

e-mail: [email protected].

 

Цінові пропозиції приймаються за адресою:

Україна, 36039, м. Полтава, пров. Шеметів Братів 17А.

Приймання пропозицій, які подаються учасниками особисто, здійснюється з 09 год. 00 хв.                    до 17 год. 00 хв. З понеділка по п’ятницю за київським часом.

Або e-mail: [email protected].

 

Кінцевий термін приймання цінових пропозицій від учасників: 

«18» лютого 2025 року, до 17 год. 00 хв. за київським часом.

 


Останні публікації цього розділу:

Відкритий тендер на постачання: мобільний сходовий підйомник для крісел колісних

Тендер на послуги кейтерингу та харчування під час проведення тренінгів у м. Біла Церква

Пошук постачальника послуг з організації та проведення тренінгу з підвищення обізнаності про вороже середовище (HEAT)

Тендер на закупівлю друкованих та брендованих матеріалів / Invitation to participate in the Tender for the purchase of printed and branded materials

БФ «Благомай» шукає партнера для реалізації інклюзивного освітнього проєкту «Girl Power Ukraine»

Тендер на закупівлю послуг з організації заходу