“Лабораторія інновацій” 2.0: ІРРП розшукує локальні та гіперлокальні медіа

ЗАВЕРШЕНО

Зафіксувати у Google календарі!


Додано:
RPDI

2021-06-17 16.06.12
“Лабораторія інновацій” 2.0: ІРРП розшукує локальні та гіперлокальні медіа

Давно хотіли впровадити бізнес-ідею для власного медіа? Ми допоможемо!

У “Лабораторії інновацій – 2” ви отримаєте змогу відточити навички, вдосконалити “внутрішню кухню” та покращити бізнес-процеси: від якіснішого контенту до його просування й маркетинґу.

Це вже друга наша “Лабораторія”, тож ми раді оголосити новий набір для локальних і гіперлокальних медіа з невеликих та середніх міст України. У програмі є все для того, щоби зміцнити регіональні редакції, підтримати медійні стартапи й реалізувати ваші найсміливіші інноваційні ідеї. А також цього року “Лабораторію” проведемо офлайн із можливістю взяти участь в ознайомчій поїздці до Німеччини.

Для кого? Для редакцій (заходи відвідуватимуть журналісти, редактори чи менеджери залежно від тематики тренінґів).

Формат? Офлайн із дотриманням усіх карантинних вимог.

Проєкт триватиме з липня до грудня 2021 року та складається із трьох компонентів: 

  • навчання (тренінґи для журналістів, редакторів і менеджерів);
  • стажування й обмін досвідом із німецькими колегами; 
  • можлива матеріальна підтримка ідей для розвитку медіа.

10 медіакомпаній, відібраних до участі у проєкті, зможуть:

1. Пройти комплексне навчання співробітників редакцій:

  • Курс 1 “Медіаграмотність” для журналістів і редакторів допоможе вдосконалити знання й навички щодо розвитку критичного мислення (як перевіряти інформацію до публікації, розпізнавати пропаганду й дезінформацію).

Курс передбачає три навчальні дні і відбудеться в Києві. Кожне медіа делегує двох представників для участі у тренінґу.

Орієнтовні дати: 22–24 липня 2021 року.

  • Курс 2 “Створення контенту та журналістські стандарти” познайомить журналістів із конкретними інструментами, що дозволять поліпшити якість публікацій (кросмедійна журналістика й виготовлення контенту для різних платформ; інструменти для ефективного просування; створення відеоконтенту й організація прямих трансляцій через вебсайт і соціальні медіа; стандарти журналістики й етики; мобільна журналістика; виробництво контенту для соціальних медіа).

Курс передбачає шість навчальних днів і відбудеться в Києві. Кожне медіа делегує двох представників для участі у тренінґу. 

Орієнтовні дати: 9–14 серпня 2021 року.

  • Курс 3 “Менеджмент”, спеціально розроблений для редакторів і менеджерів, допоможе впоратись із прогалинами в галузі загального й редакційного менеджменту (керування персоналом, маркетинґ, робота з авдиторією, планування реклами, управління фінансами, монетизація та бізнес-планування).

Курс передбачає шість навчальних днів і відбудеться в Києві. Кожне медіа делегує двох представників для участі у тренінґу. 

Орієнтовні дати: 23–28 серпня 2021 року.

2. Обмінятися досвідом із німецькими колегами щодо роботи редакцій під час ознайомчої поїздки до Німеччини: 10 представників медіа поїдуть за кордон, а також візьмуть участь у круглих столах із німецькими колегами під час їхнього візиту до України.

3. Отримати стипендії до 160 000 грн кожна на впровадження інноваційних проєктів у медіасекторі в таких категоріях:

  • поліпшення якості журналістики, зокрема журналістських розслідувань, перевірки фактів, якісного контенту тощо; 
  • покращення дистрибуції контенту, зокрема інноваційних мультиплатформних і мультиформатних історій, використання соціальних медіа, залучення авдиторії тощо; 
  • покращення життєздатності медіа та підтримка інноваційних ідей для бізнесу чи монетизації.

Усі учасники проєкту – 10 медіа – матимуть змогу подати по одній заявці в кожній категорії оголошеного конкурсу проєктів.

Фінансування отримають шість проєктів, по два в кожній категорії.

Участь є безкоштовною, відбір учасників – на конкурсних засадах.

Подати заявку: тут.

Заявку для участі у проєкті потрібно заповнити не пізніше 24-ї години 5 липня 2021 року. 

До 8 липня 2021 року повідомимо відібраним медіа про участь у проєкті.

Обов’язкова умова відібрані видання підпишуть із організаторами меморандум про співпрацю, згідно з яким вони повинні брати участь у всіх заходах проєкту.

Деталі: тут.

Якщо маєте запитання, телефонуйте +38(067)2344216 або пишіть на електронну скриньку [email protected] координаторці проєкту Оксані Євтушенко. 

ІРРП реалізовує проєкт у партнерстві з Європейським центром свободи преси та медіа (ECPMF) за підтримки Міністерства закордонних справ Німеччини.


Останні публікації цього розділу:

Тендер на закупівлю будівельних робіт та поточного ремонту будівель дитячих закладів освіти

Конкурс на закупівлю друкованої продукції для потреб проєкту

Тендер із закупівлі медичного обладнання

Відкритий тендер на оренду авто (мікроавтобус) по проєкту WFP Суми у м. Суми, Сумська та Чернігівська обл.

Відкритий тендер на закупівлю транспортних послуг

Тендер на укладення договору з надання послуг з пасажирських перевезень (Миколаїв)