Конкурс щодо організації навчальних вебінарів з підвищення інституційної спроможності партнерських організацій Acted
ЗАВЕРШЕНО
Задля підвищення та розвитку потенціалу організацій громадянського суспільства, які є партнерами Acted і працюють у сфері гуманітарної допомоги, планується проведення серії вебінарів. Acted, оголошує конкурс для відбору надавачів послуг з організації та проведення вебінірів.
Технічне завдання є наступним:
- Розробка методології та підготовка матеріалів для проведення вебінарів, на запропоновані теми (Додаток1);
- Підготовка плану заходу для проведення вебінару;
- Організація та проведення вебінарів;
- Підготовка звіту за результатами проведення вебінару.
Серія вебінарів має бути проведена у листопаді-грудні 2023 року.
Вимоги до учасників:
- Відповідна освіта або кваліфікація;
- Досвід організації та проведення навчань з потрібної тематики;
- Наявність відповідних КВЕДів ФОП;
- Вільне володіння українською мовою.
Для участі у конкурсі, просимо надіслати:
- Резюме (підтверджуючі сертифікати-за бажанням);
- Реєстраційні документи ФОП;
- Описову пропозицію у вільній формі, де зазначено:
- План вебінару (на кожний вебінар окремо);
- Тривалість заходу;
- Платформа, через яку планується провести заходи;
- Вартість проведення вебінару та вартість заходів з підготовки (якщо такі потрібні).
Пакет документів від кандидата слід подавати на електронну пошту [email protected] у термін до 27 жовтня 2023 року до 23:59 години.
Контактна особа – Юлія Бочарова-Туз, +380996859300
Acted залишає за собою право зв’язуватись лише з кандидатами, які найбільше відповідають вимогам даного технічного завдання.
Проект реалізується Acted за підтримки Українського гуманітарного фонду (UHF)
Довідкова інформація про Acted
Acted – французька неурядова організація, заснована в 1993 році, що надає підтримку вразливим верствам населення, постраждалим від гуманітарних криз у всьому світі, забезпечуючи стійкість посткризового втручання та вирішує довгострокові виклики, з якими стикаються цільові групи населення, через мультидисциплінарний підхід, який адаптований до місцевого контексту. Наші співробітники прагнуть реагувати на надзвичайні ситуації, підтримувати відновлення в напрямку сталого розвитку.
Додаток 1
Теми вебінарів:
- Формування та впровадження концепції розвитку організації громадянського суспільства.
- Підготовка, презентація та розповсюдження річного фінансового звіту діяльності організації.
- Особливості кадрової політики у роботі організацій громадянського суспільства.
- Формування системи цінностей та основні їх призначення у роботі організації громадянського суспільства.
- Розробка процедури здійснення закупівель організацією громадянського суспільства.
- Складання та впровадження плану протидії кризовим ситуаціям та викликам.
- Складання та впровадження річного операційного плану/бюджету.
- Розробка та впровадження системи моніторингу та оцінки в діяльності організацій громадянського суспільства.
- Планування та управління проектами.
- Особливості здійснення оцінки потреб цільової аудиторії в роботі організацій громадянського суспільства.
- Огляд можливих джерел отримання фінансування для організацій громадянського суспільства.
- Створення та реалізація фандрейзингової стратегії (стратегії залучення коштів).
- Підготовка, презентація та розповсюдження річних звітів діяльності організації громадянського суспільства.
- Особливості написання грантових заявок та участі у грантових конкурсах.
- Розробка та впровадження комунікаційної стратегії діяльності організації громадянського суспільства.