Конкурс. Проведення третьої хвилі опитувань щодо знань, ставлення, поведінки та практик стосовно НІЗ та факторів ризику

ЗАВЕРШЕНО

Зафіксувати у Google календарі!


тендер-tender-ntylth3
Конкурс. Проведення третьої хвилі опитувань щодо знань, ставлення, поведінки та практик стосовно НІЗ та факторів ризику

Назва проекту  

“Скорочення поширеності факторів ризику неінфекційних захворювань (НІЗ) в Україні”

Назва послуг 

Проведення третьої хвилі опитувань щодо знань, ставлення, поведінки та практик стосовно НІЗ та факторів ризику. 

Спосіб вибору 

Конкурсний  

Місце  

Львівська, Полтавська, Дніпропетровська, Рівненська області.  

Термін дії контракту  

Березень – травень 2024

Технічне завдання  

Вступ 

Неінфекційні захворювання (НІЗ), які включають серцево-судинні захворювання (ССЗ), рак, діабет, хронічні респіраторні захворювання та психічні розлади відповідають за 84% всіх смертей в Україні (2017).  В рамках Програми швейцарського співробітництва в Україні на 2020 – 2024 роки, Швейцарська агенція розвитку та співробітництва (SDC) підтримує впровадження проєкту «Скорочення поширеності факторів ризику неінфекційних захворювань (НІЗ) в Україні » (далі – Проєкт). Метою інвестицій SDC в охорону здоров’я є надання громадянам України більш рівного та стійкого доступу до якісних та доступних послуг первинної медико-санітарної допомоги з акцентом на профілактику захворювань, зміцнення здоров’я  та промоцію більш здорового способу життя. Цей Проєкт сприятиме забезпеченню розвитку потенціалу на національному та регіональному рівнях у п’яти пілотних регіонах: Львівській, Дніпропетровській, Полтавській, Рівненській та Херсонській областях. Загальною метою Проєкту є зменшення впливу факторів ризику на здоров’я людини, зниження захворюваності та смертності від НІЗ серед населення України.

Звіт за першою хвилею дослідження.

Звіт за другою хвилею дослідження.

Ціль та завдання 

Загальна ціль опитування – генерувати інформацію щодо знань, ставлення, практик та поведінки населення стосовно НІЗ та факторів ризику (вживання алкоголю та тютюнових виробів, фізичної активності, харчування) за допомогою третьої хвилі дослідження. Базове дослідження було проведено у березні 2021 року, а повторне – в 2022 році. Мета третього дослідження – дослідити поточну ситуацію, відстежити основні зміни, які відбулися у порівнянні з базовою та проміжною оцінками, в тому числі оцінити вплив комунікаційних кампаній. 

Цільова аудиторія для опитування – загальне населення віком 18+ (жінки, чоловіки).

Обсяг роботи  

  • Разом із командою проєкту  переглянути методологію дослідження, розроблену в 2022 році: протокол дослідження та детальний робочий план проведення опитування, який включає вибірку, заходи, терміни виконання, опитувальник, перелік запитань для якісного дослідження (за потребою), форму поінформованої згоди. 
  • Врахувати потенційні ризики та обмеження у зборі даних, в тому числі пов’язаних військовими діями. 
  • Під час пілотування впевнитися, що запитання зрозумілі для аудиторії.  
  • Визначити інтерв’юерів, провести їхнє навчання, провести супервізію та контроль якості під час збору, внесення даних та аналізу. 
  • Провести опитування, використовуючи відповідні інструменти. 
  • Проаналізувати дані, порівняти з даними дослідження проведеного в 2021 та 2022 роках, зробити висновки.  
  • Надіслати перший варіант звіту українською мовою з результатами опитування для коментарів команди проєкту
  • Представити ключові висновки команді та партнерам проєкту.
  • На основі відгуків представників команди проєкту та їхніх партнерів, доопрацювати звіт
  • Подати фінальну версію звіту англійською та українською мовами з усіма додатками, описом методології та необроблених даних (у вигляді Excel або Stata файлів, записи інтерв’ю,  тощо). 

Етичні засади 

Контрактер має використовувати загальні керівні принципи для забезпечення етичної безпеки  під час проведення дослідження: 

  • Конфіденційність 
  • Поінформована згода 
  • Врахування шкоди та користі
  • Конфлікт інтересів 

Ключові результати  

Завдання має бути виконане в період  березень – травень 2024. Таблиця внизу описує ключові результати, які очікуються: 

Результати  

Терміни 

Розробка детального плану та опису підходу до збору даних із врахуванням потенційних ризиків та обмежень, в тому числі пов’язаних з військовими діями 

До 10 березня,  2024

Переглянути та внести необхідні зміни в опитувальник, який використовувався під час другої хвилі, провести пілотування 

До 15 березня,  2024

Тренінг для інтерв’юерів 

До 25 березня, 2024

Збір даних

До 20 квітня, 2024

Аналіз даних та підготовка першого варіанту  звіту українською мовою  

Фінальний аналітичний звіт за результатами проведеного опитування українською та англійською мовами 

До 10 травня, 2024

До 30 травня, 2024

Фінальні звіти мають бути подані українською та англійською мовами. 

Будь ласка, надайте: 

  1. технічну пропозицію, яка описує підходи до розробки та проведення дослідження та бюджет дослідження. 
  2. резюме керівника дослідження та ключового персоналу. 
  3. портфоліо подібних завдань, які виконувалися організацією із посиланням на звіти. 

Будь ласка, надішліть документи до 19 лютого, 2024 на адресу [email protected]

З приводу питань, можна звертатися до Марини Браги, Координаторки з питань комунікації щодо зміни поведінки проєкту “Діємо для здоров’я” [email protected]  


Останні публікації цього розділу:

Тендер на закупівлю комп’ютерного, побутового та радіо обладнання (RFQ #UCBI4-169-SA1-1)

Тендер на придбання послуг з поточного ремонту та облаштування споруд цивільного захисту (укриття) ліцею №42 м. Миколаїв

Конкурс на посаду освітнього координатора/ки

Набір на програму для розвитку медіа Community Leaders

Пошук підрядника з організаційного супроводу тренінгу в м. Київ

Пошук учасників на короткостроковий волонтерський проєкт в Греції