Конкурс на закупівлю послуги кейтерінгу/ організації харчування (обіди) для учасників 10-денного семінару

ЗАВЕРШЕНО

Зафіксувати у Google календарі!


Додано:
NAPD

Тендер-tender
Конкурс на закупівлю послуги кейтерінгу/ організації харчування (обіди) для учасників 10-денного семінару

ЗАПИТ ЦІНОВОЇ ПРОПОЗИЦІЇ

(далі – „Запит”) 

Громадська спілка “Всеукраїнське громадське об’єднання “Національна Асамблея людей з інвалідністю України” (далі – «Організатор») оголошує конкурс на закупівлю послуги кейтерінгу/ організації харчування 23-х учасників семінару (обіди) протягом 10 днів.

Джерело фінансування закупівлі Дана закупівля необхідна для проведення навчально-практичного семінару-тренінгу, запланованого в рамках проєкту «Орієнтування та мобільність: основа реабілітації осіб з порушеннями зору», що реалізує ГС ВГО «Національна Асамблея людей з інвалідністю України» за підтримки Програми розвитку ООН у межах проєкту «Підтримка реабілітації людей з інвалідністю, спричиненою війною» та за фінансової підтримки Уряду Республіки Корея та Уряду Німеччини (Угода RPWD-GA-2023-10 від 16.05.2023 р.).

Опис предмету закупівлі: 

Планується закупити послуги кейтерінгу/ організації харчування (обіди) для учасників семінару. Вартість товару/послуги на 1 особу в день (з урахуванням усіх податків та обслуговування) не має перевищувати 370,00грн

Лот 1 – Кейтерінгове обслуговування-виїзний фуршет:

Організатор забезпечує приміщення із столами.

Виконавець забезпечує текстиль, посуд, прибирання, обслуговування під час обіду.

Меню має включати канапе, салати, холодні/гарячі закуски, десерти, прохолодні напої

Дати обслуговування: 03-08, 10 та 12 липня 2023 року,

Місце обслуговування: м. Київ, вул. Вишгородська-35 (приміщення спеціальної школи №5 ім. Я.П. Батюка)

Кількість персон: 23

Лот 2 – Доставка Ланч-Боксів  або організація харчування в закладі:

Меню має включати основне блюдо з гарніром, салат, десерт та прохолодний напій

Кожен ланч-бокс має бути індивідуально запакований та містити, набір посуду і серветок (вологі, сухі)

Дати та місце обслуговування:

09 липня 2023 року, м. Київ, в районі метро «Святошин» чи метро «Житомирська» (більш детально буде озвучено при формуванні замовлення)

11 липня 2023 року, м. Київ, в районі метро «Університет» чи метро «Площа Льва Толстого» (більш детально буде озвучено при формуванні замовлення)

Кількість персон: 23

№ Лоту

Назва

Кількість

Додаткова інформація

1

Послуги харчування 23-х осіб (Кейтерінгове обслуговування – виїзний фуршет)

 23 шт впродовж 8 днів (03-08,  10 та 12 липня 2023 року)

 

 

Ціна на 1 персону в день, грн., включаючи вартість обслуговування

 

Меню: (назва страви/інгредієнти/вихід у грамах)

2.1

Доставка Ланч-Боксів або організація харчування в закладі

23 шт

(09 липня 2023 року)

Ціна на 1 персону в день, грн., включаючи вартість обслуговування

 

Меню: (назва страви/інгредієнти/вихід у грамах)

2.2

Доставка Ланч-Боксів або організація харчування в закладі

23 шт

(11 липня 2023 року)

Ціна на 1 персону в день, грн., включаючи вартість обслуговування

 

Меню: (назва страви/інгредієнти/вихід у грамах)

Пропозиції можна подавати окремо по кожному лоту

Термін постачання товарів/надання послуги

з 03 липня 2023 року по 12 липня 2023 року

Склад цінової пропозиції:

  1. Цінова пропозиція у формі рахунку-фактури, пропозиції, прайс-листа, офіційного листа, тощо та додатком у вигляді меню;
  2. Документи, які підтверджують відповідність кваліфікаційним вимогам (Свідоцтво про державну реєстрацію юридичної особи або ФОП).

Підписанням та поданням своєї цінової пропозиції учасник погоджується з наступним:

  • Учасник ознайомлений з Кодексом поведінки постачальників
  • Участь у закупівлі пов’язаних осіб або ж змова учасників місцевої закупівлі забороняється. У разі виявлення таких фактів, результати закупівлі буде відмінено або договір з відповідним постачальником буде достроково розірвано в односторонньому порядку з поверненням всього отриманого таким постачальником за договором та відшкодуванням збитків завданих Організації.

Посадові особи замовника, уповноважені здійснювати зв’язок з постачальниками Наталія ЗАСКАЛЕТА, тел. 066-405-2380, електронна пошта [email protected].   

Методика обрання переможця конкурсу (процедури місцевої закупівлі). Спочатку серед поданих цінових пропозицій Комітетом із місцевої закупівлі Організатора відбираються пропозиції, які відповідають технічним, кваліфікаційним та іншим вимогам до предмета закупівлі та постачальника, які містяться у цьому Запиті. З відібраних цінових пропозицій Комітетом із затвердження закупівлі обирається пропозиція з найкращим співвідношенням ціна-якість та постачальник/виконавець, який подав таку цінову пропозицію, оголошується переможцем процедури місцевої закупівлі.

Визначення переможця даної процедури закупівлі відбудеться, протягом 3 робочих днів з дати відкриття цінових пропозицій. Результати процедури закупівлі буде повідомлено всім учасникам не пізніше 5 (п’яти) календарних днів з дати прийняття рішення про визначення переможця шляхом надсилання відповідних повідомлень всім учасникам місцевої закупівлі поштою або електронною поштою.


Останні публікації цього розділу:

Тендер на закупівлю будівельних матеріалів та інструментів для проведення молодіжного обміну

Пошук консультанта з працевлаштування та самозайнятості

Тренери з проведення офлайн тренінгів з навчання переможців компоненту «Гранти групам взаємодопомоги»

Тендер на розробку цілей організаційного розвитку ГО Екодія

Послуги психотерапевта-супервізора

Конкурс пропозицій від організацій громадянського суспільства для сприяння ґендерній рівності в Україні