Конкурс на закупівлю обладнання для Простору безпеки у навчальному закладі

ЗАВЕРШЕНО

Зафіксувати у Google календарі!


Додано:
ГО ВАРМД

prostirtender tender_ntylth(3)
Конкурс на закупівлю обладнання для Простору безпеки у навчальному закладі

ГО «Вознесенська асоціація розвитку місцевої демократії» в рамках проєкту «Простір безпеки у Вознесенській ТГ» (Договір № G-2024-DMFA2-MV-07) за технічного адміністрування ГО «Взаємодія Плюс» за сприяння Програми розвитку ООН (ПРООН) в Україні та за фінансової підтримки Уряду Данії, оголошує відкритий Конкурс на закупівлю обладнання для Простору безпеки у навчальному закладі

Дати оголошення конкурсу на постачання товару:

26 грудня 2024 року – 04 січня 2025 року

Предметом закупівлі є: обладнання для Простору безпеки у навчальному закладі

Кількість одиниць:

Перший лот: 10 (десять) одиниць

 1. Письмовий стіл комп’ютерний – 1

2.Крісло офісне – 1

3.Ноутбук – 2
4.Офісний стілець – 3
5.Шафа офісна із скляними дверцятами – 1
6.Вішак для речей, набік вішаків – 
7. Диван офісний – 1
8.МФУ А4 кольоровий, набір розхідників – 1
9. Набір канцелярського приладдя -1 
10. Електричний чайник Zepline ZP991 або аналог – 1

Технічні характеристики ноутбука:

Операційна система DOS. 8-ядерний процесор AMD Ryzen 7 4800H з частотою роботи 2,9 ГГц (до 4,2 ГГц в режимі TurboBoost) і 16 ГБ оперативної пам’яті.

Накопичувач 512 ГБ SSD. Відео на 17,3″ IPS екран з роздільною здатністю 1920×1080 пікселів графічний адаптер NVIDIA GeForce RTX 3050 Ti.

На корпусі ноутбука роз’єми 3,5 мм аудіо, USB Type C / HDMI / DisplayPort USB 3.2. З бездротові комунікацій Wi-Fi 802.11 b/g/n/ac/Bluetooth 5.1.

4 осередковий акумулятор.

Другий лот: 7 (сім) одиниць

 1. Портативний мультимедійний проектор – 1

2. Набір стендів для оформлення кабінету безпеки – 1
3. Набір комплектів стендів «Вибухонебезпечні предмети» – 1
3.Тренажер серцево-легеневої реанімації -1
4.Тренажер для контролю правильності накладання турнікету – 1
5. Набір дорожніх знаків з зеброю та світлофором – 1
6. Металева шафа для зберігання – 1
7. Індивідуальна аптечка першої допомоги – 2

Вимоги до п.2. Набір стендів для оформлення кабінету безпеки.

До набору входить:

  1. Стенд – Пожежна безпека;
  2. Стенд – Мінна безпека;
  3. Стенд – Безпека життєдіяльності;
  4. Стенд – Домедична безпека;
  5. Стенд – Під час повітряної тривоги.
  6. Стенд – Правила дорожнього руху

*Зверніть увагу: учасник закупівлі може подати свою конкурсну пропозицію як за всією закупівлею, так і за окремим її Лотом.

Вимоги до постачальника товарів – учасника конкурсу:

До участі у конкурсі запрошуються суб‘єкти підприємницької діяльності, належним чином зареєстровані за Законодавством України; мають досвід роботи у відповідній сфері, відповідні КВЕД для здійснення торгівлі; заявлений товар має бути у наявності на складі у вказаній кількості; постачальник має можливість здійснити доставку у вказаний строк за зазначеною нижче адресою та можливість надати оригінали супроводжуючих документів з печаткою та підписом (договір поставки, рахунок-фактура, видаткова накладна, тощо)

Строк надання товарів/ послуг: протягом 10 днів від дати підписання Договору поставки.

У вартість товару повинні бути включені  пакування товару доставка товару до місця призначення.

Адреса доставки: м.Вознесенськ Миколаївська обл., «Нова пошта», відділення №3, вул.Соборності,34а.

Отримувач: Зелінська Тетяна Леонідівна, голова Правління ГО «ВАРМД», тел.0663125963

Умови оплати: Безготівкова оплата здійснюється без ПДВ – рахунок за послуги не повинен містити податок на додану вартість, в рахунку сума до сплати повинна бути вказаною «Без ПДВ».

Постачальник укладає договір з ГО «Вознесенська асоціація розвитку місцевої демократії».

Оплата буде здійснена одним траншем протягом 3-х робочих днів після виконання замовлення і підписання видаткових накладних/актів виконаних робіт

Учасник конкурсу надає організатору наступні документи (склад цінової пропозиції):

  • код ЄДРПОУ / РНОКПП (ІПН) для перевірки стану реєстрації, уповноваженої особи, 
  • для платників єдиного податку – витяг з реєстру платників єдиного податку на дату, не раніш 1 жовтня 2024 року,  
  • для платників податку на загальній системі оподаткування – податкова інформація за попередньо наданою згодом платника податків у визначеному їм обсязі,
  • довідку  про відсутність заборгованості з платежів, контроль за справлянням яких покладено на контролюючі органи (з ким буде укладатись договір),
  • цінова пропозиція, заповнена за зразком (Додаток А);
  • рахунок-фактура;
  • зразок договору купівлі-продажу / постачання;
  • інші документи, якщо вважає за необхідне та може бути корисним для розгляду.

Істотні критерії (умови) відбору конкурсних пропозицій:

  1. Відповідність учасника кваліфікаційним вимогам конкурсного оголошення;
  2. Відповідність поданих документів умовам конкурсного оголошення;
  3. Якість опису послуги та відповідність очікуванням організатора;
  4. Строк надання послуг: протягом 10 календарних днів від дати підписання договору;
  5. Прийнятна ціна, умови оплати та гарантійний термін.

Оплата послуг здійснюватиметься в національній валюті України у безготівковій формі. Рішення щодо визначення переможця конкурсу прийматиметься згідно з вимогами чинного законодавства України та Політики закупівель Донора. Переможцем стане постачальник, пропозиція якого відповідає інструкціям у конкурсному оголошенні, технічним специфікаціям і є найвигіднішою для замовника з погляду вартості та гарантії.

Конкурсні процедури та вимоги до надсилання конкурсної пропозиції

До участі у відборі конкурсних пропозицій допускаються конкурсні пропозиції, які повністю відповідають умовам цього оголошення.

Конкурсні пропозиції, мають бути чинними та не підлягатимуть внесенню змін з боку учасників конкурсу, що їх подали, до повного завершення надання послуг/передачі товару, але не менше 60 (шістдесяти) днів з дати розкриття пропозицій.

Конкурсні документи (пропозиції) повинні бути складені українською мовою, підписані уповноваженою особою учасника та засвідчені печаткою (за наявності), надіслані учасником у електронному вигляді (у форматі PDF) на електронну адресу ГО “Вознесенська асоціація розвитку місцевої демократії”: [email protected] та на електронну адресу технічного адміністратора ГО «Взаємодія Плюс»: [email protected] до 00-00 годин  04 січня 2025 року. з темою листа G-MV-LMFA_12 Відкритий конкурс: надання товарів/послуг» «Простір безпеки у Вознесенській громаді», назва ГО куди надається – ГО “Вознесенська асоціація розвитку місцевої демократії”

Всі конкурсні пропозиції, отримані організатором після кінцевого терміну їх подання, а саме після 04 січня 2025 року розгляду не підлягатимуть.

Результати конкурсу будуть повідомлені організатором переможцю конкурсу шляхом надсилання відповідного повідомлення електронною поштою протягом не більше ніж п’яти робочих днів з дати прийняття рішення про визначення переможців.

Дата засідання конкурсу комітету для розгляду заявок та прийняття рішення має відбутися не пізніше 6 січня 2025 року.

Додаток А прикріплений до оголошення.

 G_MV_DMFA_12 Конкурс пропозицій

Додаткові застереження

Учасник цієї загальної процедури відкритого конкурсу приймає до уваги та погоджується з тим, що організатор конкурсу залишає за собою право вимагати від учасника конкурсу додаткові документи та/або інформацію, що підтверджують відповідність окремих положень документів вимогам та умовам цього конкурсного оголошення.

Учасник цієї загальної процедури відкритого конкурсу надсилаючи документи за цим оголошенням підтверджує своє розуміння та згоду з тим, що організатор конкурсу може відхилити його конкурсну пропозицію у випадку, якщо пропозиції інших учасників міститимуть більш вигідні умови, та що організатор конкурсу не обмежений у прийнятті будь-якої іншої пропозиції з більш вигідними для нього умовами.

Контакти: Зацікавлені сторони можуть отримати додаткову інформацію за телефоном 0663125963, Тетяна

 G_MV_DMFA_12 Конкурс пропозицій 


Останні публікації цього розділу:

Аналіз цінових пропозицій (закупівля з постачання оргтехніки для забезпечення поточної діяльності Замовника в ході реалізації Проекту)

Тендер на закупівлю обладнання та меблів для освітніх потреб (інтерактивні панелі, ноутбуки, кулери для води, стільці зі столиком, комплекти учнівських меблів)

Вибір постачальників товарів для забезпечення потреб дитячих просторів в межах реалізації проєкту УВКБ ООН

Відкритий тендер із закупівлі технічного обладнання для «Зелених кімнат»

Тендер: Товари та матеріали для косметичного ремонту

Аналіз цінових пропозицій (постачання канцелярських товарів (укладання рамкового договору) для забезпечення поточної діяльності Замовника в ході реалізації Проекту)