Конкурс на придбання у одного постачальника: Ноутбук 15,6” та планшет 4G 10-11”

ЗАВЕРШЕНО

Зафіксувати у Google календарі!


тендер tender 1 (11)
Конкурс на придбання у одного постачальника: Ноутбук 15,6” та планшет 4G 10-11”

ГО «Агенція зі сталого розвитку та інновацій» в межах грантового проєкту «Допомога харчовій безпеці населення та розвиток кластеру самозайнятості з птаховиробництва на базі консультаційного бюро», що реалізується за підтримки ПРООН, оголошує   відкритий конкурс на закупівлю у одного постачальника

Ноутбуку 15,6” та планшету 4G  10-11”

Дата оголошення про тендер: 19.07.2022

Термін подання тендерних пропозицій: до 24.00 02 серпня 2022

Предметом закупівлі є Ноутбук 15,6” 

Детальний опис товарів/послуг, що оголошуються

Товар: Ноутбук 15,6”- 1 шт. з характеристикам:

- виробник: DELL або аналогічний за характеристиками товар іншого виробника

Діагональ екрану: 15.6;(1920×1080) Full HD

Тип екрану – WVA

Частота оновлення екрану – 60 Гц

Вбудована камера – 720p

Процесор – Двоядерний Intel Core i3 (3.0 – 4.1 ГГц)

Операційна система- Windows 10

Покоління процесора Intel – 11-е

Об’єм оперативної памяті – 8 ГБ

Кількість слотів для оперативної пам’яті – 2

Тип оперативної пам’яті – DDR4-2666 МГц

обсяг накопичувача – 256 ГБ SSD

відеокарта – Інтегрована відеокарта

колір – Чорний

вага – 1.78 кг

Ємність аккумулятору – 42 Вт * ч

Маніпулятори- Тачпад

Габарити (Ш х Г х В) – 363.96 x 249 x 19 мм

Планшет 4G 10-11”  

Процесор 8 ядер

Частота процесора 2,0 ГГц

Розмір вбудованої пам’яті 256Гб

Розмір оперативної пам’яті 8ГБ

Розширення пам’яті До 1 Тб

Тип карти пам’яті MicroSD

Технологія виготовлення екрана

IPS

Матеріал корпусу

Метал

Полікарбонат

Габарити (ВхШхГ) 256,8 x 169 x 8,3 мм

Вага 650 г

Операційна система

Android 11

Робота в режимі стільникового телефону

Тип зв’язку 4G

SIM-карта Nano-SIM

 

Закупівля здійснюється в рамках проєкту без ПДВ.

Без ПДВ

Строк надання товарів/ послуг: протягом 3 днів від дати підписання Договору поставки.

Вимоги до постачальника товарів/послуг – учасника тендеру

До участі у тендері запрошуються суб‘єкти підприємницької діяльності, належним чином зареєстровані за законодавством України, мають  досвід роботи у відповідній сфері, відповідні КВЕД для здійснення торгівлі/надання послуг, заявлений товар у наявності на складі у вказаній кількості, можливість здійснити доставку у вказаний строк за зазначеною адресою та можливість надати оригінали супроводжуючих документів з печаткою та підписом (договір поставки, рахунок-фактура, видаткова накладна/ акт виконаних робіт) 

Учасник тендеру надає організатору наступні документи:

  1. Копія документу, що підтверджує державну реєстрацію;
  2. Копія документу, що підтверджує податковий статус
  3. Тендерна пропозиція, заповнена за зразком (додається);
  4. Оригінал Рахунка-фактури 
  5. Зразок договору поставки товару
  6. Документи, що підтверджують досвід (рекомендаційні листи, договори на аналогічні роботи/послуги тощо)
  7. Документи, що підтверджують фінансовий стан (довідка з банку та ін.)

Істотні критерії (умови) відбору тендерних пропозицій:

  1. Відповідність учасника кваліфікаційним вимогам відкритого конкурсного оголошення;
  2. Відповідність поданих документів умовам відкритого конкурсного оголошення.
  3. Якість опису товару та відповідність очікуванням організатора
  4. Прийнятна ціна, умови оплати та умови надання товарів/послуг

Тендерні процедури

Запитання щодо тендеру можна надсилати в електронному вигляді за ел. адресою [email protected] до 02 серпня 2022 року.

До участі у відборі тендерних пропозицій допускаються тендерні пропозиції, які повністю відповідають умовам цього тендерного оголошення.

Тендерні пропозиції, мають бути чинними та не підлягатимуть внесенню змін з боку учасників тендеру, що їх подали, до повного завершення надання послуг/робіт/передачі товару.

Тендерні документи повинні бути складені українською мовою, підписані уповноваженою особою учасника та засвідчені печаткою (за наявності) та у електронному вигляді (у форматі PDF) надіслані учасником на електронну адресу ПРООН [email protected][email protected] з темою листа «Вікритий тендер RPP/2022/04/36/BSP»  у строк до 02 серпня 2022 року.  Всі тендерні пропозиції, отримані організатором після кінцевого терміну їх подання, а саме після 24.00 години 02 серпня 2022 року, розгляду не підлягатимуть.

Визначення переможця тендеру, відбудеться організатором тендеру після фінансової та технічної оцінки запропонованих тендерних пропозицій згідно істотних критеріїв (умов) відбору, які зазначені у даному тендерному оголошенні, але не пізніше 03 серпня 2022 року.

Результати тендеру будуть повідомлені організатором учасникам тендеру шляхом надсилання відповідних повідомлень електронною поштою протягом не більше ніж трьох робочих днів з дати прийняття рішення про визначення переможців.

Додаткові застереження

Учасник цієї загальної процедури (відкритого тендеру) приймає до уваги та погоджується з тим, що організатор тендеру залишає за собою право вимагати від учасника тендеру додаткові документи та/або інформацію, що підтверджують відповідність окремих положень документів вимогам та умовам цього тендерного оголошення.

Учасник цієї загальної процедури (відкритого тендеру) надсилаючи документи для участі у загальній процедурі (відкритому тендері) за цим тендерним оголошенням підтверджує своє розуміння та згоду з тим, що організатор тендеру може відхилити його тендерну пропозицію у випадку, якщо пропозиції інших учасників міститимуть більш вигідні умови, та що організатор тендеру не обмежений у прийнятті будь-якої іншої пропозиції з більш вигідними для нього умовами.

Контактна особа: Сезоненко Олена телефон 050-478-98-80 

ЗРАЗОК ТЕНДЕРНОЇ ФОРМИ

КОНКУРСНА/ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ

м. ____________                                                                                                               «____» ____________ року

Повне найменування учасника, що надає пропозицію згідно тендерного/конкурсного оголошення від 19.07.2022 до угоди №RPP/2022/04/36/BSP (ГО  ”Агенція зі сталого розвитку”) щодо участі в тендері на постачання  Ноутбуку 15,6” та планшету 4G  10”-11”

 

Ідентифікіційний номер /ЄДРПОУ

 

КВЕД та податковий статус

 

ФІО контактної особи

 

E-mail, контакти

 

 Вивчивши конкурсні вимоги ГО «______», _________________________(повне найменування учасника) цим підтверджує, що має організаційну можливість та погоджується поставити товари ГО «______»,  відповідно до наступних умов:

Найменування та Опис

Кількість, од

Строк постачання, календарних днів

Умови оплати

Ціна, грн

Всього, грн

1.

Найменування 1,  характеристики та якість

1

       

2.

Найменування 2,  характеристики та якість

1

       

3.

Найменування 3,  характеристики та якість

1

       

 

Загальна вартість цієї пропозиції       ____________________________,00 грн. (_____грн. 00 коп.) з/без ПДВ.

У разі надання пропозиції учасником – не платником ПДВ або якщо предмет закупівлі не обкладається ПДВ, такі пропозиції надаються без врахування ПДВ, із зазначенням відповідної позначки «без ПДВ».

  • Умови, які необхідно виконати організації для отримання послуг/робіт/товарів: _________________________________.
  • Якість послуг/робіт/товарів відповідатиме: ________________________.

До цієї Пропозиції додається:

  1. Копія документу, що підтверджує державну реєстрацію;
  2. Копія документу, що підтверджує податковий статус
  3. Цінова пропозиція, заповнена за зразком (додається);
  4. Зразок договору поставки товару;
  5. Оригінал Рахунка-фактури (за необхідністю);
  6. Гарантійний талон, гарантія не менше 12 місяців (за необхідністю);
  7. Інші документи, якщо вважає  за необхідне та може бути корисним для розгляду

Загальні положення:

  • Умови оплати товарів: безготівковий переказ:
  • Ми погоджуємося з умовами, що Ви можете відхилити нашу пропозицію чи всі надані пропозиції, та розуміємо, що Ви не обмежені у прийнятті будь-якої іншої пропозиції з більш вигідними для Вас умовами:
  • Ми розуміємо та погоджуємося, що ви можете відмінити процедуру закупівлі;
  • Якщо наша пропозиція буде акцептована, ми зобов’язуємося укласти Договір;
  • Зазначеним нижче підписом ми підтверджуємо повну, безумовну і беззаперечну згоду з усіма умовами проведення закупівлі, визначеними Замовником за вказаним предметом закупівлі.

ПІБ уповноваженої особи_______________________/ __________________(підпис та печатка)

Дата

 


Останні публікації цього розділу:

Запит цінових пропозицій: Послуги з проведення тренінгів щодо розбудови спроможності у сфері захисту дітей, також убезпечення, інклюзії, підзвітності постраждалому населенню та запобігання сексуальній експлуатації та насильству для команди проєкту

50 стипендій для відвідування Lviv Urban Forum

Конкурсні торги на закупівлю послуг УЗД вен

Закупівля «Аудиторські послуги»

Конкурс на надання послуг тьютора до МБФ "СЕЙВД"

REQ-KYI-24-0089 - Закупівля навчання з медіа права для ФГВ