Кампанія “Доброчесність України 2020″

ЗАВЕРШЕНО

Зафіксувати у Google календарі!


Додано:
Ihor Savchak

II Ukraine turqoise logo
Кампанія “Доброчесність України 2020″

«Доброчесність України 2020» реалізовується Центром культурного менеджменту в рамках проєкту «Культура законності», що співфінансується за програмою MATRA Міністерства закордонних справ Нідерландів. Кампанія є частиною глобального руху Integrity Icon, що реалізується Accountability Lab (США).

Партнер кампанії Accountability Lab (США) змушує систему державного управління працювати в інтересах людей. Організація формує нове покоління активних громадян та відповідальних лідерів у всьому світі. Вона підтримує агентів змін у розробленні та впровадженні позитивних ідей з підвищення доброчесності у громадах, і в такий спосіб відкриває нові можливості для позитивних соціальних та економічних змін.

Про кампанію

«Доброчесність України» має на меті надихнути громадянське суспільство на започаткування національного руху з відзначення чесних осіб, які працюють у сферах з високим корупційним ризиком:  медицина, освіта, правоохоронні органи, суд, митниця, інші органи державної влади та місцевого самоврядування. Оскільки національний дискурс довкола теми корупції  став явно негативним, ми хочемо змінити сценарій, змістивши акцент з “назвати і зганьбити” корумпованих лідерів на “назвати і прославити” тих, хто сумлінно працює на розбудову справедливої та якісної системи державних послуг в Україні.

Кампанія створює платформу для відзначення державних службовців та надавачів державних послуг, які у своїй роботі не обмежуються лише прямими посадовими обов’язками, а роблять навіть більше: поліцейських, які наполягають на прозорості; вчителів, які дбають за найефективніше використання ресурсів; працівників міських служб, які розуміють важливість якісного обслуговування мешканців міста. Кампанія зосереджує увагу на прикладах для наслідування і намагається згенерувати неординарні ідеї для підвищення професійної відповідальності з подальшим їх поширенням в Україні. Ми віримо, що ведучи позитивні розмови про цінності та прославляючи доброчесних людей, ми можемо привнести нові норми та спричинити бажані зміни у свідомості людей, які працюють у державних закладах і в суспільстві загалом.

Ми сподіваємось, що ця кампанія сприятиме подальшим конструктивним та неупередженим дискусіям про те, що означає бути доброчесною людиною, якою в цьому є роль держави, та як нам разом збудувати інклюзивне і справедливе суспільство.

Процес

Ми використовуватимемо різні канали комунікації для заохочення громадян країни номінувати кандидатів на відзнаку «Доброчесність України 2020». Це можна буде зробити через заповнення відповідної онлайн-форми. Очікуємо отримати сотні кандидатів! Команда кампанії відбере 10 найдостойніших кандидатів, а Дорадча рада допоможе визначити топ-5 номінантів.

Ретельно перевіривши всю надану інформацію, ми виготовимо 5 документальних фільмів про життя і роботу переможців кампанії та поширимо їх через соціальні мережі, телебачення, радіо. Через відповідну систему голосування в Інтернеті та в соціальних медіа громадяни України зможуть проголосувати за своїх фаворитів. Публічна церемонія нагородження відзнаками «Доброчесність України 2020» відбудеться в Києві у жовтні 2020 року.

Коротка довідка

Проєкт Integrity Icon було започатковано в Непалі у 2014 році і з того часу він активно розвивається. Зараз мільйони людей з дев’яти країн та трьох континентів дивляться церемонії нагородження (прочитайте більше про Integrity Icon в The Citizen, The Economist та BBC). Приємно відзначити, що переможці кампанії продовжують вести важливі процеси реформ у своїх країнах, послуговуючись ще більшим визнанням і довірою, здобутою під час кампанії. Accountability Lab радо підтримує їх у розширенні мереж доброчесності, розвиткові їх навичок та коаліції змін.

Довіра та репутація кампанії допомогла багатьох особам отримати вищі посади, включаючи міністерські, що допомагає їм ефективніше впливати на поширення доброчесності в своїх країнах. Визнання та пошана не тільки підсилює мотивацію переможців кампанії виступати за зміни у своїх організаціях, але в деяких випадках надає їм також додаткові важелі для переконання влади у необхідності впровадження нової політики та процесів для забезпечення більшої підзвітності і відповідальності.

Приєднуйтесь до кампанії «Доброчесність України»:

  1. Станьте інформаційним партнером кампанії та поширюйте інформацію про неї.
  2. Номінуйте кандидатів.
  3. Долучіться до формування Дорадчої ради, яка обере 5 топ-номінантів.
  4. Організовуйте спільні перегляди документальних фільмів про 5 топ-номінантів.
  5. Поширюйте короткі документальні фільми про фіналістів на платформах соціальних медіа та заохочуйте громадян України до голосування.
  6. Підтримайте відзначення переможців у жовтні 2020 року.

Період кампанії

1 березня – 15 червня 2020 — Номінування: Громадяни України номінують осіб, достойних відзнаки «Доброчесність України 2020». Номінування відбувається через заповнення відповідної онлайн-форми.

20 червня 2020 — Toп 5: Зустріч Дорадчої ради з відбору п’яти найдостойніших номінантів.

липень –серпень 2020 – Фільмування: Виготовлення п’яти невеликих документальних фільмів про фіналістів кампанії.

вересень 2020 — Поширення фільмів: Поширення фільмів усіма можливими способами (соціальні мережі, телеканали). Голосування за «Доброчесність України 2020» через SMS, Whatsapp чи онлайн.

16 жовтня 2020 –Відзначення: Публічне вручення відзнаки «Доброчесність України 2020».

З усіх питань стосовно кампанії просимо звертатися до Центру культурного менеджменту: [email protected], 0673644072

Проект реалізується за фінансової підтримки програми MATRA, що адмініструється в Україні Посольством Королівства Нідерландів.


Останні публікації цього розділу:

Тендер на розробку фандрейзингової стратегії

Експерт/ка з енергоефективності та енергоменеджменту

Тендер на закупівлю обладнання для фарбувального цеху

Конкурс на проведення навчання першої медичної допомоги для персоналу

Конкурс на надання послуг з організації заходів

Тендер на послуги Експерта з підсилення інвестиційної привабливості громад / з супроводу у розробці інвестиційного паспорту громад