Global Office оголошує тендер на надання послуг з втілення комунікаційної та SMM кампанії
ЗАВЕРШЕНО
Громадська організація Global Office оголошує конкурс пропозицій від комунікаційних агенцій на впровадження комунікаційної кампанії проєкту #YouthSupportsUkraine.
Проєкт втілюється в межах програми сприяння громадській активності «Долучайся!», що фінансується Агентством США з міжнародного розвитку (USAID) та впроваджується Pact в Україні.
Мета конкурсу: вибір постачальника для надання комплексу послуг з втілення комунікаційної кампанії в межах проєкту #YouthSupportsUkraine (SMM, PR, дизайн, реклама).
В результаті проєкту відібрана агенція з жовтня 2022 до червня 2023 року має реалізувати:
- підготовку і втілення комунікаційного та SMM-плану проєкту відповідно до комунікаційної стратегії на сторінках ВліпиЗаСебе у соцмережах;
- SMM-кампанію в соціальних мережах ВліпиЗаСебе, орієнтовану на українську молодь, з фокусом на таких платформах, як TikTok, Facebook та Instagram, та покликану підтримати молодь та підлітків під час російсько-української війни через інформаційні та освітні активності в межах проєкту #YouthSupportsUkraine; тривалість кампанії – до кінця червня 2023 року;
- рекламну кампанію в соціальних мережах ВліпиЗаСебе (рекламні та маркетингові послуги до червня 2023 року включно);
- комплексну PR-підтримку програмних активностей з жовтня до грудня 2022 року;
- послуги з графічного дизайну: розробка візуальних матеріалів у межах комунікаційної кампанії до червня включно;
- ми очікуємо таких результатів у кінці проєкту із залучення нових підписників: 5 тис. підписників в Instagram, 2 тис. підписників у Facebook ВліпиЗаСебе;
- підготовку необхідних звітів за результатами комунікаційної кампанії.
Global Office – громадська організація, яка покликана сприяти інформаційній, політичній, економічній, культурній та соціальній інтеграції України у світовий простір, а також внутрішній інтеграції.
Основна мета проєкту #YouthSupportsUkraine – інформаційно-просвітницька підтримка молоді під час російського вторгнення в Україну через інформаційні кампанії та освітні онлайн-заходи. Це включатиме створення інтерактивних онлайн-інструментів, розважальних методів навчання та мультимедійних стратегій, щоб привернути увагу молоді, заохотити її участь та позакласну громадянську освіту в школах.
Щоб взяти участь у конкурсі, потрібно надіслати пакет таких документів:
- реєстраційні документи;
- інформацію про агенцію та рекомендації від клієнтів;
- комерційну пропозицію.
До подачі документів запрошуються комунікаційні агенції з досвідом втілення комунікаційних кампаній соціального спрямування, що офіційно зареєстровані та працюють згідно з чинним законодавством України (ТОВ або ФОП на загальній системі/єдиному податку відповідної групи, з усіма необхідними КВЕДами (70.21, 63.11, 63.99, 73.11, 73.12, 73.20, 74.10)).
Заявки надсилайте на пошту [email protected] з темою листа “Тендер Комунікації ВліпиЗаСебе”. Дедлайн подачі: 23:00 21 жовтня 2022 року.
Відповідь отримають усі кандидати.