БО БФ “Вітри змін” запрошує постачальників подати заявку на участь у тендері з вдосконалення існуючого сайту організації

ЗАВЕРШЕНО

Зафіксувати у Google календарі!


Додано:
Вітри змін

тендер-tender-1-11
БО БФ “Вітри змін” запрошує постачальників подати заявку на участь у тендері з вдосконалення існуючого сайту організації

БЛАГОДІЙНА ОРГАНІЗАЦІЯ «БЛАГОДІЙНИЙ ФОНД «ВІТРИ ЗМІН» (надалі БФ «ВІТРИ ЗМІН» або «Замовник») запрошує постачальників подати заявку на участь у тендері вдосконалення існуючого сайту організації (далі – Тендер), що впроваджується за підтримки Гранти з організаційного розвитку ОГС (2019-2025, Проєкт USAID “Ініціатива секторальної підтримки громадянського суспільства”) за параметрами наведеними нижче:

До участі запрошуються компанії, агенції та фізичні особи підприємці (3я група), які надають послуги з оновлення веб-сайту та мають релевантний досвід у розробці й оновленні веб-сайтів.

Адреса надання послуг: м. Одеса, Україна

ПОСЛУГИ:

Назва послуги: вдосконалення веб-сайту організації БО БФ «Вітри змін».

Робота буде здійснюватись на основі веб-сайту  https://www.windsofchanges.com.ua/ зі збереженням більшої частини контенту.

Форма послуги: вдосконалення веб-сайту організації

Формат: онлайн/офлайн

Обсяг робіт (даний список передбачає очікуваний перелік робіт але не є вичерпним):

●      Проектування сайту (збір і аналіз вимог, розробка детального технічного завдання з розбивкою на етапи).

●      Перенесення наявного контенту на нову платформу.

●      Налаштування зручної адміністративної панелі сайту, яка дозволить адміністратору самостійно виконувати широкий перелік дій.

●      Оновлення структури та дизайну сайту.

●      Оновлення та вдосконалення шаблонів сторінок.

●      Розробка зрозумілого для користувача інтерфейсу.

●      Оптимізація мобільної та веб-версії сайту в завантаженні.

●      Підключення функцій Google аналітики сайту.

●      Удосконалення наявних функцій та інструментів сайту та їх доповнення (налаштування зручних платіжних систем та інструментів робити благодійні внески, створення вбудованих форма для реєстрації потенційних волонтерів/партнерів тощо.

●      Здача проекту в експлуатацію (базовий контент-менеджмент, інструкція до адмінки, підтримка)

Детельне технічне завдання та поетапний розподіл робіт буде визначено разом з обраним провайдером за результатами обговорень та пропозицій з оновлення сайту.

За цим покликанням розміщено очікувані зміни які буде внесено до веб-сайту, опираючись на які буде розроблено детальне технічне завдання з обраним провайдером.

СТРОКИ ПРОВЕДЕННЯ ТЕНДЕРУ

СТРОК подання тендерних пропозицій: 31 жовтня – 5 листопада 2023 року.

СТРОК надання послуг: 3 місяці, листопад 2023- січень 2024  року на оновлення веб-сайту (можливий менший строк за домовленістю сторін та виконання усіх поставлених завдань);

КОНТАКТИ:

Тендерну пропозицію та усі необхідні документи потрібно надіслати в електронному вигляді на адресу [email protected]  з темою листа “Тендерна пропозиція вдосконалення існуючого сайту організації” не пізніше 23:59, 5 листопада 2023 року.

Для запитань щодо участі в тендері можна звернутись у письмовій формі за адресою [email protected] 

ВИМОГИ ДО ПРОВАЙДЕРА ПОСЛУГ:

Верифікація Провайдера:

Переможець тендеру має бути верифікованим на http://www.cd-platform.org/ !

Про верифікацію свідчить зелена позначка «Верифіковано» у профілі провайдера послуг.

В разі, якщо Ви не верифікований на вказаній вище платформі провайдер послуг, просимо пройти верифікацію.

Верифікація здійснюється у 3 кроки:

Реєстрація на сайті cd-platform.org

Заповнення анкети на верифікацію

Заповнення форми на проведення 1-го відкритого заходу (наприклад, вебінару)

КРИТЕРІЇ ВІДБОРУ:

● професійний досвід в наданні відповідних послуг

● вартість послуг

● термін розробки

● надання всієї необхідної документації для участі в тендері

● верифікація постачальника на порталі http://www.cd-platform.org/

● наявність додаткових переваг

ДОКУМЕНТИ

Для участі в тендері потрібно надати наступні документи:

● Цінова пропозиція, що містить: погодинну та загальну вартість послуг та орієнтовний план робіт з вказанням термінів виконання замовлення та короткий опис інструментів/підходів.

● Документи, що підтверджують досвід у відповідній сфері (портфоліо, резюме тощо) наявність рекомендацій від попередніх замовників буде перевагою.

● Копії реєстраційних документів: Свідоцтва про державну реєстрацію юридичної особи або ФОП чи Виписки з єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців, Витяг з реєстру платників єдиного податку (для ФОП).

● Контактні дані відповідальної особи (ПІБ, email, мобільний телефон).


Останні публікації цього розділу:

Тендер на надання послуг з розміщення відеоролика в потягах Інтерсіті та в метро Києва і Харкова

Тендер на реалізацію міні-проєктів, що розроблені в межах КЗВ «Навчаємось жити у громаді»

Конкурс грантів у сфері відновлення житла/надання притулку та захисту ВПО та місцевого населення Харківської, Дніпропетровської та Полтавської областей від Helvetas Swiss Intercooperation

Тендер на закупівлю матеріалів для проведення ремонтних робіт

Конкурс на відбір консультантів-параюристів

Закупівля інтерактивних панелей з корекційними програмами для забезпечення Day care Centers та Family friendly spaces в Одеській та Миколаївській областях