Аналіз цінових пропозицій (перевезення вантажним автомобільним транспортом меблів та обладнання)

Благодійна Організація «Благодійний Фонд «Вітри змін» (надалі БФ «Вітри змін» або «Замовник») в рамках Проєкту за Угодою з Дитячим Фондом ООН (ЮНІСЕФ), запрошує постачальників подати цінові пропозиції на участь у закупівлі послуг з перевезення вантажним автомобільним транспортом меблів та обладнання до центрів MHPSS в Одеській, Миколаївській та Херсонській областях в ході реалізації Проекту.
На закупівлю виноситься один лот (див. додаток 3).
Учасники мають право подати цінову пропозицію на лот в цілому.
Кінцевий термін подачі цінових пропозицій від Учасників до 13.00 години 18 червня 2025 року (за київським часом).
ЦІНОВІ ПРОПОЗИЦІЇ ТА ДОДАТКИ
Постачальники надають свої пропозиції електронною поштою з темою повідомлення: «БФ «Вітри змін», закупівля послуг з перевезення вантажів, оголошення № UKR-2025-21» на електронну пошту Замовника: [email protected], або в запечатаному конверті, який забезпечує конфіденційність вмісту з вказаною назвою і номером закупівлі за адресою: м. Одеса, вул. Велика Арнаутська, буд. 76, офіс 26. Контактні особи Руснак Алена, Опаренко Олег, тел. +38 (050) 052-65-84.
Пропозиції складаються з:
- Заповненої цінової пропозиції та специфікації (додатки 1 та 2);
- Інформації про предмет закупівлі (додаток 3);
- Додатки до пропозиції:
- свідоцтво про реєстрацію;
- підтвердження виду діяльності (витяг або виписка з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань);
- свідоцтво про реєстрацію платника ПДВ або свідоцтво про реєстрацію платника єдиного податку (витяг);
- банківські реквізити – довідка з банку;
- ліцензія на здійснення відповідного виду господарської діяльності (якщо вимагається);
- інформація про профіль діяльності учасника (принаймні протягом останнього року досвіду у відповідній сфері), інформація про взаємодію з неурядовими організаціями.
Зверніть увагу:
- усі ціни вказуються в українській гривні;
- пропозиції Учасників надсилається електронною поштою на зазначену вище електронну пошту Замовника або в запечатаному конверті за вказаною вище адресою з усіма передбаченими цією документацією документами (підписаними, з печатками (за наявності), у відсканованому вигляді в pdf форматі). Учасники повинні дотримуватись інструкцій, викладених у цій документації;
- важливо, щоб Учасники ознайомилися з усіма положеннями оголошення про закупівлю та подали пропозиції відповідно до цих вимог. Ненадання необхідних документів або не заповнення текстових полів може призвести до дискваліфікації пропозиції та Учасника;
- перевага буде надаватися Учаснику, який запропонував найнижчу цінову пропозицію та яка відповідає технічним вимогам Замовника, вказаним в цьому оголошенні.
Запитання про надання додаткової інформації щодо цього оголошення повинні надсилатися на електронну пошту [email protected] або за вказаним номером телефону, але не пізніше ніж за 24 години до кінцевого терміну подання заявок.
Пропозиції, подані в іншому форматі та/або пізніше вважатимуться недійсними.
Цінові пропозиції з необхідними додатками повинні бути отримані Замовником не пізніше 13.00 години 18 червня 2025 року.
Пропозиції Учасників будуть розглядатись Замовником після 13.00 год. 18 червня 2025 року.
Додаток 1
ЦІНОВА ПРОПОЗИЦІЯ
Відомості про Учасника процедури закупівлі |
|
Повне найменування (П.І.Б.) Учасника |
|
Керівництво (ПІБ, посада) |
|
Ідентифікаційний код за ЄДРПОУ юридичної особи або РНОКПП фізичної особи |
|
Юридична адреса |
|
Фактична адреса |
|
Тел. |
|
Електронна адреса (адреса веб-сайту, за наявності) |
|
Інформація про строк чинності пропозиції (не менше 30 календарних днів) |
|
Підпис/печатка |
|
Я, (назва Учасника процедури закупівлі), надаю свою цінову пропозицію відповідно до оголошення БФ «Вітри змін» № UKR-2025-21 від 11.06.2025 року згідно з технічними та іншими вимогами Замовника.
Після вивчення оголошення зобов’язуємося виконувати свої зобов’язання відповідно до визначених умов Замовника та ціни пропозиції. Пропозиція включає в себе всі витрати, податки і збори, інші обов’язкові платежі, що сплачуються або мають бути сплачені Учасником, згідно із законодавством України.
Додаток 2
УМОВИ та ПОЛОЖЕННЯ
СПЕЦИФІКАЦІЯ
№ з/п |
Опис |
Одиниця виміру |
Кількість |
Ціна за одиницю |
Загальна ціна |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
7. |
|
|
|
|
|
|
ВСЬОГО |
|
Додаток № 3
ІНФОРМАЦІЯ ПРО ПРЕДМЕТ ЗАКУПІВЛІ
ЛОТ: закупівлі послуг з перевезення вантажним автомобільним транспортом меблів та обладнання до центрів MHPSS в Одеській, Миколаївській та Херсонській областях в ході реалізації Проєкту.
Найменування, характеристики, кількість:
1. |
Запропонувати послугу з перевезення вантажним автомобілем вантажністю 1,5 т. вантажу до 10 центрів MHPSS в Одеській, Миколаївській та в Херсонській областях, орієнтовно поставка до 10 кінцевих пунктів призначення, а саме територіальні громади:
Орієнтовна вага одного вантажу до одного пункту призначення буде становити до 1 т.
До пропозиції включити вартість послуги завантаження на складі Замовника і розвантаження у пункті доставки.
Відправка вантажу зі складу Замовника у місті Одесі.
Строки надання послуги: кінець червня 2025 року – початок липня 2025 року.
Форма оплати – безготівкова.
|
Цінова пропозиція Учасника виходячи з технічного завдання Замовника, становить, наприклад, ціна за 1 км. з пункту завантаження вантажу – до пункту розвантаження і назад __________ грн. |