Practicum: нові можливості в секторі соціальних комунікацій

В Україні працюють тисячі локальних та міжнародних організацій на захист прав людини, на підтримку реформи та адвокатують соціальні зміни. Вони завжди потребують професіоналів, що вміють ефективно ...

26991777_156136871609275_884570855237063282_n

Громадський Простір

В Україні працюють тисячі локальних та міжнародних організацій на захист прав людини, на підтримку реформи та адвокатують соціальні зміни. Вони завжди потребують професіоналів, що вміють ефективно комунікувати з аудиторіями та створювати дієві інформаційні кампанії.

У квітні у Києві стартує Практикум з комунікацій в некомерційному секторі – 3-місячна навчальна програма від Школи журналістики УКУ , покликана об’єднати тих, хто вже працює, і залучити нових фахівців в сектор соціально важливих комунікацій. Громадський Простір вирішив дізнатись трішки більше про її унікальність.

З очевидного – це такий собі формат win-win, учасники отримають знання, досвід і зможуть будувати кар’єру в громадських, державних або міжнародних організаціях. А самі соціальні проекти – отримають PR підмогу, якої, як відомо, ГО завжди бракує.

 

27336324_156831841539778_1125385506110585718_n

 Упродовж трьох місяців навчання учасники разом з менторами працюватимуть над розробкою комунікаційної стратегії чи кампанії для однієї з некомерційних організацій. Шість модулів програми відбуватимуться по суботах і триватимуть 4 години кожен. Навчання розпочинається 14 квітня і триватиме до 23 червня в Київському центрі УКУ.

Тематичне наповнення

Основи ефективних комунікацій, комунікаційні стратегії, соціальні інформаційні кампанії мультимедійні комунікації, копірайтинг і контент, формулювання ключових повідомлень, діджитал-комунікації – у таких тематичних напрямках практикуватимуться учасники.

Навчання в Practicum це можливість дізнатися про роботу в некомерційному секторі від провідних спеціалістів, стати частиною потужного нетворкінгу та знайти нові кар’єрні можливості.  
 
p1
 

Кого зацікавить? 

Нова програма буде корисною для PR-менеджерів, випускників вишів та активістів, що прагнуть долучатися до соціально важливих проектів. Під керівництвом експертів, учасники курсу розроблятимуть реальні інформаційні кампанії для громадських, державних та міжнародних організацій, серед яких UNICEF, UNFPA, Transparency International Україна, Інтерньюз Україна, та ін.

Успішне закінчення навчальної програми означатиме для кожного учасника розроблену комунікаційну стратегію, корисні інформаційні матеріали, які стануть вагомим внеском до Вашого портфоліо, а ще рекомендації, сертифікат знання. Ви зможете практикувати здобуті  навички у цікавих Вам ініціативах, підсилювати їх.

Викладачі

Це відомі багатьом експерти у сфері комунікацій – Анастасія Нуржинська, Кураторка Практикуму, спеціалістка з комунікацій для соціальних змін, Андрій Кулаков, медіа експерт, Директор з програмної діяльності Інтерньюз-Україна, Дзвенислава Новаківська, фахівець з візуалізації даних та презентаційних вмінь, Надія Чорна-Бохняк, експертка з комунікацій для громадського сектору, Ольга Тимченко, консультантка з комунікаційних кампаній Transparency International Україна.
  
У коментарі Громадському Простору Анастасія Нуржинська, кураторка Практикуму, експертка з комунікацій для соціальних змін, розповіла як народився цей курс: 

Копія _DSC_0180 (2)

“В Україні вже є досить багато можливостей навчатися і обмінюватися досвідом для маркетологів і піарників з бізнесу, а ось сектор комунікацій в некомерційному секторі поки тільки формується. У якийсь момент я запропонувала Школі журналістики УКУ зробити курс для таких фахівців і запустити ресурс, де ми зможемо розповідати про сектор, досвід і кейси соціально спрямованих комунікацій. Практикум  допоможе багатьом увійти в сектор або посилити свою кар’єру.
  
Наша довгострокова мета – стати однією з небагатьох програм в світі з комунікацій для зміни поведінки».
 
 

Усі деталі Ви зможете переглянути на сайті Практикум з комунікацій в некомерційному секторі  – можна почати одразу з розділу  FAQ  


Тематика публікації:          

Останні публікації цього розділу:

Покоління Z. Поради Хлої Комбі із залучення молоді до соціальних змін

Фестиваль знань та нетворкінгу. Яким був VII Форум громадянського суспільства

Соціальне підприємництво - кращі кейси, виклики та можливості для громадських організацій

Самосад. Ця історія почалась там, де закінчилась байдужість

Як просити гроші або фандрейзинг по-американськи від Ненсі Бокскор

Prostir Talks: трансформації в регіонах — експертний погляд