Ефективні спецпроекти та робота через амбасадорів замість прямих комунікацій — Наталка Сад

Що ефективніше — односторонні чи двосторонні комунікації? Для чого ProZorro організовує офлайн зустрічі у форматі сніданків? Хто вони — амбасадори бренду? Як розпізнати їх серед ваших клієнтів? Як підготуватися, аби зробити вдалий спецпроект зі ЗМІ?

Досвідом та порадами для громадських організацій ділиться Наталка Сад, менеджерка проектів ProZorro

30–31 травня у Києві відбувся перший Форум з комунікацій для соціальних та поведінкових змін — SHKALA. Провідні міжнародні та українські експерти з маркетингових та соціальних комунікацій поділилися досвідом, як ефектно та ефективно комунікувати, аби ламати стереотипи, змінювати поведінку та прискорювати соціальні зміни, поділяться дієвим інструментарієм і новими тенденціями в комунікаціях.

Читати також: Комунікаційні лайфхаки ProZorro: від сніданків до амбасадорів.

Організаторами Форуму: Проект ЄС для розвитку громадянського суспільства в Україні, ЮНІСЕФ в Україні та MMR.


Останні публікації цього розділу:

Малі громади — велике майбутнє: нові тренди громадської участі

DIY4Change: українська методика для зміни свідомості українця

Чому майбутнє України та ЄС — за цифровою демократією?

Як медіа спілкуватися з людьми, які пережили сексуальне насильство під час війни

Повернути до життя: як «Нумо, сестри!» підтримує жінок після російського полону

Бандуристка Анастасія Войтюк: коли я їду на Схід, я відпускаю все