Управління комунікаційними проектами — Андрій Кулаков

Про те, як цю властивість людського мозку можна використати в комунікаціях, розказав Андрій Кулаков, програмний директор “Інтерньюз Україна” — під час  Форуму для соціальних змін Shkala, що пройшов у Києві  30-31 травня 2019 року. Він поділився досвідом успішного використання емпатії у комунікаційних проектах.  

30–31 травня у Києві відбувся перший Форум з комунікацій для соціальних та поведінкових змін — SHKALA. Провідні міжнародні та українські експерти з маркетингових та соціальних комунікацій поділилися досвідом, як ефектно та ефективно комунікувати, аби ламати стереотипи, змінювати поведінку та прискорювати соціальні зміни, поділяться дієвим інструментарієм і новими тенденціями в комунікаціях.

Читати також: 6 секунд, щоб зачепити за живе: Андрій Кулаков про те, як комунікувати емоційно та ефективно.

Організаторами Форуму: Проект ЄС для розвитку громадянського суспільства в Україні, ЮНІСЕФ в Україні та MMR.


Останні публікації цього розділу:

Малі громади — велике майбутнє: нові тренди громадської участі

DIY4Change: українська методика для зміни свідомості українця

Чому майбутнє України та ЄС — за цифровою демократією?

Як медіа спілкуватися з людьми, які пережили сексуальне насильство під час війни

Повернути до життя: як «Нумо, сестри!» підтримує жінок після російського полону

Бандуристка Анастасія Войтюк: коли я їду на Схід, я відпускаю все