Як ефективно фандрейзити креаторам?

Початок: 05.08.2022 о 15:00
Закінчення: 05.08.2022 о 17:00
Адреса: Україна,
Місце: онлайн

Завершено

297164058_609720910740720_7720965343462982425_n
Як ефективно фандрейзити креаторам?

Як ефективно фандрейзити креаторам? Кейс Анастасії Войтюк та YoKu

Цьогоріч за грантової підтримки ІСАР Єднання ми змогли технічно оновити наш сайт: креаторам стало простіше реєструватися, а донатори – отримали можливість робити не лише регулярні, але й одноразові внески.

Але сама лише реєстрація на платформі не гарантує вам успішної фандрейзингової кампанії. Проактивна комунікація – це основа ефективного залучення добровільних внесків від своїх прихильників. Але ж як слід комунікувати та взаємодіяти з аудиторією, щоб збільшити їхню прихильність? Про це ми поговоримо із співзасновницею YoKu та креаторкою Анастасією Войтюк.

Про спікерку:

Анастасія Войтюк – бандуристка, артменеджерка, лідерка гурту Troye Zillia, засновниця та артдиректорка Lviv Bandur Fest та Bandura App, співзасновниця та креаторка YoKu.

Дата та час: 5 серпня, 15:00

Реєстрація за посиланням.

Ця подія відбуватиметься в рамках проєкту “Термінова підтримка ЄС для громадянського суспільства”, що впроваджується ІСАР Єднання за фінансової підтримки Європейського Союзу.

 

Про YoKu

YoKu – це сервіс свідомої підтримки української культури. Головна ідея YoKu – це меню креаторів культури в одному місці та сервіс, який дозволить донаторам легко і швидко підтримувати улюблені фестивалі, театри, арт-галереї, ініціативи, митців та інших творців креативного контенту одночасно. Сервіс дозволяє прямо підтримувати конкретних креаторів або ж певну групу креаторів через фонди YoKu.

Чим унікальний YoKu?

YoKu – це платформа інституційної підтримки українських креаторів. На відміну від поширеного в України проектного краудфандингу, креатори на YoKu можуть отримувати щомісячну підтримку від своїх прихильників. Донатори можуть підтримувати своїми внесками улюблених креаторів як і щомісячно фіксованою сумою, так і одноразово.

Переваги для креаторів:

  • Можливість отримувати й одноразові, й регулярні внески від прихильників
  • Простий механізм виведення коштів із платформи
  • Можливість використовувати платформу для отримання коштів, якщо прямі платежі на фізичну/юридичну особу неможливі

Переваги для донаторів:

  • Можливість підтримувати своїх улюблених креаторів, розвиток яких важливий для донатора 
  • Зручний механізм оплати – разові та щомісячні внески 
  • Відкриття нових для себе креаторів

Історія

Команда проекту YoKu сформувалась під час хакатону Hack the Culture від House of Europe, що проходив онлайн 24-26 квітня 2020 року. Проект стартував як ідея, а на завершення став сформованою концепцією сервісу з визначеними продуктами, цільовими аудиторіями та валідованою проблемою.

 

Контакти:

Володимир Воробей, менеджер продукту

[email protected] 

 

Website: https://www.yoku.fund/

Facebook: @yoku.fund

Instagram: yoku.fund

Email: [email protected]