Вебінар “Новий податковий облік нерезидентів, які мають відокремлені представництва в Україні”

Початок: 17.02.2021 о 11:00
Закінчення: 17.02.2021 о 12:30
Адреса: Україна,
Місце: онлайн

Завершено

Cream and Black Pitch Deck Presentation
Вебінар “Новий податковий облік нерезидентів, які мають відокремлені представництва в Україні”

З 1 січня 2021 року набрав чинності ЗУ № 1117-IX від 17.12.2020 про внесення змін до Податкового кодексу України та інших законів України щодо забезпечення збору даних та інформації, необхідних для декларування окремих об’єктів оподаткування. 

У відповідності до внесених змін, нерезиденти (іноземні компанії, організації), які здійснюють господарську діяльність на території України та/або які до набрання чинності цим Законом належно акредитували (зареєстрували, легалізували) на території України відокремлені підрозділи, у тому числі постійні представництва, і станом на 1 січня 2021 року не перебувають на обліку в контролюючих органах, зобов’язані протягом трьох місяців подати до контролюючих органів документи для взяття їх на облік у порядку, встановленому пунктом 64.5 статті 64 ПКУ.
Ведення нерезидентом (іноземною юридичною компанією, організацією) діяльності через відокремлений підрозділ, у тому числі постійне представництво, без взяття на податковий облік у порядку, передбаченому ПКУ, – тягне за собою накладення штрафу на нерезидента в розмірі 100 000 гривень.
Термін подання документів закінчується 31.03.2021 року.

До цих змін мало хто був готовий, тому Аудиторська компанія Compass Group запрошує обговорити їх на вебінарі 17 лютого 2021 року. 

Програма вебінару:

1. Оновлений податковий облік нерезидентів для:

  • постійних представництв господарських товариств;
  • непостійних представництв господарських товариств;
  • відокремлених підрозділів неприбуткових організацій.

2. Які правила реєстрації нерезидента в Державній податковій службі та коли починаються перевірки незареєстрованих нерезидентів.
3. Перелік документів, які потрібно подати для реєстрації.
4. Як звітуємось за 2020 рік, які правила продовжені та які форми подавати.
5. Кінцеві бенефіціарні власники представництв та відокремлених підрозділів, новини станом на дату вебінару.

 

Дата вебінару: 17 лютого 2021 року 
Час: 11:00-12:30 
Вартість: 580 грн 

Зареєструватися 

 

Лекторка:

Лариса Шкурка – керуюча партнерка Аудиторської компанії Compass Group, провідна аудиторка фірми (Сертифікат серії А)., консультантка з податкового та фінансового планування і організаційного розвитку, бізнес-тренерка. Володарка Сертифікату фахівця лізингового бізнесу. Членкиня правління ГО «Спілка Сертифікованих спеціалістів лізингу». Має сертифікат COST AND MANAGEMENT ACCOUNTING та Financial Management in NGOs Міжнародної асоціації бухгалтерів (International Association of Book-keepers), Велика Британія. Більше 15 років співпрацює, як консультантка та аудиторка, з компаніями нерезидентами, представництвами нерезидентами, як постійними, так і представництвами міжнародних неприбуткових організацій, проектами міжнародної технічної допомоги, має досвід розробки та впровадження адміністративних та управлінських процедур для організацій некомерційного сектора, впровадження програм організаційного розвитку. Консультантка з проектного управління та фінансового менеджменту в неприбуткових організаціях, підприємствах малого та середнього бізнесу, соціального підприємництва. Співавторка книги “Керівництво з лізингу”.