Тренінг у Краматорську про Медіа громад

Початок: 23.10.2018
Закінчення: 25.10.2018
Адреса: Краматорськ, Україна
Місце: Краматорськ

тренінг медіа навчання журналісти
Тренінг у Краматорську про Медіа громад

Тренінг «Community Media: ефективна комунікація робить громаду сильнішою та багатшою»

Краматорськ, 23–25 жовтня

ГО «Інтерньюз-Україна» та моніторингова організація «Черіті Тюнер» оголошують набір на серію дводенних регіональних тренінгів «Community Media: ефективна комунікація робить громаду сильнішою та багатшою».

Медіа Громад (Community Media) – принципово новий для України тип засобів масової інформації. Це «соціальні стартапи», що живуть життям своєї громади, захищають інтереси громади, інформують та згуртовують членів громади.

Основні теми тренінгу:

  • Законодавче регулювання Медіа Громад в Україні та світі;
  • Волонтерство та управління цільовими аудиторіями;
  • Канали комунікації з громадою та організація масових заходів;
  • Фінансова модель існування: завдяки чому Медіа Громад стає фінансово незалежним?

До участі запрошуються представники місцевих ЗМІ незалежно від форми власності, а також громадські активісти

Відбір учасників проходить на конкурсній основі – за змістом надісланих заявок та результатами співбесіди з тренерами.

Заявку можна заповнити ТУТДедлайн прийому заявок – 16 жовтня 2018 р. Відібрані учасники отримають підтвердження про участь у тренінгу 17 жовтня

Участь у тренінгу безкоштовна, учасникам оплачується проїзд до місця проведення тренінгу, проживання та харчування. Крім того, учасники запрошуються до участі в регіональних круглих столах «Community Media: як децентралізація змінить комунікації в громадах», що проходитимуть на наступний після тренінгу день.

Тренери:

Павло Новіков – медіаменеджер, тренер, журналіст. Понад 20 років досвіду в ЗМІ та неприбутковому секторі, працював на ВВС, Радіо Свобода, був головним режисером Нового каналу, зараз є ведучим ранкових ефірів на Радіо НВ. 

Катерина Жук – маркетолог, тренер, консультант. Понад 15 років досвіду в медіа (маркетинг, спонсорство, продажі), успішні комунікаційні соціальні проекти для UNICEF, УББ, Amnesty International, Anex Tour та ін. 

Додатково:
Законодавство, що регулює діяльність Медіа Громад, є частиною зобов’язань України в рамках Угоди про Асоціацію з ЄС – саме в такий тип медіа мають (згідно стратегії) перетворитися роздержавлені муніципальні теле- і радіокомпанії.

За додатковою інформацією звертайтеся, будь ласка, до координатора проекту Дмитра Зінчука, тел. 095 085 18 84, [email protected].